Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Suprematia biroului se apropie de sfarsit?

23-Mai-2011
1302
Conform unui sondaj la care au participat 600 de directori de companii din intreaga lume, nevoia de spatii de birouri va scadea, ca rezultat al modalitatilor de lucru viitoare, iar biroul va deveni "un loc utilizat ocazional".

"Aproape 60% din respondentii sondajului din organizatiile mari au preconizat o scadere a nevoii de spatii de birouri, ca rezultat al modalitatilor de lucru viitoare, si doar 7% au preconizat o crestere a nevoii de astfel de spatii. Peste jumatate din respondenti (51%) au mentionat ca biroul va deveni un loc utilizat ocazional", se arata intr-un comunicat al companiilor care au efectuat sondajul, Regus, furnizor de spatii de lucru flexibile, si Unwired, specializata in viitorul domeniului ocupational.

"Pe masura ce lumea virtuala castiga teren, valorificarea agilitatii si crearea unui puternic argument comercial pentru schimbarea modului in care muncim vor deveni esentiale. (...) Viitorul in domeniul ocupational va implica organizatii care se indreapta catre un model de lucru mai flexibil, in care angajatii vor avea posibilitatea de a-si alege felul cum este cheltuit bugetul pentru propriul spatiu de birou", a declarat intr-un comunicat Bob Gaudreau, vicepresedinte executiv al Regus.

Reprezentantii Unwired au declarat, de asemenea, ca angajatorii vor fi obligati sa gaseasca o noua unitate de masura pentru costul "asigurarii conditiilor de munca", lasand in urma abordarea traditionala a conceptelor de chirie si rate, intr-o lume bazata pe metri patrati.

Studiul a aratat ca 62,5% dintre intreprinderile mari studiate au dezvoltat deja noi modalitati de lucru si ca doar 12% dintre persoanele intervievate doresc sa lucreze de acasa. Aproape 80% dintre respondenti afirma ca beneficiaza de tehnologia necesara pentru a fi productivi la locul de munca si ca primesc din ce in ce mai multe resurse tehnologice care sa le permita sa lucreze indiferent unde s-ar afla.
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Vezi detalii
Cartea Rosie a Fiscalitatii
Cartea Rosie a Fiscalitatii
Vezi detalii
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii

Totodata, peste 70% dintre cei intervievati cred ca angajatii tineri, cei activi la inceputul mileniului si generatia care inca merge la scoala, vor accepta mai usor munca in mediul virtual si vor respinge ideea de a munci intr-un birou traditional.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Suprematia biroului se apropie de sfarsit?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noi conditii pentru scutirea programatorilor de la plata impozitului pe venit. Analiza zilei
    • In Monitorul Oficial nr. 468 din data de 22 iunie 2017a fost publicat un nou Ordin al ministrul comunicatiilor si societatii informationale, ministrul educatiei nationale, ministrul muncii si justitiei sociale si ministrul finantelor publice cu privire la scutirea de la plata impozitului pe venit pentru activitatea de creatie de programe pentru calculator. Potrivit Codului fiscal persoanele fizice sunt scutite de la plata impozitului pe venit pentru veniturile realizate din venituri din salarii...» citeste mai departe aici

  • Bancabilitatea IMM-urilor trebuie vazuta din perspectiva unui antreprenor, nu a unui bancher
    • Florin Jianu, reprezentant al Consiliului National pentru intreprinderile Private Mici si Mijlocii (CNIPMMR) si fost ministru pentru Mediul de Afaceri, este de parere ca bancabilitatea IMM-urilor ar trebui privita din punctul de vedere al unui antreprenor, nu al unui bancher. De asemenea, in opinia acestuia, potrivit Agerpres, in cazul in care 8 din 10 antreprenori nu apeleaza la un credit bancar, inseamna ca felul in care sunt construite instrumentele bancare nu sunt in acord cu nevoile...» citeste mai departe aici

  • Reglementari privind facturarea. Reguli de facturare, continut obligatoriu si termene de emitere
    • Reguli de facturare Ca regula generala, pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii pentru care locul livrarii, respectiv prestarii se considera a fi in Romania facturarea se efectueaza in conformitate cu prevederile art. 319 din Codul fiscal.Pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii pentru care locul livrarii, respectiv prestarii nu se considera a fi in Romania facturarea face obiectul normelor aplicabile in statele membre in care are loc livrarea de bunuri/prestarea de...» citeste mai departe aici

  • Achizitie bunuri in folosul personal de catre administrator. Care e regimul fiscal?
    • In analiza urmatoare, avem situatia in care administratorul unei firme platitoare de 3% impozit achizitioneaza de pe un site o serie de articole vestimentare. Vom vedea cum se pot trata din punct de vedere fiscal si contabil corect aceste facturi, cu mentiunea ca momentan sunt inregistrate pe cheltuieli nedeductibile, iar TVA-ul inclus in cheltuiala nu e dedus. Din punct de vedere fiscal achizitiile in folosul personal al administratorului reprezinta venituri de natura impozabila pentru acesta...» citeste mai departe aici

  • Contracte de inchiriere incheiate cu persoane fizice si achizitie autoturime. Ce declaram in D 394?
    • Prin randurile urmatoare, stabilim daca se declara in cartusul D "Achizitii" aferent declaratiei D394 contractele de inchiriere incheiate cu persoane fizice unde societatea are calitatea de chirias si contractele de instrainare - dobindire a unui mijloc de transport incheiate cu persoana fizica. Potrivit instructiunilor de completare ale formularului 394, persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA in Romania conform art. 316 depun aceasta declaratie pentru orice operatiune taxabila in...» citeste mai departe aici

  • Anunt important privind incheierea de conventii de colaborare cu institutii de credit
    • In vederea derularii Programul Start–up Nation aprobat ca shema de minimis prin Ordinul Ministrului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat cu nr 692/06.06.2017, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat intentioneaza sa incheie conventii de colaborare cu institutii de credit. Institutiile de credit interesate de incheierea acestor conventii sunt invitate sa transmita pana la data de 03.07.2017, ora 16.00, oferta de parteneriat privind colaborarea in vederea...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Taxele si Impozitele s-au modificat in 2017!

Cititi toate schimbarile din Noul Cod Fiscal
care se aplica anul acesta!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!


© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.