Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ordin 3845 /2015 pentru aprobarea procedurilor de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal

12-Ian-2016
2418

 Avand in vedere dispozitiile art. 32, art. 91 si art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,

in temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,

presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:

ART. 1

Se aproba Procedura de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal in cazul contribuabililor supusi inregistrarii in registrul comertului, prevazuta in anexa nr. 1.

ART. 2

Se aproba Procedura de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal in cazul contribuabililor care sunt supusi inregistrarii la organele fiscale, prevazuta in anexa nr. 2.

ART. 3

Se aproba Procedura de modificare a domiciliului fiscal in cazul contribuabililor persoane fizice care detin cod numeric personal, prevazuta in anexa nr. 3.

ART. 4

Se aproba Procedura de inregistrare/modificare din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului, prevazuta in anexa nr. 4.

ART. 5

Se aproba modelul si continutul urmatoarelor formulare:

a) Decizie de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal, cod 14.13.02.16, prevazuta in anexa nr. 5a);

 b) Decizie de inregistrare/modificare din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului, cod 14.13.02.16/o, prevazuta in anexa nr. 5b);

c) Notificare privind inregistrarea/modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului, cod 14.13.03.16, prevazuta in anexa nr. 5c).

ART. 6

Caracteristicile de tiparire, modul de difuzare, de utilizare si de arhivare a formularelor mentionate la art. 5 sunt prevazute in anexa nr. 6.

ART. 7

Anexele nr. 1-6 fac parte integranta din prezentul ordin.

ART. 8

Transferul electronic al datelor din evidenta fiscala catre organul fiscal de la noul domiciliu fiscal se efectueaza conform reglementarilor prevazute pentru gestionarea sistemului de administrare a creantelor fiscale.

ART. 9

Nerespectarea termenelor prevazute de prezentul ordin atrage raspunderea disciplinara a functionarilor publici din cadrul organelor fiscale, cu atributii in aplicarea procedurilor de transfer al dosarului fiscal al contribuabilului, potrivit prevederilor legale in vigoare.

ART. 10

Referirile la Codul de procedura fiscala din prezentul ordin reprezinta trimiteri la Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.

ART. 11

Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

ART. 12

Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare, Directia generala de tehnologia informatiei, precum si directiile generale regionale ale finantelor publice si unitatile fiscale subordonate vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

Presedintele Agentiei Nationale

de Administrare Fiscala,

Gelu-Stefan Diaconu

Bucuresti, 30 decembrie 2015.

Nr. 3.845.

ANEXA 1

PROCEDURA

de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal in cazul

contribuabililor supusi inregistrarii in registrul comertului

1. Prezenta procedura se aplica contribuabililor care, potrivit legii, au obligatia inregistrarii in registrul comertului si care au obligatia inregistrarii/modificarii domiciliului fiscal la/de la organul fiscal central, potrivit legii, si anume:

a) daca se solicita inregistrarea domiciliului fiscal la locul unde se exercita gestiunea administrativa si conducerea efectiva a afacerilor, in cazul in care acestea nu se realizeaza la sediul social declarat sau la locul in care se afla majoritatea activelor;

b) daca se solicita modificarea domiciliului fiscal, inclusiv in cazul in care se modifica sediul social.

2. Competenta de administrare a contribuabililor prevazuti la pct. 1 revine, pana la finalizarea procedurii de inregistrare/ modificare a domiciliului fiscal, organului fiscal de la ultimul domiciliu fiscal.

3. Pentru inregistrarea/modificarea domiciliului fiscal, contribuabilii depun la organul fiscal in a carui raza teritoriala urmeaza a se stabili domiciliul fiscal formularul 050 "Cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului", insotit de documente doveditoare ale informatiilor inscrise in acesta. Copiile de pe documente se certifica pe fiecare pagina de organul fiscal competent, pentru conformitate cu originalul.

4. Cererea se solutioneaza in termen de 15 zile lucratoare de la data depunerii acesteia, prin emiterea deciziei de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal, care se comunica contribuabilului/platitorului.

5. Cererea se transmite, in maximum 3 zile lucratoare de la inregistrare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, de catre organul fiscal prevazut la pct. 3 catre organul fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilul are ultimul domiciliu fiscal, in vederea intocmirii formalitatilor de transfer al dosarului fiscal.

6. Dosarul fiscal se transmite in termen de cel mult 10 zile de la primirea cererii si va fi insotit de un exemplar al certificatului de atestare fiscala, precum si de fisa de evidenta pe platitor.

7. Un exemplar al certificatului de atestare fiscala se comunica si contribuabilului de catre organul fiscal emitent.

8. La primirea dosarului fiscal, organul fiscal in a carui raza teritoriala urmeaza sa se stabileasca domiciliul fiscal emite, in termen de maximum doua zile lucratoare, Decizia de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 5a) la ordin.

9. Decizia de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal se intocmeste in 3 exemplare, se vizeaza de conducatorul compartimentului cu atributii in domeniul gestionarii registrului contribuabililor si se aproba de conducatorul organului fiscal.

10. Exemplarul Deciziei de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal care se arhiveaza la dosarul fiscal al contribuabilului se semneaza de catre persoanele implicate potrivit competentelor stabilite prin regulamentul de organizare si functionare si prin prezenta procedura.

11. Un exemplar al deciziei se comunica contribuabilului, potrivit art. 47 din Codul de procedura fiscala.

12. inregistrarea in registrul contribuabililor de la noul organ fiscal, precum si scoaterea din registrul contribuabililor de la vechiul organ fiscal se opereaza cu data comunicarii deciziei, potrivit pct. 11.

13. De la data prevazuta la pct. 11 competenta pentru administrarea contribuabililor revine organului fiscal de la noul domiciliu fiscal.

14. Un exemplar al Deciziei de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal se transmite, insotit de o copie a documentului care atesta data comunicarii deciziei potrivit pct. 11, organului fiscal de la fostul domiciliu fiscal.

15. Dosarul solicitarii de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal se arhiveaza la dosarul fiscal al contribuabilului si cuprinde:

a) formularul 050 "Cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului";

b) documentatia depusa de contribuabil;

c) decizia de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal;

d) orice alte documente emise sau primite in cadrul derularii procedurii.

16. Daca pe parcursul derularii procedurii contribuabilul se radiaza, compartimentul de specialitate sisteaza procedura in derulare. in acest sens se intocmeste un referat motivat, care se arhiveaza la dosarul fiscal al contribuabilului.

ANEXA 2

PROCEDURA

de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal in cazul

contribuabililor care sunt supusi inregistrarii la organele fiscale

1. Prezenta procedura se aplica contribuabililor care, potrivit legii, au obligatia inregistrarii la organul fiscal si care au obligatia inregistrarii/modificarii domiciliului fiscal, potrivit legii.

2. in sensul prezentei proceduri contribuabilii sunt:

a) persoanele juridice, asocierile si alte entitati fara personalitate juridica;

b) persoanele fizice care exercita profesii libere.

3. Contribuabilii mentionati la pct. 2 au obligatia inregistrarii/modificarii domiciliului fiscal, potrivit legii, daca acesta este diferit de sediul social/sediu/sediul activitatii, si anume:

a) daca se solicita inregistrarea domiciliului fiscal la locul unde se exercita gestiunea administrativa si conducerea efectiva a afacerilor/locul unde se desfasoara efectiv activitatea principala, in cazul in care acestea nu se realizeaza la sediul social declarat/sediu sau la locul in care se afla majoritatea activelor, in cazul contribuabililor prevazuti la pct. 2 lit. a);

b) daca se solicita inregistrarea domiciliului fiscal la locul unde se desfasoara efectiv activitatea principala, in cazul in care aceasta nu se desfasoara la sediul activitatii, in cazul contribuabililor prevazuti la pct. 2 lit. b);

c) daca se solicita modificarea domiciliului fiscal, inclusiv in cazul in care se modifica sediul social/sediul/sediul activitatii.

4. Competenta de administrare a contribuabililor prevazuti la pct. 2 revine, pana la finalizarea procedurii de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal, organului fiscal de la ultimul domiciliu fiscal.

