Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Nou! Au fost aprobate normele privind atribuirea calitatii de membru si Registrul public al auditorilor financiari

07-Aug-2012
1585
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 543, din 3 august 2012 a fost publicata Hotararea Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 16/2012 pentru aprobarea Normelor privind atribuirea calitatii de membru, inscrierea, evidenta, retragerea si suspendarea persoanelor fizice si autorizarea, inscrierea, evidenta, retragerea si suspendarea persoanelor juridice in si din Registrul public al auditorilor financiari.

In temeiul prevederilor art. 6 alin. (3), art. 8 alin. (3) si art. 29 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 15 alin. (3) si art. 68-70 din Regulamentul de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 433/2011, Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din Romania, intrunit in sedinta din data de 29 martie 2012, hotaraste:

Art. 1. - Se aproba Normele privind atribuirea calitatii de membru, inscrierea, evidenta, retragerea si suspendarea persoanelor fizice si autorizarea, inscrierea, evidenta, retragerea si suspendarea persoanelor juridice in si din Registrul public al auditorilor financiari, prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 2. - Departamentul servicii pentru membri, Departamentul admitere, pregatire continua si stagiari si Departamentul de etica, conduita profesionala si investigatii din cadrul Camerei Auditorilor Financiari din Romania vor duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.

Art. 3. - La data aprobarii prezentei hotarari se abroga:
- Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor din Romania nr. 3/2001 pentru incadrarea membrilor acesteia in categoria de auditori financiari neactivi, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 192 din 17 aprilie 2001;
- Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 68 bis/2006*) privind aprobarea procedurii de inregistrare a auditorilor financiari activi ca Persoane Fizice Autorizate;
- Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 159/2010*) privind adoptarea Procedurilor prin care se aduce un ultim omagiu auditorilor financiari decedati si sunt scosi din Registrul public electronic;
- Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 160/2010*) privind aprobarea Procedurilor de reatribuire a calitatii de membru al Camerei persoanelor care au renuntat sau carora li s-a retras aceasta calitate;
- Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 165/2010 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea firmelor de audit, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 762 din 16 noiembrie 2010;
- Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 180/2010 pentru aprobarea codurilor CAEN care pot fi inscrise in obiectul de activitate al societatilor care solicita inscrierea sau mentinerea in Registrul public al auditorilor financiari - persoane juridice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 681 din 7 octombrie 2010;
- Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 188/2010 privind adoptarea procedurilor Departamentului de servicii pentru membri, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 32 din 13 ianuarie 2011;
- Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 208/2011**) pentru completarea Procedurilor privind actualizarea informatiilor din Baza de date a auditorilor financiari persoane fizice.
Art. 4. - Prezenta hotarare se comunica spre aprobare Consiliului pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar.

Art. 5. - Prezenta hotarare se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Presedintele Camerei Auditorilor Financiari din Romania, Horia Neamtu
Bucuresti, 29 martie 2012.
Nr. 16.

*) Hotararile Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 68 bis/2006, nr. 159/2010 si nr. 160/2010 nu au fost p ublicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
**) Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 208/2011 nu a fost publicata in Monitorul Oficial al R omaniei, Partea I.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Nou! Au fost aprobate normele privind atribuirea calitatii de membru si Registrul public al auditorilor financiari":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • ANAF: Servicii electronice puse la dispozitia contribuabililor 24h/24h
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala pune la dispozitia contribuabililor servicii electronice disponibile la orice ora, astfel incat cozile de la ghiseele sediilor de administrare fiscala sau de la oficiile postale sa fie evitate. Asadar, prin Spatiul privat virtual (SPV), contribuabilii persoane fizice si persoane juridice au la dispozitie toate facilitatile comunicarii electronice a actelor administrative fiscale emise in forma electronica, dar pot beneficia si de alte informatii si...» citeste mai departe aici

  • Documente justificative. Regim fiscal si declarativ achizitii de la persoane fizice
    • Ce impozite trebuie retinute si livrate de o societate care, in calitate de persoana juridica (societate platitoare de TVA), achizitioneaza cereale de la persoane fizice? Pentru a avea o viziune completa asupra acestui subiect, am apelat la cunostintele unuia dintre expertii nostri. Tot el va explica si ce documente trebuie intocmite si cerute vanzatorului persoana fizica. Raspunsul specialistului 1) Documentele pe care trebuie sa le intocmeasca persoana juridica care achizitioneaza cereale de...» citeste mai departe aici

  • Care sunt facilitatile fiscale care va pot ajuta sa reduceti impozitul pe profit?
    • Pentru ca foarte multi contribuabili nu stiu care sunt parghiile pe care le au la dispozitie pentru a diminua impozitul pe profit, acest material va va pune la dispozitiile informatiile de care aveti nevoie. Pentru a diminua impozitul pe profit, companiile din Romania au la dispozitie mai multe instrumente fiscale. De aceea administratorul unei firme trebuie sa stie: • care sunt facilitatile fiscale pentru societatile platitoare de impozit pe profit sau impozit pe venit (pentru...» citeste mai departe aici

  • Legea salarizarii aplicata incorect: Diferente semnificative de salarii in cadrul aceleiasi categorii profesionale
    • Doar patru din cele 15 Curti de Apel din tara aplica in mod corect Legea Salarizarii, consecinta ducand la diferente semnificative de salarii in cadrul aceleiasi categorii profesionale, potrivit unui comunicat remis, joi, de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale (MMJS). "Ministerul Muncii si Justitiei Sociale atrage din nou atentia curtilor de apel din tara ca interpreteaza si aplica in mod eronat dispozitiile Legii 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice. MMJS a...» citeste mai departe aici

  • 4 beneficii fiscale de care angajatorii pot beneficia in relatia cu angajatii lor
    • Salariul a fost mereu principalul factor motivant pentru un angajat in relatia cu locul de munca. Insa rotunjirea veniturilor unui angajat nu trebuie sa tina mereu doar de salariu. Legislatia permite si alte beneficii pentru angajati, care sunt extrem de avantajoase si pentru firme, reprezentand facilitati fiscale importante pentru bugetul oricarui tip de business. Prin apelarea la acestea, un angajator se poate asigura ca reuseste sa mentina moralul angajatilor sai la un nivel bun, fara sa pune...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016