Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Documente necesare pentru eliberarea registrelor de evidenta a zilierilor (anunt ITM)

08-Apr-2020
1143

Inspectoratul Teritorial de Munca aduce la cunostinta unitatilor care utilizeaza zilieri conform Legii nr.52/2011, modificata, modalitatea de eliberare a registrelor de evidenta a zilierilor.



Beneficiarii de lucrari, definiti conform Legii nr.52/2011, modificata, pot achizitiona registrele de evidenta a zilierilor de la sediul Inspectoratului Teritorial de Munca de care apartin.

Pentru eliberarea registrului de evidenta a zilierilor, unitatile vor transmite pe adresa de e-mail a ITM de care apartin urmatoarele documente:
- cerere eliberare registru zilieri, completata, semnata de reprezentantul legal al unitatii;
- copie CUI/CIF beneficiar;
- copie act de identitate al imputernicitului delegat sa ridice registrul;
- dovada platii contravalorii registrului.

Contravaloarea registrului de evidenta a zilierilor este de 78,54 lei si se plateste numai prin virament bancar in contul fiecarui ITM local, cu specificatia: contravaloare registrul de evidenta a zilierilor. 

Eliberarea registrului de evidenta a zilierilor se face la sediul InspectoratuluiTeritorial de Munca, conform programarii care va fi comunicata telefonic beneficiarului.

Pentru orice alte informatii referitoare la eliberarea registrelor de evidenta a zilierilor, unitatile pot suna la numerele de telefon ale Inspectoratelor Teritoriale de Munca locale.

 

Sursa: ITM Alba

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul "Documente necesare pentru eliberarea registrelor de evidenta a zilierilor (anunt ITM)":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
O.G. nr. 16/2022 - noile MODIFICARI din Codul Fiscal. TOP 7 Studii de Caz

Atentie contabili!

Schimbari radicale ale Codului fiscal aduse de O.G. nr. 16/2022!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
O.G. nr. 16/2022 - noile MODIFICARI din Codul Fiscal. TOP 7 Studii de Caz


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

© 2007 - 2022 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Schimbari radicale ale Codului fiscal aduse de O.G. nr. 16/2022!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

O.G. nr. 16/2022 - noile MODIFICARI din Codul Fiscal. TOP 7 Studii de Caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016