Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In 2022 poti apela la solutiile inovatoare de finantare oferite de OmniCredit

30-Mai-2022
1494
In 2022 poti apela la solutiile inovatoare de finantare oferite de OmniCredit

Una dintre cele mai mari dificultati pe care le intampina IMM -urile tinere in calea dezvoltarii lor pe termen lung ramane de departe accesul limitat la finantarea traditionala si , implicit, sistemul birocratic clasic mult prea lent. Din fericire insa , acum microintreprinderile si intreprinderile mici si mijlocii au alaturi OmniCredit, un partener de incredere care ofera solutii de finantare inovatoare, rapide si fiabile 100% online, special concepute pentru a oferi un raspuns complet tuturor nevoilor si problemelor de ordin financiar pe care le au antreprenorii si , implicit, pentru a ajuta afacerile, indiferent de domeniul de activitate, sa creasca , sa se dezvolte si sa tina pasul cu competitia acerba. 

Descopera solutile de finantare de la OmniCredit

Alaturi de OmniCredit, acum este mai simplu ca niciodata sa obtii finantare . Si asta deoarece pentru aceasta companie, micii antreprenori, respectiv business-urile tinere aflate la inceput de drum reprezinta prioritatea nr. 1. Din acest motiv,pentru a veni in sprijinul acestora si pentru a le ajuta sa iasa din orice impas de natura financiara , sa se dezvolte si sa aiba continuitate, OmniCredit a creat prima platforma fintech din Romania de finantare online in timp real, care ofera produse financiare inovatoare, printre care se numara si factoring-ul si scontarea, care sunt accesibile imediat persoanelor juridice, cu un minimum de documente, fara conditii stricte si fara birocratie. Dar pentru a intelege mai bine despre ce este vorba , haide sa vedem impreuna cum te pot ajuta aceste solutii de finantare si care sunt principalele avantaje de care vin insotite , dupa cum urmeaza: 

Despre factoring si principalele avantaje

Acest tip de finantare reprezinta o solutie inovatoare si flexibila pusa la dispozitie de catre OmniCredit prin intermediul careia o companie care presteaza servicii/ ofera produse poate sa transforme in cel mai scurt timp facturile in lichiditati , fara sa mai fie nevoita sa astepte scandentele de 30, 60 sau chiar 90 de zile. Cesionarea facturilor este o tranzactie care implica 3 actori principali, pe care este bine sa ii cunoastem , dupa cum urmeaza : factorul ( banca /IFN-ul care cumpara factura ), aderentul ( societatea comerciala furnizoare de produse si servicii cu termen de plata care incaseaza valoarea facturii inainte de termenul scadent) si debitorul cedat (clientul care va plati in contul factorului la scadenta facturii). In ceea ce priveste procesul propriu-zis, acesta se deruleaza astfel: aderentul vinde, incaseaza de la factor plata in avans a facturilor, contra unui comision, iar acesta din urma incaseaza de la debitor la termenul de plata in cauza.

Concret, cu ajutorul finantarii prin factoring de la OmniCredit, acum ai sansa de a acoperi nevoia de lichiditati pe termen scurt, mediu sau chiar indelungat , fara sa ai nevoie de garantii materiale si fara sa iti indatorezi suplimentar compania. Desigur, ce mai trebuie sa stii este faptul ca factoring-ul nu este o solutie salvatoare doar pentru IMM -urile care se confrunta cu lipsa de numerar, ci si pentru cele care isi doresc sa isi imbunatateasca cash flow-ul, sa disciplineze anumiti clienti la plata , sa isi consolideze relatiile cu furnizori si sa beneficieze de discount- uri din partea acestora, sa nu ramana in urma cu taxele la stat sau sa scape de grija colectarii . Pe scurt, beneficiile cu care vine la pachet un astfel de serviciu de tip factoring sunt de-a dreptul numeroase, motiv pentru care nu putine sunt industriile care apeleaza in prezent la acesta, incepand de la cele de transporturi sau constructii si pana la companiile care lucreaza cu statul , micii producatori sau retailerii, dar nu numai.

Despre scontare si principalele avantaje

Finantarea prin scontare este o alta solutie inovatoare disponibila in portofoliul OmniCredit, care se adreseaza in special antreprenorilor care se confrunta cu diferente mari de timp intre momentul platii la furnizori si momentul scadentei instrumentelor de plata primite (Bilete la Ordin si CEC- uri) si care au nevoie urgenta de cash pentru afacerea lor. Dar ce presupune mai exact acest serviciu? Ei bine, afla ca prin intermediul scontarii, acum poti incasa inainte de data scadenta contravaloarea instrumentelor cu plata la termen, obt in and capitalul de lucru de care ai nevoie pentru a- ti onora platile urgente cum ar fi salariile, taxele sau platile la furnizori, si pentru a- ti dezvolta business-ul. De asemenea, ce mai trebuie sa stii este faptul ca scontarea functioneaza pe acelasi principiu ca factoring-ul, intreg procesul implicand acceasi actori si desfasurandu -se in aceeasi maniera.

La OmniCredit totul se desasoara online

Alaturi de OmniCredit, scapi de grija finantarii si te bucuri de un demers exclusiv online, indiferent de produsul financiar pentru care optezi. Pentru a obtine finantare de aici, nu este nevoie sa te deplasezi fizic sau sa pierzi timp pretios cu intocmirea actelor asa cum se intampla in cazul bancilor clasice, intrucat te bucuri de un un proces care se deruleaza 100% online. Nu trebuie decat sa urmezi cativa pasi simpli.

Prin urmare, in calitate de micro antreprenor roman, atat tu, cat si afacerea ta, sunteti pe maini bune acum cu OmniCredit si solutiile sale de finantare pe fast forward. Mai mult decat atat, alaturi de acest partener de incredere , acum ai acces la o lume a afacerilor in care iti poti arata creativitatea nicio problema si te poti bucura totodata de educatie financiara de calitate, din partea specialistilor OmniCredit care dispun experienta de peste 15 ani in domeniul financiar-bancar, care sunt pasionati de inovatie si dornici sa impartaseasca cu tine din know how-ul dobandit in timp in vederea alegerii modalitatii de finantare potrivita de care ai nevoie.

Asadar, ce mai astepti? Creeaza si tu acum viitorul business-ului tau cu ajutorul solutiilor de finantare 100% online oferite de OmniCredi.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • [MODEL] Contract de mecenat si reglementari cheie

    • Contractul de mecenat este un instrument juridic prin care o persoana fizica sau juridica ofera sprijin material ori financiar unei activitati culturale, artistice, stiintifice sau educationale, fara a urmari un beneficiu direct. Acest tip de contract este reglementat de Legea nr. 32/1994 si se bazeaza pe principiul generozitatii si al recunoasterii meritelor celor sustinuti. In acest articol vom prezenta principalele reglementari cheie cu privire la actul de mecenat si vom prezenta un model de...» citeste mai departe aici

  • Ce beneficii si facilitati salariale neimpozabile pot acorda angajatorii salariatilor intr-un an

    • Angajatorii pot oferi salariatilor, pe langa salariul de baza, o serie de beneficii si facilitati care, in anumite conditii, nu sunt impozabile. Aceste avantaje contribuie la motivarea si fidelizarea personalului, fara a genera obligatii fiscale suplimentare pentru angajati. In acest articol, vom prezenta principalele tipuri de beneficii si facilitati salariale neimpozabile care pot fi acordate intr-un an, precum si conditiile legale de acordare. » citeste mai departe aici

  • Declaratia 101. Cum sa o completati daca treceti de la impozit micro la impozit pe profit in 2025

    • In contextul modificarilor fiscale aplicabile din 2025, contribuabilii trebuie sa acorde o atentie sporita obligatiilor declarative si de plata. Schimbarea regimului de impozitare, de la microintreprindere la impozit pe profit, impune completarea corecta a formularelor fiscale. In continuarea articolului vom vedea cateva clarificari privind completarea Declaratiei 101 in aceste situatii. Astfel, un contribuabil are nelamuriri in legatura cu urmatoarele. Daca in trimestrul 1 am fost platitor...» citeste mai departe aici

  • Registru Unic de Control. Este necesar un nou registru la schimbarea sediului social?

    • Registrul unic de control este un document obligatoriu pentru contribuabilii persoane juridice inregistrati la Registrul Comertului, avand rolul de a evidentia toate controalele efectuate de autoritatile competente. Reglementat prin Legea nr. 252/2003, acest registru se pastreaza la sediul social si la sediile secundare autorizate. In contextul schimbarii sediului social, apar frecvent intrebari legate de necesitatea unui nou registru. Astfel, un contribuabil intreaba daca are nevoie de un alt...» citeste mai departe aici

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici