Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Scapa de mersul la banca! Iata cum iti poti deschide cont curent pentru afacerea ta chiar de la birou

31-Ian-2025
199
Scapa de mersul la banca! Iata cum iti poti deschide cont curent pentru afacerea ta chiar de la birou
Deschiderea unui cont curent pentru afacerea ta poate parea un pas birocratic obositor, care te obliga sa pierzi ore intregi in fata ghiseelor bancare, dar tehnologia moderna a transformat acest proces intr-unul mult mai simplu si mai eficient. In prezent, poti deschide un cont curent pentru afacerea ta direct de la birou, fara a mai fi nevoie sa te deplasezi pana la banca. Acest lucru iti ofera mai mult timp pentru a te concentra pe dezvoltarea business-ului tau, in timp ce iti pastrezi fluxul de lucru neintrerupt. Asadar, cum poti face acest lucru?

Libra Internet Bank a inteles importanta digitalizarii si a introdus optiuni online prin care poti deschide un cont curent pentru afacerea ta, direct de la birou, fara a mai fi nevoie sa iti faci timp pentru a merge la sediu. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi site-ul bancii si sa urmezi pasii indicati pentru deschiderea unui cont. De obicei, acest proces implica completarea unui formular online in care vei introduce datele firmei, inclusiv informatii despre activitatea acesteia si statutul juridic al companiei.

Dupa completarea formularului, vei fi indrumat sa incarci anumite documente necesare, precum certificatul de inregistrare al firmei si alte documente specifice cerute de banca. In mod obisnuit, acest proces este simplu si rapid, iar documentele pot fi incarcate direct de pe computerul sau de pe telefonul tau, astfel incat sa nu fii nevoit sa te deplasezi intr-un alt loc pentru a depune actele. Urmatorul pas consta in verificarea solicitarii depuse.

Un alt avantaj major al deschiderii unui cont curent online este ca poti analiza in detaliu oferta bancii, iar acest lucru iti va permite sa alegi pachetul operational care iti ofera cele mai bune comisioane, conditii si servicii pentru nevoile tale. In functie de tipul de afacere pe care il ai, este posibil sa ai nevoie de diferite pachete operationale sau de servicii suplimentare, cum ar fi plati interne sau internationale, transferuri rapide sau acces la platforme de facturare digitala. Libra Bank iti permit alegerea unui pachet personalizat care sa se alinieze perfect cu cerintele afacerii tale.

Dupa ce ai completat toate etapele necesare pentru deschiderea contului, iar datele au fost validate, banca iti va trimite un mesaj de confirmare a deschiderii contului, impreuna cu detaliile de acces pentru serviciile online si cardul bancar, daca acesta face parte din pachetul ales. Tot procesul se va desfasura fara ca tu sa fii nevoit sa parasesti biroul, iar acest lucru iti va economisi timp pretios, pe care il vei putea redirectiona catre gestionarea altor aspecte importante ale afacerii tale.


Mai mult decat atat, in momentul in care acest cont curent este activ, vei putea gestiona toate tranzactiile si platile companiei direct din fata calculatorului sau a telefonului mobil, prin intermediul aplicatiei bancare online sau a platformei de internet banking. Aceasta iti va oferi posibilitatea de a efectua plati rapide catre furnizori, de a-ti verifica balantele conturilor sau de a descarca extrasele, totul fara a fi nevoit sa interactionezi cu un functionar bancar sau sa astepti la cozi. In plus, banca iti ofera acces la aplicatia mobila de Internet Banking care iti permit sa accesezi contul oricand si de oriunde, astfel incat sa ai control complet asupra finantelor companiei.

Un alt beneficiu important este faptul ca, datorita digitalizarii, procesul de deschidere a unui cont curent business poate fi mult mai rapid decat in trecut, economisindu-ti timp si resurse. De asemenea, banca iti pune la dispozitie si instrumente de gestionare financiara, care te pot ajuta sa iti administrezi mai eficient afacerea, cum ar fi:
• instrumente de analiza financiara;
• rapoarte detaliate privind cheltuielile si veniturile;
• posibilitatea de a integra contul bancar cu software-ul de contabilitate pe care il folosesti;
• platforma de schimb valutar in timp real;
• automatizarea platilor recurente.