 5. Pentru inregistrarea/modificarea domiciliului fiscal, contribuabilii prevazuti la pct. 2 lit. a) depun la organul fiscal in a carui raza teritoriala urmeaza a se stabili domiciliul fiscal formularul 010 "Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica", precum si formularul 050 "Cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului", insotite de documente doveditoare ale informatiilor inscrise in acestea. Copiile de pe documente se certifica pe fiecare pagina de organul fiscal competent, pentru conformitate cu originalul.

6. Pentru inregistrarea/modificarea domiciliului fiscal, contribuabilii prevazuti la pct. 2 lit. b) depun la organul fiscal in a carui raza teritoriala urmeaza a se stabili domiciliul fiscal formularul 070 "Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere", precum si formularul 050 "Cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului", insotite de documente doveditoare ale informatiilor inscrise in acestea. Copiile de pe documente se certifica pe fiecare pagina de organul fiscal competent, pentru conformitate cu originalul.

7. Cererea se solutioneaza in termen de 15 zile lucratoare de la data depunerii acesteia, prin emiterea deciziei de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal, care se comunica contribuabilului/platitorului.

8. Cererea se transmite, in maximum 3 zile lucratoare de la inregistrare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, de catre organul fiscal in a carui raza teritoriala urmeaza a se stabili domiciliul fiscal catre organul fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilul are ultimul domiciliu fiscal, in vederea intocmirii formalitatilor de transfer al dosarului fiscal.

9. Dosarul fiscal se transmite in termen de cel mult 10 zile de la primirea cererii si va fi insotit de un exemplar al certificatului de atestare fiscala, precum si de fisa de evidenta pe platitor.

10. Un exemplar al certificatului de atestare fiscala se comunica si contribuabilului de catre organul fiscal emitent.

11. La primirea dosarului fiscal, organul fiscal in a carui raza teritoriala urmeaza sa se stabileasca domiciliul fiscal emite, in termen de maximum doua zile lucratoare, Decizia de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 5a) la ordin.

12. Decizia de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal se intocmeste in 3 exemplare, se vizeaza de conducatorul compartimentului cu atributii in domeniul gestionarii registrului contribuabililor si se aproba de conducatorul organului fiscal.

13. Exemplarul Deciziei de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal care se arhiveaza la dosarul fiscal al contribuabilului se semneaza de catre persoanele implicate potrivit competentelor stabilite prin regulamentul de organizare si functionare si prin prezenta procedura.

14. Un exemplar al deciziei se comunica contribuabilului, potrivit art. 47 din Codul de procedura fiscala.

15. inregistrarea in registrul contribuabililor de la noul organ fiscal, precum si scoaterea din registrul contribuabililor de la vechiul organ fiscal se opereaza cu data comunicarii deciziei, potrivit pct. 14.

16. De la data prevazuta la pct. 14 competenta pentru administrarea contribuabilului revine organului fiscal de la noul domiciliu fiscal.

17. La data inregistrarii in registrul contribuabililor, noul organ fiscal emite certificatul de inregistrare fiscala, avand inscris noul domiciliu fiscal.

18. Dupa primirea Deciziei de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal, contribuabilul se prezinta la organul fiscal in a carui raza teritoriala se afla noul domiciliu fiscal, preda, in vederea anularii, vechiul certificat de inregistrare fiscala si il ridica pe cel nou.

19. Un exemplar al Deciziei de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal se transmite, insotit de o copie a documentului care atesta data comunicarii deciziei potrivit pct. 14, organului fiscal de la fostul domiciliu fiscal.


20. Dosarul solicitarii de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal se arhiveaza la dosarul fiscal al contribuabilului si cuprinde:

a) formularul 050 "Cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului";

b) formularul 010 "Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica" sau formularul 070 "Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere", dupa caz;

c) documentatia depusa de contribuabil;

d) Decizia de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal;

e) certificatul de inregistrare fiscala anulat;

f) copia certificatului de inregistrare fiscala eliberat;

g) orice alte documente emise sau primite in cadrul derularii procedurii.

21. Daca pe parcursul derularii procedurii contribuabilul se radiaza, compartimentul de specialitate sisteaza procedura in derulare. in acest sens se intocmeste un referat motivat, care se arhiveaza la dosarul fiscal al contribuabilului.

