Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Oferte de munca - Slujbe disponibile acum

25-Ian-2012
15333
Cautati o slujba in domeniul acesta?

Cititi mai jos oferte de munca specializate de la companii cu experienta in domeniu.

Daca sunteti interesati, va rugam sa trimiteti email la recrutare@rs.ro
cu precizarea slujbei care va intereseaza si sa atasati CV-ul.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton recruteaza Ofiter Executare Silita pentru un important grup financiar din Romania cu peste 7.500 de angajati care se adreseaza populatiei si companiilor, printr-o gama larga de produse.


Descrierea postului:

• Monitorizeaza portofoliul de credite neperformante aflat in procedura de executare silita.
• Identifica problemele in cadrul portofoliului, propune planuri de actiune.
• Pregateste si trimite dosarele de executare silita.
• Verifica si semnaleaza erori survenite in actele de executare silita.
• Analizeaza procesele verbale de insolventa a debitorilor persoane fizice emise de birourile executorilor judecatoresti si propune trecerea pe pierdere (write-off) a sumelor in sold.
• Pregateste prezentarea activelor pentru agentiile imobiliare si brokeri.
• Mentine relatia cu executorii judecatoresti, societatile de recuperari creante si firmele de avocatura, monitorizeaza actiunile acestora si le asigura suport, verifica si confirma situatiile de plata catre acestia.
• Colaboreaza cu ofiterul de frauda pentru prevenirea fraudelor si minimizarea pierderilor aferente portofoliului de credite persoane fizice.
• Este direct reponsabil de pastrarea reputatiei Bancii in comunitatea de afaceri precum si in relatiile cu colegii si tertii.

Cerinte:

• Studii universitare (profilul juridic reprezinta un avantaj).
• Foarte bune cunostinte PQ: Excel; constituie un avantaj: Access, SQL.
• Fluenta in limba engleza.
• Cunostinte generale legate de politici bancare, regulamente si proceduri.
• Spirit analitic, abilitati de rezolvare a problemelor.
• Atentie la detalii, creativitate, organizare foarte buna.
• Foarte bun management al timpului.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton recruteaza Consilier client microintreprinderi pentru un important grup financiar din Romania cu peste 7.500 de angajati care se adreseaza populatiei si companiilor, printr-o gama larga de produse.

Descriere scurta

Promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii si pe cele ale subsidiarelor, clientilor persoane fizice autorizate si microintreprinderilor.

Descriere detaliata

- Promoveaza si vinde produsele si serviciile Grupului BCR, ofera consultanta clientilor existenti si potentialilor clienti microintreprinderi si persoane fizice autorizate.
- Administreaza propriul portofoliu de clienti.
- Identifica cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling.
- Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii de consultanta si vanzari, in concordanta cu standardul de calitate al bancii.
- Actioneaza si participa activ pentru indeplinirea obiectivelor individuale si ale unitatii.
Indeplineste sarcinile si obiectivele stabilite in conformitate cu reglemementarile legale si interne.

Cerinte post

- Experienta minima in specialitate 2 ani, din care in institutii financiar bancare 2 ani.
- Studii absolvite superioare de lunga durata economice sau juridice/tehnice si cursuri de specialitate in domeniul bancar sau superioare de scurta durata economice
- Produsele si serviciile oferite de BCR.
- Analiza situatiilor financiare si analiza cash-flow-ului.
- Cunoasterea legislatiei privind companiile romanesti.
- Tehnici de comunicare si negociere.
- Aplicatii informatice specifice domeniului de activitate.
- Abilitati de comunicare.
- Initiativa si capacitate de decizie.
- Abilitati de vanzare.
- Abilitati de negociere.
- Orientare spre servirea clientilor.
- Capacitate de analiza in evaluarea informatiei.
- Gandire logica, rapiditate.
- Responsabilitate.
- Puternica orientare catre clienti si afaceri.
- Orientare spre obtinerea de rezultate.
- Abilitati de relationare si spirit de echipa.
- Receptivitate la nou.
- Autocontrol in situatii de stres.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton angajeaza Economist pentru o firma de audit financiar, contabilitate si consultanta fiscala, autorizata de C.E.C.C.A.R si de Camera Auditorilor Financiari din Romania. Firma a acumulat cunostiinte si experienta in auditarea si consilierea unor companii cu obiect de activitate divers si un grad mare de complexitate al lucrarilor.

