Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Examen consultant fiscal 2018. Grile actualizate 2018 si informatii teste

27-Feb-2018
17546
Examen consultanti fiscali - Pentru atribuirea calitatii de Consultant Fiscal, persoanele fizice trebuie sa promoveze un examen care se organizeaza de Camera Consultantilor Fiscali in baza unui regulament aprobat de Consiliul Superior si publicat in Monitorul Oficial, Partea I.

 
Pentru CD-ul Examen Consultant Fiscal. Grile si temeiuri legale, click aici!
 
CLICK AICI PENTRU PARTEA I GRILE EXAMEN CONSULTANT FISCAL ACTUALIZATE!
 
PARTEA A II-A GRILE MAI 2017!


In vederea inscrierii la examen de consultant fiscal 2018, candidatii persoane fizice sunt obligate sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
 
a) sa fie licentiati ai unei facultati cu profil economic;
 
b) sa aiba o experienta profesionala de minimum 5 ani, dintre care minimum 3 ani in una sau mai multe dintre urmatoarele activitati:
 
b1) elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislatiei fiscale;
 
b2) administrare fiscala;
 
b3) elaborarea sau aplicarea reglementarilor contabile;
 
b4) activitate financiar-contabila;
 
b5) activitate didactica universitara in domeniul finantelor publice, fiscalitate, politici fiscale ?i bugetare, contabilitate financiara, finantele institutiilor publice;
 
b6) activitate de consultant fiscal asistent;
 
c) sa nu aiba antecedente penale pentru savâr?irea unor infractiuni sanctionate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiara, precum ?i alte infractiuni in legatura cu exercitarea activitatilor prevazute la lit. b);
 
d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
 
e) sa fie apti din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei;
 
Pentru CD-ul Examen Consultant Fiscal. Grile si temeiuri legale, click aici!

Gasiti mai jos Chestionare si grile corectate - sesiunea iulie 2017

Varianta A 

Varianta B

Varianta C 

Varianta D 

Varianta E

Varianta F 

Gasiti mai jos Chestionare si grile corectate - sesiunea iulie 2017
 
 
 
 
 
 
 
Chestionare si grile de corectare pentru examenul de atribuire a calitatii de consultant fiscal asistent, sesiunea noiembrie 2017:
 
 
Dosarul de inscriere examen se depune sau se transmite prin servicii postale cu confirmare de primire, la Camera Consultantilor Fiscali, si va contine documentele:
 
a) cererea de inscriere la examenul pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal;
 
b) curriculum vitae;
 
c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;
 
d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte, in cazul profesiilor liberale;
 
e) actul de identitate, in copie;
 
f) certificatul de cazier judiciar;
 
g) certificatul de cazier fiscal;
 
h) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;
 
i) trei fotografii 2/3 cm.
 
La depunerea documentelor, candidatul plateste in contul Camerei Consultantilor Fiscali taxa pentru inscrierea la examen.
 
Nivelul taxei se stabileste prin hotararea Consiliului superior al Camerei Consultantilor Fiscali.
 
Pentru CD-ul Examen Consultant Fiscal. Grile si temeiuri legale, click aici!
 
Cum devin consultant fiscal asistent
 
Pentru atribuirea calitatii de Consultant Fiscal asistent, persoanele fizice trebuie sa promoveze un examen care se organizeaza de Camera Consultantilor Fiscali in baza unui regulament aprobat de Consiliul Superior si publicat in Monitorul Oficial Partea I.
 
In vederea inscrierii la examen cadidatii persoane fizice sunt obligate sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
 
a) sa aiba calitatea de licentiat al unei institutii acreditate de invatamânt superior cu durata stabilita de lege;
 
b) sa aiba o experienta profesionala de minimum 2 ani;
 
c) sa nu aiba antecedente penale pentru savâr?irea unor infractiuni sanctionate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiara, precum ?i alte infractiuni in legatura cu exercitarea activitatilor prevazute la art. 4 alin. (1) lit. b) din OG nr.71/2001;
 
d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
 
e) sa fie apti din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei.
 
Pentru CD-ul Examen Consultant Fiscal. Grile si temeiuri legale, click aici!
 
