
Raportul Special
realizat de specialisti
Ministrul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri a decis prelungirea perioadei de depunere pentru toate cererile de plata/rambursare aferente acordurilor de finantare din cadrul Programului Start–up Nation 2018, pana la data de 31 decembrie 2020.
Criza sanitara globala provocata de raspandirea SARS-CoV-2 a generat si pentru antreprenorii din programul Start-up Nation dificultati in implementarea planurilor de afaceri, blocarea activitatii intreprinderilor prin nerealizarea integrala a achizitiilor, dar si intarzieri in efectuarea cheltuielilor si depunerea cererilor de eliberare a ajutorului de minimis.
Pentru a veni in sprijinul beneficiarilor, in data de 11 august 2020 a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 721, Ordinul nr. 2654/10.08.2020 privind prorogarea termenului pentru depunerea tuturor cererilor de plata/rambursare, aferente Schemei de ajutor de minimis din cadrul Programului Start–up Nation 2018, pana la data de 31 decembrie 2020.
Extras din Ordinul 2654/2020:
Avand in vedere:
- Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 68/2019 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale si pentru modificarea si completarea unor acte normative, aprobata cu modificari prin Legea nr. 77/2020;
- Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 10/2017 pentru stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 112/2017, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 29/2020 privind unele masuri economice si fiscal-bugetare, cu modificarile ulterioare;
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025 - Editie revizuita stick USB
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
- Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020;
- Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- procedura de implementare a Schemei de ajutor de minimis prevazute in cadrul Programului Start-up Nation, aprobata prin Ordinul ministrului pentru mediul de afaceri, comert si antreprenoriat nr 1.854/2018, cu modificarile ulterioare;
- Referatul de aprobare nr. 440.425/DAPIMM din 5.08.2020 intocmit de catre Directia de antreprenoriat si programe pentru IMM,
tinand cont de prevederile art. 57 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 44/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri, cu modificarile si completarile ulterioare,
ministrul economiei, energiei si mediului de afaceri emite urmatorul ordin:
Art. 1. -
Prin derogare de la prevederile pct. 6 subpct. 6.8 alin. (5) din Schema de ajutor de minimis prevazuta in cadrul Programului Start-up Nation, aprobata prin Ordinul ministrului pentru mediul de afaceri, comert si antreprenoriat nr 1.854/2018, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.080 si 1.080 bis din 20 decembrie 2018, cu modificarile ulterioare, toate cererile de plata/rambursare aferente acordurilor de finantare se pot depune pana la data de 31.12.2020.
Art. 2. -
Prezentul ordin poate fi contestat in temeiul Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 3. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Articole similare
Subventii in 2021. Cum se recunosc si cum se reflecta corect in contabilitate?Sfaturi de la experti
Aplicarea sistemului RO e-Factura pentru serviciile cu locul prestarii in alt stat membru
Intrebare: Mentionez ca furnizorul nu a transmis factura prin SPV.
In acest caz, cum procedez?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Cum setati in SAGA NC pentru AIC fara gestiune - raportare SAF-T si Intrastat
Intrebare: Nu stiu cum sa fac acest lucru in soft Saga. Anterior, ii intrebasem pe cei de la SAGA daca pot da codul NC fara sa creez articol de stoc si mi-au spus ca nu se poate.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Ce beneficii si facilitati salariale neimpozabile pot acorda angajatorii salariatilor intr-un an
Declaratia 101. Cum sa o completati daca treceti de la impozit micro la impozit pe profit in 2025
Registru Unic de Control. Este necesar un nou registru la schimbarea sediului social?
Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B
Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA