Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Concurs: Planuri de afaceri de 40.000 de euro

25-Iun-2018
1314

“Start pentru afacerea ta” este programul prin care tinerii antreprenori pot obtine pana la maximum 40.000 de euro pentru a demara business-ul in care ei cred. Proiectul este implementat in parteneriat de Asociatia Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania si Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia.

Conditiile de baza pentru inscrierea in concurs sunt:
– domiciliul sau resedinta in mediul urban/rural din regiunea Sud-Muntenia;
– intentia de a infiinta o afacere non-agricola in mediul urban din regiunea sus amintita;
– absolvirea unui curs de Competente Antreprenoriale recunoscut de ANC.

Dupa ce au fost bifate criteriile de baza, antreprenorii care vor sa participe la concurs trebuie sa aplice pentru obtinerea unui ajutor de minimis nerambursabil de pana la 40.000 de euro, care va finanta ideea de business.

Etapele concursului

Metodologia privind organizarea concursului de planuri de afaceri, unde se gasesc toate informatiile necesare, privind oportunitatea de finantare, criteriile care trebuie indeplinite, costuri eligibile si modul de inscriere in concurs, precum si anexele, pot fi consultate aici

Planurile de afaceri pot fi depuse de pe 11 iunie pana pe 10 octombrie 2018. Pentru a se inscrie in concurs, candidatii trebuie sa completeze Planul de afaceri si anexele obligatorii pe care le vor semna si le vor depune, in plic sigilat, in format fizic, la sediul Asociatiei. (adresa exacta se gaseste pe site-ul APTIR).

La finalizarea perioadei de depunere a planurilor de afaceri, acestea vor fi analizate de o comisie, conform metodologiei de selectie a planurilor de afaceri, care va decide care sunt ideile care merita o finantare de 40.000 de euro, complet nerambursabila.

In cadrul concursului se vor acorda 42 de subventii pentru tot atatea planuri de afaceri castigatoare, in valoare unitara de pana in 178.340 de lei.

Daca va fi nevoie de clarificari privind anumite aspecte referitoare la modul de desfasurare a concursului, se pot cere informatii suplimentare la adresa de e-mail a responsabilului concursului Planuri de afaceri – Dna Nec?at Aura Sorela, aura.necsat@ptir.ro.

In cazul in care participantii considera ca nu au cunostintele necesare intocmirii unui plan de afaceri, in cadrul proiectului se organizeaza cursuri de antreprenoriat care presupun trecerea prin toate etapele necesare redactarii acestuia. Iar in cazul in care planul este declarat castigator, beneficiarii vor avea parte de suport personalizat: stagii de practica, consultanta pentru consolidarea si punerea in aplicare a proiectului, precum si sprijin pentru infiintarea afacerii.

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Concurs: Planuri de afaceri de 40.000 de euro":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • UPDATE: A Fost Aprobat NOUL Model al Declaratiei Unice pe 2019! Vezi aici cum arata noul formular!
    • Update 18.01.2019 Modelul si continutul formularului "Declaratie unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice" au fost aprobate prin O.A.N.A.F. nr. 49/2019. Articolul initial, din 11.01.2019 Pe site-ul ANAF, a fost pus in dezbatere publica un nou proiect de ordin al OPANAF pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului “Declaratie unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate...» citeste mai departe aici

  • ATENTIE! MODIFICARI majore in Codul Fiscal si Codul de procedura! Schimbarile aduse de Legea 30/2019
    • Publicarea Legii nr. 30/2019 in M.Of. nr. 44 din 17 ianuarie 2019 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 25/2018 aduce modificari importante in domeniul fiscal, respectiv Codului fiscal si Codului de procedura fiscala. Asadar, cele mai importante modificari privind Cod de procedura fiscala sunt cele aduse: procedurii de administrare a contribuabililor in functie de riscul fiscal; procedurii de mediere intre debitor si organul fiscal. Iar modifcari/completari aduse Codului fiscal...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 101 a fost modificata
    • Prin OANAF nr. 3200/2018 privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.386/2016 pentru aprobarea modelului si continutului formularelor 101 "Declaratie privind impozitul pe profit" si 120 "Decont privind accizele" publicat in M.Of nr. 18 din 08 ianuarie 2019 a fost modificata declaratia 101 - "Declaratie privind impozitul pe profit" si instructiunile de completare a formularului. Conform modificarilor aduse in anul 2019, declaratia se...» citeste mai departe aici

  • Peste 280.000 de persoane angajate prin intermediul ANOFM. Mai bine de o treime au peste 45 de ani
    • Agentia Nationala de Ocupare a Fortei de Munca (ANOFM) anunta ca, in anul 2018, prin intermediul Agentiei au fost incadrate in munca 282.921 de persoane, dintre care cele mai multe au avut varsta trecuta de 45 de ani. Urmare a implementarii Programului National de Ocupare a Fortei de Munca, prin intermediul ANOFM, pana la data de 31 decembrie 2018 au fost incadrate in munca: - 104.239 de persoane cu varsta peste 45 de ani, - 70.989 de someri cu varsta cuprinsa intre 35 si 45 de ani, - 59.321 de...» citeste mai departe aici

  • Achizitionare case de marcat: Facilitati fiscale. Calcul profit reinvestit
    • In analiza de astazi se pleaca de la cazul unei societati care a achizitionat case de marcat cu valoarea de 2300/buc. Codul fiscal permite incadrarea in categoria mijloacelor fixe supuse amortizarii fiscale a activelor cu o valoare mai mica decat 2500 lei, astfel: In cazul unei imobilizari corporale care, la data intrarii in patrimoniu, are o valoare fiscala mai mica decat limita stabilita prin hotarare a Guvernului, contribuabilul poate recupera aceste cheltuieli prin deduceri de...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016