Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Webinarii ANAF: Temele dezbatute in luna aprilie 2023 vor fi dedicate preponderent completarii si depunerii Declaratiei Unice

24-Mar-2023
1522
Webinarii ANAF: Temele dezbatute in luna aprilie 2023 vor fi dedicate preponderent completarii si depunerii Declaratiei Unice

ANAF a publicat pe portalul propriu, la rubrica Asistenta contribuabili/Servicii oferite contribuabililor, lista seminariilor web care se vor desfasura in luna aprilie 2023. 

Preponderent, temele din luna aprilie sunt dedicate completarii Declaratiei unice, al carei termen de depunere este 25 mai 2023:

-Completarea si depunerea Declaratiei unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice pentru veniturile din activitati independente

-Tratament fiscal aplicabil veniturilor realizate de persoanele fizice din drepturi de proprietate intelectuala si contracte de activitate sportiva. Completarea declaratiei unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice in cazul acestor venituri

-Completarea Declaratiei unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice pentru veniturile obtinute din cedarea folosintei bunurilor (contracte de inchiriere in lei si in valuta) precum si pentru veniturile obtinute din investitii

-Impozitarea veniturilor din profesii liberale si declararea lor in Declaratia unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice (formular 212)

Pentru a vedea LISTA seminariilor, click AICI»

Durata seminariilor este de 2 ore.

Inscrierea este facila, direct pe portal, si se poate efectua pana la data si ora inceperii seminariilor, in limita locurilor disponibile.

Inscrierile se pot efectua pana la data si ora inceperii seminariilor, in limita locurilor disponibile. 

Prin continuarea procedurii de inregistrare sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 (Regulamentul general privind protectia datelor). 

Institutia mentioneaza ca seminariile sunt inregistrate.

REGULI PENTRU BUNA DESFASURARE A SEMINARIILOR:

1. Accesati link-ul de participare cu cel putin 5 minute inainte de inceperea seminarului; 

2. In timpul seminarului microfoanele participantilor vor fi inchise de moderator.

3. Intrebarile vor fi adresate doar in timpul sesiunii de intrebari si raspunsuri.

4. In timpul sesiunii de intrebari si raspunsuri va puteti inscrie pentru adresarea intrebarilor fie prin ridicarea mainii (raise hand), moment in care, in functie de numarul de intrebari, moderatorul va va porni microfonul, fie prin intermediul functiei Q&A disponibila pe platforma video.

5. La intrebarile din cadrul sesiunii de intrebari si raspunsuri se va raspunde in plen, in functie de numarul si de complexitatea acestora.


Sursa: ANAF

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Infiintare PFA. Etape si acte necesare

    • Infiintarea unui PFA (Persoana Fizica Autorizata) reprezinta o optiune de luat in calcul pentru persoanele care doresc sa isi desfasoare activitatea profesionala in mod independent. Acest tip de organizare implica o procedura simplificata de infiintare, organizare si administrare, insa exista atat avantaje, cat si dezavantaje care trebuie sa fie pe deplin intelese. In acest articol, vom detalia etapele si documentele necesare pentru infiintarea unui PFA, oferindu-va in acelasi timp si cateva...» citeste mai departe aici

  • E-Factura. Este OBLIGATORIE transmiterea in sistem a facturilor emise catre persoane fizice?

    • Factura electronica, asa cum este definita de OUG nr. 120/2021, este transmisa de operatorii economici (orice entitate care desfasoara o activitate economica constand in executarea de lucrari, livrarea de bunuri/produse si/sau prestarea de servicii) utilizand sistemul RO e-Factura in cadrul tranzactiilor efectuate cu: autoritati contractante/entitati contractante - B2G "Business to Government" alti operatori economici B2B "Business to Business" persoane fizice doar in situatia operatorilor...» citeste mai departe aici

  • D112 in 2024. Modelul aprobat prin Ordinul 6330/2024 va fi utilizat pentru veniturile lunii septembrie

    • Prin Ordinul 6330/2024, publicat recent in Monitorul Oficial, au fost oficializate noi instructiuni pentru completarea D112, dar si un nou model de formular. Modificarile au aparut in contextul intrarii in vigoare a Legii 360/2023 privind noua lege a pensiilor. Ordinul 6.330/1.587/1.630/3.121/2024 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 “Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si...» citeste mai departe aici

  • Particularitati contabile si studii de caz utile pentru magazinele online

    • Magazinele online sunt din ce in ce mai populare, fiind, pentru multe persoane, mult mai comod sa dea cateva click-uri pentru a cumpara produsul dorit decat sa mearga in magazinele fizice. Daca si tu te-ai gandit sa iti deschizi un magazin online sau detii deja unul, trebuie sa tii contabilitatea si pentru ele. Desi in mare parte aceasta se bazeaza pe legile contabilitatii universale, exista si cateva aspecte usor diferite. In acest articol vom vedea care este tratamentul contabil la magazinele...» citeste mai departe aici

  • Firme care transporta marfa. Factura clasica mai poate fi utilizata ca document justificativ?

    • Pentru ca un transport sa fie legal, firmele care il efectueaza trebuie sa intocmeasca mai multe documente justificative, printre care si factura clasica. Insa in contextul aparitiei sistemelor RO e-Factura si RO e-Transport, si a unei noi legislatii, reprezentantul unei firme de transport se intreaba care sunt documentele justificative oficiale de insotire a marfii pe timpul transportului marfurilor, si daca factura clasica se poate folosi ca document justificativ pe...» citeste mai departe aici

  • Radiere intreprindere individuala. Etape si acte necesare

    • Pentru a incheia existenta unei intreprinderi individuale trebuie, ca ultima etapa, sa efectuezi radierea din Registrul Comertului. Insa avand in vedere ca in acest caz, spre deosebire de radierea in cazul SRL-urilor, nu exista situatii financiare de lichidare sau alte termene limita, etc, intreaga procedura va fi foarte simpla. Iar in acest articol vom vedea ce etape trebuie sa parcurgi pentru a radia intreprinderea individuala, de ce documente ai nevoie, dar si cateva lucruri esentiale pe care...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016