Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa atragi mai mult trafic si vizibilitate in afacerea ta de schimb valutar. Strategii eficiente

14-Iul-2023
849
Cum sa atragi mai mult trafic si vizibilitate in afacerea ta de schimb valutar. Strategii eficiente
Daca detii o casa de schimb valutar mai mult ca sigur iti doresti sa ai parte de cat mai multi clienti in afacerea ta. Fie ca ai o mica afacere locala de schimb valutar sau un lant de sucursale, cresterea traficului si a vizibilitatii este esentiala pentru succesul tau. 

Dar cum poti atrage mai multi clienti in mod eficient si sustenabil? 

Pentru ca in prezent cu totii iubim online-ul si rapiditatea dar si solutiile eficiente, in acest articol, vom vorbi din doua perspective cheie de atragere a clientilor: strategii locale si strategii online. 

Desi marketingul online a devenit indispensabil in orice business, strategiile locale sunt la fel de importante si eficiente, in special atunci cand vorbim despre o casa de schimb valutar. Astfel ca, mai jos vei descoperi solutii practice si eficiente pentru a-ti creste afacerea de schimb valutar si a deveni o prezenta remarcabila in comunitatea ta.

In contextul acestei industrii, cu o concurenta acerba trebuie sa pui in aplicare metode inteligente si moderne de atragere a clientilor in afacerea ta cat si servicii rapide, de calitate si preturi competitive. Astfel te vei asigura ca vei avea parte de clienti in mod constant. 


Strategii locale de atragere a clientilor

Pentru a atrage clientii la nivel local in afacerea ta, utilizeaza afisaje cu leduri programabile in zona afacerii tale care pot fi personalizate si optimizate in timp real, intr-un mod foarte usor. 

Aceste afisaje de calitate, rezistente la intemperii si foarte luminoase vor transmite preturile sau mesajele tale importante precum ”comision 0” si le poti plasa in mod strategic in fata locatiei tale. Mai mult, datorita tehnologiei si a becurilor led puternice textul este vizibil din trafic, de la distante mari sau in conditii meteo extreme, fara a fi afectata calitatea mesajelor tale.

Indiferent ca vei afisa ratele valutare actuale sau promotii speciale acestea vor avea efect de atragere a clientilor in locatia ta, fara a plati sume exorbitante pentru promovarea mesajelor tale.

In plus, datorita luminii si mesajelor interactive acestea au capacitatea de a atrage privirile trecatorilor si totodata le va stimula curiozitatea de a intra in afacerea ta, in special daca ofertele tale sunt foarte bune. 

Recompenseaza si fidelizeaza clientii 

O afacere locala se bazeaza pe recomandarile clientilor. Aceasta pare sa fie cea mai buna si de incredere metoda de promovare la nivel local din cele mai vechi timpuri, care are acelasi efect chiar si in prezent. 

Oamenii se bazeaza pe recenziile si recomandarile prietenilor, cunoscutilor sau ale altor clienti pentru a decide unde sa isi schimbe banii la preturi bune. 

Asadar, creeaza un program de loialitate pentru clientii care au ales deja serviciile tale si incurajeaza-i sa-si impartaseasca experientele pozitive cu cei din jur. Poti face acest lucru oferindu-le diverse reduceri cat si acces la serviciile partenerilor tai. 

Apeleaza la parteneriate strategice

Orice persoana se simte atrasa de anumite servicii sau produse la preturi bune sau care le sunt oferite cadou. 

Iar in cazul afacerii tale s-ar putea sa nu le poti oferi foarte multe optiuni. Insa poti face parteneriate strategice cu diferite afaceri la nivel local prin care sa le oferi reduceri de pret, concursuri sau acces la anumite evenimente in urma apelarii la serviciile tale sau a recomandarilor facute altor clienti. 

Strategii online

Mediul online este nelipsit in acest moment din viata noastra. Fiind constient de acest aspect este foarte clar ca va trebui sa combini strategia locala cu cea online pentru a-ti dezvolta afacerea si a-ti mari baza de clienti. 

