Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Codul fiscal 2011 - Titlul IX (partea a IV-a)

07-Mar-2011
2197
Alin. (2) al art. 263 a fost modificat de pct. 2 al art. I din ORDONANTA DE URGENTA nr. 59 din 30 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 442 din 30 iunie 2010.
*) NOTA :

Art. II din ORDONANtA DE URGENta nr. 59 din 30 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 442 din 30 iunie 2010 prevede:
"Art. II
(1) Pentru anul fiscal 2010, termenul de plata a diferentelor de impozit rezultate in urma aplicarii prevederilor prezentei ordonante de urgenta este 31 decembrie 2010.
(2) Persoanele fizice care achita integral pana la data de 30 septembrie 2010 impozitele recalculate in urma aplicarii prevederilor prezentei ordonante de urgenta, pentru diferentele rezultate, beneficiaza de bonificatia stabilita prin hotararile consiliilor locale adoptate pentru anul 2010."

(3) in cazul unui atas, impozitul pe mijlocul de transport este de 50% din taxa pentru motocicletele, motoretele si scuterele respective.
-------------
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Vezi detalii
Agricultura. Monografii contabile specifice
Agricultura. Monografii contabile specifice
Vezi detalii
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii

Alin. (3) al art. 263 a fost modificat de pct. 215 al art. I din LEGEA nr. 343 din 17 iulie 2006, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 662 din 1 august 2006, prin inlocuirea sintagmei "taxa asupra mijloacelor de transport" cu sintagma "impozitul pe mijloacele de transport".

(4) in cazul unui autovehicul de transport marfa cu masa totala autorizata egala sau mai mare de 12 tone, impozitul pe mijloacele de transport este egal cu suma corespunzatoare prevazuta in tabelul urmator:
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Autovehicule de transport marfa cu masa totala autorizata egala │
│ sau mai mare de 12 tone │
├───┬────────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│ │ │ Impozitul, in lei │ Impozitul, in lei │
│ │ Numarul axelor si masa totala │pentru vehiculele │pentru vehiculele │
│ │ maxima autorizata │angajate exclusiv in│angajate in opera- │
│ │ │ operatiunile de │tiunile de tran- │
│ │ │ transport intern │sport intern si │
│ │ │ │international │
│ │ ├──────────┬─────────┼──────────┬─────────┤
│ │ │Vehicule │Vehicule │Vehicule │ │
│ │ │cu sistem │cu alt │cu sistem │Vehicule │
│ │ │de suspen-│sistem de│de suspen-│cu alt │
│ │ │sie pneu- │suspensie│sie pneuma│sistem de│
│ │ │matica sau│ │tica sau │suspensie│
│ │ │un echiva-│ │un echiva-│ │
│ │ │lent │ │lent │ │
│ │ │recunoscut│ │recunoscut│ │
├───┼────────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│I. │Vehicule cu doua axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 12 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 13 tone │ 0 │ 133 │ 0 │ 133 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 13 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 14 tone │ 133 │ 367 │ 133 │ 367 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 14 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 15 tone │ 367 │ 517 │ 367 │ 517 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 15 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 18 tone │ 517 │ 1.169 │ 517 │ 1.169 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 18 tone │ 517 │ 1.169 │ 517 │ 1.169 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│II.│Vehicule cu 3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 15 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 17 tone │ 133 │ 231 │ 133 │ 231 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 17 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 19 tone │ 231 │ 474 │ 231 │ 474 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 19 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 21 tone │ 474 │ 615 │ 474 │ 615 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 21 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 23 tone │ 615 │ 947 │ 615 │ 947 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 25 tone │ 947 │ 1.472 │ 947 │ 1.472 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel putin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 26 tone │ 947 │ 1.472 │ 947 │ 1.472 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel putin 26 tone │ 947 │ 1.472 │ 947 │ 1.472 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│III│ Vehicule cu 4 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 25 tone │ 615 │ 623 │ 615 │ 623 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 27 tone │ 623 │ 973 │ 623 │ 973 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 27 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 29 tone │ 973 │ 1.545 │ 973 │ 1.545 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 29 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 31 tone │ 1.545 │ 2.291 │ 1.545 │ 2.291 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 31 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 32 tone │ 1.545 │ 2.291 │ 1.545 │ 2.291 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel putin 32 tone │ 1.545 │ 2.291 │ 1.545 │ 2.291 │
└───┴──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┘
*ST*
-------------