Sarcini

- organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
- urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exercitiului, intangibilitatii bilantului de deschidere, necompensarii);
- organizeaza si coordoneaza controlul financiar preventiv, stabilind operatiunile si documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum si persoanele care exercita acest control;
- raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
- raspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii, in orice situatii prevazute de lege si de cite ori directorul general al societatii o cere;
- organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- raspunde de respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar, efectuand personal sau prin alta persoana imputernicita, cel putin lunar si inopinat controlul casieriei, atat sub aspectul existentei faptice a valorilor banesti cit si sub aspectul securitatii acestora;
- asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
- asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
- efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta conducerii societatii;
- consiliaza conducerea si entitatile functionale ale societatii in ce priveste politica financiar-fiscala a acesteia;
- reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare.

Cerinte

Pregatire de baza - studii superioare economice; specializarea contabilitate
- cunostinte: - utilizarea calculatorului; cunoasterea aplicatiilor PC specifice;
- cunoasterea legislatiei de specialitate
- experienta: - minim 3 ani
- aptitudini: - gandire economica
- bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a intelege si a se face inteles,
- rigoare si eficienta personala

Oferta (bonusuri, beneficii)

- salariu fix;
- telefon de serviciu;
- tichete de masa;
- decontare transport.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton angajeaza Analist financiar pentru o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Banca are peste 500 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, aproape 70.000 de IMM-uri si peste 5.500 corporatii mari si medii.

Descrierea postului

- Elaboreaza si transmite calendarul de inchidere lunara si anuala;
- Analizeaza lunar variatiile venituri/ cheltuieli;
- Intocmeste pachetul de rapoarte lunare pentru management;
- Revizuieste periodic bugetul;
- Informeaza asupra costurilor reale vs. buget si analizeaza abaterile fata de buget pentru stabilirea masurilor de corectie.

Cerinte

- studii superioare economice finalizate;
- minim 3 ani experienta in domeniu;
- capacitate de analiza si sinteza;
- cunostinte foarte bune de MS Office;
- cunostinte SAP constituie un avantaj.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton angajeaza Senior Tax Consultant pentru o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Banca are peste 500 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, aproape 70.000 de IMM-uri si peste 5.500 corporatii mari si medii.

Descrierea postului

- Analiza impozitelor si taxelor directe si indirecte pe baza documentelor justificative a situatiilor si rapoartelor financiar-contabile ale clientilor;
- Intocmirea de rapoarte si note de consultanta fiscala, verificarea si supervizarea declaratiilor fiscale ale clientilor;
- Reprezinta interesele companiei pe durata intalnirilor cu clientii;
- Mentine comunicarea cu clientii societatii, prelucreaza informatiile si raspunde la cerintele acestora;
- Emite opinii, interpretari ale legislatiei in domeniul impozitelor si taxelor indirecte si ofera consultanta fiscala clientilor companiei;
- Participa la lucrari de due diligence.

Cerinte

- Nivel superior de educatie profesionala / studii universitare cu specializare in domeniul economic si/sau juridic;
- Cunoasterea legislatiei nationale si internationale in domeniul fiscal;
- Experienta de 3 -5 ani intr-o companie de profil - in activitate de consultanta fiscala in impozite si taxe directe si indirecte - sau in departamentul de taxe al unei societati comerciale;
- Cunostinte de limba Engleza la un nivel avansat-scris si vorbit;
Cunostinte de MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) la nivel de utilizator;
- Persoana organizata,comunicativa,cu spirit de echipa si determinata sa evolueze profesional,atenta la detalii si acuratete in lucru;
- Gandire logica si sistematica;
- Capacitate de a munci in conditii de stres si disponibilitate de lucru peste programul normal atunci cand sarcinile de serviciu o impun;

Oferta (bonusuri, beneficii)

Salariu atractiv.
Pregatire profesionala continua.
Participa la stagii de pregatire profesionala precum si la Conferinte de profil.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton angajeaza Contabil Senior pentru o firma de audit financiar, contabilitate si consultanta fiscala, autorizata de C.E.C.C.A.R si de Camera Auditorilor Financiari din Romania.

Descrierea postului

1. Realizeaza lucrari de contabilitate financiara pana la nivel de bilant inclusiv.
2. Coordoneaza si supervizeaza activitatea contabilului responsabil de contabilitatea primara.
3. Informeaza in timp util clientul cu privire la datoriile de plata la bugetul statului.
4. Efectueaza contabilitatea financiara pe baza contabilitatii primare, inclusiv calcularea impozitelor si taxelor.
5. Completeaza registrele contabile obligatorii respectand termenele legale specifice.
6. Raporteaza clientului rezultatele financiar-contabile obtinute.
7. Intocmeste deconturile si declaratiile pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare.
8. Participa la controalele pe probleme financiar-contabile efectuate de reprezentanti ai institutiilor de stat abilitate.
9. Informeaza permanent clientul cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabilitatii si fiscalitatii.

