Scapa de mersul la banca! Iata cum iti poti deschide cont curent pentru afacerea ta chiar de la birou
Deschiderea unui cont curent pentru afacerea ta poate parea un pas birocratic obositor, care te obliga sa pierzi ore intregi in fata ghiseelor bancare, dar tehnologia moderna a transformat acest proces intr-unul mult mai simplu si mai eficient. In prezent, poti deschide un cont curent pentru afacerea ta direct de la birou, fara a mai fi nevoie sa te deplasezi pana la banca. Acest lucru iti ofera mai mult timp pentru a te concentra pe dezvoltarea business-ului tau, in timp ce iti pastrezi fluxul de lucru neintrerupt. Asadar, cum poti face acest lucru?
Libra Internet Bank a inteles importanta digitalizarii si a introdus optiuni online prin care poti deschide un cont curent pentru afacerea ta, direct de la birou, fara a mai fi nevoie sa iti faci timp pentru a merge la sediu. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi site-ul bancii si sa urmezi pasii indicati pentru deschiderea unui cont. De obicei, acest proces implica completarea unui formular online in care vei introduce datele firmei, inclusiv informatii despre activitatea acesteia si statutul juridic al companiei.
Dupa completarea formularului, vei fi indrumat sa incarci anumite documente necesare, precum certificatul de inregistrare al firmei si alte documente specifice cerute de banca. In mod obisnuit, acest proces este simplu si rapid, iar documentele pot fi incarcate direct de pe computerul sau de pe telefonul tau, astfel incat sa nu fii nevoit sa te deplasezi intr-un alt loc pentru a depune actele. Urmatorul pas consta in verificarea solicitarii depuse.
Un alt avantaj major al deschiderii unui cont curent online este ca poti analiza in detaliu oferta bancii, iar acest lucru iti va permite sa alegi pachetul operational care iti ofera cele mai bune comisioane, conditii si servicii pentru nevoile tale. In functie de tipul de afacere pe care il ai, este posibil sa ai nevoie de diferite pachete operationale sau de servicii suplimentare, cum ar fi plati interne sau internationale, transferuri rapide sau acces la platforme de facturare digitala. Libra Bank iti permit alegerea unui pachet personalizat care sa se alinieze perfect cu cerintele afacerii tale.
Dupa ce ai completat toate etapele necesare pentru deschiderea contului, iar datele au fost validate, banca iti va trimite un mesaj de confirmare a deschiderii contului, impreuna cu detaliile de acces pentru serviciile online si cardul bancar, daca acesta face parte din pachetul ales. Tot procesul se va desfasura fara ca tu sa fii nevoit sa parasesti biroul, iar acest lucru iti va economisi timp pretios, pe care il vei putea redirectiona catre gestionarea altor aspecte importante ale afacerii tale.
- NOUTATI din Codul Fiscal
Validat de expertul
Portal Codul Fiscal
Descresterea valorii contabile nete Societatea a achizitionat un teren, clasificat ca investitie imobiliara, la pretul 3.000.000 lei. Dupa 3 ani se face evaluarea terenului la valoarea de 1.900.000 lei, data la care...citeste mai mult - NOUTATI din Codul Fiscal
Validat de expertul
Portal Codul Fiscal
Salariati si zilieri nerezidenti Societatea este platitoare de impozit pe profit, inregistrata in scop de tva si activeaza in domeniul agriculturii. In sezon, societatea fiind localizata la granita cu UNGARIA,...citeste mai mult - NOUTATI din Codul Fiscal
- NOUTATI din Codul Fiscal
Validat de expertul
Portal Codul Fiscal
Neplatitor TVA. Eroare contabila Societate neinregistrata tva, impozit profit din 2024. Are doua leasing-uri. Unul din 2021, celalalt din 2022. In contract apare valoarea - tip pret cu taxe, fara TVA (50971 RON)....citeste mai mult - NOUTATI din Codul Fiscal
Mai mult decat atat, in momentul in care acest cont curent este activ, vei putea gestiona toate tranzactiile si platile companiei direct din fata calculatorului sau a telefonului mobil, prin intermediul aplicatiei bancare online sau a platformei de internet banking. Aceasta iti va oferi posibilitatea de a efectua plati rapide catre furnizori, de a-ti verifica balantele conturilor sau de a descarca extrasele, totul fara a fi nevoit sa interactionezi cu un functionar bancar sau sa astepti la cozi. In plus, banca iti ofera acces la aplicatia mobila de Internet Banking care iti permit sa accesezi contul oricand si de oriunde, astfel incat sa ai control complet asupra finantelor companiei.
