Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Codul fiscal 2011 - Titlul IX (partea a V-a)

07-Mar-2011
2188
Alin. (4) al art. 263 a fost modificat de pct. 1 din anexa la HOTaRaREA nr. 1.347 din 23 decembrie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 887 din 29 decembrie 2010.

(5) in cazul unei combinatii de autovehicule (un autovehicul articulat sau tren rutier) de transport marfa cu masa totala maxima autorizata egala sau mai mare de 12 tone, impozitul pe mijloacele de transport este egal cu suma corespunzatoare prevazuta in tabelul urmator:
*T*
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Combinatii de autovehicule (autovehicule articulate sau trenuri rutiere) │
│ de transport marfa cu masa totala maxima autorizata egala │
│ sau mai mare de 12 tone │
├───┬────────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│ │ │ Impozitul, in lei │ Impozitul, in lei │
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
Vezi detalii
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii

│ │ Numarul axelor si masa totala │pentru vehiculele │pentru vehiculele │
│ │ maxima autorizata │angajate exclusiv in│angajate in opera- │
│ │ │ operatiunile de │tiunile de tran- │
│ │ │ transport intern │sport intern si │
│ │ │ │international │
│ │ ├──────────┬─────────┼──────────┬─────────┤
│ │ │Vehicule │Vehicule │Vehicule │ │
│ │ │cu sistem │cu alt │cu sistem │Vehicule │
│ │ │de suspen-│sistem de│de suspen-│cu alt │
│ │ │sie pneu- │suspensie│sie pneuma│sistem de│
│ │ │matica sau│ │tica sau │suspensie│
│ │ │un echiva-│ │un echiva-│ │
│ │ │lent │ │lent │ │
│ │ │recunoscut│ │recunoscut│ │
├───┼────────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│I. │Vehicule cu 2+1 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 12 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 14 tone │ 0 │ 0 │ 0 │ 0 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 14 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 16 tone │ 0 │ 0 │ 0 │ 0 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 16 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 18 tone │ 0 │ 60 │ 0 │ 60 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 18 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 20 tone │ 60 │ 137 │ 60 │ 137 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 20 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 22 tone │ 137 │ 320 │ 137 │ 320 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel putin 22 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 23 tone │ 320 │ 414 │ 320 │ 414 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel putin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 25 tone │ 414 │ 747 │ 414 │ 747 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │8.│Masa de cel putin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 28 tone │ 747 │ 1.310 │ 747 │ 1.310 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │9.│Masa de cel putin 28 tone │ 747 │ 1.310 │ 747 │ 1.310 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│II.│Vehicule cu 2+2 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 25 tone │ 128 │ 299 │ 128 │ 299 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 26 tone │ 299 │ 491 │ 299 │ 491 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 26 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 28 tone │ 491 │ 721 │ 491 │ 721 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 28 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 29 tone │ 721 │ 871 │ 721 │ 871 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 29 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 31 tone │ 871 │ 1.429 │ 871 │ 1.429 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel putin 31 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 33 tone │ 1.429 │ 1.984 │ 1.429 │ 1.984 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel putin 33 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 36 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │8.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │9.│Masa de cel putin 38 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│III│Vehicule cu 2+3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 1.579 │ 2.197 │ 1.579 │ 2.197 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 40 tone │ 2.197 │ 2.986 │ 2.197 │ 2.986 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 40 tone │ 2.197 │ 2.986 │ 2.197 │ 2.986 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│IV.│Vehicule cu 3+2 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 1.395 │ 1.937 │ 1.395 │ 1.937 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 40 tone │ 1.937 │ 2.679 │ 1.937 │ 2.679 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 40 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 44 tone │ 2.679 │ 3.963 │ 2.679 │ 3.963 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 44 tone │ 2.679 │ 3.963 │ 2.679 │ 3.963 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│ V.│Vehicule cu 3+3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 794 │ 960 │ 794 │ 960 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 40 tone │ 960 │ 1.434 │ 960 │ 1.434 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 40 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 44 tone │ 1.434 │ 2.283 │ 1.434 │ 2.283 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 44 tone │ 1.434 │ 2.283 │ 1.434 │ 2.283 │
└───┴──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┘
*ST*
-------------
Alin. (5) al art. 263 a fost modificat de pct. 2 din anexa la HOTaRaREA nr. 1.347 din 23 decembrie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 887 din 29 decembrie 2010.

