Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lista contribuabililor bun-platnici a fost publicata pe portalul ANAF. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele

10-Mai-2023
1166
Lista contribuabililor bun-platnici a fost publicata pe portalul ANAF. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele

Administratia Judeteana a Finantelor Publice Ialomita informeaza ca A.N.A.F. a publicat lista contribuabilor persoane juridice care au declarat si au achitat la scadenta obligatiile fiscale de plata si care, la finele trimestrului I 2023, nu mai inregistrau obligatii fiscale restante.

Conditiile legale necesar a fi indeplinite in acest scop:

a) toate declaratiile fiscale sunt depuse, pe perioada de prescriptie a dreptului de a stabili obligatii fiscale, potrivit vectorului fiscal, pana la data intocmirii listei. Aceasta conditie se considera indeplinita si in cazul in care, pentru perioadele in care nu s-au depus declaratii fiscale, obligatiile fiscale au fost stabilite, prin decizie, de catre organul fiscal;

b) au fost achitate la scadenta/termenul de plata prevazut de lege, obligatiile fiscale principale si accesorii, in trimestrul pentru care se realizeaza publicarea listei;

c) agentii economici nu inregistreaza obligatii bugetare restante la data intocmirii listei.

Din categoria celor cuprinsi in lista fac parte si contribuabilii care se incadreaza in situatiile prevazute la art. 157 alin. (2) si (3) din Codul de procedura fiscala, inclusiv cei care beneficiaza de inlesniri la plata acordate potrivit legii, care se afla in derulare.

Lista contribuabilor buni-platnici ANAF

Astfel, la nivelul judetului Ialomita, figureaza pe aceasta lista 5.046 agenti economici care au indeplinit pana la data de 31 martie 2023, cumulativ, conditiile care au stat la baza intocmirii acestei liste.

Raportat pe fiecare subunitate teritoriala, situatia se prezinta astfel:


- 72 de contribuabili mijlocii administrati de Biroul de administrare a Contribuabililor Mijlocii Ialomita;
- 2.928 de contribuabili administrati de Activitatea de colectare persoane juridice si fizice Slobozia;
- 1.339 de contribuabili administrati de Serviciul Fiscal Municipal Urziceni;
- 707 de contribuabili administrati de Serviciul Fiscal Municipal Fetesti.

Baza legala: Ordinul nr. 1.923 din 1 noiembrie 2022 privind procedura de publicare a listei contribuabililor care nu inregistreaza obligatii restante

Sursa: ANAF

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Infiintare PFA. Etape si acte necesare

    • Infiintarea unui PFA (Persoana Fizica Autorizata) reprezinta o optiune de luat in calcul pentru persoanele care doresc sa isi desfasoare activitatea profesionala in mod independent. Acest tip de organizare implica o procedura simplificata de infiintare, organizare si administrare, insa exista atat avantaje, cat si dezavantaje care trebuie sa fie pe deplin intelese. In acest articol, vom detalia etapele si documentele necesare pentru infiintarea unui PFA, oferindu-va in acelasi timp si cateva...» citeste mai departe aici

  • E-Factura. Este OBLIGATORIE transmiterea in sistem a facturilor emise catre persoane fizice?

    • Factura electronica, asa cum este definita de OUG nr. 120/2021, este transmisa de operatorii economici (orice entitate care desfasoara o activitate economica constand in executarea de lucrari, livrarea de bunuri/produse si/sau prestarea de servicii) utilizand sistemul RO e-Factura in cadrul tranzactiilor efectuate cu: autoritati contractante/entitati contractante - B2G "Business to Government" alti operatori economici B2B "Business to Business" persoane fizice doar in situatia operatorilor...» citeste mai departe aici

  • D112 in 2024. Modelul aprobat prin Ordinul 6330/2024 va fi utilizat pentru veniturile lunii septembrie

    • Prin Ordinul 6330/2024, publicat recent in Monitorul Oficial, au fost oficializate noi instructiuni pentru completarea D112, dar si un nou model de formular. Modificarile au aparut in contextul intrarii in vigoare a Legii 360/2023 privind noua lege a pensiilor. Ordinul 6.330/1.587/1.630/3.121/2024 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 “Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si...» citeste mai departe aici

  • Particularitati contabile si studii de caz utile pentru magazinele online

    • Magazinele online sunt din ce in ce mai populare, fiind, pentru multe persoane, mult mai comod sa dea cateva click-uri pentru a cumpara produsul dorit decat sa mearga in magazinele fizice. Daca si tu te-ai gandit sa iti deschizi un magazin online sau detii deja unul, trebuie sa tii contabilitatea si pentru ele. Desi in mare parte aceasta se bazeaza pe legile contabilitatii universale, exista si cateva aspecte usor diferite. In acest articol vom vedea care este tratamentul contabil la magazinele...» citeste mai departe aici

  • Firme care transporta marfa. Factura clasica mai poate fi utilizata ca document justificativ?

    • Pentru ca un transport sa fie legal, firmele care il efectueaza trebuie sa intocmeasca mai multe documente justificative, printre care si factura clasica. Insa in contextul aparitiei sistemelor RO e-Factura si RO e-Transport, si a unei noi legislatii, reprezentantul unei firme de transport se intreaba care sunt documentele justificative oficiale de insotire a marfii pe timpul transportului marfurilor, si daca factura clasica se poate folosi ca document justificativ pe...» citeste mai departe aici

  • Radiere intreprindere individuala. Etape si acte necesare

    • Pentru a incheia existenta unei intreprinderi individuale trebuie, ca ultima etapa, sa efectuezi radierea din Registrul Comertului. Insa avand in vedere ca in acest caz, spre deosebire de radierea in cazul SRL-urilor, nu exista situatii financiare de lichidare sau alte termene limita, etc, intreaga procedura va fi foarte simpla. Iar in acest articol vom vedea ce etape trebuie sa parcurgi pentru a radia intreprinderea individuala, de ce documente ai nevoie, dar si cateva lucruri esentiale pe care...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016