ANEXA 3

PROCEDURA

de modificare a domiciliului fiscal in cazul

contribuabililor persoane fizice care detin cod numeric personal

1. Prezenta procedura se aplica contribuabililor persoane fizice care detin cod numeric personal, atribuit potrivit legii speciale.

2. Competenta de administrare a contribuabililor prevazuti la pct. 1 care isi modifica domiciliul fiscal, potrivit legii, revine, de la data modificarii domiciliului fiscal, organului fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilii si-au stabilit domiciliul fiscal.

 3. in maximum 3 zile lucratoare de la data depunerii primei declaratii fiscale de catre contribuabilii prevazuti la pct. 1, organul fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilii si-au stabilit domiciliul fiscal transmite o solicitare scrisa organului fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilii au avut ultimul domiciliu fiscal, in vederea intocmirii formalitatilor de transfer al dosarului fiscal.

4. Dosarul fiscal se transmite in termen de cel mult 10 zile de la primirea solicitarii prevazute la pct. 3 si va fi insotit de un exemplar al certificatului de atestare fiscala, precum si de fisa de evidenta pe platitor, cu confirmare de primire.

5. Un exemplar al certificatului de atestare fiscala se comunica si contribuabilului de catre organul fiscal emitent.

6. Dosarul privind modificarea domiciliului fiscal se arhiveaza la dosarul fiscal al contribuabilului si cuprinde:

a) declaratia fiscala depusa de contribuabil;

b) solicitarea scrisa in vederea intocmirii formalitatilor de transfer al dosarului fiscal;

c) orice alte documente emise sau primite in cadrul derularii procedurii.

ANEXA 4

PROCEDURA

de inregistrare/modificare din oficiu a domiciliului

fiscal al contribuabilului

1. In cazuri bine justificate, organele fiscale pot inregistra din oficiu domiciliul fiscal al contribuabilului.

2. Inregistrarea/Modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului va fi initiata de catre organul fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilul si-a stabilit domiciliul fiscal fara depunerea cererii de inregistrare/modificare a noului domiciliu fiscal, la sesizarea organului constatator, potrivit legii.

3. La primirea sesizarii mentionate la pct. 2, contribuabilul este notificat de indata de catre organul fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilul si-a stabilit domiciliul fiscal fara depunerea cererii de inregistrare/modificare a noului domiciliu fiscal, pentru a fi ascultat cu privire la faptele si imprejurarile relevante in luarea deciziei de inregistrare din oficiu a domiciliului fiscal, potrivit art. 9 din Codul de procedura fiscala.

4. Notificarea se intocmeste in doua exemplare, dintre care un exemplar se comunica contribuabilului, potrivit art. 47 din Codul de procedura fiscala, iar al doilea exemplar se arhiveaza la dosarul fiscal al contribuabilului.


5. In cazul in care, in urma notificarii, contribuabilul prezinta organului fiscal dovezi ca nu si-a stabilit domiciliul fiscal in raza teritoriala a acestuia, intocmeste un referat motivat prin care se sisteaza procedura de inregistrare/modificare din oficiu a domiciliului fiscal.

6.1. In cazul in care, in urma notificarii, contribuabilul se prezinta la organul fiscal si solicita inregistrarea/modificarea domiciliului fiscal, se intocmeste un referat motivat prin care se sisteaza procedura de inregistrare/modificare din oficiu a domiciliului fiscal.

6.2. Dupa intocmirea referatului prevazut la pct. 6.1, inregistrarea/modificarea domiciliului fiscal al contribuabilului se realizeaza potrivit procedurilor privind inregistrarea/modificarea la cerere a domiciliului fiscal al contribuabilului prevazute in anexa nr. 1 la ordin sau anexa nr. 2 la ordin, dupa caz.

7. In cazul in care, in urma notificarii prevazute la pct. 3, contribuabilul nu se prezinta la organul fiscal pentru clarificarea situatiei fiscale, se intocmeste o nota privind inregistrarea/ modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului.