Dosarul de inscriere examen consultant fiscal asistent se depune sau se transmite prin servicii postale cu confirmare de primire, la Camera Consultantilor Fiscali, si va contine documentele:
 
a) cererea de inscriere la examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal asistent;
 
b) curriculum vitae;
 
c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;
 
d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte, in cazul profesiilor liberale;
 
e) actul de identitate, in copie;
 
f) certificatul de cazier judiciar;
 
g) certificatul de cazier fiscal;
 
h) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;
 
i) trei fotografii 2/3 cm.
 
La depunerea documentelor candidatul plateste in contul Camerei Consultantilor Fiscali taxa pentru inscrierea la examen.
Nivelul taxei se stabileste prin hotararea Consiliului superior al Camerei Consultantilor Fiscali.
 
 
Sursa: Camera Consultantilor Fiscali
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Examen consultant fiscal 2018. Grile actualizate 2018 si informatii teste":
Rating:

Nota: 4.3 din 5 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Ordinul 1008/2021 privind schema de ajutor HoReCa. Codurile CAEN care pot obtine sprijinul financiar
    • Ordinul nr. 1008/2021 pentru modificarea Procedurii de implementare a schemei de ajutor de stat prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19, aprobata prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului si turismului nr. 991/2021 a fost publicat in...» citeste mai departe aici

  • Incepand cu data de 29 IUNIE 2021 va fi activ formularul electronic de inscriere in cadrul Schemei HoReCa
    • Ministerul Economiei anunta ca incepand cu data de 29 iunie 2021 va fi activ formularul electronic de inscrier in cadrul Schemei HoReCa. Confom unui comunicat de presa MEAT, va fi lansata etapei de inscriere in cadrul schemei “Horeca” prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata...» citeste mai departe aici

  • OUG 51/2021 proroga mai multe termene prevazute de Legea 207/2015 privind Codul de procedura fiscala
    • Ordonanta de urgenta nr. 51/2021 privind prorogarea termenelor prevazute la art. II pct. 9 si art. III din Legea nr. 295/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, precum si aprobarea unor masuri fiscal-bugetare a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 606 din 17 iunie 2021. Conform actului normativ care a intrat in vigoare in data de 17 iunie 2021, termenele pentru activitatea de solutionare a contestatiilor formulate impotriva...» citeste mai departe aici

  • Cele mai utile beneficii extrasalariale oferite de angajatori
    • Este o practica frecventa pentru angajator ca acesta sa ofere, pe langa salariu, o serie de facilitati extrasalariale angajatului. Cele mai utile pentru angajator sunt cele care beneficiaza de scutiri de impozit sau deduceri. In ceea ce-l priveste pe angajat, acesta este interesat de o serie de beneficii extrasalariale, care fie ii aduc avantaje la bugetul personal, fie ii ofera diferite inlesniri. Bonuri de masa Aceasta este una dintre facilitatile cele mai larg raspandite in mediul privat si...» citeste mai departe aici

  • Formularele fiscal-contabile pot fi gata in 2 minute!
    • Stii cate formulare trebuie sa completezi daca firma ta detine o casa de marcat electronica dotata cu jurnal fiscal? Nu mai putin de 8! Dar pentru registrul de casa, stii cate formulare iti cere legea sa completezi zilnic, in dublu exemplar? Minimum 4: chitanta, dispozitia de plata / incasare, imputernicirea, decontul de cheltuieli / deplasare. Sa mai vorbim de sutele de formulare SSM obligatorii ori de formularele GDPR? Din pacate, traim in Romania si activitatea legala a unei firme, mica...» citeste mai departe aici

  • Termenul limita pentru depunerea raportarilor contabile la 30 iunie 2021
    • Ministerul Finantelor a pus in dezbatere publica un Proiect de Ordin pentru aprobarea Sistemului de raportare contabila la 30 iunie 2021 a operatorilor economici Conform proiectului, raportarile contabile la 30 iunie 2021 se depun la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor pâna cel mai târziu la data de 16 august 2021. Nedepunerea raportarilor contabile la 30 iunie 2021 in conditiile prevazute de ordin se sanctioneaza conform prevederilor art. 42 din legea contabilitatii....» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016