Deschiderea unui cont curent pentru afacerea ta direct de la birou este o optiune comoda si eficienta, care iti permite sa iti gestionezi finantele fara a fi nevoie sa pierzi timp pretios in fata ghiseelor bancare. Totul poate fi realizat online, iar avantajele acestui proces sunt evidente: economisirea de timp, accesibilitatea informatiilor si o gestionare mai usoara a fluxurilor financiare ale afacerii tale.


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?


MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Contract de inchiriere ANAF: MODEL si procedura inregistrare

    • Contractele de inchiriere a bunurilor mobile si imobile din patrimoniul personal, cunoscute si sub denumirea de contracte de locatiune, trebuie inregistrate la ANAF pentru a fi recunoscute din punct de vedere legal. Acest proces este esential pentru respectarea obligatiilor fiscale ale proprietarilor si chiriasilor, precum si pentru a clarifica responsabilitatile si drepturile fiecarei parti implicate. In acest articol vom oferi toate informatiile necesare pentru inregistrarea unui contract de...» citeste mai departe aici

  • Ti-ai platit impozitele si taxele la timp in 2024? Statul iti da bani inapoi!

    • Bonificatia de 3% pentru plata anticipata a impozitului pe profit si a impozitului pe veniturile microintreprinderilor reprezinta un instrument fiscal important introdus de autoritatile romane pentru stimularea conformarii voluntare si imbunatatirea colectarii fiscale. Aceasta facilitate a fost introdusa prin Ordonanta de Urgenta nr. 107/2024 si ofera contribuabililor oportunitatea de a-si reduce obligatiile fiscale prin efectuarea platilor la termenele scadente. Vom discuta in acest articol in...» citeste mai departe aici

  • Legea contabilitatii 82/1991, modificata prin OUG 138/2024. 6 schimbari importante

    • Legea contabilitatii 82/1991 a fost modificata recent prin OUG 138/2024, pentru a imbunatati transparenta fiscala si a eficientiza procesul de depunere a raportarilor financiare. Printre principalele modificari importante amintim obligatia de a intocmi lunar balanta de verificare si trecerea completa la raportarea electronica a situatiilor financiare incepand cu 1 ianuarie 2026. Legea contabilitatii 82/1991, modificata prin OUG 138/2024. 6 schimbari importante In continuare, detaliem...» citeste mai departe aici

  • Depunerea Declaratiei Unice in 2025. Cum calculeaza PFA-urile taxele pentru anul 2024

    • Incepand cu anul 2025 au fost aduse modificari semnificative asupra Declaratiei Unice de care trebuie sa tina cont PFA-urile care au obligatia depunerii si completarii formularului. O noutate in acest sens este eliminarea estimarii veniturilor in curs, ramanand Capitolul II din formular destinat doar anumitor categorii de persoane fizice. In acest articol vom vedea cine are obligatia depunerii formularului, pana cand trebuie depus, dar si cum trebuie sa calculeze PFA-urile taxele pentru...» citeste mai departe aici

  • Situatii financiare anuale: Pana cand vor fi depuse de firme si ONG-uri in 2025

    • Situatiile financiare anuale pentru anul 2024 au fost modificate prin Ordinul 107/2025. Actul normativ cuprinde termenele limita cu privire la depunerea bilantului in anul 2025, dar si amenzile care se aplica pentru nerespectarea lor. Situatii financiare anuale: Pana cand vor fi depuse de firme si ONG-uri in 2025 Termenele pentru depunerea situatiilor financiare anuale la Agentia Nationala de Administrare Fiscala sunt urmatoarele: a) pentru societatile reglementate de Legea nr....» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016