Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Etapele necesare pentru obtinerea parolei si autorizarea accesului pentru Registrul electronic de zilieri (Informare ITM)

29-Iul-2020
2209

Inspectoratul Teritorial de Munca Harghita a publicat, pe site-ul oficial, etapele necesare pentru obtinerea parolei si autorizarea accesului pentru Registrul electronic de zilieri.

1. reprezentantul legal (beneficiarul) va solicita eliberarea parolei, in baza documentelor necesare, de la ITM-ul de care apartine (exista posibilitatea depunerii si on-line la adresa itmharghita@itmharghita.ro);

2. documentele necesare pentru eliberarea parolei se gasesc pe www.itmharghita.ro la sectiunea „Formulare”;

3. persoana imputernicita (utilizatorul) sa introduca zilieri va descarca aplicatia de introducere zilieri de pe PlayStore sau AppStore (aplicatia va aparea sub denumirea „Inspectia Muncii” si poate fi accesata doar de pe dispozitivele mobile de tip Android sau IOS – de ex. telefon smart, tableta);

4. utilizatorul (persoana imputernicita) va completa, corect si complet, datele pentru autorizarea accesului in aplicatia de zilieri (CUI, Nume utilizator, Prenume utilizator, Adresa de email utilizator, CNP utilizator) si va apasa, dupa introducerea datelor, butonul „Trimite!”;

5. reprezentantul legal (beneficiarul), care a cerut parola, va accesa https://www.inspectiamuncii.ro:4443, va accepta termeni si conditiile si in sectiunea „Administrator companie” se va autentifica cu parola obtinuta la primul pas –pct. 1- (Nume utilizator este CUI-ul sau CIF-ul angajatorului);

6. dupa autentificare, reprezentantul legal (beneficiarul) va stabili utilizatorul/utilizatorii (persoana/persoanele imputernicite) sa introduca zilieri in aplicatia informatica la sectiunea
„Solicitare acces”;



7. ulterior utilizatorul/utilizatorii (persoana/persoanele imputernicite) vor avea posibilitatea sa introduca si sa transmita zilieri in aplicatia de zilieri.

 

Pentru a vedea metodologia de intocmire si transmitere a Registrului electronic de evidenta a zilierilor ( Ordinul 1140/2020), click AICI<<<

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Impozitul pe venit. Obligatii fiscale in 2025 pentru impozitul din arenda

    • Incepand cu anul 2025, persoanele care obtin venituri din arendarea terenurilor agricole trebuie sa acorde o atentie deosebita modului de calcul al impozitului pe venit si al contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS). Astfel, contribuabilii se intreaba tot mai des care este formula concreta de calcul a acestor obligatii fiscale in 2025? Raspunsul depinde atat de valoarea veniturilor realizate, cat si de sursa acestora (unul sau mai multi platitori). In continuare, detaliem exact cum...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare: Cand se depune bilantul si cum faci monografia

    • Dividendele interimare pot fi distribuite in cursul anului fiscal, insa doar in anumite conditii expres prevazute de lege. Repartizarea acestora se bazeaza pe situatii financiare interimare intocmite conform reglementarilor contabile si aprobate de asociati sau actionari. Respectarea termenelor si a obligatiilor de raportare catre autoritatile fiscale este esentiala pentru ca aceasta distribuire sa fie legala si corect documentata. Avem acest caz. O societate comerciala care doreste...» citeste mai departe aici

  • Mijloace fixe. Monografie si tratament fiscal pentru mijloace fixe lipsa la inventar

    • Inventarierea anuala a patrimoniului este o obligatie legala si un instrument esential pentru reflectarea fidela a situatiei economico-financiare a unei entitati. Una dintre situatiile frecvent intalnite in practica este constatarea unor lipsuri la inventar, inclusiv in cazul mijloacelor fixe aflate in custodie externa. Acest articol analizeaza, din punct de vedere contabil si fiscal, procedura de scoatere din evidenta a unor matrite lipsa la inventar, in contextul in care furnizorul extern nu...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016