Consilier Impozitul pe Profit. Oferta unica la inceput de an
Importanta modificarilor legislative in ceea ce priveste
impozitul pe profit si intrarea in vigoare de la 1 ianuarie 2012 maresc necesitatea de a avea la indemana un
Consilier Impozitul pe profit. Ca urmare a unei popularitati in crestere, acest produs ofera acum si beneficiile lucrarii in format tip CD, nu doar tiparit.
Astfel, se aplica
o reducere de 50% pentru lucrarile
Consilier Impozitul pe profit, varianta tiparita (TPR) + CD Consilier Impozitul pe profit (TIP), oferind astfel posibilitatea de a afla informatia dorita in cel mai scurt timp si in cel mai eficient mod cu putinta.
Intotdeauna actualizat si intotdeauna la indemana ta - Consilier Impozitul pe Profit >> Consilier Impozitul pe profit, in afara faptului ca este o lucrare de exceptie destinat tuturor contabililor si specialistilor din domeniul financiar (si apreciat pe masura), ofera si o gama variata de servicii cuprinse in continutul produsului care face dovada unei organizari cat se poate de eficiente si profesioniste.
Asadar, Consilier Impozitul pe profit va ofera:
Lucrarea de baza Un biblioraft A5 ce cuprinde 600 de pagini cu sfaturi, recomandari si atentionari, exemple de calcul, cazuri practice, monografii contabile, adica tot ce trebuie sa stiti din legislatia impozitului pe profit astfel incat sa aveti inregistrari contabile corecte din punct de vedere fiscal-contabil.
Serviciul de actualizare a informatiilor - 6 actualizari. Click aici! O data la doua luni, si atunci cand modificarile legislative o impun, chiar in luna consecutiva, primiti un fascicul cu pagini noi ale "Consilierului". Aflati cu prioritate orice modificare din domeniul impozitului pe profit.
In acest fel informatiile din "Consilier" vor fi permanent de actualitate - esential pentru abordarea cu profesionalism a activitatii zilnice. In plus, actualizarile va ofera noi exemple, studii de caz, formulare de lucru.
Toate informatiile din "Consilier" sunt permanent aduse la zi. Paginile actualizarilor se adauga lucrarii de baza sau inlocuiesc paginile cu informatii perimate.
Serviciul GRATUIT de Consultanta de specialitate prin e-mail sau telefon Telefon: prin serviciul INFOTEL - consultanta acordata in fiecare zi de miercuri, intre orele 17.15-19.15.
E-mail: pe adresa de e-mail: consilier@rs.ro - solutie indicata in cazul problemelor de complexitate sporita ce necesita o documentare speciala din partea specialistilor nostri. Raspuns prompt in maximum 48 de ore.
Newsletterul electronic GRATUIT "Noutati legislatie fiscala" - saptamanal beneficiati de o sinteza a legilor cu impact in fiscalitate, publicate in ultimele 7 zile in Monitorul Oficial.
Newsletterul electronic GRATUIT "Impozitul pe profit in studii de caz" - soseste in fiecare miercuri in inbox-ul dvs.. Contine studii de caz din domeniul dvs. de interes
DIN CUPRINS: 1. Impozitul pe profit: Baza legala
2. Impozitul pe profit: Platitori de impozit pe profit
2.1 Categorii de platitori de impozit pe profit
2.2 Asocierea in participatiune
2.3 Platitori exceptati
2.4 Reguli aplicabile persoanelor juridice cu sediul in Romania - Societati europene
3. Impozitul pe profit: Cote de impozitare si anul fiscal
3.1 Cote de impozitare
3.2 Anul fiscal
3.3 Impozitul minim de plata...
Click aici pentru cuprinsul integral si alte informatii detaliate! Consilier Impozitul pe Profit, destinat profesionistilor!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Facturi primite de la furnizor cu cod de TVA anulat
Intrebare: Suntem un magazin alimentar si in luna august am efectuat mai multe achizitii de marfa de la un furnizor. In momentul achizitiilor din 03 si 10 august, furnizorul avea codul de TVA anulat (din oficiu) incepand cu data de 01.08.2024, conform art. 316 alin. (11) lit. d. Furnizorul a emis cele doua facturi cu TVA. In data de 13.08.2024, furnizorul a redevenit platitor de TVA. a) In ceea ce priveste achizitia in perioada in care TVA-ul este anulat (01-12 august), care este monografia contabila? b)...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Dobanda fiscala sau civila solicitata la plata
Intrebare: O SRL in luna aprilie 2013 a intrat in insolventa. ANAF s-a inscris la masa credala cu suma de 514.420 lei. In luna ianuarie 2017, SRL-ul a intrat in faliment, iar ANAF s-a inscris cu o suma suplimentara de 152.159 lei, rezultand un total de 666.579 lei. In luna decembrie 2015, SRL a depus un decont de TVA cu optiune de rambursare pentru suma de 858.912 lei. Dupa rezolvarea decontului (RIF-ul a fost contestat in diferite instante, castig de cauza avand loc in octombrie 2021), ANAF a compensat...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Obligatia generarii codului UIT in sistemul RO e-Transport
Intrebare: O societate comerciala, membra intr-o Cooperativa Agricola, livreaza naut (produs cu risc fiscal ridicat) catre aceasta. Societatea comerciala si Cooperativa Agricola au acelasi sediu si acelasi depozit. Marfa (nautul) practic nu este incarcata intr-un mijloc de transport si nu paraseste depozitul; este intocmita doar e-factura. Bunurile respective cu risc fiscal ridicat fac, in acest caz, obiectul monitorizarii in sistemul RO e-Transport? Este necesara generarea codului UIT?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Indemnizatie de maternitate. Stagiu de cotizare. Baza de calcul
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti daca am procedat corect in urmatoarea situatie: O salariata a adus in luna iunie un concediu medical cu codul 08 (sarcina si lauzie) pentru perioada 01.06.2024-30.06.2024. La societatea noastra a inceput sa lucreze din 01.01.2024, dar a adus o adeverinta de la vechiul loc de munca cu veniturile realizate in perioada 01.06.2023-31.12.2023. Este corect sa luam in calcul pentru indemnizatia de concediu medical si veniturile de la vechiul angajator sau trebuie sa tinem cont doar...
vezi AICI raspunsul specialistilor << PFA. Relatii de colaborare
Intrebare: O PFA doreste sa realizeze un proiect de valoare 200.000 lei in domeniul informatic pentru o SRL din Romania. PFA doreste sa imparta lucrarea cu un colaborator, tot PFA, prin subcontract. PFA poate incheia subcontractul cu cealalta PFA sau doar SRL si PFA pot incheia un asemenea contract pentru aceasta valoare?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Organizare operatiuni cu numerar puncte de lucru/sediu
Intrebare: Avem doua firme: una cu obiect de activitate fabricarea produselor de cofetarie si alta cu obiect de activitate vanzarea acestora. Locatiile unde avem magazinele sunt raspandite in mai multe judete din tara, fata de sediul firmei. Cum putem colecta, prin personal propriu, banii in numerar din cofetarii, in mod cat mai sigur si legal? Ce documente intocmim la ridicarea banilor incadrati din vanzari, din cofetarii (puncte de lucru), unde avem registru de casa? Ce documente intocmim la incasarea...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<