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Codul fiscal 2011 - Titlul IX (partea a IV-a)":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • E oficial! Majorarea plafonului TVA pentru intreprinderi mici : 300.000 lei
    • Regasiti mai jos Decizia Comisiei Europene privind plafonul special al intreprinderilor mici pentru perioada 1 ianuarie 2018 pana la 31 decembrie 2020. Astfel, conform art. 1, prin derogare de la articolul 287 punctul 18 din Directiva 2006/112/CE, Romania este autorizata sa acorde o scutire de la plata TVA persoanelor impozabile a caror cifra de afaceri anuala nu depaseste echivalentul in moneda nationala a 88.500 EUR la cursul de schimb din ziua aderarii sale. Articolul 2 Prezenta decizie...» citeste mai departe aici

  • Procedura de inregistrare in scopuri de TVA va fi corelata cu modificarile din Codul Fiscal
    • Printr-un proiect de ordin supus dezbaterii publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala coreleaza prevederile "Procedurii de inregistrare, la cerere, in scopuri de TVA", cu modificarile recente ale Codului Fiscal. Astfel, din cuprinsul actualei proceduri si din continutul unor formulare va fi eliminata sintagma "nu justifica intentia si capacitatea de a desfasura activitate economica". De asemenea, este necesara stabilirea unei proceduri prin care sa se asigure exercitarea, de catre...» citeste mai departe aici

  • Revine impozitul pe bacsis!
    • O masura controversata, din nou in atentia autoritatilor: impozitul pe bacsis revine, iar dovada consta in faptul ca reprezentanti ai domeniului HORECA au in lucru, impreuna cu Ministerul de Finante, un proiect prin care este prevazuta impozitarea bacsisului cu 16%. Se fiscalizeaza astfel bacsisul pe care il primesc ospatarii si, considera autoritatile, masura va aduce si bani la buget. "Pe notele de plata din restaurante va aparea o rubrica noua: bacsisul pe care un client vrea il lase...» citeste mai departe aici

  • Noile criterii ANAF, inainte de respingerea codului TVA
    • Recent au fost aduse modificari in ce priveste reinregistrarea firmelor in scopuri de TVA. Prin Legea nr.177/2017 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.3/2017, a fost eliminata din Codul fiscal prevederea conform careia firmele pot fi reinregistrate in scopuri de TVA doar daca justifica intentia si capacitatea de a desfasura activitate economica, indiferent de motivul pentru care li se anulase inregistrarea in scopuri de TVA. Asadar, firmele nu trebuie sa isi mai justifice nici...» citeste mai departe aici

  • OANAF 2927/2017: Explicatii privind procedura de aprobare a transferului sumelor din contul de TVA
    • Prin OANAF 2.927/2017 publicat in MOF nr. 813 din 13 octombrie 2017 a aprobata Procedura de transfer a sumelor din contul de TVA. Concret, este vorba de transferul urmatoarelor sume din contul de TVA in contul curent al persoanei impozabile: 1. sume rezultate ca urmare a unor corectii in urma unor erori materiale in procesul de plata, pentru care restituirea se efectueaza intr-un alt cont decat un cont de TVA; 2. sume rezultate ca urmare a corectarii facturilor sau ca urmare a ajustarii bazei de...» citeste mai departe aici

  • Cele mai multe firme din Romania gasesc cu greutate candidati valorosi
    • In functie si de cerintele companiei, dar si de felul in care universitatile isi pregatesc absolventii, pe piata fortei de munca nu intarzie sa apara o criza in ce priveste cererea si oferta. Conform unui studiu recent intocmit de Ejobs, circa 86% dintre respondenti, majoritatea afaceri mici si mijlocii, se confrunta cu o lipsa acuta de candidati valorosi atunci cand recruteaza. Printre motive se numara "competivitatea ridicata", dar si "accesul la candidati specializati" ingreunat...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"