(6) in cazul unei remorci, al unei semiremorci sau rulote care nu face parte dintr-o combinatie de autovehicule prevazuta la alin. (5), impozitul pe mijlocul de transport este egal cu suma corespunzatoare din tabelul urmator:
*T*
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Art. 263 alin. (6) │
│ Remorci, semiremorci sau rulote │
├───────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────────┤
│ Masa totala maxima autorizata │ Impozit
│ │ - lei -│
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│a) Pana la 1 tona inclusiv │ 8 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│b) Peste 1 tona, dar nu mai mult de 3 tone │ 29 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│c) Peste 3 tone, dar nu mai mult de 5 tone │ 45 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│d) Peste 5 tone │ 55 │
└───────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────┘



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Codul fiscal 2011 - Titlul IX (partea a V-a)":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noile sfaturi ANAF pentru a completa fara greseli Declaratia 101!
    • Va reamintim ca se apropie data-limita pana la care mai puteti depune Declaratia 101. In privinta acestui formular, ANAF a transmis o serie de recomandari care pot oferi contribuabililor lamuriri suplimentare pentru a completa corect formularul. In felul acesta, evitati posibilele amenzi aferente depunerii incomplete sau incorecte a unei declaratii. Pana la data de 27 martie 2017 trebuie sa depuna formularul 101 "Declaratie privind impozitul pe profit". Acesta este si termenul limita de plata a...» citeste mai departe aici

  • Lamuriri de ULTIMA ORA de la Finante privind Impozitul specific!
    • Finantele revin cu precizari referitoare la impozitul specific, reamintind mai intai ca in M. Of. nr. 812/14.10.2016 a fost publicata Legea nr.170/2016 privind impozitul specific unor activitati aplicabil contribuabililor persoane juridice care desfasoara activitati principale si/sau secundare in urmatoarele domenii: a) hoteluri si alte facilitati de cazare similare (CAEN 5510); b) facilitati de cazare pentru vacante si perioade de scurta durata (CAEN 5520); c) parcuri pentru rulote, campinguri...» citeste mai departe aici

  • Sesiune online ANAF cu tema Impozit specific 2017. Spete rezolvate de ANAF
    • Tema sesiunii de asistenta online organizate saptamana aceasta de ANAF a fost reprezentata de IMPOZITUL SPECIFIC UNOR ACTIVITATI. Persoanele juridice romane platitoare de impozit pe profit comunica organelor fiscale teritoriale aplicarea impozitului specific anual, pana la data de 31 martie inclusiv a anului pentru care se plateste impozitul specific. Sunt obligate la plata impozitului specific unor activitati, persoanele juridice romane care la data de 31 decembrie a anului precedent au...» citeste mai departe aici

  • Fii pregatit: cate modificari va mai suferi Codul Fiscal in 2017?
    • Taxele si impozitele sunt doua notiuni despre care toata lumea ar trebui sa fie informata. Cu atat mai mult daca esti contabil! Pentru tine, acestea nu ar trebui sa mai aiba secrete, insa legislatia fiscala din Romania este imprevizibila si cel mai important act normativ in domeniu, Codul fiscal, sufera modificari esentiale. Pentru evitarea deciziilor incerte, neclaritatilor, semnelor de intrebare sau ambiguitatilor, iti venim in ajutor cu un pachet de servicii special gandit pentru tine....» citeste mai departe aici

  • Legea superimunitatii avocatilor a fost promulgata de presedintele Iohannis
    • Klaus Iohannis a promulgat vineri Legea privind modificarea si completarea Legii nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat. Administratia Prezidentiala a facut acest anunt privind promulgarea noii legi. Va reamintim ca la inceputul acestui an, Curtea Constitutionala a respins ca neintemeiata o obiectie de neconstitutionalitate a unor dispozitii din Legea privind modificarea si completarea Legii 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat. Noile prevederi...» citeste mai departe aici

  • Afla diferentele dintre IFRS si OMF. Seminar Online
    • Traim intr-o lume in care totul in jurul nostru se intampla pe repede inainte, insa asta nu poate fi niciodata un pretext pentru greselile profesionale pe care le facem uneori, chiar si din neatentie. Situatiile financiare, imobilizarile corporale si necorporale si stuatia stocurilor, reprezinta unele dintre cele mai importante componente pentru realizarea bilantului pentru toate companiile. Asadar, cu privire la aceste aspecte, niciun angajat nu ar trebui sa isi permita luxul de a gresi. Tocmai...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.