In acest sens exista o multitudine de metode pe care le poti aborda in afacerea ta de schimb valutar. 

Creeaza-ti un profil Google si promoveaza-l local

Oamenii au tendinta de a cauta totul pe internet in acest moment. De la produse la servicii si informatii de interes pentru ei. 

Asadar, creeaza-ti un profil al afacerii pe Google My Business care sa contina toate informatiile actualizate zilnic pentru clientii tai cat si despre serviciile pe care le oferi. 

Este important ca afacerea ta sa apara in rezultatele locale ale cautarilor din Google, asadar, optimizeaza-ti profilul cu cuvintele cheie relevante pentru industria ta si orasul sau zona in care se afla business-ul tau.

Adauga in profilul afacerii toate informatii despre locatia ta, orele de functionare si serviciile sau preturile oferite pentru a facilita gasirea business-ului tau de catre potentiali clienti si atragerea lor in locatia fizica.

Promoveaza-te in social media

Retelele de social media au devenit mai mult decat simple retele de socializare. Acestea aproape ca sunt un stil de viata pentru tot mai multi oameni. Iar clientii tai se afla aici. 

Asadar, nu uita sa iti creezi profile oficiale ale afacerii tale pe retelele de socializare unde se afla clientii tai si sa le oferi informatii actuale zilnic. Astfel vei fi perceput ca o afacere implicata, transparenta si care vrea sa ramana in contact cu clientii. 

Nu uita ca aici, le poti raspunde clientilor in mod rapid si poti afla mai multe informatii despre dorintele lor pentru a-ti imbunatati relatia cu acestia si a le creste increderea. 


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • [MODEL] Contract de mecenat si reglementari cheie

    • Contractul de mecenat este un instrument juridic prin care o persoana fizica sau juridica ofera sprijin material ori financiar unei activitati culturale, artistice, stiintifice sau educationale, fara a urmari un beneficiu direct. Acest tip de contract este reglementat de Legea nr. 32/1994 si se bazeaza pe principiul generozitatii si al recunoasterii meritelor celor sustinuti. In acest articol vom prezenta principalele reglementari cheie cu privire la actul de mecenat si vom prezenta un model de...» citeste mai departe aici

  • Ce beneficii si facilitati salariale neimpozabile pot acorda angajatorii salariatilor intr-un an

    • Angajatorii pot oferi salariatilor, pe langa salariul de baza, o serie de beneficii si facilitati care, in anumite conditii, nu sunt impozabile. Aceste avantaje contribuie la motivarea si fidelizarea personalului, fara a genera obligatii fiscale suplimentare pentru angajati. In acest articol, vom prezenta principalele tipuri de beneficii si facilitati salariale neimpozabile care pot fi acordate intr-un an, precum si conditiile legale de acordare. » citeste mai departe aici

  • Declaratia 101. Cum sa o completati daca treceti de la impozit micro la impozit pe profit in 2025

    • In contextul modificarilor fiscale aplicabile din 2025, contribuabilii trebuie sa acorde o atentie sporita obligatiilor declarative si de plata. Schimbarea regimului de impozitare, de la microintreprindere la impozit pe profit, impune completarea corecta a formularelor fiscale. In continuarea articolului vom vedea cateva clarificari privind completarea Declaratiei 101 in aceste situatii. Astfel, un contribuabil are nelamuriri in legatura cu urmatoarele. Daca in trimestrul 1 am fost platitor...» citeste mai departe aici

  • Registru Unic de Control. Este necesar un nou registru la schimbarea sediului social?

    • Registrul unic de control este un document obligatoriu pentru contribuabilii persoane juridice inregistrati la Registrul Comertului, avand rolul de a evidentia toate controalele efectuate de autoritatile competente. Reglementat prin Legea nr. 252/2003, acest registru se pastreaza la sediul social si la sediile secundare autorizate. In contextul schimbarii sediului social, apar frecvent intrebari legate de necesitatea unui nou registru. Astfel, un contribuabil intreaba daca are nevoie de un alt...» citeste mai departe aici

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016