Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Codul fiscal 2011 - Titlul IX (partea a V-a)

07-Mar-2011
2261
Alin. (4) al art. 263 a fost modificat de pct. 1 din anexa la HOTaRaREA nr. 1.347 din 23 decembrie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 887 din 29 decembrie 2010.

(5) in cazul unei combinatii de autovehicule (un autovehicul articulat sau tren rutier) de transport marfa cu masa totala maxima autorizata egala sau mai mare de 12 tone, impozitul pe mijloacele de transport este egal cu suma corespunzatoare prevazuta in tabelul urmator:
*T*
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Combinatii de autovehicule (autovehicule articulate sau trenuri rutiere) │
│ de transport marfa cu masa totala maxima autorizata egala │
│ sau mai mare de 12 tone │
├───┬────────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│ │ │ Impozitul, in lei │ Impozitul, in lei │
Agricultura. Monografii contabile specifice
Agricultura. Monografii contabile specifice
Vezi detalii
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Vezi detalii

│ │ Numarul axelor si masa totala │pentru vehiculele │pentru vehiculele │
│ │ maxima autorizata │angajate exclusiv in│angajate in opera- │
│ │ │ operatiunile de │tiunile de tran- │
│ │ │ transport intern │sport intern si │
│ │ │ │international │
│ │ ├──────────┬─────────┼──────────┬─────────┤
│ │ │Vehicule │Vehicule │Vehicule │ │
│ │ │cu sistem │cu alt │cu sistem │Vehicule │
│ │ │de suspen-│sistem de│de suspen-│cu alt │
│ │ │sie pneu- │suspensie│sie pneuma│sistem de│
│ │ │matica sau│ │tica sau │suspensie│
│ │ │un echiva-│ │un echiva-│ │
│ │ │lent │ │lent │ │
│ │ │recunoscut│ │recunoscut│ │
├───┼────────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│I. │Vehicule cu 2+1 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 12 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 14 tone │ 0 │ 0 │ 0 │ 0 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 14 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 16 tone │ 0 │ 0 │ 0 │ 0 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 16 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 18 tone │ 0 │ 60 │ 0 │ 60 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 18 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 20 tone │ 60 │ 137 │ 60 │ 137 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 20 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 22 tone │ 137 │ 320 │ 137 │ 320 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel putin 22 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 23 tone │ 320 │ 414 │ 320 │ 414 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel putin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 25 tone │ 414 │ 747 │ 414 │ 747 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │8.│Masa de cel putin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 28 tone │ 747 │ 1.310 │ 747 │ 1.310 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │9.│Masa de cel putin 28 tone │ 747 │ 1.310 │ 747 │ 1.310 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│II.│Vehicule cu 2+2 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 25 tone │ 128 │ 299 │ 128 │ 299 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 26 tone │ 299 │ 491 │ 299 │ 491 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 26 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 28 tone │ 491 │ 721 │ 491 │ 721 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 28 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 29 tone │ 721 │ 871 │ 721 │ 871 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 29 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 31 tone │ 871 │ 1.429 │ 871 │ 1.429 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel putin 31 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 33 tone │ 1.429 │ 1.984 │ 1.429 │ 1.984 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel putin 33 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 36 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │8.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │9.│Masa de cel putin 38 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│III│Vehicule cu 2+3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 1.579 │ 2.197 │ 1.579 │ 2.197 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 40 tone │ 2.197 │ 2.986 │ 2.197 │ 2.986 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 40 tone │ 2.197 │ 2.986 │ 2.197 │ 2.986 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│IV.│Vehicule cu 3+2 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 1.395 │ 1.937 │ 1.395 │ 1.937 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 40 tone │ 1.937 │ 2.679 │ 1.937 │ 2.679 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 40 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 44 tone │ 2.679 │ 3.963 │ 2.679 │ 3.963 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 44 tone │ 2.679 │ 3.963 │ 2.679 │ 3.963 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│ V.│Vehicule cu 3+3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 794 │ 960 │ 794 │ 960 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 40 tone │ 960 │ 1.434 │ 960 │ 1.434 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 40 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 44 tone │ 1.434 │ 2.283 │ 1.434 │ 2.283 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 44 tone │ 1.434 │ 2.283 │ 1.434 │ 2.283 │
└───┴──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┘
*ST*
-------------
Alin. (5) al art. 263 a fost modificat de pct. 2 din anexa la HOTaRaREA nr. 1.347 din 23 decembrie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 887 din 29 decembrie 2010.

