Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

A.N.I. s-a pus pe treaba: 593 de amenzi pentru nedepunerea declaratiilor de avere

16-Mar-2011
5715
Agentia Nationala de Integritate, in conformitate cu prevederile Legii nr. 176/2010 privind integritatea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice, pentru modificarea si completarea Legii nr. 144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative, a aplicat un numar de 593 de amenzi contraventionale pentru nedepunerea declaratiilor de avere si a declaratiilor de interese in termenele legale, urmatoarelor categorii de persoane:

- 2 directori executivi din cadrul Secretariatului General al Guvernului - Directia de Investitii si Dezvoltare Rurala;

- 3 directori (executiv, economic si un director tehnic) din cadrul Directiilor de Sanatate Publica Constanta, Prahova si, respectiv, Tulcea;

- 27 functionari publici din cadrul Aparatului Central al Ministerului Mediului si Padurilor;

- 54 functionari publici din cadrul Ministerului Mediului si Padurilor - Directia Silvica Focsani;


- 67 functionari publici cu statut special - ofiteri si subofiteri de politie din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor - Aparatul Central (51 persoane), Inspectoratului de Politie Judetean Botosani (2 persoane) si Inspectoratului de Politie Judetean Ilfov (14 persoane);

- 280 persoane cu functie de conducere si control din cadrul Autoritatii Rutiere Romane;

- 21 functionari publici (dintre care 3 directori) din cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale - Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (A.P.I.A.);

- 1 persoana cu functie de conducere din cadrul Agentiei Nationale de Cadastru - Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Mures;

- 12 consilieri judeteni din cadrul Consiliilor Judetene Bacau si Vrancea;

- 6 consilieri locali din cadrul Consiliilor Locale ale Sectorului 6, Orasului Toplita - Judetul Harghita, Comunei Ramna - Judetul Caras Severin, Orasului Mioveni - Judetul Arges, Orasului Campulung Moldovenesc - Judetul Suceava si Orasului Bistrita - Judetul Bistrita Nasaud;

- 1 functionar public din cadrul Autoritatii Nationale a Vamilor;

- 39 functionari publici din cadrul Casei Nationale de Pensii si Asigurari Sociale;

- 56 functionari publici din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii;

- 2 persoane cu functii de conducere (secretar sef si sef de catedra) din cadrul Facultatii de Educatie Fizica si Sport a Universitatii Tehnice Brasov - Ministerul Cercetarii si Educatiei;

- 1 functionar public din cadrul Directiei Judetene Brasov a Institutului National de Statistica;

- 20 functionari publici din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice Bucuresti, Hunedoara si Suceava;

- 1 vicepresedinte al Federatiei Sindicatelor Lucratorilor din Cercetare Proiectare din Romania.

Mentionam faptul ca Agentia Nationala de Integritate a aplicat sanctiunile contraventionale in urma comunicarii, de catre fiecare institutie, in conformitate cu prevederile art. 6 din Legea nr. 176/2010 privind integritatea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice, pentru modificarea si completarea Legii nr. 144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative, a datelor privind numele si functia persoanelor care nu au respectat prevederile legale, referitoare la completarea si depunerea declaratiilor de avere sau de interese.

Nedepunerea declaratiei de avere si a declaratiei de interese in termenele prevazute de lege constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 50 lei la 2.000 lei. Conform prevederilor art. 54, alin. (1), in cele 593 de cazuri, Agentia Nationala de Integritate poate declansa din oficiu procedura de evaluare cu privire la situatia averii existente pe durata exercitarii demnitatilor si functiilor publice, a conflictelor de interese si a incompatibilitatilor persoanelor care fac obiectul Legii nr. 176/2010 privind integritatea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice, pentru modificarea si completarea Legii nr. 144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative. (Sursa: ANI)

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici


MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Legea contabilitatii. Noutati care se aplica incepand cu anul 2025

    • In acest articol vom reda noutatile care se aplica din anul 2025 in privinta Legii contabilitatii. Legea contabilitatii. Noutati care se aplica incepand cu anul 2025 Pentru verificarea inregistrarii corecte in contabilitate a operatiunilor efectuate, balanta de verificare se va intocmi obligatoriu lunar. Institutiile publice intocmesc situatii financiare trimestriale si anuale, conform normelor elaborate de Ministerul Finantelor si se pastreaza timp de 10 ani. Situatiile financiare anuale...» citeste mai departe aici

  • Plafon 33% beneficii netaxabile 2025. Plafonul se calculeaza in functie de salariul brut sau net?

    • Pentru a remunera angajatii, firmele pot acorda numeroase beneficii extrasalariale, fara a fi supuse impozitarii, in limita unui plafon lunar de 33% din salariu. Printre facilitati amintim tichetele de masa, cazarea sau chiar contributiile la pensii facultative. Este important de mentionat faptul ca angajatorii au de respectat mai multe reguli si trebuie sa calculeze corespunzator plafonul de 33%, fiindca aceste beneficii salariale pot fi cumulate. Plafon 33% beneficii netaxabile. Beneficii...» citeste mai departe aici

  • Bonificatie de 3% in 2025 pentru contribuabilii bun-platnici. Ce conditii trebuie sa indeplineasca

    • Prin OUG 107/2024, a fost introdusa facilitatea conform careia se aplica, incepand cu anul 2025, o bonificatie de 3% pentru contribuabilii bun-platnici. Bonificatie de 3% in 2025 pentru contribuabili bun-platnici. Ce conditii trebuie sa indeplineasca acestia Ordonanta de urgenta nr. 107/2024 pentru reglementarea unor masuri fiscal-bugetare in domeniul gestionarii creantelor bugetare si a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al Romaniei in anul 2024, precum si pentru...» citeste mai departe aici

  • Impozit pe venit in 2025. Ce modificari importante au aparut

    • Mai multe modificari importante cu privire la impozitul pe venit se vor aplica din 2025. Acestea vor afecta atat persoanele fizice, cat si persoanele juridice, fiinca au aparut intr-o perioada economica incerta. Printre cele mai semnificative masuri se numara eliminarea scutirii de impozit pentru salariatii din sectoarele IT, constructii, agricol si industria alimentara, cresterea cotei de impozitare pentru dividendele distribuite, dar si noi reguli privind impozitarea veniturilor din transferul...» citeste mai departe aici

  • Factura proforma in contextul e-Factura. Mai poate fi utilizata sau nu?

    • Modul in care sunt gestionate platile intre furnizori si clienti a fost schimbat prin implementarea sistemului E-Factura. Iar in acest context, multi antreprenori se intreaba daca mai pot efectua plati pe baza facturilor proforme, asa cum se obisnuia inainte de implementarea acestui sistem electronic. Factura proforma in contextul e-Factura In conditiile existentei e-Factura si a obligatiei de a plati o suma de bani unui furnizor doar dupa ce ai primit factura fiscala prin e-Factura, se mai...» citeste mai departe aici

  • Microintreprindere in 2025. Ponderea veniturilor din consultanta si/sau management se aplica la calculul plafonului de 250.000 euro?

    • Reguli importante de aplicare a sistemului pe veniturile micro pentru firme, valabile incepand cu 1 ianuarie 2025, au fost aduse ca urmare a modificarilor incluse in OUG 156/2024 privind unele masuri fiscal-bugetare. Ponderea veniturilor din consultanta si/sau management se aplica la calculul plafonului 250.000 euro? Microintreprindere in 2025. Ponderea veniturilor din consultanta si/sau management se aplica la calculul plafonului 250.000 euro? Reamintim ca, asa cum apare in prevederile art. 47...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016