Atentie contabili!
Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) anunta ca 98% dintre sediile Agentiei au fost dotate cu calculatoare puse la dispozitia contribuabililor.
"Cea mai buna metoda prin care contribuabilii se pot familiariza cu serviciile online este utilizarea lor", se arata intr-un comunicat de presa remis joi, 9 septembrie 2018, de ANAF. Pornind de la aceasta premisa, Agentia pune la dispozitia platitorilor de taxe si impozite, in 98% dintre sediile sale, calculatoare in sistem self service.
Totusi, acolo unde simt ca au nevoie de ajutor, contribuabilii pot cere sa fie indrumati direct de catre inspectorii fiscali in vederea indeplinirii obligatiilor fiscale.
Cartea Verde a PFA Contabilitatea si obligatiile fiscale
Cheltuieli deductibile si nedeductibile
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Lista sediilor in care este disponibil acest nou serviciu pentru contribuabili poate fi accesata la urmatorul link. https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/listeselfservice.htm
De asemenea, inspectorii fiscali anunta ca vor sprijini contribuabilii pentru familiarizarea cu orice serviciu online pus la dispozitie de ANAF: inscrierea in Spatiul Privat Virtual, depunerea de declaratii, consultarea ghidurilor si informatiilor existente pe site-ul ANAF etc., asta in conditiile in care, incepand cu 1 ianuarie 2019, comunicarea intre MFP - ANAF si contribuabili va fi realizata exclusiv online.
Atentie contabili!
Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz
Sfaturi de la experti
Contributii sociale, venituri din alte surse.
Intrebare: Ca si informatii suplimentare, o parte din venit este incasat in 2023 si o alta parte in 2024. Aceste venituri intra in plafonul pentru CASS si CAS?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Cand s-a facut achizitia de catre societatea noastra au fost precizate in contract separat valorile pentru teren, respectiv cladire; s-a facturat pe pozitii separate si bineinteles s-a calculat amortizare pe valoare cladirii si la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<