(6) in cazul unei remorci, al unei semiremorci sau rulote care nu face parte dintr-o combinatie de autovehicule prevazuta la alin. (5), impozitul pe mijlocul de transport este egal cu suma corespunzatoare din tabelul urmator:
*T*
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Art. 263 alin. (6) │
│ Remorci, semiremorci sau rulote │
├───────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────────┤
│ Masa totala maxima autorizata │ Impozit
│ │ - lei -│
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│a) Pana la 1 tona inclusiv │ 8 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│b) Peste 1 tona, dar nu mai mult de 3 tone │ 29 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│c) Peste 3 tone, dar nu mai mult de 5 tone │ 45 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│d) Peste 5 tone │ 55 │
└───────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────┘



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Codul fiscal 2011 - Titlul IX (partea a V-a)":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Cheltuieli cu transportul personalului intre puncte de lucru. Ce putem deduce?
    • Prin cele ce urmeaza, vom vedea care este baza legala si ce documente trebuie intocmite (contract comodat, decont cheltuieli, foi de parcurs etc.) in cazul decontarii/deplasarii angajatilor de la un punct de lucru al societatii la alt punct de lucru pentru desfasurarea sarcinilor de serviciu: 1. cu mijlocele de transport in comun 2. cu masina personala a angajatului. Vom stabili daca sunt deductibile aceste cheltuieli la calculul impozitului pe profit. Iata raspunsul specialistului: Permisele de...» citeste mai departe aici

  • Dragnea anunta ca punctul de pensie va creste cu 10% si ca pilonul II de pensii va fi optional
    • Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a declarat miercuri, ca punctul de pensie va creste cu 10% de anul viitor, asa cum este prevazut in programul de guvernare, insa prevederile Legii pensiilor nu vor fi incluse in bugetul de stat pe 2018. Totodata, liderul ALDE, Calin Popescu Tariceanu a anuntat, dupa sedinta coalitiei de guvernare, ca Legea pensiilor va fi amanata pentru anul viitor, precizand ca aceasta decizie s-a luat "cu grija", informeaza Mediafax. Acesta a completat si cu privire la Split...» citeste mai departe aici

  • Vor fi infiintate agentiile de mediere intre cererea si oferta de munca ziliera
    • Guvernul a aprobat infiintarea agentiilor de mediere intre cererea si oferta de munca ziliera. Aceste structuri vor fi acreditate de catre Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), prin agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, care faciliteaza punerea in legatura a beneficiarilor de lucrari cu zilieri, in vederea stabilirii de raporturi de munca. Infiintarea agentiilor de mediere face parte din masurile prevazute in Programul de Guvernare 2017-2020, la sectiunea...» citeste mai departe aici

  • Apel BNS catre Guvern pentru a renunta la transferul contributiilor sociale integral in sarcina salariatilor
    • BNS face apel la Guvernul Romaniei sa renunte la implementarea masurii de reducere a costului cu forta de munca al angajatorului, prin transferul contributiilor sociale integral in sarcina salariatilor, in special avand in vedere faptul ca deja a luat astfel de decizii de incalcare a propriului Program de Guvernare in favoarea capitalului. Prezentam anexat prezentului comunicat un set de 10 motive pentru a sustine o astfel de decizie. Ne aratam deplina disponibilitate pentru a identifica un set...» citeste mai departe aici

  • CNIPMMR nu este de acord cu introducerea unei taxe de solidaritate de 2%
    • Avand in vedere intentia de introducere a unei taxe de solidaritate de 2% din fondul de salarii, platite de angajator, in contextul mutarii contributiilor de la angajator la angajat. CNIPMMR face urmatoarele precizari: I. In prezent contributiile platite exclusiv de angajator, sunt urmatoarele - Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale - 0,25% - Concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate - 0,85% - Asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale - 0,15%-0,85%...» citeste mai departe aici

  • Ce declaratii se depun in noiembrie la ANAF?
    • Prin cele de mai jos, va oferim lista declaratiilor fiscale pe care le aveti de depus, dupa caz, la unitatile fiscale, la termenele-limita stabilite prin lege: 15 zile de la data de cand nu se mai realizeaza venituri Depunerea Declaratiei de inregistrare in evidenta persoanelor fizice care nu realizeaza venituri, precum si pentru stabilirea obligatiilor de plata a contributiei de asigurari sociale de sanatate - Formularul 604 Se depune pentru inregistrarea in evidenta persoanelor fizice fara...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"