Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Manualul contabilului din firmele mici, un instrument esential in 2013!

04-Apr-2013
4076
Conform O.U.G. nr. 37/2011, care a modificat Legea Contabilitatii, proprietarii firmelor mici pot coopta absolventi de facultati economice pentru servicii contabile! Iata o veste cum nu se poate mai buna pentru proaspat proprietarii de firme mici. Si aici discutam despre toate firmele cu cifra de afaceri sub 35.000 de euro. Si vestea este formidabila si pentru cei care au de gand sa isi cladeasca o meserie de viitor, o meserie cu satisfactii materiale serioase.

Inainte de toate, trebuie sa constientizam faptul ca atunci cand discutam despre contabilitate, discutam despre arta, nu despre o simpla meserie. Nu oricine se poate descurca perfect cu cifrele. Si nu oricine poate ramane mereu la curent cu practicile in vigoare, cunoaste legea si modul ei corect de plinare, pastra inregistrari contabile corecte si evita amenzile corpului de control.

In mod real, aici este nevoie de profesionisti, nu de amatori. Si pentru ca exista numerosi romani care au de gand sa isi puna pe picioare cariere solide in acest domeniu, special cu acest scop a fost lansat Manualul Contabilului din firmele mici.

Este un instrument esential pentru toti cei care doresc sa ofere servicii de calitate, pe baza unor cunostinte serioase, oferite de specialisti din domeniu. Manualul de fata ofera o buna pregatire pentru cei care doresc sa tina contabilitatea unei firme mici, sau chiar mai multor firme mici. Sa recunoastem ca ne surade ideea de a tine contabilitatea mai multor firme si finalizarea lunii de munca in fata a doua sau trei salarii!

Haideti sa vedem si care sunt capitolele expuse pe larg in Manualul Contabilului din firmele mici:


I. Ce presupune contabilitatea pentru o firma mica si care este cadrul legislativ
II. Care sunt obligatiile fiscale legate de evidenta contabila la o firma mica si care este cadrul legislativ
III. Ce registre obligatorii trebuie sa aiba o firma mica si ce raportari contabile se intocmesc
IV. Care ar fi principalele inregistrari contabile pe care trebuie sa le prezinte o firma mica
V. Metodologia de aplicare a sistemului simplificat de contabilitate
VI. Traspunerea soldurilor conturilor din planul de conturi general in planul de conturi simplificat


Iata aspectele pe care Manualul de fata le clarifica, intr-un limbaj accesibil si in format concentrat! Consultati pagina de prezentare a Manualului si incepeti sa puneti bazele unei meserii de viitor! Ghidul este disponibil aici >>> Manualul Contabilului din firmele mici>>>

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • [MODEL] Bilant de lichidare si reglementari cheie

    • Atunci cand o societate comerciala isi incheie definitiv activitatea, fie prin dizolvare voluntara, fie prin insolventa sau alte motive prevazute de lege, este obligatorie intocmirea bilantului de lichidare. Acest document reflecta imaginea patrimoniala a companiei inainte de radiere. Intocmirea corecta a bilantului de lichidare si respectarea cadrului legal sunt esentiale pentru protejarea administratorilor si lichidatorilor de raspundere personala si pentru asigurarea unei inchideri...» citeste mai departe aici

  • Radiere PFA in 2025. 4 etape importante pentru scoaterea casei de marcat din folosinta

    • Printre cele mai frecvente intrebari legate de inchiderea II sau PFA se numara cele referitoare la procedura de defiscalizare a casei de marcat. Multi contribuabili vor sa stie cum se scoate corect aparatul din uz, ce documente sunt necesare si daca acesta poate fi predat distribuitorului autorizat. Procesul implica interventia unei unitati service acreditate si notificarea ANAF pentru radierea definitiva a aparatului din evidentele fiscale. Avem acest caz concret. I.I., fara angajati, incheie...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende in 2025. Poate fi retinut si declarat chiar daca firma NU a platit dividendele catre asociati?

    • Distribuirea si impozitarea dividendelor reprezinta un aspect esential al gestionarii relatiilor financiare dintre societate si asociatii sai. Respectarea termenelor de declarare si plata a impozitului este obligatorie, indiferent de momentul efectiv al platii dividendelor catre asociati. In acest context, o societate care distribuie dividende in ianuarie 2025 catre asociati persoane fizice in valoare de 100.000 lei brut este corect sa retina, sa declare si sa plateasca impozitul pana in 25...» citeste mai departe aici

  • Codul CAEN. Ce trebuie sa stie firmele despre autorizarea codului CAEN in 2025 + declaratii necesare

    • Clasificarea activitatilor economice prin codurile CAEN reprezinta un element esential in organizarea si functionarea firmelor din Romania. Aceste coduri stabilesc clar domeniul de activitate al unei societati si constituie baza legala pentru desfasurarea operatiunilor economice. Astfel, autorizarea corecta a codurilor CAEN devine o etapa obligatorie pentru orice firma, indiferent de domeniul in care activeaza. Avem acest caz concret. Firma constructii, cod CAEN 4120 sau 4100 (din 2025),...» citeste mai departe aici

  • [PROCEDURA] Defiscalizare casa de marcat 2025

    • Defiscalizarea casei de marcat este un proces prin care se anuleaza inregistrarea fiscala a unui aparat de marcat electronic, situatie care poate aparea in mai multe contexte: inchiderea definitiva a activitatii comerciale, necesitatea inlocuirii echipamentului existent sau deteriorarea ireparabila a dispozitivului. Procesul implica parcurgerea mai multor etape obligatorii si presupune pregatirea unui set complet de documente justificative pentru a indeplini toate cerintele legale impuse de...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016