Cerinte

1. Absolvent studii superioare economice - A.S.E. - CIG/Finante-Banci;
2. Experienta de minim 3 ani in contabilitate integrala;
3. Experienta in firma prestatoare de servicii de contabilitate si salarizare reprezinta un avantaj;
4. Foarte buna cunoastere a legislatiei in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;
5. Membru CECCAR - prezinta avantaj
6. Cunostiinte operare PC: nivel avansat;
7. Limba engleza: nivel mediu-avansat (scris si vorbit);
8. Persoana orientata spre dezvoltare profesionala, cu dorinta de perfectionare continua, spre rezultat, capabila sa lucreze cu termene-limita;
9. Abilitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Achizitie si amortizare licente. Monografie, aspecte fiscale si contabile

    • Achizitia unei licente informatice are un tratament contabil si fiscal diferit in functie de caracteristicile licentei – in special durata de utilizare si scopul acesteia. In acest articol vom prezenta reglementarile contabile relevante, particularitatile amortizarii si o monografie detaliata pentru reflectarea corecta a acestor costuri in contabilitate.» citeste mai departe aici

  • Creditare asociatie non profit (ONG). Monografie si reglementari legislative

    • Creditarea unei asociatii non-profit reprezinta o solutie viabila atunci cand organizatia se confrunta cu lipsa temporara de lichiditati sau intarzieri in obtinerea finantarilor. Aceasta practica, frecvent utilizata de membri, fondatori sau alte persoane interesate, presupune respectarea unor reglementari legale si contabile specifice. In acest articol, vom analiza cadrul legislativ aplicabil si vom prezenta o monografie contabila utila pentru o implementare corecta a acestei operatiuni in...» citeste mai departe aici

  • Masuri fiscale. 4 masuri importante, cu aplicabilitate din 1 AUGUST 2025

    • Incepand cu 1 august 2025, Romania va intra intr-o noua etapa fiscala, marcata de modificari semnificative care vor influenta direct mediul economic, consumatorii si bugetul de stat. Guvernul pregateste un prim val de reforme, parte a unui pachet mai amplu de masuri fiscale si bugetare, cu scopul declarat de a creste veniturile publice si de a reduce cheltuielile nejustificate. Printre schimbarile anuntate, patru masuri fiscale majore se remarca prin aplicabilitatea imediata si...» citeste mai departe aici

  • Cedare mijloace fixe catre asociat. Cum tratam TVA-ul si impozitul pe venit

    • Gestionarea mijloacelor fixe reprezinta un aspect important al activitatii oricarei entitati economice, mai ales atunci cand acestea nu mai sunt utilizate in activitatea curenta. In astfel de cazuri, societatile pot analiza optiuni precum valorificarea, casarea sau cedarea acestora. Transferul unor mijloace fixe catre asociat, in special atunci cand acesta este o autoritate publica, ridica o serie de implicatii fiscale si contabile ce trebuie tratate cu atentie, pentru a respecta cadrul legal in...» citeste mai departe aici

  • Distribuire dividende. Cum sa le distribui in 2025 daca profitul este in contul 1068 - alte rezerve

    • In practica, nu este deloc neobisnuit ca firmele sa fi repartizat in anii anteriori profitul catre rezerve, mai exact, in contul 1068 „Alte rezerve”, fara a distribui imediat dividende catre asociati. Totusi, odata ce se doreste retragerea acestor sume sub forma de dividende, apare intrebarea daca este suficienta o hotarare AGA sau trebuie intocmit si un bilant interimar? In acest articol, analizam cadrul legal aplicabil, conditiile in care se poate face transferul din contul...» citeste mai departe aici

  • Impozitul pe venit. Obligatii fiscale in 2025 pentru impozitul din arenda

    • Incepand cu anul 2025, persoanele care obtin venituri din arendarea terenurilor agricole trebuie sa acorde o atentie deosebita modului de calcul al impozitului pe venit si al contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS). Astfel, contribuabilii se intreaba tot mai des care este formula concreta de calcul a acestor obligatii fiscale in 2025? Raspunsul depinde atat de valoarea veniturilor realizate, cat si de sursa acestora (unul sau mai multi platitori). In continuare, detaliem exact cum...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016