Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Declaratia 150 - Inregistrare certificat calificat

16-Feb-2018
133656

Regasiti mai jos tot ce trebuie sa stiti cu privire la Declaratia 150 si procedura de inregistrare certificate calificate persoane juridice.

 

Declaratia 150 reprezinta cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat (OMFP 847/2009).

Formularul se utilizeaza pentru obtinerea dreptului de acces la serviciul de depunere online a declaratiilor fiscale. Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul "Depunere declaratii on-line".

Aceasta cerere va fi insotita de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie; documentul, in original si in copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat).

Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.

Manual de Politici Contabile 2018
Manual de Politici Contabile 2018
Vezi detalii
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Vezi detalii
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Vezi detalii
Click aici pentru inregistrare certificate calificate persoane juridice!

ATENTIE! Acest formular este inclus in aceasta pagina doar pentru informare, si nu pentru utilizare, deoarece el se obtine in urma procedurii explicate in instructiunile aferente depunerii on-line

Formular 150 pentru inregistrare certificate calificate persoane juridice

Aceasta cerere va fi insotita de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie; documentul, in original si in copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat). Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.

ATENTIE!
Reinnoirea certificatului NU se face din sectiunea https://www.anaf.ro/inregcalificat/

Procedura de fata NU se aplica in urmatoarele situatii:
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, .....) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).

Pentru mai multe informatii privind reinnoirea certificatului, click AICI!

Reinnoirea certificatului digital calificat

In cazul in care certificatul digital a fost reinnoit, nu mai este necesara depunerea de acte suplimentare.

Descarcati documentul de confirmare, pe care il completati, apoi aplicati semnatura dvs. digitala si trimiteti fisierul prin e-mail la firma care v-a eliberat certificatul. Aceasta va aplica semnatura electronica in casuta Semnatura autoritate de certificare, dupa care va inapoia pe adresa dvs. de e-mail documentul confirmat.

Accesati portalul ANAF, pagina Declaratii electronice, meniul Reinnoire certificate calificate si transmiteti documentul de confirmare. Veti primi un e-mail din partea noastra anuntandu-va ca noul numar al certificatului a fost introdus in baza de date a ANAF.

Procedura de fata se aplica in urmatoarele situatii:
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, ...) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).

 

Sursa: ANAF

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Declaratia 150 - Inregistrare certificat calificat":
Rating:

Nota: 3.1 din 47 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Articole similare

Declaratii fiscale 2011
Mai multe articole despre declaratia 150




Subiectele saptamanii

  • Lucratorii sezonieri din turism ar putea primi indemnizatie de somaj dupa doar 6 luni lucrate
    • Un nou proiect de modificare si completare a legii asigurarilor de somaj a fost initiat de parlamentarii. Acest proiect vizeaza categoriile de personal sezonier din domeniul turismului si din cel hotelier, si prevede ca lucratorii sa beneficieze de indemnizatie de somaj daca au un stagiu de cotizare de minimum sase luni in ultimul an dinaintea inregistrarii cererii. In prezent, legea prevede ca somajul sa fie acordat la un stagiu de cotizare de 12 luni din ultimele 24 de luni premergatoare datei...» citeste mai departe aici

  • Conditiile de prescriere a datoriilor fiscale ale unei societati
    • Despre prescrierea obligatiilor fiscale ale unei societati vorbeste Otilia Roman, consultant fiscal portalcodulfiscal.ro, care ofera toate lamuririle de care aveti nevoie pentru a intelege cand si in ce conditii sunt perimate datoriile unei companii, dupa trecerea termenului de cinci ani. Accesoriile datorate de contribuabil pentru neachitarea in termen a datoriilor bugetare sunt reglementate de Codul de procedura fiscala, atat de cel valabil pana la data de 01 ianuarie 2016, cat si de cel...» citeste mai departe aici

  • S-a dat start accesarii fondurilor europene pentru formare profesionala
    • S-a dat start depunerii proiectelor pentru formarea profesionala a persoanelor defavorizate din zona Delta Dunarii, program ce dispune de un buget de 3,5 milioane de euro. Angajatorii, organizatiile patronale, asociatiile si fundatiile, intreprinderile sociale de insertie, dar si furnizorii de formare profesionala, toti pot adera la fondurile Uniunii Europene, daca indeplinesc conditiile din Ghidul solicitantului. Autoritatea de Management pentru Programul Operational Capital Uman (POCU), din...» citeste mai departe aici

  • BRI: Fondurile care ofera credite ar putea avea criterii mai stricte
    • Banca Reglementelor Internationale (BRI), din care face parte si BNR, cere ca regulile de acordare a fondurilor care ofera credite sa fie inasprite. Aceasta solicita ca reglementarile destinate asigurarii sectorului bancar, care au fost introduse dupa criza financiara mondiala din 2008, sa fie extinse si catre fondurile pentru credite, asa-zisele banci din umbra, si firmelor de tip fintech. Desi intoducerea politicilor “macroprudentiale” a fost considerata o inovatie majora dupa...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016