Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In 2022 poti apela la solutiile inovatoare de finantare oferite de OmniCredit

30-Mai-2022
1143
In 2022 poti apela la solutiile inovatoare de finantare oferite de OmniCredit

Una dintre cele mai mari dificultati pe care le intampina IMM -urile tinere in calea dezvoltarii lor pe termen lung ramane de departe accesul limitat la finantarea traditionala si , implicit, sistemul birocratic clasic mult prea lent. Din fericire insa , acum microintreprinderile si intreprinderile mici si mijlocii au alaturi OmniCredit, un partener de incredere care ofera solutii de finantare inovatoare, rapide si fiabile 100% online, special concepute pentru a oferi un raspuns complet tuturor nevoilor si problemelor de ordin financiar pe care le au antreprenorii si , implicit, pentru a ajuta afacerile, indiferent de domeniul de activitate, sa creasca , sa se dezvolte si sa tina pasul cu competitia acerba. 

Descopera solutile de finantare de la OmniCredit

Alaturi de OmniCredit, acum este mai simplu ca niciodata sa obtii finantare . Si asta deoarece pentru aceasta companie, micii antreprenori, respectiv business-urile tinere aflate la inceput de drum reprezinta prioritatea nr. 1. Din acest motiv,pentru a veni in sprijinul acestora si pentru a le ajuta sa iasa din orice impas de natura financiara , sa se dezvolte si sa aiba continuitate, OmniCredit a creat prima platforma fintech din Romania de finantare online in timp real, care ofera produse financiare inovatoare, printre care se numara si factoring-ul si scontarea, care sunt accesibile imediat persoanelor juridice, cu un minimum de documente, fara conditii stricte si fara birocratie. Dar pentru a intelege mai bine despre ce este vorba , haide sa vedem impreuna cum te pot ajuta aceste solutii de finantare si care sunt principalele avantaje de care vin insotite , dupa cum urmeaza: 

Despre factoring si principalele avantaje

Acest tip de finantare reprezinta o solutie inovatoare si flexibila pusa la dispozitie de catre OmniCredit prin intermediul careia o companie care presteaza servicii/ ofera produse poate sa transforme in cel mai scurt timp facturile in lichiditati , fara sa mai fie nevoita sa astepte scandentele de 30, 60 sau chiar 90 de zile. Cesionarea facturilor este o tranzactie care implica 3 actori principali, pe care este bine sa ii cunoastem , dupa cum urmeaza : factorul ( banca /IFN-ul care cumpara factura ), aderentul ( societatea comerciala furnizoare de produse si servicii cu termen de plata care incaseaza valoarea facturii inainte de termenul scadent) si debitorul cedat (clientul care va plati in contul factorului la scadenta facturii). In ceea ce priveste procesul propriu-zis, acesta se deruleaza astfel: aderentul vinde, incaseaza de la factor plata in avans a facturilor, contra unui comision, iar acesta din urma incaseaza de la debitor la termenul de plata in cauza.

Concret, cu ajutorul finantarii prin factoring de la OmniCredit, acum ai sansa de a acoperi nevoia de lichiditati pe termen scurt, mediu sau chiar indelungat , fara sa ai nevoie de garantii materiale si fara sa iti indatorezi suplimentar compania. Desigur, ce mai trebuie sa stii este faptul ca factoring-ul nu este o solutie salvatoare doar pentru IMM -urile care se confrunta cu lipsa de numerar, ci si pentru cele care isi doresc sa isi imbunatateasca cash flow-ul, sa disciplineze anumiti clienti la plata , sa isi consolideze relatiile cu furnizori si sa beneficieze de discount- uri din partea acestora, sa nu ramana in urma cu taxele la stat sau sa scape de grija colectarii . Pe scurt, beneficiile cu care vine la pachet un astfel de serviciu de tip factoring sunt de-a dreptul numeroase, motiv pentru care nu putine sunt industriile care apeleaza in prezent la acesta, incepand de la cele de transporturi sau constructii si pana la companiile care lucreaza cu statul , micii producatori sau retailerii, dar nu numai.

Despre scontare si principalele avantaje

Finantarea prin scontare este o alta solutie inovatoare disponibila in portofoliul OmniCredit, care se adreseaza in special antreprenorilor care se confrunta cu diferente mari de timp intre momentul platii la furnizori si momentul scadentei instrumentelor de plata primite (Bilete la Ordin si CEC- uri) si care au nevoie urgenta de cash pentru afacerea lor. Dar ce presupune mai exact acest serviciu? Ei bine, afla ca prin intermediul scontarii, acum poti incasa inainte de data scadenta contravaloarea instrumentelor cu plata la termen, obt in and capitalul de lucru de care ai nevoie pentru a- ti onora platile urgente cum ar fi salariile, taxele sau platile la furnizori, si pentru a- ti dezvolta business-ul. De asemenea, ce mai trebuie sa stii este faptul ca scontarea functioneaza pe acelasi principiu ca factoring-ul, intreg procesul implicand acceasi actori si desfasurandu -se in aceeasi maniera.

