Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Examen consultant fiscal 2017. Grile actualizate 2017 si informatii teste

03-Oct-2017
2795
Camera Consultantilor fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, in data de 4 noiembrie 2017.


Examen consultanti fiscali - Pentru atribuirea calitatii de Consultant Fiscal, persoanele fizice trebuie sa promoveze un examen care se organizeaza de Camera Consultantilor Fiscali in baza unui regulament aprobat de Consiliul Superior si publicat in Monitorul Oficial, Partea I.
Pentru CD-ul Examen Consultant Fiscal. Grile si temeiuri legale, click aici!
 
CLICK AICI PENTRU PARTEA I GRILE EXAMEN CONSULTANT FISCAL ACTUALIZATE!
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Vezi detalii
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Vezi detalii
 
PARTEA A II-A GRILE MAI 2017!



In vederea inscrierii la examen de consultant fiscal 2017 candidatii persoane fizice sunt obligate sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
 
a) sa fie licentiati ai unei facultati cu profil economic;
 
b) sa aiba o experienta profesionala de minimum 5 ani, dintre care minimum 3 ani in una sau mai multe dintre urmatoarele activitati:
 
b1) elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislatiei fiscale;
b2) administrare fiscala;
 
b3) elaborarea sau aplicarea reglementarilor contabile;
 
b4) activitate financiar-contabila;
 
b5) activitate didactica universitara in domeniul finantelor publice, fiscalitate, politici fiscale ?i bugetare, contabilitate financiara, finantele institutiilor publice;
 
b6) activitate de consultant fiscal asistent;
 
c) sa nu aiba antecedente penale pentru savâr?irea unor infractiuni sanctionate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiara, precum ?i alte infractiuni in legatura cu exercitarea activitatilor prevazute la lit. b);
 
d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
 
e) sa fie apti din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei;
 
 
Pentru CD-ul Examen Consultant Fiscal. Grile si temeiuri legale, click aici!

Gasiti mai jos Chestionare si grile corectate - sesiunea iulie

Varianta A 

Varianta B

Varianta C 

Varianta D 

Varianta E

Varianta F 


Dosarul de inscriere
 examen se depune sau se transmite prin servicii postale cu confirmare de primire, la Camera Consultantilor Fiscali, si va contine documentele:
 
a) cererea de inscriere la examenul pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal;
 
b) curriculum vitae;
 
c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;
 
d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte, in cazul profesiilor liberale;
 
e) actul de identitate, in copie;
 
f) certificatul de cazier judiciar;
 
g) certificatul de cazier fiscal;
 
h) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;
 
i)trei fotografii 2/3 cm.
 
La depunerea documentelor candidatul plateste in contul Camerei Consultantilor Fiscali taxa pentru inscrierea la examen.
Nivelul taxei se stabileste prin hotararea Consiliului superior al Camerei Consultantilor Fiscali.
 
 
 
Cum devin consultant fiscal asistent
 
Pentru atribuirea calitatii de Consultant Fiscal asistent, persoanele fizice trebuie sa promoveze un examen care se organizeaza de Camera Consultantilor Fiscali in baza unui regulament aprobat de Consiliul Superior si publicat in Monitorul Oficial Partea I.
 
In vederea inscrierii la examen cadidatii persoane fizice sunt obligate sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
 
a) sa aiba calitatea de licentiat al unei institutii acreditate de invatamânt superior cu durata stabilita de lege;
 
b) sa aiba o experienta profesionala de minimum 2 ani;
 
c) sa nu aiba antecedente penale pentru savâr?irea unor infractiuni sanctionate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiara, precum ?i alte infractiuni in legatura cu exercitarea activitatilor prevazute la art. 4 alin. (1) lit. b) din OG nr.71/2001;
 
d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
 
e) sa fie apti din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei.
 
