Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Procedura de completare a cererii pentru acordarea indemnizatiilor de sprijin Covid-19 (Informare ANPIS)

05-Mai-2020
3733
Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala(ANPIS) a publicat recent un anunt important cu privire la pasii pe care trebuie sa ii urmeze persoanele care primesc indemnizatie de sprijin Covid-19 atunci cand completeaza cererea.
 
PROCEDURA DE COMPLETARE A CERERII:
 
1. SE DESCARCA FISIERUL PDF IN CALCULATORUL DVS. SI SE DESCHIDE CU ADOBE READER, SE SALVEAZA PE CALCULATOR CU NUMELE SI PRENUMELE FIECARUIA SI DUPA ACEEA SE COMPLETEAZA.
PENTRU DESCHIDEREA SI COMPLETAREA CERERII SI DECLARATIEI AVETI NEVOIE DE ADOBE READER CARE SE OBTINE GRATUIT LA: https://get.adobe.com/ro/reader/
 
2. Completati cu atentie campurile de pe pagina 1 (pagina 2 se completeaza automat).
 
3. Trebuie sa aveti in calculator sub forma de fisier imagine (extensie .jpg sau altele) copia CI, extras de cont si adeverinta emisa de Barou din care rezulta ca sunt in exercitiul profesiei de avocat; pe care le atasati in paginile 3 si 4 (un simplu click si apoi alegeti fisierul imagine aferent).
 
4. Daca aveti semnatura electronica pe numele Dvs. Semnati Pagina 1 si Pagina 2, salvati documentul introducand in denumire numele/prenumele Dvs si il trimiteti la noi.
 
5. Daca nu aveti semnatura electronica, listati pagina 1 si 2, le semnati cu pix, le fotografiati/scanati pe fiecare separat in cate un fisier imagine si le incarcati in PDF in paginile 
 
5 si 6. Salvati documentul introducand in denumire numele/prenumele Dvs si il trimiteti la noi.
 
5.1. Daca nu aveti acces la o imprimanta, scrieti de mana pe o foaie alba Cererea si pe alta foaie Declaratia, le semnati, le fotografiati si le atasati in fisierul PDF.
 
Categoriile profesionale care beneficiaza de indemnizatia de sprijin COVID-19, prevazute in OUG nr.30/2020, cu modificarile si completarile ulterioare sunt urmatoarele:
 
• persoane fizice autorizate(PFA), intreprinderi individuale (II), familiale(IF), persoane fizice independente (PFI) si profesii liberale (PF) – acceseaza aplicatia https://aici.gov.ro/home, selecteaza procedura de acordare corespunzatoare si completeaza formularele
 
• avocati – acceseaza aplicatia https://aici.gov.ro/home, selecteaza procedura de acordare corespunzatoare si completeaza formularele
 
• societati cooperative care au incheiat conventii individuale de munca in baza Legii nr.1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei – acceseaza aplicatia https://aici.gov.ro/home, selecteaza procedura de acordare corespunzatoare si completeaza formularele
 
• structuri sportive – acceseaza aplicatia https://aici.gov.ro/home, selecteaza procedura de acordare corespunzatoare si completeaza formularele
 
• persoane fizice care obtin venituri exclusiv din drepturile de autor si drepturile conexe – acceseaza aplicatia https://aici.gov.ro/home, selecteaza procedura de acordare corespunzatoare si completeaza formularele
 
• personal incadrat in munca la un angajator prin alta modalitate prevazuta de lege – acceseaza aplicatia https://aici.gov.ro/home, selecteaza procedura de acordare corespunzatoare si completeaza formularele
 
 
ATENTIE! Pentru acordarea indemnizatiilor de sprijin COVID-19 aferente lunii aprilie 2020, documentele se transmit in perioada 1-10 mai 2020, utilizand EXCLUSIV aplicatia aici.gov.ro.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Costul de productie. Model de calcul si reglementari cheie

    • Costul de productie este un indicator esential in contabilitatea si managementul unei afaceri, fiind baza pentru stabilirea preturilor, evaluarea stocurilor si fundamentarea deciziilor economice. Acesta reflecta totalitatea cheltuielilor necesare pentru fabricarea unui produs sau prestarea unui serviciu si este reglementat clar prin legislatia contabila. In acest articol vom prezenta componentele costului de productie, reglementarile contabile ce trebuie avute in vedere la determinarea costului...» citeste mai departe aici

  • Cesiunea de creanta. Cum sa o inregistrati in contabilitate + exemplu de MONOGRAFIE contabila utila

    • Cesiunea de creanta reprezinta transferul unui drept de creanta de la un creditor (cedent) catre un altul (cesionar), in baza unui contract. Aceasta operatiune are implicatii juridice si contabile specifice, care trebuie corect reflectate in evidenta financiara a partilor implicate. In special, pentru cesionar este esentiala inregistrarea creantei la costul de achizitie, conform reglementarilor contabile in vigoare. In articolul de fata prezentam tratamentul contabil aplicabil cesiunilor de...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 390. Se poate anula scutirea in cazul livrarilor intracomunitare daca NU depui sau depui incorect D390?

    • Declaratia 390 este un formular fiscal important utilizat de firmele care desfasoara tranzactii comerciale cu parteneri din alte state membre ale Uniunii Europene. In continuarea articolului vom vedea o prezentare generala a obligatiei de depunere, a conditiilor pentru aplicarea scutirii de TVA la livrarile intracomunitare si a riscurilor fiscale asociate nerespectarii acestor reguli. Un contribuabil intreaba daca nedepunerea declaratiei 390 sau depunerea incorecta are drept consecinta si...» citeste mai departe aici

  • Case de marcat electronice. Cum sa procedati daca ati OMIS emiterea Raportului Z intr-o zi

    • Bonul fiscal si raportul Z sunt documente esentiale in activitatea oricarui operator economic care utilizeaza aparate de marcat electronice fiscale. Acestea au roluri distincte, dar complementare, in evidentierea si raportarea tranzactiilor comerciale. Emiterea bonului fiscal este obligatorie pentru fiecare vanzare, iar raportul Z finalizeaza zilnic gestiunea fiscala. Lipsa raportului Z poate genera probleme contabile si fiscale, de aceea este important sa se actioneze prompt in astfel de...» citeste mai departe aici

  • [IMPLICATII FISCALE] Donare autoturism unei persoane fizice de catre o microintreprindere

    • Donarea unui autoturism de catre o microintreprindere catre o persoana fizica este o tranzactie ce genereaza obligatii contabile si fiscale pentru persoana juridica donatoare. Sunt multiple aspecte de luat in considerare, precum: tratamentul TVA si al impozitului pe profit la nivelul microintreprinderii si inregistrarile contabile aferente. In acest articol vom detalia care sunt reglementarile aplicabile si cum trebuie reflectata corect donatia unui autoturism in evidentele microintreprinderii.» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016