
Atentie contabili!
Codul fiscal se schimba radical de la 1 ianuarie 2023!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Principalele MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile în 2023. Studii de caz
Regasiti mai jos tot ce trebuie sa stiti cu privire la Declaratia 150 in 2023 si procedura de inregistrare certificate calificate persoane juridice.
Declaratia 150 reprezinta cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat (OMFP 847/2009).
Formularul se utilizeaza pentru obtinerea dreptului de acces la serviciul de depunere online a declaratiilor fiscale.
Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul "Depunere declaratii on-line".
Aceasta cerere va fi insotita de:
Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Agenda Fiscala a Contabilului 2023
Corespondenta detaliata a conturilor
Click aici pentru inregistrare certificate calificate persoane juridice!
ATENTIE! Acest formular este inclus in aceasta pagina doar pentru informare, si nu pentru utilizare, deoarece el se obtine in urma procedurii explicate in instructiunile aferente depunerii on-line
Formular 150 pentru inregistrare certificate calificate persoane juridice
Aceasta cerere va fi insotita de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie; documentul, in original si in copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat).
Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.
ATENTIE!
Reinnoirea certificatului NU se face din sectiunea https://www.anaf.ro/inregcalificat/
Procedura de fata NU se aplica in urmatoarele situatii:
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, .....) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).
Pentru mai multe informatii privind reinnoirea certificatului, click AICI!
In cazul in care certificatul digital a fost reinnoit, nu mai este necesara depunerea de acte suplimentare.
Descarcati documentul de confirmare, pe care il completati, apoi aplicati semnatura dvs. digitala si trimiteti fisierul prin e-mail la firma care v-a eliberat certificatul. Aceasta va aplica semnatura electronica in casuta Semnatura autoritate de certificare, dupa care va inapoia pe adresa dvs. de e-mail documentul confirmat.
Descarca documentul de confirmare, AICI«
Accesati portalul ANAF, pagina Declaratii electronice, meniul Reinnoire certificate calificate si transmiteti documentul de confirmare. Veti primi un e-mail care va va anunta ca noul numar al certificatului a fost introdus in baza de date a ANAF.
Procedura de fata se aplica in urmatoarele situatii:
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, ...) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).
Sursa: ANAF
Atentie contabili!
Codul fiscal se schimba radical de la 1 ianuarie 2023!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Principalele MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile în 2023. Studii de caz
Articole similare
ANAF: Afla pana la ce termen se depune Declaratia 600Sunteti la curent cu obligatiile declarative care expira la 25 mai?Taxa pentru depunerea online a Formularului 112 trebuie eliminataTermenul limita pentru depunerea situatiilor financiare semestriale este data de 16 august 2021ANAF: Raspunsuri cu privire la depunerea electronica a declaratiilor fiscaleUltimele articole
Anumite firme trebuie sa depuna, pana pe 2 martie 2023, declaratia de inactivitate in locul situatiilor financiare anualeSituatiile financiare pentru anul 2022 pot fi depuse pana pe 31 mai 2023. Ce amenzi risca firmele in caz contrarFormularele utilizate de institutiile financiare raportoare, F3000 DAC2/CRS si F3000 FATCA, au fost modificate. Noi instructiuni de completareProcedura pentru inscrierea in One Stop Shop in 2022Raportarile contabile la 30 iunie 2022 se depun cel mai tarziu pana pe 16 august (Ordinul 1669/2022)Articole similare
Declaratia 112 se depune online pana la 26 septembrieAtentie: Procedura completa de reinnoire a certificatelor digitale pentru semnatura electronicaCe ar trebui sa stii in legatura cu depunerea declaratiilor prin sistemul electronicCe e nou in reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronicaDeclaratia 150 in 2023. Unde, cand si cum se poate depune formularul?Ultimele articole
Ghid eliberare documente: certificatul de atestare fiscala, certificatul de cazier fiscal, rectificarea datelor si dreptul de a depune formulare onlineArticole similare
Declaratia 112 se depune online pana la 26 septembrieDepunere si semnatura digitala. Cine poate obtine acest drept si care e procedura?Atentie! Site-ul ANAF nu va functiona intre anumite oreDocumentar fiscal: Obtinerea certificatului digital calificat pentru semnatura electronicaTermen limita 25 octombrie: D112 se depune doar onlineUltimele articole
Tutorial OFICIAL necesar IMM-urilor, PFA-urilor si ONG-urilor pentru obtinerea microgranturilor de 2.000 de euroMentiuni importante in ceea ce priveste obtinerea si inregistrarea certificatului digitalFormularul 112 se depune doar online de la 25 iulie!Atentie: cele 9 obligatii declarative ale lunii octombrie pe care trebuie sa le depuneti electronic!Articole similare
Declaratia Unica, modificata din nou! Ordinul nr. 1107/2020 prevede noul model si instructiunile de completareDeclaratia Unica 2020. Instructiuni de completare, conform OPANAF 139/2020Contract de inchiriere ANAF: Procedura de inregistrare in 2023Declaratii fiscale 2011DECLARATIA 150 in 2023. Unde, cand si cum se poate depune formularul?Sfaturi de la experti
Actiuni cotate. Evaluare la sfarsitul exercitiului financiar
Intrebare: O societate a achizitionat in 2021 de pe Bursa de Valori Bucuresti, actiuni cotate. La 31 decembrie aceste actiuni trebuie reevaluate la pretul de inchidere din ultima zi de tranzactionare conform extrasului primit de la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Avansuri vechi incasate. Inchidere pe venituri
Intrebare: Avem avansuri incasate de la clienti mai vechi de 3 ani. Putem trece aceste sume pe venit? Daca da, in ce conditii si care sunt documentele necesare pentru a le trece pe venit?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<