Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cum atragi chiriasii din multinationale in cladirile din parcurile de business

09-Oct-2019
1342


Orice antreprenor care investeste intr-un parc de business doreste sa-si inchirieze spatiile de birouri in conditii rezonabile. Chiriasul perfect, in acest caz, este respectabil, de incredere, are o situatie financiara stabila si va plati chiria la timp, fara intarzieri. De asemenea, va avea respect fata de proprietatea pe care se afla. 

 

Multi antreprenorii din aceasta zona considera ca multinationalele sunt chiriasii ideali. Aceasta, pentru ca sunt interesati de contracte de lunga durata, care se intind uneori pe cate trei, patru ani. O astfel de relatie contractuala ii furnizeaza investitorului venituri din surse cu reputatie impecabila, cu un simt al responsabilitatii foarte bine cultivat si care ii scutesc de grija de a gasi un nou chiras o data la fiecare sase luni. Uneori insa, chiriasii din zona multinationalelor au cerinte foarte complicate pe care trebuie sa stii sa le indeplinesti. 

 

Unul dintre antreprenorii remarcabili care a reusit de-a lungul timpul sa atraga astfel de chiriasi este Liviu Tudor. Principiul pe care s-a bazat de la bun inceput a fost sa acorde prioritate nevoilor angajatilor companiilor care sunt gazduite intr-un astfel de parc de business. In cele ce urmeaza, descoperi cateva dintre modalitatile prin care poti convinge cu argumente solide chiriasii din zona corporate sa aleaga una dintre cladirile de birouri pe care le detii. 

Facilitati pentru angajatii companiilor gazduite

 

Primul lucru la care trebuie sa te gandesti in momentul in care faci o investitie intr-un complex de birouri unde sa ai chiriasi din zona multinationalelor este ca te raportezi la oameni care au un standard de viata ridicat. Prin urmare, cerintele lor in ceea ce priveste facilitatile sunt pe masura. In principiu, toti antreprenorii seriosi vor oferi cladiri moderne, cu acces facil la internet rapid, bai spatioase si cu un design impecabil, precum si mobilier cu echipamente electronice de ultima generatie. 

 

Problema este cu ce poti veni tu in plus fata de toate celelalte oferte de pe piata. Una dintre solutiile cele mai la indemana este sa te gandesti la ce alte nevoi ar putea avea angajatii dintr-o companie care devine chiriasa intr-una dintre cladirile tale de birouri. In acest sens, ai o multime de variante: construirea unor parcari suficient de incapatoare, chiar supraetajate sau subterane, piste de alergare, piscine, sali de fitness. In plus, este foarte important sa existe acces facil la mijloacele de transport in comun, mai ales la metrou.

Studiaza piata si ofera cel mai bun pret al chiriei

 

Pe langa facilitatile pe care le oferi fata de concurenta, este indicat sa stabilesti un pret al chiriei echitabil. Cu alte cuvinte, raportul pret-servicii sa fie unul corect. Pentru aceasta, in primul rand trebuie sa studiezi un pic piata si sa vezi care este pretul mediu al chiriei in zona in care ai construit parcul de business si care sunt ofertele altor detinatori de astfel de spatii in orasul in care te afli. Pretul chiriei variaza, printre altele, in functie de oras, de locatia centrala sau mai apropiata de periferie. 

 

Apoi, in momentul in care semnezi contractul cu viitorii chiriasi, asigura-te ca ai negociat corect toate clauzele. Pentru aceasta, vei apela, desigur, la serviciile specialistilor.

Serviciile de securitate, disponibile non-stop 

 

Unul dintre aspectele importante pe care multinationalele il iau in calcul atunci cand aleg spatiul de birouri pe care vor sa-l inchirieze este securitatea. Mai ales daca este vorba despre angajati care sunt nevoiti sa lucreze peste noapte sau in intervale orare mai putin obisnuite.

 

Prin urmare, este important sa existe paznic, card de acces in cladire, sisteme de iluminat inteligente cu senzori de miscare si de pozitie, camere de supraveghere si sisteme de alarma conectate la un dispecerat de monitorizare. 

Design atractiv al cladirilor atat in exterior, cat si in interior

 

Studiile au demonstrat ca anumite culori cum sunt albastrul, verdele sau rosul stimuleaza creativitatea si productivitatea. Cel mai probabil, posibilii chiriasi din zona corporate vor prefera culorile neutre, cum sunt griul sau bejul. In plus, plantele de interior, gradinile de perete sau operele de arta pot fi alegeri inspirate pentru a decora intrarile sau culoarele. 

 

Un sistem de iluminat inteligent care nu necesita mentenanta frecvent si care nu consuma energie inutil, o ventilatie buna care ofera un aer de calitate si prin care se pot mentine un nivel optim de umiditate si al temperaturii interioare pot reprezenta la randul lor atuuri atunci cand vrei sa atragi astfel de chiriasi. 

 

Asadar, atunci cand investesti intr-un parc de business si vrei sa atragi chiriasi care vin din zona multinationalelor, este bine sa iei in calcul, in primul rand, nevoile angajatilor care vin sa lucreze acolo. Apoi, atunci cand construiesti alege o locatie care ofera acces facil la mijloacele de transport in comun si acorda o atentie speciala designului exterior si interior.

 

Sursa foto: Shutterstock

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cum atragi chiriasii din multinationale in cladirile din parcurile de business":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!​

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • OUG 32/2020: Actele necesare pentru somajul tehnic de stat
    • In Monitorul Oficial, Partea I nr. 260 din 30.03.2020 a fost publicata Ordonanta de Urgenta nr. 32/2020 (cu intrare in vigoare de luni – 30 martie) care prevede actele necesare pentru intrarea in somaj tehnic de stat. Astfel, desi in OUG 30/2020 – care este modificata prin aceasta noua Ordonanta, se preciza ca este nevoie de certificat pentru situatii de urgenta pentru a apela la somajul tehnic suportat de stat, acum, potrivit noului act normativ, nu mai este nevoie de acest...» citeste mai departe aici

  • Masuri prioritare pentru prevenirea raspandirii COVID-19 la locurile de munca (Informare ITM)
    • Inspectia Muncii a publicat recent o informare cu privire la prevenirea infectiei cu noul Coronavirus (SARS-CoV-2) la locurile de munca. Inspectia Muncii recomanda angajatorilor, lucratorilor, reprezentantilor acestora, precum si altor participanti la procesele de munca sa se informeze si sa aplice masurile dispuse de Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta si de autoritatile competente, pentru gestionarea si limitarea raspandirii COVID-19. Avand in vedere prevederile Decretului...» citeste mai departe aici

  • Ordonanta de Urgenta nr. 33/2020: Bonificatii pentru contribuabilii platitori de impozit pe profit
    • In Monitorul Oficial, Partea I nr. 260 din 30.03.2020, a fost publicata Ordonanta de urgenta nr. 33/2020 privind unele masuri fiscale si modificarea unor acte normative. Actul normativ a intrat in vigoare de la 30 martie 2020 si prevede acordarea de bonificatii pentru contribuabilii de impozit pe profit si pentru microinteprinderi; reglementarea platilor la organele vamale de catre persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA; si diminuarea veniturilor sau intreruperea partiala sau...» citeste mai departe aici

  • Ordonanta care amana ratele romanilor pana la 9 luni, publicata in M.Of.
    • Ministrul Finantelor Publice, Florin Citu, anunta ca Ordonanta care amana ratele romanilor pentru 9 luni a fost publicata in Monitorul Oficial. Fata de proiectul de Ordonanta initial, actul normativ vine cu cateva modificari despre care a vorbit ministrul de Finante de finalul sedintei de Guvern de luni seara – 30 martie 2020. “In ceea ce priveste ratele pentru persoanele fizice, credite ipotecare, stiti foarte bine ca acolo statul garanteaza 100% dobanda pe o perioada de cinci ani...» citeste mai departe aici

  • Indemnizatia pentru zilele libere pentru supravegherea copiilor. Calcularea venitului net si acte necesare
    • Expertul contabil Dani Cucu ne arata care este calculul exact pentru o salariata care se incadreaza in contextul Legii 19/2020 si HG 217/2020 privind acordarea unor zile libere parintilor pentru supravegherea copiilor, in situatia inchiderii temporare a unitatilor de invatamant. De exemplu, vom lua cazul unei salariate cu salariul brut de 4000 pe luna, care, in luna martie, intra in zile libere conform Legii 19/2020, din data de 19.03.2020 pana in data de 31.03.2020 inclusiv. Specialistul...» citeste mai departe aici

  • Sponsorizari pentru autoritatile locale. Deduceri din impozitul pe profit
    • Expertul contabil Irina Dumitrescu ne explica cum se face deducerea sponsorizarilor din impozitul pe profit si daca primariile au obligatia inregistrarii in registrul entitatilor/unitatilor de cult, in cazul in care primesc sponsorizari. Spre exemplu, luam cazul in care, in conditiile actuale de criza, un contribuabil a sponsorizat primaria locala din localitatea in care firma respectiva are un punct de lucru. Acesta a solicitat primariei sa intre pe site-ul ANAF si sa se inscrie in...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016