Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Activitatea de eliberare a biletelor de tratament balnear -intrerupta de CNPP

17-Mar-2020
983

Casa Nationala de Pensii Publice a publicat recent un comunicat de presa prin care anunta ca suspenda activitatea de eliberare a biletelor de tratament balnear si intrerupe sejurul pensionarilor aflati la tratament, din motive de siguranta.

Casa Nationala de Pensii Publice (CNPP), preocupata de starea de sanatate a beneficiarilor sai in contextul raspandirii COVID-19, a decis ca incepand cu data de 16 martie 2020 sa suspende activitatea de eliberare a biletelor de tratament balnear prin intermediul sistemului pe care il administreaza si gestioneaza.

Aceasta masura va fi valabila pe perioada starii de urgenta.

Masura a fost impusa de hotararea Comitetului National pentru Situatii Speciale de Urgenta pentru instituirea unor masuri pentru evitarea raspandirii COVID-19 , prin care au fost aprobate recomandarile "Grupului de analiza" ce vizeaza si "restrictionarea activitatilor culturale, stiintifice, artistice, religioase, sportive si de divertisment care presupun participarea a peste 50 de persoane, realizate in spatii inchise, inclusiv cele realizate in sali de tratament balnear, sali de fitness, saloane de SPA-uri, de cosmetica, sali de jocuri de noroc si cazinouri", precum si de starea de urgenta decretata ieri, 16.03.2020.

Biletele care au fost eliberate pana la aceasta data vor fi anulate, urmand ca beneficiarilor sa li se restituie integral contributia, la cerere. Ulterior reluarii activitatii, aceste persoane vor putea sa solicite un nou bilet de tratament pentru anul in curs.

In acest context, recomandarea ca cererile tip sa fie transmise prin posta sau prin e-mail, urmand sa fiti contactati telefonic de reprezentantii casei judetene de pensii de domiciliu.

La propunerea conducerii S.C. TBRCM SA, pensionarii aflati deja la tratament vor intrerupe sejurul si vor pleca din statiuni fiind sprijiniti, in acest sens, de conducerea unitatilor de tratament balnear, care va programa iesirile in functie de orarul mijloacelor de transport cu care acestia se vor intoarce la domiciliu. Pentru zilele neefectuate, beneficiarii pot solicita restituirea contributiei, proportional cu numarul zilelor neefectuate.

 

Sursa: CNPP

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Activitatea de eliberare a biletelor de tratament balnear -intrerupta de CNPP":
Rating:

Nota: 4.75 din 2 voturi
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!​

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Au fost publicate actele necesare acordarii somajului tehnic (pentru PFA-uri, II-uri, IF-uri, Drepturi de autor)
    • Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala, prin Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, informeaza ca actele necesare in vederea obtinerii fondurilor pentru plata somajului tehnic pot fi depuse online, incepand cu 1 APRILIE. Actele normative prin care sunt reglementate documentele necesare acordarii somajului tehnic au fost publicate in Monitorul Oficial nr. 269 din data de 31 martie 2020. Transmiterea documentelor se va face in 4 pasi, iar documentele trebuie depuse online, la adresa...» citeste mai departe aici

  • MFP: Schemele de ajutor de stat pentru stimularea anumitor investitii, SIMPLIFICATE (proiect de Hotarare)
    • Ministerul Finantelor Publice a pus in dezbatere publica un Proiect de Hotarare care vizeaza modificarea prevederilor Hotararii Guvernului nr. 807/2014 - pentru instituirea unor scheme de ajutor de stat avand ca obiectiv stimularea investitiilor cu impact major in economie – astfel incat sa se elimine o etapa din cadrul solutionarii cererilor de plata. In nota de fundamentare se arata ca este necesara aceasta modificare, dat fiind contextul actual al Romaniei, dar si nevoia urgentarii...» citeste mai departe aici

  • NU mai este nevoie de certificate de urgenta pentru solicitarea somajului tehnic ( Informare MEEMA)
    • Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri informeaza ca in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, Guvernul a adoptat noi masuri economice in domeniul protectiei sociale destinate mediului de afaceri din Romania si ca nu mai este nevoie de certificate de urgenta pentru solicitarea somajului tehnic. Actele normative adoptate de Executiv reglementeaza si unele aspecte legate de Certificatele de Situatie de Urgenta (CSU). Astfel,...» citeste mai departe aici

  • Agentiile judetene pentru ocuparea fortei de munca vor prelua solicitarile pentru obtinerea somajului tehnic
    • Ministrul Muncii si Protectiei Sociale, Violeta Alexandru, a anuntat ca, incepand de miercuri, 1 aprilie, pot fi depuse cererile si declaratiile pe propria raspundere in vederea obtinerii sprijinului oferit de Guvern, pe perioada starii de urgenta, sub forma somajului tehnic. Demnitarul a dat asigurari ca toate agentiile judetene sunt pregatite sa preia si sa proceseze rapid aceste solicitari si ca se vor face eforturi in vederea achitarii sumelor solicitate de angajatori intr-un termen mai...» citeste mai departe aici

  • PFA. Dreptul la concediul pentru cresterea copilului
    • Ce contributii trebuie sa plateasca un PFA care are venitul net anual sub plafonul minim obligatoriu pentru plata CAS si CASS, pentru ca titulara PFA-ului sa beneficieze de indemnizatia crestere copil de pana la 2 ani? Consilierul juridic Gabriela Dita arata ca, potrivit art. 2 alin.(1) din OUG 111/2010 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, persoanele care, in ultimii 2 ani anteriori datei nasterii copilului, au realizat timp de cel putin 12 luni venituri din...» citeste mai departe aici

  • Aplicarea noii legislatiei fiscale, in contextul COVID-19. Solutii pentru contabili
    • Contabilii se afla in dificultate, dat fiind numeroaselor modificari legislative aparute in contextul creat de coronavirus. De aceea au inceput sa apara tot mai des solicitari privind lamurirea diferitelor spete, la care expertii nostri au raspuns prompt si la obiect. Ordonantele de urgenta emise de Guvern in luna martie, in contextul creat de coronavirus, au generat in practica probleme greu de anticipat. Firmele s-au confruntat brusc cu un cadru legislativ complet nou, bine intentionat in...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016