Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lista alba a firmelor care NU au datorii restante in ultimul semestru din 2022 a fost publicata de Fisc

07-Feb-2023
3838
Lista alba a firmelor care NU au datorii restante in ultimul semestru din 2022 a fost publicata de Fisc

Agentia Nationala de Administrare Fiscala va publica trimestrial, conform Ordinului 1923/2022, lista firmelor care nu au obligatii fiscale. Recent lista a fost actualizata cu datoriile restante pentru ultimul semestru din 2022.

Fiscul la actualizat trimestrial lista firmelor care au declarat si platit la timp obligatiile fiscale, asa cum reiese din Ordinul 1923/2022.

LISTA poate fi vazuta pe www.anaf.ro/ Servicii online/ Lista contribuabililor fara obligatii restante<<

PROCEDURA de publicare a listei contribuabililor care nu inregistreaza obligatii restante

1. In vederea mediatizarii contribuabililor, persoane juridice, care si-au declarat si achitat la scadenta obligatiile fiscale de plata si care nu figureaza in evidentele fiscale cu obligatii bugetare restante, organele fiscale centrale, denumite in continuare organe fiscale, publica pe pagina de internet proprie lista acestor contribuabili conform anexei care face parte integranta din prezenta procedura.

2. Pentru intocmirea listei se au in vedere urmatoarele conditii ce trebuie indeplinite cumulativ de catre contribuabili:

a) sunt depuse, pe perioada de prescriptie a dreptului de a stabili obligatii fiscale, toate declaratiile fiscale, potrivit vectorului fiscal, pana la data intocmirii listei. Aceasta conditie se considera indeplinita si in cazul in care, pentru perioadele in care nu s-au depus declaratii fiscale, obligatiile fiscale au fost stabilite, prin decizie, de catre organul fiscal;

b) au achitate la scadenta/termenul de plata prevazut de lege obligatiile fiscale principale si accesorii, in trimestrul pentru care se realizeaza publicarea listei;

c) nu inregistreaza obligatii bugetare restante la data intocmirii listei.

3. Nu fac obiectul publicarii contribuabilii care au fost declarati in inactivitate temporara inscrisa in registrul comertului, potrivit legii, sau au fost declarati inactivi potrivit dispozitiilor art. 92 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.

4. Lista va cuprinde denumirea contribuabililor si codul de identificare fiscala.

5. La intocmirea listei se au in vedere informatiile referitoare la obligatiile bugetare inregistrate in evidentele fiscale ale contribuabililor persoane juridice, existente la nivelul organelor fiscale.

6. La publicarea listei pentru contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal, potrivit legii, se verifica conditiile prevazute la pct. 2 atat pentru activitatea proprie, cat si pentru sediile secundare ale acestora. In acest caz, lista cuprinde contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal potrivit legii, fara a mai fi mentionate sediile secundare ale acestora.

7. Publicarea listei prevazute la pct. 1 se face trimestrial, pana in ultima zi a primei luni din trimestrul urmator celui de raportare.

8. In situatia in care se constata erori materiale si omisiuni cu privire la informatiile cuprinse in lista, organul fiscal, in baza unui referat aprobat de conducatorul acestuia, prelucreaza, de indata, in sistem informatic, modificarile informatiilor publicate pentru fiecare contribuabil.

9. Prin eroare materiala se intelege:
a) preluarea eronata a datelor din evidentele fiscale existente la nivelul organelor fiscale;

b) publicarea eronata a unor contribuabili care, potrivit legii, nu indeplinesc criteriile prevazute la pct. 2.

10. Constituie omisiune la publicare neselectarea, din eroare, a unor contribuabili care indeplineau criteriile prevazute la pct. 2.

11. Produsul informatic de intocmire si transmitere a informatiilor, precum si gestiunea acestui produs vor fi asigurate de Centrul National pentru Informatii Financiare.

12. De corectitudinea acestor informatii care vor fi transmise Centrului National pentru Informatii Financiare in vederea publicarii pe pagina de internet raspunde conducatorul organului fiscal competent in administrarea obligatiilor fiscale ale contribuabililor ce fac obiectul publicarii.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Impozitul pe venit. Obligatii fiscale in 2025 pentru impozitul din arenda

    • Incepand cu anul 2025, persoanele care obtin venituri din arendarea terenurilor agricole trebuie sa acorde o atentie deosebita modului de calcul al impozitului pe venit si al contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS). Astfel, contribuabilii se intreaba tot mai des care este formula concreta de calcul a acestor obligatii fiscale in 2025? Raspunsul depinde atat de valoarea veniturilor realizate, cat si de sursa acestora (unul sau mai multi platitori). In continuare, detaliem exact cum...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare: Cand se depune bilantul si cum faci monografia

    • Dividendele interimare pot fi distribuite in cursul anului fiscal, insa doar in anumite conditii expres prevazute de lege. Repartizarea acestora se bazeaza pe situatii financiare interimare intocmite conform reglementarilor contabile si aprobate de asociati sau actionari. Respectarea termenelor si a obligatiilor de raportare catre autoritatile fiscale este esentiala pentru ca aceasta distribuire sa fie legala si corect documentata. Avem acest caz. O societate comerciala care doreste...» citeste mai departe aici

  • Mijloace fixe. Monografie si tratament fiscal pentru mijloace fixe lipsa la inventar

    • Inventarierea anuala a patrimoniului este o obligatie legala si un instrument esential pentru reflectarea fidela a situatiei economico-financiare a unei entitati. Una dintre situatiile frecvent intalnite in practica este constatarea unor lipsuri la inventar, inclusiv in cazul mijloacelor fixe aflate in custodie externa. Acest articol analizeaza, din punct de vedere contabil si fiscal, procedura de scoatere din evidenta a unor matrite lipsa la inventar, in contextul in care furnizorul extern nu...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016