Un alt beneficiu important este faptul ca, datorita digitalizarii, procesul de deschidere a unui cont curent business poate fi mult mai rapid decat in trecut, economisindu-ti timp si resurse. De asemenea, banca iti pune la dispozitie si instrumente de gestionare financiara, care te pot ajuta sa iti administrezi mai eficient afacerea, cum ar fi:
• instrumente de analiza financiara;
• rapoarte detaliate privind cheltuielile si veniturile;
• posibilitatea de a integra contul bancar cu software-ul de contabilitate pe care il folosesti;
• platforma de schimb valutar in timp real;
• automatizarea platilor recurente.
Deschiderea unui cont curent pentru afacerea ta direct de la birou este o optiune comoda si eficienta, care iti permite sa iti gestionezi finantele fara a fi nevoie sa pierzi timp pretios in fata ghiseelor bancare. Totul poate fi realizat online, iar avantajele acestui proces sunt evidente: economisirea de timp, accesibilitatea informatiilor si o gestionare mai usoara a fluxurilor financiare ale afacerii tale.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Acces e-Factura sindicat
Intrebare: Este obligatorie descarcarea facturilor emise pe numele sindicatului din e-Factura, avand in vedere ca sindicatul nu are activitate economica si nu este inregistrat la Registrul Comertului? Cum se procedeaza in caz afirmativ? Am incercat sa ma inregistrez ca reprezentant legal pe Ro e-Factura si imi solicita sa atasez o arhiva ZIP cu documentul semnat cu certificat electronic calificat sau documentul electronic care atesta calitatea de reprezentant legal. Precizez ca sunt posesorul unui...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Apartament detinut de angajator, pus la dispozitia salariatului
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit detine un apartament pe care decide sa-l ofere unui angajat spre folosinta in mod gratuit. Societatea achita toate utilitatile si cheltuielile de intretinere ale apartamentului. Trebuie considerate aceste cheltuieli cu intretinerea beneficii salariale ale angajatului printr-un act aditional la contract? Ar trebui stabilita si o chirii ca beneficiu salarial pentru angajat sau este in regula sa fie oferit in mod gratuit? Sunt aceste cheltuieli...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Corectarea unei erori privind inregistrarea si amortizarea unui mijloc de transport
Intrebare: Cum as putea corecta/regla la acest moment (decembrie 2024) un mijloc de transport inregistrat eronat? In 2023 s-a achizitionat o autoutilitara, s-a facut inregistrarea 2133 = 401 si 4426 = 401, iar aceasta a fost luata in evidenta in Registrul imobilizarilor. Dupa cateva zile, s-a decis vanzarea acesteia si am corectat receptia 371 = 401 si 4426 = 401, insa nu am sters din Registrul imobilizarilor. Am constatat aceasta eroare, autoutilitara generand astfel cheltuieli de amortizare...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Venituri din cedarea folosintei bunurilor. Obligatii de declarare
Intrebare: O persoana fizica, sa zicem George, detine in proprietate o suprafata de 10 ha teren agricol pe care il da in arenda prietenului sau, sa zicem Vasile, tot persoana fizica. Pretul stabilit in contract este de 1.000 lei/ha. Avand in vedere ca arendasul (Vasile) este persoana fizica, poate face retinere la sursa pentru impozit? Cum il declara? (Nu cred ca poate depune Declaratia 112). Cine declara impozitul aferent venitului din arenda in acest caz?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Cabinet medical. OG 9/2025
Intrebare: O clinica are activitati medicale si de recuperare medicala si este constituita ca SRL cu codul CAEN 8622 si 8690. Are incheiate contracte de prestari servicii cu colaboratori medici (codul CAEN 8622) si cu terapeuti (codul CAEN 8690), tot SRL-uri, care presteaza la sediul acestei clinici. Avand in vedere Ordonanta 9/2025 privind activitatea cabinetelor medicale, va rog sa-mi spuneti daca se pot pastra aceste contracte intre SRL-uri, atat pentru medici, cat si pentru terapeuti. Mentionez ca...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<