Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Declaratia 150 - Inregistrare certificat calificat

16-Feb-2018
117564

Regasiti mai jos tot ce trebuie sa stiti cu privire la Declaratia 150 si procedura de inregistrare certificate calificate persoane juridice.

 

Declaratia 150 reprezinta cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat (OMFP 847/2009).

Formularul se utilizeaza pentru obtinerea dreptului de acces la serviciul de depunere online a declaratiilor fiscale. Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul "Depunere declaratii on-line".

Aceasta cerere va fi insotita de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie; documentul, in original si in copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat).

Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.

Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Vezi detalii
Top 50 de situatii in care inspectorii fiscali comit abuzuri
Top 50 de situatii in care inspectorii fiscali comit abuzuri
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Vezi detalii
Click aici pentru inregistrare certificate calificate persoane juridice!

ATENTIE! Acest formular este inclus in aceasta pagina doar pentru informare, si nu pentru utilizare, deoarece el se obtine in urma procedurii explicate in instructiunile aferente depunerii on-line

Formular 150 pentru inregistrare certificate calificate persoane juridice

Aceasta cerere va fi insotita de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie; documentul, in original si in copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat). Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.

ATENTIE!
Reinnoirea certificatului NU se face din sectiunea https://www.anaf.ro/inregcalificat/

Procedura de fata NU se aplica in urmatoarele situatii:
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, .....) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).

Pentru mai multe informatii privind reinnoirea certificatului, click AICI!

Reinnoirea certificatului digital calificat

In cazul in care certificatul digital a fost reinnoit, nu mai este necesara depunerea de acte suplimentare.

Descarcati documentul de confirmare, pe care il completati, apoi aplicati semnatura dvs. digitala si trimiteti fisierul prin e-mail la firma care v-a eliberat certificatul. Aceasta va aplica semnatura electronica in casuta Semnatura autoritate de certificare, dupa care va inapoia pe adresa dvs. de e-mail documentul confirmat.

Accesati portalul ANAF, pagina Declaratii electronice, meniul Reinnoire certificate calificate si transmiteti documentul de confirmare. Veti primi un e-mail din partea noastra anuntandu-va ca noul numar al certificatului a fost introdus in baza de date a ANAF.

Procedura de fata se aplica in urmatoarele situatii:
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, ...) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).

 

Sursa: ANAF

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Declaratia 150 - Inregistrare certificat calificat":
Rating:

Nota: 3.17 din 45 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Articole similare

Declaratii fiscale 2011
Mai multe articole despre declaratia 150




Subiectele saptamanii

  • Microintreprindere: Se pot reconsidera cheltuielile cu autovehiculul drept dividend?
    • Rentrop&Straton a organizat la data de 17 aprilie seminarul online cu tema "Microintreprinderea. Aspecte fiscale", o sesiune de consultanta personalizata prezentata de Portal Codul Fiscal. In a doua parte a seminarului, participantii au putut adresa intrebari consultantului Rentrop&Straton Olga Crevelescu - expert contabil, membru CECCAR si formator autorizat A.N.C. Temele discutate in cadrul seminarului online au fost: 1. Microintreprindere sau impozit specific; 2. Microintreprindere sau...» citeste mai departe aici

  • ANAF: Spatiul Privat Virtual este disponibil 24/24 in mod gratuit
    • Serviciul Spatiul Privat Virtual (SPV) este disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, direct sau prin imputernicit, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica, prin reprezentant legal, reprezentant desemnat sau prin imputernicit, se arata intr-un comunicat ANAF. Aceasta modalitate de comunicare are o serie de avantaje, cum ar fi: economia de timp, gratuitatea si accesul direct la informatii fiscale personale actuale. Spatiul Privat Virtual pune la...» citeste mai departe aici

  • Loteria bonurilor fiscale pentru luna martie: Cine sunt castigatorii?
    • Extragerea bonurilor fiscale castigatoare emise intre 1 si 31 martie 2018 a fost programata duminica - 22 aprilie 2018. Fondul de premiere este de 1 milion de lei, suma din care vor fi acordate cel mult 100 de premii, se arata intr-un comunicat publicat de Ministerul Finantelor Publice (MFP). Castigatoare au iesit numerele 21, reprezentand ziua de emitere (21 martie 2018) si 38, avand valoarea bonurilor castigatoare intre 38 si 38,99 lei. Selectia castigatorilor se realizeaza in doua etape....» citeste mai departe aici

  • PFA cu venituri in strainatate. Ce impozite datoreaza?
    • In analiza de mai jos, un PFA - cod CAEN 4120 - lucrari de constructii - cu impozitare in sistem norma de venit, este inregistrat ca platitor de TVA si operator intracomunitar, tara catre care factureaza este Germania, activitatea este prestata acolo, iar facturile emise sunt declarate in D390 si D300. Vom vedea daca PFA-ul se incadreaza ca platitor pentru impozite in sistem norma de venit sau daca trebuie declarat separat venitul obtinut in strainatate prin Declaratia 201, avand in vedere ca...» citeste mai departe aici

  • Ministrul Finantelor a participat la Reuniunea FMI si BM la Washington
    • Eugen Teodorovici, ministrul Finantelor Publice, a participat, in perioada 20-21 aprilie 2018, la Reuniunea de Primavara a Grupului Bancii Mondiale (BM) si a Fondului Monetar International (FMI), la Washington, SUA, potrivit unui comunicat MFP. Ministrul Finantelor a avut o intalnire cu Poul Thomsen, directorul departamentului pentru Europa al FMI, context in care a precizat ca Romania isi va respecta angajamentele cu institutiile financiare internationale de a mentine deficitul sub 3%, iar...» citeste mai departe aici

  • Tehnologia si munca specialistilor in resurse umane: 5 unelte indispensabile in HR
    • Managementul resurselor umane a evoluat enorm in ultimii ani, incepand cu modalitatile de recrutare si pana la activitati legate de plata salariatilor si organizarea optima a colectivului. Odata cu dezvoltarea tehnologiei si a proceselor automatizate, specialistii HR se bucura de aparitia a tot mai multe unelte folositoare care le fac munca mai usoara. Iata care sunt cele mai importante si mai des utilizate astfel de resurse si cum pot ele imbunatati activitatea in cadrul companiei: 1. Conturile...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii