Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Codul fiscal 2011 - Titlul IX (partea a IV-a)

07-Mar-2011
3849
Alin. (2) al art. 263 a fost modificat de pct. 2 al art. I din ORDONANTA DE URGENTA nr. 59 din 30 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 442 din 30 iunie 2010.
*) NOTA :

Art. II din ORDONANtA DE URGENta nr. 59 din 30 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 442 din 30 iunie 2010 prevede:
"Art. II
(1) Pentru anul fiscal 2010, termenul de plata a diferentelor de impozit rezultate in urma aplicarii prevederilor prezentei ordonante de urgenta este 31 decembrie 2010.
(2) Persoanele fizice care achita integral pana la data de 30 septembrie 2010 impozitele recalculate in urma aplicarii prevederilor prezentei ordonante de urgenta, pentru diferentele rezultate, beneficiaza de bonificatia stabilita prin hotararile consiliilor locale adoptate pentru anul 2010."

(3) in cazul unui atas, impozitul pe mijlocul de transport este de 50% din taxa pentru motocicletele, motoretele si scuterele respective.
-------------

Alin. (3) al art. 263 a fost modificat de pct. 215 al art. I din LEGEA nr. 343 din 17 iulie 2006, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 662 din 1 august 2006, prin inlocuirea sintagmei "taxa asupra mijloacelor de transport" cu sintagma "impozitul pe mijloacele de transport".

(4) in cazul unui autovehicul de transport marfa cu masa totala autorizata egala sau mai mare de 12 tone, impozitul pe mijloacele de transport este egal cu suma corespunzatoare prevazuta in tabelul urmator:
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Autovehicule de transport marfa cu masa totala autorizata egala │
│ sau mai mare de 12 tone │
├───┬────────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│ │ │ Impozitul, in lei │ Impozitul, in lei │
│ │ Numarul axelor si masa totala │pentru vehiculele │pentru vehiculele │
│ │ maxima autorizata │angajate exclusiv in│angajate in opera- │
│ │ │ operatiunile de │tiunile de tran- │
│ │ │ transport intern │sport intern si │
│ │ │ │international │
│ │ ├──────────┬─────────┼──────────┬─────────┤
│ │ │Vehicule │Vehicule │Vehicule │ │
│ │ │cu sistem │cu alt │cu sistem │Vehicule │
│ │ │de suspen-│sistem de│de suspen-│cu alt │
│ │ │sie pneu- │suspensie│sie pneuma│sistem de│
│ │ │matica sau│ │tica sau │suspensie│
│ │ │un echiva-│ │un echiva-│ │
│ │ │lent │ │lent │ │
│ │ │recunoscut│ │recunoscut│ │
├───┼────────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│I. │Vehicule cu doua axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 12 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 13 tone │ 0 │ 133 │ 0 │ 133 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 13 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 14 tone │ 133 │ 367 │ 133 │ 367 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 14 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 15 tone │ 367 │ 517 │ 367 │ 517 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 15 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 18 tone │ 517 │ 1.169 │ 517 │ 1.169 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 18 tone │ 517 │ 1.169 │ 517 │ 1.169 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│II.│Vehicule cu 3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 15 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 17 tone │ 133 │ 231 │ 133 │ 231 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 17 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 19 tone │ 231 │ 474 │ 231 │ 474 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 19 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 21 tone │ 474 │ 615 │ 474 │ 615 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 21 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 23 tone │ 615 │ 947 │ 615 │ 947 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 25 tone │ 947 │ 1.472 │ 947 │ 1.472 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel putin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 26 tone │ 947 │ 1.472 │ 947 │ 1.472 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel putin 26 tone │ 947 │ 1.472 │ 947 │ 1.472 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│III│ Vehicule cu 4 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 25 tone │ 615 │ 623 │ 615 │ 623 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 27 tone │ 623 │ 973 │ 623 │ 973 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 27 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 29 tone │ 973 │ 1.545 │ 973 │ 1.545 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 29 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 31 tone │ 1.545 │ 2.291 │ 1.545 │ 2.291 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 31 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 32 tone │ 1.545 │ 2.291 │ 1.545 │ 2.291 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel putin 32 tone │ 1.545 │ 2.291 │ 1.545 │ 2.291 │
└───┴──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┘
*ST*
-------------

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici