Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lista actelor ANAF fara semnatura si stampila a fost EXTINSA, conform Ordinului 402/2025

25-Mar-2025
1008
Lista actelor ANAF fara semnatura si stampila a fost EXTINSA, conform Ordinului 402/2025

Lista actelor ANAF fara semnatura si stampila a fost extinsa, conform Ordinului 403/2025.

Este vorba despre Ordinul 402/2025 pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masiva a unor acte administrative fiscale si procedurale a fost publicat in Monitorul Oficial, nr. 253 din 24 martie 2025.

Lista actelor ANAF fara semnatura si stampila

Ordinul 402/2025 a modificat Ordinul 1155/2016, iar Articolul 2 din Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masiva a unor acte administrative fiscale si procedurale, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 274 din 12 aprilie 2016, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:

( Mentionam ca in trecut lista cuprindea doar 39 de acte)

Articolul 2

Actele administrative fiscale si procedurale prevazute la art. 1 sunt urmatoarele:

1. titlu executoriu;

2. somatie;

3. decizie referitoare la obligatiile fiscale accesorii reprezentand dobanzi si penalitati de intarziere;

4. decizie referitoare la obligatiile fiscale accesorii reprezentand penalitati de nedeclarare;

5. instiintare privind stingerea obligatiilor fiscale;

6. adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor banesti;

7. adresa de infiintare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de catre terti;

8. adresa de instiintare privind infiintarea popririi executorii;

9. decizie de ridicare a masurilor de executare silita asupra disponibilitatilor banesti;

10. notificare privind nedeclararea contributiei de asigurari sociale si a contributiei de asigurari sociale de sanatate datorate de persoanele fizice;

11. decizie privind stabilirea din oficiu a contributiei de asigurari sociale si a contributiei de asigurari sociale de sanatate pentru persoane fizice;

12. decizie de anulare a deciziei privind stabilirea din oficiu a contributiei de asigurari sociale si a contributiei de asigurari sociale de sanatate pentru persoane fizice;

13. decizie de impunere din oficiu a veniturilor persoanelor fizice;

14. decizie privind compensarea obligatiilor fiscale;

15. nota privind restituirea/rambursarea unor sume;

16. decizie privind stabilirea cheltuielilor admise cu bursele private;

17. decizie de impunere din oficiu pentru impozitele, taxele si contributiile cu regim de stabilire prin autoimpunere sau retinere la sursa;

18. notificare privind indeplinirea conditiilor pentru declararea ca inactiv potrivit prevederilor art. 92 alin. (1) lit. a) si lit. f)/g) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare;

19. notificare privind inregistrarea, din oficiu, in scopuri de TVA, potrivit prevederilor art. 316 alin. (10)/art. 317 alin. (4) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;

20. notificari privind nedepunerea in termen a declaratiilor fiscale;

21. notificari privind modul de completare a declaratiilor fiscale;

22. notificare privind nedeclararea contributiei de asigurari sociale si a contributiei de asigurari sociale de sanatate datorate de persoanele fizice pentru indemnizatiile prevazute la art. XV alin. (1), (1 1) si (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, cu modificarile ulterioare, precum si la art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile si completarile ulterioare;

23. decizie privind stabilirea din oficiu a contributiei de asigurari sociale si a contributiei de asigurari sociale de sanatate pentru indemnizatiile prevazute la art. XV alin. (1), (1 1) si (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, cu modificarile ulterioare, precum si la art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile si completarile ulterioare;

24. decizie privind anularea, din oficiu, a inregistrarii in scopuri de TVA, potrivit prevederilor art. 316 alin. (11)/art. 317 alin. (9) sau (11) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare;

25. decizie de anulare a deciziei de impunere din oficiu;

26. decizie de anulare a deciziei de impunere din oficiu a veniturilor persoanelor fizice;

27. notificare privind obligatiile fiscale restante;

28. decizie de ridicare a masurilor de executare silita asupra sumelor datorate debitorului de catre terti;

29. notificare privind destinatia sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual datorat, pentru sustinerea entitatilor nonprofit/unitatilor de cult;

30. proces-verbal privind calculul dobanzilor aferente sumelor reprezentand taxa speciala pentru autoturisme si autovehicule, taxa pe poluare pentru autovehicule, taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule si timbrul de mediu pentru autovehicule;

31. decizie de solutionare a cererii privind restituirea sumelor reprezentand taxa speciala pentru autoturisme si autovehicule, taxa pe poluare pentru autovehicule, taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule si timbrul de mediu pentru autovehicule;

32. adresa de suspendare, temporara, totala sau partiala a indisponibilizarii conturilor;

33. adresa de suspendare, temporara, totala sau partiala a indisponibilizarii retinerilor;

34. adresa privind continuarea masurilor de executare silita prin poprire asupra disponibilitatilor banesti;

35. adresa privind continuarea masurilor de executare silita prin poprire asupra sumelor datorate debitorului de catre terti;

36. adresa de instiintare privind suspendarea masurilor de executare silita;

37. adresa de instiintare privind continuarea masurilor de executare silita;

38. decizie de restituire a sumelor de la buget sau de acordare a dobanzilor in cazul sumelor de restituit sau de rambursat de la buget;

39. decizie de respingere a cererii de restituire a sumelor reprezentand taxa speciala pentru autoturisme si autovehicule, taxa pe poluare pentru autovehicule, taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule si timbrul de mediu pentru autovehicule;

40. decizie de anulare a deciziei privind stabilirea din oficiu a contributiei de asigurari sociale si a contributiei de asigurari sociale de sanatate pentru indemnizatiile prevazute la art. XV alin. (1), (1 1) si (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, cu modificarile ulterioare, precum si la art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile si completarile ulterioare;

41. notificare privind nedeclararea obligatiilor fiscale datorate de persoanele fizice pentru indemnizatii reprezentand masuri in domeniul protectiei sociale si pentru unele venituri obtinute din strainatate;

42. decizie privind stabilirea din oficiu a obligatiilor fiscale datorate de persoanele fizice pentru unele indemnizatii reprezentand masuri in domeniul protectiei sociale si pentru unele venituri obtinute din strainatate;

43. decizie de anulare a deciziei privind stabilirea din oficiu a obligatiilor fiscale datorate de persoanele fizice pentru unele indemnizatii reprezentand masuri in domeniul protectiei sociale si pentru unele venituri obtinute din strainatate;

44. decizie privind recuperarea sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual datorat, virata in mod necuvenit entitatilor nonprofit/unitatilor de cult;

45. decizie privind inregistrarea, din oficiu, in scopuri de TVA potrivit prevederilor art. 316 alin. (10)/art. 317 alin. (4) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare;

46. decizie de radiere, din oficiu, din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare;

47. instiintare privind radierea, din oficiu, din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare;

48. notificare privind nedeclararea taxei pe valoarea adaugata de catre persoanele impozabile prevazute la art. 11 alin. (6) si (8) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare;

49. invitatie privind exercitarea dreptului de a fi ascultat, in cazul neprezentarii la primul termen stabilit de organul fiscal in vederea audierii;

50. decizie de impunere din oficiu a taxei pe valoarea adaugata datorate de catre persoanele impozabile prevazute la art. 11 alin. (6) si (8) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare (formular 190);

51. decizie de anulare a deciziei de impunere din oficiu a taxei pe valoarea adaugata datorate de catre persoanele impozabile prevazute la art. 11 alin. (6) si (8) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare (formular 191);

52. notificare pentru nedepunerea declaratiilor recapitulative (formular 390 VIES);

53. notificare privind modificarea din oficiu a datelor din Registrul contribuabililor/platitorilor;

54. decizie privind modificarea din oficiu a datelor din Registrul contribuabililor/platitorilor (formular 701);

55. decizie de declarare in inactivitate;

56. notificare privind nedepunerea la termen a cererii de inregistrare a contractelor de inchiriere.

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • [MODEL] Contract de mecenat si reglementari cheie

    • Contractul de mecenat este un instrument juridic prin care o persoana fizica sau juridica ofera sprijin material ori financiar unei activitati culturale, artistice, stiintifice sau educationale, fara a urmari un beneficiu direct. Acest tip de contract este reglementat de Legea nr. 32/1994 si se bazeaza pe principiul generozitatii si al recunoasterii meritelor celor sustinuti. In acest articol vom prezenta principalele reglementari cheie cu privire la actul de mecenat si vom prezenta un model de...» citeste mai departe aici

  • Ce beneficii si facilitati salariale neimpozabile pot acorda angajatorii salariatilor intr-un an

    • Angajatorii pot oferi salariatilor, pe langa salariul de baza, o serie de beneficii si facilitati care, in anumite conditii, nu sunt impozabile. Aceste avantaje contribuie la motivarea si fidelizarea personalului, fara a genera obligatii fiscale suplimentare pentru angajati. In acest articol, vom prezenta principalele tipuri de beneficii si facilitati salariale neimpozabile care pot fi acordate intr-un an, precum si conditiile legale de acordare. » citeste mai departe aici

  • Declaratia 101. Cum sa o completati daca treceti de la impozit micro la impozit pe profit in 2025

    • In contextul modificarilor fiscale aplicabile din 2025, contribuabilii trebuie sa acorde o atentie sporita obligatiilor declarative si de plata. Schimbarea regimului de impozitare, de la microintreprindere la impozit pe profit, impune completarea corecta a formularelor fiscale. In continuarea articolului vom vedea cateva clarificari privind completarea Declaratiei 101 in aceste situatii. Astfel, un contribuabil are nelamuriri in legatura cu urmatoarele. Daca in trimestrul 1 am fost platitor...» citeste mai departe aici

  • Registru Unic de Control. Este necesar un nou registru la schimbarea sediului social?

    • Registrul unic de control este un document obligatoriu pentru contribuabilii persoane juridice inregistrati la Registrul Comertului, avand rolul de a evidentia toate controalele efectuate de autoritatile competente. Reglementat prin Legea nr. 252/2003, acest registru se pastreaza la sediul social si la sediile secundare autorizate. In contextul schimbarii sediului social, apar frecvent intrebari legate de necesitatea unui nou registru. Astfel, un contribuabil intreaba daca are nevoie de un alt...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 150. Ce modificari au fost aduse formularului prin Ordinul 2213/2025

    • Formularul 150, „Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat”, este esential pentru contribuabilii care doresc sa depuna declaratii fiscale online. Prin OPANAF nr. 2213/2025, publicat in Monitorul Oficial nr. 860/2025, au fost aduse modificari procedurii de transmitere electronica a declaratiilor fiscale. Noul ordin clarifica modalitatile de semnare si depunere a formularului, precum si documentele justificative necesare.» citeste mai departe aici

  • Piata muncii in 2025: Incotro se indreapta angajatorii in fata noilor reglementari

    • Anul 2025 a fost si este un an al reconfigurarilor semnificative pe piata muncii din Romania. Pe langa tendintele globale accelerate de digitalizare si adoptarea pe scara larga a inteligentei artificiale, mediul de afaceri local se confrunta cu o serie de provocari legislative care schimba fundamental modul in care companiile isi planifica bugetele de personal si strategiile de retentie a angajatilor. De la ajustari ale salariului minim, la reglementari noi privind munca la distanta si pana la...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016