Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cum atragi chiriasii din multinationale in cladirile din parcurile de business

09-Oct-2019
1314


Orice antreprenor care investeste intr-un parc de business doreste sa-si inchirieze spatiile de birouri in conditii rezonabile. Chiriasul perfect, in acest caz, este respectabil, de incredere, are o situatie financiara stabila si va plati chiria la timp, fara intarzieri. De asemenea, va avea respect fata de proprietatea pe care se afla. 

 

Multi antreprenorii din aceasta zona considera ca multinationalele sunt chiriasii ideali. Aceasta, pentru ca sunt interesati de contracte de lunga durata, care se intind uneori pe cate trei, patru ani. O astfel de relatie contractuala ii furnizeaza investitorului venituri din surse cu reputatie impecabila, cu un simt al responsabilitatii foarte bine cultivat si care ii scutesc de grija de a gasi un nou chiras o data la fiecare sase luni. Uneori insa, chiriasii din zona multinationalelor au cerinte foarte complicate pe care trebuie sa stii sa le indeplinesti. 

 

Unul dintre antreprenorii remarcabili care a reusit de-a lungul timpul sa atraga astfel de chiriasi este Liviu Tudor. Principiul pe care s-a bazat de la bun inceput a fost sa acorde prioritate nevoilor angajatilor companiilor care sunt gazduite intr-un astfel de parc de business. In cele ce urmeaza, descoperi cateva dintre modalitatile prin care poti convinge cu argumente solide chiriasii din zona corporate sa aleaga una dintre cladirile de birouri pe care le detii. 

Facilitati pentru angajatii companiilor gazduite

 

Primul lucru la care trebuie sa te gandesti in momentul in care faci o investitie intr-un complex de birouri unde sa ai chiriasi din zona multinationalelor este ca te raportezi la oameni care au un standard de viata ridicat. Prin urmare, cerintele lor in ceea ce priveste facilitatile sunt pe masura. In principiu, toti antreprenorii seriosi vor oferi cladiri moderne, cu acces facil la internet rapid, bai spatioase si cu un design impecabil, precum si mobilier cu echipamente electronice de ultima generatie. 

 

Problema este cu ce poti veni tu in plus fata de toate celelalte oferte de pe piata. Una dintre solutiile cele mai la indemana este sa te gandesti la ce alte nevoi ar putea avea angajatii dintr-o companie care devine chiriasa intr-una dintre cladirile tale de birouri. In acest sens, ai o multime de variante: construirea unor parcari suficient de incapatoare, chiar supraetajate sau subterane, piste de alergare, piscine, sali de fitness. In plus, este foarte important sa existe acces facil la mijloacele de transport in comun, mai ales la metrou.

Studiaza piata si ofera cel mai bun pret al chiriei

 

Pe langa facilitatile pe care le oferi fata de concurenta, este indicat sa stabilesti un pret al chiriei echitabil. Cu alte cuvinte, raportul pret-servicii sa fie unul corect. Pentru aceasta, in primul rand trebuie sa studiezi un pic piata si sa vezi care este pretul mediu al chiriei in zona in care ai construit parcul de business si care sunt ofertele altor detinatori de astfel de spatii in orasul in care te afli. Pretul chiriei variaza, printre altele, in functie de oras, de locatia centrala sau mai apropiata de periferie. 

 

Apoi, in momentul in care semnezi contractul cu viitorii chiriasi, asigura-te ca ai negociat corect toate clauzele. Pentru aceasta, vei apela, desigur, la serviciile specialistilor.

Serviciile de securitate, disponibile non-stop 

 

Unul dintre aspectele importante pe care multinationalele il iau in calcul atunci cand aleg spatiul de birouri pe care vor sa-l inchirieze este securitatea. Mai ales daca este vorba despre angajati care sunt nevoiti sa lucreze peste noapte sau in intervale orare mai putin obisnuite.

 

Prin urmare, este important sa existe paznic, card de acces in cladire, sisteme de iluminat inteligente cu senzori de miscare si de pozitie, camere de supraveghere si sisteme de alarma conectate la un dispecerat de monitorizare. 

Design atractiv al cladirilor atat in exterior, cat si in interior

 

Studiile au demonstrat ca anumite culori cum sunt albastrul, verdele sau rosul stimuleaza creativitatea si productivitatea. Cel mai probabil, posibilii chiriasi din zona corporate vor prefera culorile neutre, cum sunt griul sau bejul. In plus, plantele de interior, gradinile de perete sau operele de arta pot fi alegeri inspirate pentru a decora intrarile sau culoarele. 

