Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Contracte si Formulare pentru contabilii din Institutii Publice

12-Mai-2014
2892
Specialistii au lansat de curand Ghidul complet privind incheierea si derularea legala a peste 15 tipuri de contracte specifice institutiilor publice.

Este ghidul ce raspunde la orice intrebare pe care inspectorii antifrauda o pot adresa cu privire la contractele incheiate de institutia publica in care se efectueaza controale.

Consilierul Contracte si formulare pentru contabilii din institutiile publice – regim fiscal, contabil si juridic reprezinta solutia pe care specialistii o recomanda pentru siguranta, rezultate concrete, munca simplificata, timp castigat.

Cui se adreseaza aceasta lucrare de specialitate:


- tuturor specialistilor din cadrul institutiilor publice
- contabililor din institutiile publice
- juristilor din institutiile publice
- angajatilor din institutiile publice care lucreaza cu contracte administrative
- organelor de inspectie economico-financiare si fiscale.


Consilierul Contracte si formulare pentru contabilii din institutiile publice – regim fiscal, contabil si juridic ofera:

tipurile de contracte civile uzual intalnite in activitatea institutiilor si autoritatilor publice
natura juridica si trasaturile specifice fiecarui tip de contract in parte
caracterele juridice ale fiecarui tip de contract
reguli particulare acolo unde exista
regimul fiscal si contabil aferent tipului de contract
prescriptia obligatiilor contractuale ale institutiilor publice
managementul contractelor incheiate de catre institutiile publice, riscuri inerente si metode de evitare a acestora
documentele justificative specifice derularii corecte si sigure a contractelor incheiate de catre institutiile publice
modul corect de editare a contractelor si documentelor justificative (modele editabile)

Detalii mai multe va sunt oferite in pagina oficiala de lansare si comanda a acestui ghid esential AICI.


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?


MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Scoatere din evidenta clienti neincasati. MONOGRAFIE si reglementari cheie

    • Scoaterea din evidenta a creantelor neincasate se realizeaza atunci cand anumite sume datorate de clienti nu mai pot fi recuperate, fie din cauza falimentului acestora, fie din motive juridice sau economice. In aceste situatii, firmele trebuie sa le elimine din contabilitate, respectand reglementarile contabile si fiscale in vigoare. In acest articol vom analiza principalele reglementari legislative cu privire la procesul de scoatere din evidenta a clientilor neincasati si vom prezenta...» citeste mai departe aici

  • [MODEL] Contract de administrare/mandat si reglementari cheie pentru antreprenori

    • Contractul de admninistrare sau mandat se foloseste ca instrument juridic pentru delegarea puterii de reprezentare si luare a deciziilor in cadrul unei organizatii sau societati comerciale. Acesta este utilizat preponderent pentru numirea administratorilor, directorilor, membrilor consiliului de administratie sau altor persoane care asigura conducerea unei entitati juridice, conferindu-le dreptul de a actiona in numele mandantului (societate, actionar etc.). In acest articol, vom analiza...» citeste mai departe aici

  • Registrul de casa. PFA-urile si II-urile au obligatia completarii lui?

    • Atunci cand ti-ai infiintat un PFA sau un II, sau daca detii deja unul, trebuie sa fii la curent cu documentele pe care trebuie sa le intocmesti, pentru a te asigura ca respecti legea si ca nu vei fi sanctionat de autoritati. In acest context, un contribuabil se intreaba daca PFA-urile si II-urile au obligatia de a tine Registrul de casa. Vom vedea in continuarea articolului daca exista sau nu aceasta responsabilitate, dar si restul documentelor care trebuie intocmite de aceste entitati.» citeste mai departe aici

  • Impozit micro. 4 exemple de calcul UTILE pentru anul 2025

    • Impozitul pe veniturile micro a fost modificat de mai multe ori in ultimii ani, de aceea calcularea lui sau aplicarea acestui regim fiscal nu sunt intotdeauna usoare pentru contribuabili. In acest articol vom vedea cand se aplica acest tip de impozit, ce cota de impozitare trebuie sa plateasca firmele, dar si 4 exemple utile de calcul pentru anul 2025.» citeste mai departe aici

  • ONPCSB si prevenirea spalarii banilor. Noutati introduse prin OUG 10/2025

    • OUG 10/2025 a fost publicat recent in Monitorul Oficial. Acesta aduce mai mult schimbari in privinta regulilor nationale pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor. Vizati de modificari sunt furnizorii de criptoactive in Romania.» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016