La OmniCredit totul se desasoara online

Alaturi de OmniCredit, scapi de grija finantarii si te bucuri de un demers exclusiv online, indiferent de produsul financiar pentru care optezi. Pentru a obtine finantare de aici, nu este nevoie sa te deplasezi fizic sau sa pierzi timp pretios cu intocmirea actelor asa cum se intampla in cazul bancilor clasice, intrucat te bucuri de un un proces care se deruleaza 100% online. Nu trebuie decat sa urmezi cativa pasi simpli.

Prin urmare, in calitate de micro antreprenor roman, atat tu, cat si afacerea ta, sunteti pe maini bune acum cu OmniCredit si solutiile sale de finantare pe fast forward. Mai mult decat atat, alaturi de acest partener de incredere , acum ai acces la o lume a afacerilor in care iti poti arata creativitatea nicio problema si te poti bucura totodata de educatie financiara de calitate, din partea specialistilor OmniCredit care dispun experienta de peste 15 ani in domeniul financiar-bancar, care sunt pasionati de inovatie si dornici sa impartaseasca cu tine din know how-ul dobandit in timp in vederea alegerii modalitatii de finantare potrivita de care ai nevoie.

Asadar, ce mai astepti? Creeaza si tu acum viitorul business-ului tau cu ajutorul solutiilor de finantare 100% online oferite de OmniCredi.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "In 2022 poti apela la solutiile inovatoare de finantare oferite de OmniCredit":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Atentie, contabili! Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Cheltuieli de constituire: ce sunt, cum le inregistram si studii de caz

    • In acest articol vom discuta despre cheltuielile de constituire. Vom vedea ce sunt acestea, cum le inregistram in contabilitate, dar si cateva studii de caz utile contribuabililor. Ce sunt cheltuielile de constituire Cheltuielile de constituire sunt cheltuielile ocazionate de infiintarea sau dezvoltarea unei entitati (taxe si alte cheltuieli de inscriere si inmatriculare, cheltuieli privind emisiunea si vanzarea de actiuni si obligatiuni, precum si alte cheltuieli de aceasta natura, legate...» citeste mai departe aici

  • Bon fiscal pierdut. Studiu de caz util pentru pentru contabili

    • O societate de constructii a achizitionat niste materiale cu factura in data de 05.10.2023, achitata cash (valoare de 175 lei). De la acest furnizor se cumpara frecvent cu plata la termen, prin ordin de plata. La o verificare a fisei partener, s-a descoperit diferenta dintre solduri, reprezentata de factura din 05.10.2023, al carei bon fiscal s-a pierdut. Se poate inregistra plata acestei facturi, facuta cash de catre adiministrator, desi, nu mai avem bonul fiscal? Care este inregistrarea...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare. Monografii si studii de caz utile

    • In acest articol vom prezenta cateva monografii contabile si studii de caz utile pentru dividendele interimare. Dividende interimare. Se mai calculeaza acestea daca firma va fi lichidata? Speta 1 Societatea are la 31.03.2024 profit. Intentionam sa demaram procedura de inchidere a firmei - lichidare/dizolvare. Cu acest profit de la 31.03.2024 ce facem? Suntem obligati sa facem bilant interimar si sa-l repartizam pe dividende si abia dupa facem si bilantul pentru etapa intai a lichidarii...» citeste mai departe aici

  • Situatii semestriale 2024. Cine NU va intocmi raportari contabile la 30 iunie 2024

    • De curand a fost aprobat sistemul de raportari contabile la 30 iunie 2024 prin Ordinul 3100/2024. Situatiile semestriale vor a fi depuse la unitatile teritoriale ale Finantelor pana cel mai tarziu la data de 19 august 2024. Cine nu are aceasta obligatie? Cine NU depune raportari contabile la 30 iunie 2024 Conform Referatului de aprobare, entitatile care nu au desfasurat activitate de la data infiintarii pana la 30 iunie 2024, cele care in tot semestrul I al anului 2024 s-au aflat in...» citeste mai departe aici

  • Microintreprindere in 2024. Daca bilantul a fost depus cu intarziere, firma va trece la impozit pe profit?

    • Societatea este platitoare de impozit pe microintreprindere de la infintare (2019) pana in prezent, dar am depus bilantul cu intarziere 02.06.2024, va trece la plata impozitului pe profit? Microintreprinderi si depunerea bilntului cu intarziere – raspunsul specialistului: Incepand cu data de 01.01.2024, potrivit OUG nr. 115/2023, se introduce o noua litera, lit. i), cu urmatorul cuprins: 1. a depus in termen situatiile financiare anuale, daca are aceasta obligatie potrivit legii. Pentru a...» citeste mai departe aici

  • Controalele antifrauda continua! Ce operatori economici sunt in vizorul autoritatilor

    • Operatorii economici din zona Garii de Nord Bucuresti sunt in vizorul autoritatilor! Au fost efectuate controale antifrauda la acesti comercianti in cursul zilei de 19 iulie 2024. Directia generala antifrauda fiscala (DGAF) evalueaza sistematic riscul fiscal din zonele comerciale in care nivelul de conformare a contribuabililor la respectarea legislatiei fiscale este unul redus si organizeaza actiuni operative in vederea descoperirii si sanctionarii abaterilor de la prevederile legale....» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016