Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Suprematia biroului se apropie de sfarsit?

23-Mai-2011
1359
Conform unui sondaj la care au participat 600 de directori de companii din intreaga lume, nevoia de spatii de birouri va scadea, ca rezultat al modalitatilor de lucru viitoare, iar biroul va deveni "un loc utilizat ocazional".

"Aproape 60% din respondentii sondajului din organizatiile mari au preconizat o scadere a nevoii de spatii de birouri, ca rezultat al modalitatilor de lucru viitoare, si doar 7% au preconizat o crestere a nevoii de astfel de spatii. Peste jumatate din respondenti (51%) au mentionat ca biroul va deveni un loc utilizat ocazional", se arata intr-un comunicat al companiilor care au efectuat sondajul, Regus, furnizor de spatii de lucru flexibile, si Unwired, specializata in viitorul domeniului ocupational.

"Pe masura ce lumea virtuala castiga teren, valorificarea agilitatii si crearea unui puternic argument comercial pentru schimbarea modului in care muncim vor deveni esentiale. (...) Viitorul in domeniul ocupational va implica organizatii care se indreapta catre un model de lucru mai flexibil, in care angajatii vor avea posibilitatea de a-si alege felul cum este cheltuit bugetul pentru propriul spatiu de birou", a declarat intr-un comunicat Bob Gaudreau, vicepresedinte executiv al Regus.

Reprezentantii Unwired au declarat, de asemenea, ca angajatorii vor fi obligati sa gaseasca o noua unitate de masura pentru costul "asigurarii conditiilor de munca", lasand in urma abordarea traditionala a conceptelor de chirie si rate, intr-o lume bazata pe metri patrati.

Studiul a aratat ca 62,5% dintre intreprinderile mari studiate au dezvoltat deja noi modalitati de lucru si ca doar 12% dintre persoanele intervievate doresc sa lucreze de acasa. Aproape 80% dintre respondenti afirma ca beneficiaza de tehnologia necesara pentru a fi productivi la locul de munca si ca primesc din ce in ce mai multe resurse tehnologice care sa le permita sa lucreze indiferent unde s-ar afla.
 Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar
Vezi detalii
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Vezi detalii

Totodata, peste 70% dintre cei intervievati cred ca angajatii tineri, cei activi la inceputul mileniului si generatia care inca merge la scoala, vor accepta mai usor munca in mediul virtual si vor respinge ideea de a munci intr-un birou traditional.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Suprematia biroului se apropie de sfarsit?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • OANAF 2927/2017: Explicatii privind procedura de aprobare a transferului sumelor din contul de TVA
    • Prin OANAF 2.927/2017 publicat in MOF nr. 813 din 13 octombrie 2017 a aprobata Procedura de transfer a sumelor din contul de TVA. Concret, este vorba de transferul urmatoarelor sume din contul de TVA in contul curent al persoanei impozabile: 1. sume rezultate ca urmare a unor corectii in urma unor erori materiale in procesul de plata, pentru care restituirea se efectueaza intr-un alt cont decat un cont de TVA; 2. sume rezultate ca urmare a corectarii facturilor sau ca urmare a ajustarii bazei de...» citeste mai departe aici

  • Noutati legislative cu incidenta fiscala in perioada 9-15 octombrie 2017
    •  ANAF a publicat un nou buletin informativ, prin Directia Generala de Servicii pentru Contribuabili, in care a inclus noutatile legislative cu incidenta fiscala din perioada 9-15 octombrie 2017. 1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.68/2017 pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.52/2017 privind restituirea sumelor reprezentand taxa speciala pentru autoturisme si autovehicule, taxa pe poluare pentru autovehicule, taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule...» citeste mai departe aici

  • Diferente favorabile de curs valutar. Ce regim fiscal se aplica?
    • In analiza urmatoare, avem ca subiect o societate comerciala care in 2017 este platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor. In trimestrul II 2017 a avut diferente nete favorabile de curs pe care nu le-a impozitat conform Codului fiscal. In trimestrul IV realizeaza venituri mai mari de 500.000 euro si trece la impozit pe profit. Vom vedea ce se intampla cu diferenta neta favorabila de curs din trimestrul II neimpozitata. Iata raspunsul specialistului: In situatia expusa nu trebuie...» citeste mai departe aici

  • EY Romania considera Split TVA departe de a fi perfect si cere eliminarea aplicarii obligatorii a acestuia
    • Aplicarea obligatorie a platii defalcate a TVA trebuie eliminata, fiind vorba despre un sistem care este departe de a fi perfect, atrag atentia reprezentantii EY Romania, intr-un comunicat de presa recent. "Sistemul de plata defalcata a TVA este departe de a fi perfect, dar in momentul de fata este in vigoare. Exista in prezent discutii pentru modificarea lui, in sensul aplicarii doar in cazul firmelor care intra in insolventa, in faliment sau cu 'istoric fiscal incoerent'. EY Romania...» citeste mai departe aici

  • Proiect: Actualizarea Normelor metodologice de aplicare a ordonantei privind utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale
    • Normele metodologice de aplicare a OUG nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale ar putea fi actualizate, potrivit unui proiect legislativ pus in dezbatere publica de Ministerul Finantelor Publice (MFP). Proiectul de hotarare vizeaza corelarea normelor de aplicare a OUG nr. 28/1999 cu prevederile ordonantei, avand in vedere modificarile pe care le-a suferit actul normativ, se mentioneaza in nota de fundamentare ce insoteste propunerea...» citeste mai departe aici

  • Inspectorii antifrauda fiscala au verificat 126 de firme din depozitele en-gros din Bucuresti si Ilfov
    • In perioada 1-14 octombrie inspectorii Directiei Generale Antifrauda Fiscala din cadrul ANAF au verificat 126 de firme din cele mai importante centre de comercializare a bunurilor de larg consum din zona Bucuresti-Ilfov: Expo Market Doraly, Complex comercial Dragonul Rosu, Smart Expo Flora, Complex comercial Su Market si zona de depozite Moara Domneasca. In urma actiunilor de monitorizare si control desfasurate, inspectorii antifrauda au identificat contraventii pentru sanctionarea carora au...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"