Dosarul de inscriere examen consultant fiscal asistent se depune sau se transmite prin servicii postale cu confirmare de primire, la Camera Consultantilor Fiscali, si va contine documentele:
 
a) cererea de inscriere la examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal asistent;
 
b) curriculum vitae;
 
c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;
 
d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte, in cazul profesiilor liberale;
 
e) actul de identitate, in copie;
 
f) certificatul de cazier judiciar;
 
g) certificatul de cazier fiscal;
 
h) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;
 
i) trei fotografii 2/3 cm.
 
La depunerea documentelor candidatul plateste in contul Camerei Consultantilor Fiscali taxa pentru inscrierea la examen.
Nivelul taxei se stabileste prin hotararea Consiliului superior al Camerei Consultantilor Fiscali.
 
 
Sursa: Camera Consultantilor Fiscali
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Examen consultant fiscal 2017. Grile actualizate 2017 si informatii teste":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Guvernul ar putea renunta la impozitul de 1% pe cifra de afaceri pentru unele firme
    • Masura prin care se anunta pentru 2018 majorarea de la 500.000 euro la 1 milion euro a pragului pana la care se aplica impozitul pe cifra de afaceri de !%. "Am discutat despre acest lucru, ca acel prag, daca este 500.000 euro sau 1 milion euro pana la care este introdus impozitul de 1%...sa fie introduse (modificari-n.r.) prin amendament in Parlament", a declarat premierul Mihai Tudose, raspunzand intrebarilor adresate de jurnalisti. Saptamana trecuta a avut loc o intalnire a premierului cu...» citeste mai departe aici

  • Initierea negocierii colective intre 20 noiembrie - 20 decembrie. Amenzi de 10.000 lei
    • OUG nr.82/2017, publicata in Monitorul Oficial nr.902 din 16.11.2017, include o obligatie noua pentru toate firmele din Romania, indiferent de numarul de angajati. Conform unor noi reglementari din OUG nr.82/2017 prin derogare de la prevederile art. 129 alin. (1) din Legea dialogului social nr. 62/2011, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, apare obligatia ca in unitatile in care nu exista incheiat contract/acord colectiv de munca, initierea negocierii colective sa devina...» citeste mai departe aici

  • SRL-D-urile nu vor mai beneficia de facilitati fiscale incepand cu 1 ianuarie 2018
    • Intr-o analiza a masurilor adoptate recent de Guvern pentru modificarea Codului fiscal de la 1 ianuarie 2018, Platforma Romania 100 a aratat care sunt acele masuri care vor influenta negativ mediul de afaceri si nu numai. Printre acestea masuri se numara si trecerea contributiilor sociale de la angajator la angajat, precum si eliminarea facilitatilor fiscale de la inceputul anului pentru firmele de tip SRL-D. "Trecerea contributiilor sociale de angajator la angajat propusa prin "Revolutia...» citeste mai departe aici

  • Ce tratament se aplica pentru cheltuielile de protocol?
    • In analiza de mai jos, avem o societate care inregistreaza in anul 2017 cheltuieli de protocol dupa cum urmeaza: - cafea, apa, diverse produse protocol pentru diverse sedinte, intalniri cat si pentru uzul angajatilor. - mese la restaurant cu potentiali clienti, furnizori, parteneri de afaceri, angajati din grup care se deplaseaza in scopul rezolvarii anumitor situatii (scolarizari, implementari, alte activitati curente). La fiecare factura de restaurant exista un referat cu detalii legate de...» citeste mai departe aici

  • Pozitia CNIPMMR privind instituirea derogarilor de la prevederile Legii nr. 62/2011 a Dialogului Social
    • Prin intermediul art. VII din OUG nr. 82/2017 pentru completarea si modificarea unor acte normative, publicata in Monitorul Oficial nr. 902/16.112017, s-a introdus o serie de derogari de la Legea nr. 62/2011 a dialogului social, fara consultarea partenerilor sociali. OUG nr. 82/2017 a fost adoptata intr-un mod total netrasparent deoarece: Nu a existat dialog cu confederatiile patronale reprezentative, avand in vedere ca au fost stabilite obligatii noi pentru toti angajatorii din mediul privat...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"