8. Nota prevazuta la pct. 7 cuprinde urmatoarele elemente:

a) denumirea organului fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilul si-a stabilit domiciliul fiscal fara depunerea cererii de inregistrare/modificare a noului domiciliu fiscal;

b) datele de identificare a contribuabilului sau a imputernicitului desemnat de acesta, dupa caz;

c) obiectul notei;

d) punctul de vedere al contribuabilului notificat, in cazul in care acesta a fost exprimat;

e) informatii din documentul de identificare care atesta stabilirea domiciliului sau resedintei, precum si din documentele care fac dovada detinerii legale a spatiului pentru domiciliul fiscal, dupa caz;

f) motivele de drept si de fapt care determina organul fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilul si-a stabilit domiciliul fiscal fara depunerea cererii de inregistrare/modificare a noului domiciliu fiscal sa ia decizia de inregistrare/modificare din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului;

g) numele si semnatura persoanei care a intocmit nota privind inregistrarea/modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului.

La aceasta nota se vor anexa, dupa caz, in copie, documentele prevazute la lit. d), certificate pe fiecare pagina de organul fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilul si-a stabilit domiciliul fiscal fara depunerea cererii de inregistrare/modificare a noului domiciliu fiscal.

9. Nota prevazuta la pct. 7 tine loc de cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului.

10. Dupa intocmirea notei prevazute la pct. 7, inregistrarea/modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului se realizeaza potrivit procedurii prevazute pentru inregistrarea/modificarea la cerere a domiciliului fiscal al contribuabilului, dupa caz.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ordin 3845 /2015 pentru aprobarea procedurilor de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • MFP modifica Legea prevenirii: Cei care incalca termenul de utilizare a noilor case de marcat, amendati de la prima abatere
    • Ministerul Finantelor Publice (MFP) a pus in dezbatere publica un proiect de Hotarare prin care se propune modificarea Legii prevenirii, astfel incat contribuabilii care nu au respectat termenul de dotare cu noile case de marcat sa poata fi sanctionati inca de la prima abatere. Amenda este cuprinsa intre 8.000 de lei si 10.000 de lei. De altfel, acestora le va fi suspendata activitatea si le vor fi confiscate sumele nejustificate, tot de la prima abatere. “MFP propune, printr-un...» citeste mai departe aici

  • OUG 43 - Clarificari privind facilitatile fiscale in domeniul constructiilor (ANAF)
    • Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiobva aduce in atentia contribuabililor o nota informativa privind cateva precizari suplimentare legat de facilitatile fiscale in domeniul constructiilor aplicabile prin OUG 43/2019. Asadar, luna trecuta, la 21 iunie 2019, a fost publicata in Monitorul Oficial OUG 43/2019 pentru modificarea si completarea unor acte normative care privesc stabilirea unor masuri in domeniul investitiilor, fiind introduse noi coduri CAEN. Datorita interesului...» citeste mai departe aici

  • Neconcordante intre Declaratia 101 si impozitul pe profit. Monografie contabila
    • "Am primit o notificare de la ANAF prin care imi spun ca sunt neconcordante intre declaratia 101 si impozitul pe profit pentru anul 2015. Ceea ce este adevarat, dar nu prea imi da nimeni o solutie ce pot face. Contabila de pe atunci nu a inregistrat storno la 691 (la sfarsitul anului firma era pe pierdere). Intre timp nu mai e aceeasi contabila, firma e in procedura de faliment, dar nu asta conteaza, cei de la anaf vor sa ne regleze sumele. Mai concret, avem situatia: trim 1 /2015 - prin D100 a...» citeste mai departe aici

  • Aproape 300 de locuri de munca pentru romani in Spatiul Economic European
    • Romanii care vor sa isi cladeasca un viitor in afara granitelor tarii pot opta pentru unul dintre joburile scoase la concurs de angajatorii din Spatiul Economic European. Acestia ofera, prin intermediul retelei EURES Romania, 283 locuri de munca vacante, anunta ANOFM. Astfel, cele mai multe locuri de munca disponibile in SEE sunt in Olanda, care ofera 125 de locuri de munca pentru romani, urmat de Germania cu 54 de locuri de munca si de Austria cu 32 de joburi vacante. Iata, detaliat, situatia...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016