 

Un sistem de iluminat inteligent care nu necesita mentenanta frecvent si care nu consuma energie inutil, o ventilatie buna care ofera un aer de calitate si prin care se pot mentine un nivel optim de umiditate si al temperaturii interioare pot reprezenta la randul lor atuuri atunci cand vrei sa atragi astfel de chiriasi. 

 

Asadar, atunci cand investesti intr-un parc de business si vrei sa atragi chiriasi care vin din zona multinationalelor, este bine sa iei in calcul, in primul rand, nevoile angajatilor care vin sa lucreze acolo. Apoi, atunci cand construiesti alege o locatie care ofera acces facil la mijloacele de transport in comun si acorda o atentie speciala designului exterior si interior.

 

Sursa foto: Shutterstock

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cum atragi chiriasii din multinationale in cladirile din parcurile de business":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!‚Äč

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Este OFICIAL - Ordinul nr. 147/2020. NOUL model de Formular 230
    • UPDATE 27.01.2020 ANAF a publicat noul model al Formularului 230 - ca urmare a faptului ca, in Monitorul Oficial nr. 44, partea I, din 22 ianuarie 2020, a fost publicat Ordinul nr. 147/2020 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual datorat pentru sustinerea entitatilor nonprofit care se infiinteaza si functioneaza in conditiile legii si a unitatilor de cult, precum si pentru acordarea de burse private, conform legii,...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 112 - versiunea actualizata 2020
    • UPDATE ianuarie 2020. ANAF a actualizat, in data de 16 ianuarie, PDF-ul inteligent necesar pentru generarea Declaratiei 112 - declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate - potrivit Ordinului comun din 01.10.2019 nr. 3063/1376/1430/2019, valabil din 1.07.2019. Cele mai recente modificari ale Declaratiei 112: - corectie de calcul pentru baza contributii CAS si CASS in sectiunea A asigurat (part-time);...» citeste mai departe aici

  • Ordinul 139/2020: Declaratia Unica valabila in 2020
    • UPDATE, 28 ianuarie 2020 In Monitorul Oficial, partea I, nr. 47, din 23.01.2020, a fost publicat Ordinul 139/2020 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a Declaratiei Unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice. ORDINUL 139/2020 a intrat in vigoare in data de 23 ianuarie 2020. Descarca de AICI, GRATUIT!, noua Declaratie Unica, valabila in 2020 >> ANAF publicase , joi – 9 ianuarie 2020, un...» citeste mai departe aici

  • Firma de contabilitate: Obligatii privind Legea 129/2019
    • Legat de legea 129/2019, un expert contabil, administrator si asociat al unei societati de contabilitate, care are si angajati, are obligatia desemnarii unei persoane cu responsabilitati in aplicarea legii? La aceasta intrebare veti gasi raspuns in cele ce urmeaza. Analiza este realizata de consultantul fiscal Ionut Jinga. Raspunsul specialistului Potrivit art 5 din Legea 129/2019: "(1) Intra sub incidenta prezentei legi urmatoarele entitati raportoare: a) institutiile de credit persoane...» citeste mai departe aici

  • Declaratiile informative privind livrarile de bunuri si prestarile de servicii. Cine are obligatia depunerii?
    • Atentie! Sunt vizati si neplatitorii de TVA Codul fiscal instituie obligatiile persoanelor impozabile din punct de vedere al TVA de a depune anual declaratii informative privind livrarile de bunuri si prestarile de servicii efectuate in anul precedent, pentru indeplinirea obligatiei Romaniei de a calcula baza TVA pentru resursele proprii ale bugetului Uniunii Europene. Aceste obligatii sunt prevazute la art. 324 alin. (4), (5) si (6) din Codul fiscal. Este vorba de formularele 392A, 392B si 393:...» citeste mai departe aici

  • Buletin informativ ANAF: Noutati legislative cu incidenta in materie fiscala publicate in Monitorul Oficial
    • Administratia Nationala de Administrare Fiscala, prin Directia Generala de Asistenta pentru Contribuabili, a facut public buletinul informativ nr.4 din 27 ianuarie 2020, cu toate noutatile legislative cu incidenta fiscala, care au aparut in Monitorul Oficial in perioada 20-23 ianuarie. Actele normative cu incidenta in materie fiscala, asa cum apar in buletinul informativ, sunt urmatoarele: 1.Decizia Curtii Constitutionale nr. 581/2019 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016