Formularele fiscal-contabile pot fi gata in 2 minute!
Stii cate formulare trebuie sa completezi daca firma ta detine o casa de marcat electronica dotata cu jurnal fiscal? Nu mai putin de 8! Dar pentru registrul de casa, stii cate formulare iti cere legea sa completezi zilnic, in dublu exemplar? Minimum 4: chitanta, dispozitia de plata / incasare, imputernicirea, decontul de cheltuieli / deplasare. Sa mai vorbim de sutele de formulare SSM obligatorii ori de formularele GDPR?
Din pacate, traim in Romania si activitatea legala a unei firme, mica sau mare, presupune completarea OBLIGATORIE si extrem de consumatoare de timp, a unui numar coplesitor de documente! Fie ca esti specializat si atunci fomularele care-ti revin sunt de o anumita factura - fiscalitate, contabilitate, GDPR, SSM, HR protectia mediului etc., fie esti contabil intr-o firma mica si atunci trebuie sa fii AS in materie de formulare.
De ce vigilenta sporita cand vine vorba despre formulare? Pentru ca lipsa lor, completarea lor gresita (voluntar sau involuntar) ori neprezentarea lor in termen util la autoritatea de control se pedepseste intotdeauna cu amenzi usturatoare! Cine are nevoie de asemenea “evenimente”?
Acesta este si motivul pentru care un colectiv de
specialisti Rentrop&Straton a ales sa-ti puna la dispozitie un instrument infailibil pentru economisirea timpului:
PortalFormulare.ro – locul unde gasesti
FORMULARUL de care ai nevoie!
Peste 850 de modele de formulare obligatorii, in formatul perfect legal, din diverse domenii de activitate:
? Fiscalitate – Contabilitate
? Juridic
? Legislatia muncii - Salarizare – HR
? SSM - Protectia mediului
? GDPR
EDITABILE iti stau acum la dispozitie, asteptand sa fie personalizate si printate!
-iti simplifici munca
-capeti siguranta actiunilor tale
-economisesti rezerve importante de timp pe care sa le dedici altor activitati
-iti cresti simtitor eficienta spre incatantarea si aprecierea sefilor
-contribui fara efort la indeplinirea obiectivelor firmei.
Cele peste 850 de formulare stocate pe
PortalFormulare.ro, specifice domeniilor ce stau la baza functionarii legale a unei firme, iti asigura acum un
suport excelent pentru o munca sustinuta, sigura, lipsita de efort, timpi morti ori amenzi.
Gandit, proiectat si realizat tocmai pentru a deservi toate departamentele firmei,
PortalFormulare.ro se adreseaza in principal:
-contabilului - de toate gradele; directorului economic; inspectorului fiscal; responsabilului financiar; coordonatorului compartimentului financiar; sefului biroului serviciului financiar-contabilitate; sefului departamentului de analiza financiara.
-managerului de HR, managerului / sefului serviciului de salarizare.
In secundar, vizeaza:
-persoanele desemnate sa se ocupe de SSM, protectia mediului, GDPR
-juristi
Ai inteles, nu? E si pentru tine! Si e UNICAT! Grabeste-te sa comanzi acum abonamentul tau! Incepe imediat sa lucrezi mai usor si mai eficient! Acest instrument a fost creat special pentru a-ti usura munca!
Statutul de abonat cu drepturi depline iti asigura:
- Acces deplin la o baza de date cu peste 850 de modele de formulare editabile (unele dintre ele deja precompletate drept model), conform legislatiei in vigoare, din domeniile amintite
- Posibilitatea de a descarca oricate formular ai nevoie, NELIMITAT, 24/7, pe toata perioada abonamentului!
- Trafic nelimitat in Portal pentru 3 Utilizatori, in baza unui singur abonament platit.
- Serviciul Formulare LA CERERE, direct pe adresa ta de email, pentru siguranta formularelor tale!
Poti solicita modele care nu se regasesc in portal, pe toata perioada abonamentului. Numarul de solicitari posibile catre specialisti difera in functie de durata abonamentului. Primesti raspuns profesionist documentat in 48-72 de ore, in functie de complexitatea solicitarii.
- Newsletter Actualizare formulare – serviciu care actualizeaza automat ce legea o cere un formular deja incarcat in portal si te instiinteaza despre modificarea operata
- Newsletter Adaugare formulare noi – serviciu care imbogateste periodic baza de date a portalului cu noi modele si are grija sa te anunte.
Solutia ta este UNICUL instrument practic dedicat formularelor profesionist intocmite:
PortalFormulare.ro!- NOUTATI din Codul Fiscal
- NOUTATI din Codul Fiscal
- NOUTATI din Codul Fiscal
- NOUTATI din Codul Fiscal
- NOUTATI din Codul Fiscal
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Ordinea distribuirii profitului societatii
Intrebare: O societate are, la data de 30.06.2025, un sold creditor al contului 1171 de 51.553,62 lei, respectiv un sold debitor al contului 121 de 29.333,65 lei. Astfel, ne regasim in situatia in care avem profit reportat, dar pierdere a exercitiului curent, poate distribui societatea, prin dividende, intregul profit reportat din contul 1171 (adica 51.553,62 lei) sau doar diferenta dintre aceasta suma si pierderea exercitiului curent (adica 51.553,62 - 29.333,65 = 22.219,97 lei)?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Furnizor inactiv
Intrebare: Societatea noastra primeste factura de chirie pentru punctul de lucru, iar furnizorul este inactiv la ANAF (factura este fara TVA). La calculul impozitului pe profit, societatea noastra considera cheltuiala cu chiria ca fiind nedeductibila. Exista posibilitatea legala ca societatea noastra sa retina 16% din cheltuiala cu chiria, direct de la furnizorul inactiv (adica sa ii plateasca mai putin cu valoarea impozitului retinut), folosind monografia contabila 6123 = 401 si 401 = 446? Mentionez ca...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Schimbare asociat sau transfer de active
Intrebare: O companie, persoana juridica romana, ar dori sa achizitioneze un alt business care functioneaza in aceeasi piata (cultivarea cerealelor) si a identificat doua variante posibile:
1. Preluarea partilor sociale ca asociat unic, la valoarea evaluata a business-ului, identificata si agreata de cele doua parti. Pretul se va stabili pentru achizitia partilor sociale in cadrul unui contract de cesiune parti sociale.
2. Achizitia individuala, prin contracte de vanzare, a terenurilor agricole si a...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Vanzare autovehicul pentru care s-a limitat dreptul de deducere la 50%. Ajustare TVA
Intrebare: O societate romaneasca, platitoare de TVA, a achizitionat in luna decembrie 2024 din Ungaria (de la o firma platitoare de TVA) un autoturism de lux in valoare de 110.000 EUR. La momentul achizitiei, cand s-a aplicat taxarea inversa, 50% din TVA a fost ajustat si platit (bunul nu este destinat 100% activitatii economice). In luna septembrie 2025 se doreste vanzarea autoturismului catre o persoana fizica rezidenta in Georgia. Agentii vamali au mentionat ca TVA ajustata de 50% se poate recupera la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<