Cum se inregistreaza in contabilitate o donatie de 100.000 euro?
Reprezentantii multor ONG-uri se plang de lipsa banilor. Cum sa iti indeplinesti obiectivele atunci cand nu ai bani? Cum sa ajungi de la Bucuresti la Sinaia daca nu ai combustibil. Nici pana la coltul blocului nu ajungi...
Secretul poate consta in calitatea procedurilor contabile pentru ONG-uri...
Si asa cum spun si specialistii din domeniu: "detinerea unui set clar de proceduri contabile legale, specifice ONG-urilor, constituie baza unei contabilitati corecte si legale, dar si o cale deschisa catre indeplinirea obiectivelor propuse."
Lucrarea pe CD Proceduri contabile pentru ONG a fost lansata! Aflati fara a mai rasfoi tomuri intregi de legislatia cum:
- se intocmesc documentele justificative
- se ariveaza aceste documente
- se realizeaza asocierile in participatiune
- se clasifica si inregistreaza contractele de leasing
- se gestioneaza stocurile
- se modifica legal politiciile contabile
- se gestioneaza fondurile nerambursabile si donatiile primite
- se calculeaza si se inregistreaza in contabilitate salariile angajatilor ONG-ului
- se intocmesc deconturile pentru trezorerie
- GHIDUL tau de taxe si impozite!
- GHIDUL tau de taxe si impozite!
- GHIDUL tau de taxe si impozite!
- GHIDUL tau de taxe si impozite!
- GHIDUL tau de taxe si impozite!
- GHIDUL tau de taxe si impozite!
- GHIDUL tau de taxe si impozite!
- GHIDUL tau de taxe si impozite!
- GHIDUL tau de taxe si impozite!
- GHIDUL tau de taxe si impozite!
21 de proceduri contabile pentru ONG-uri, de care poate ca aveti nevoie in munca dvs.:
- Procedura privind intocmirea documentelor justificative
- Procedura de arhivare a documentelor
- Procedura de reconstituire a documentelor pierdute
- Procedura de gestionare si inregistrare a imobilizarilor
- Procedura pentru clasificarea si inregistrarea contractelor de leasing
- Procedura de gestionare a stocurilor
- Procedura de gestionare a achizitiilor si a datoriilor catre furnizori
- Procedura de gestionare a veniturilor si creantelor
- Procedura de gestionare a veniturilor aferente activitatii fara scop patrimonial
- Procedura de calcul si inregistrare a salariillor
- Procedura de gestionare a casieriei
- Procedura pentru deconturile de trezorerie
- Procedura de reconciliere a conturilor bancare
- Proceduri privind fondurile nerambursabile si subventiile primite
- Procedura privind modificarea politicilor contabile
- Procedura inchiderii de luna/perioada
- Procedura inventarierii patrimoniului
- Procedura intocmirii situatiilor financiare anuale
- Procedura de repartizare a rezultatului din activitati nepatrimoniale si a rezultatului din activitati economice
- Procedura de corectare a erorilor contabile
- Proceduri privind asocierile in participatie
Detalii mai multe aici >>>
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Inregsitrare in Romania contracte de munca incheiate in Franta
Intrebare: Am contractat o firma din Germania care sa se ocupe de: Inregistrarea societatii noastre in scopuri de impozitare pe salarii si asigurari sociale in Germania; Gestionarea angajatilor nostri (cetateni germani cu contract de munca inregistrat in Germania, incheiat intre societatea noastra si cetateanul german), respectiv vor asigura serviciile lunare de salarizare si fiscale, urmand a fi facturati lunar pentru serviciile prestate. In Romania, societatea noastra trebuie sa inregistreze ceva legat...
vezi AICI raspunsul specialistilor << SAF-T pentru stocuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele informatii: 1. Avem gestiune cantitativ-valorica, receptii de materiale in modulul de gestiune din ERP (bucati cu bucati). In aceasta situatie, in sectiunea "Products" din cadrul SAF-T, daca la "productcommodity" nu avem codul NC (nu suntem obligati) si trecem 000000000, care dintre celelalte campuri din aceasta sectiune trebuie sa apara (care sunt obligatorii)? Adica denumire, UM etc. 2. In contabilitate, in registrul jurnal pentru inregistrarea materialelor...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Evidenta contabila pentru o societate din Franta
Intrebare: O societate din Franta, de dimensiune medie, cu 8 angajati si o cifra de afaceri de 70-80 mii euro/luna, ar putea sa externalizeze contabilitatea in Romania? Firma sora din Romania ar urma sa se ocupe de inregistrarea facturilor si de tinerea evidentei contabile la nivel de balanta de verificare, iar declaratiile si toate obligatiile fiscale si declarative sa fie indeplinite in Franta. Care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplinim? Accesul la documente poate fi realizat, avand in vedere...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intreprinderi legate. Lucrari in subantrepriza
Intrebare: Sunt doua microintreprinderi cu domeniul de activitate constructii. Una este a tatalui, ca asociat unic, si depune declaratii lunare, iar cealalta este a fiului, ca asociat unic, si depune declaratii trimestriale. Ambele sunt platitoare de TVA. In cursul anului 2024 si-au dat in subantrepriza lucrari de la una la alta. Pot fi considerate societati legate si, in 2025, sa treaca la impozit pe profit?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Cursuri prin platforma online. Beneficiar din Norvegia
Intrebare: PFA incheie un contract pentru drepturi de autor cu o firma din Norvegia. Contractul presupune realizarea de materiale didactice/prezentari si sustinerea acestor materiale pe o platforma de cursuri online. Persoana din Romania se logheaza online pe aceasta platforma, din Romania. Societatea din Norvegia asigura accesul la platforma respectiva si ii plateste acesteia, conform contractului, un tarif orar de 150 dolari pe ora. PFA factureaza lunar cate 10 ore. La inceputul anului, a prezentat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<