Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

OG nr. 2 din 2013 a fost publicata in Monitorul Oficial. Noile masuri financiare

17-Ian-2013
1654
Va informam ca Ordonanta nr. 2/2013 privind reglementarea unor masuri financiare a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 33 din 15 ianuarie 2013.

Redam mai jos continutul acesteia:

In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 1 pct. I.3 din Legea nr. 1/2013 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta.

ART. I
Ordonanta Guvernului nr. 32/1998 privind organizarea cabinetului demnitarului din administratia publica centrala, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 42 din 30 ianuarie 1998, aprobata cu modificari prin Legea nr. 760/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Vezi detalii
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii


1. La articolul 2, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 2. - (1) in cadrul aparatului de lucru al Guvernului, in aparatul ministerelor, precum si in aparatul organelor de specialitate ale administratiei publice centrale se organizeaza si functioneaza, in subordinea demnitarului, cabinetul demnitarului din administratia publica centrala, denumit in continuare cabinetul demnitarului."


 2. La articolul 2, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmatorul cuprins:

"(1^1) In subordinea viceprim-ministrului care are si calitatea de ministru functioneaza un singur cabinet, cu numarul maxim de posturi stabilit potrivit anexei nr. 1 pentru functia de viceprim-ministru cu portofoliu, organizat in cadrul ministerului pe care il conduce."

3. Anexa nr. 1 "Numarul maxim de posturi din cabinetul demnitarului" se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezenta ordonanta.

ART. II
Articolul 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 29/2007 privind stabilirea unor masuri de reorganizare a Ministerului Economiei si Finantelor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 305 din 8 mai 2007, aprobata prin Legea nr. 59/2008, se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"Art. 6. - Presedintele si vicepresedintii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, denumita in continuare Agentia, beneficiaza de prevederile art. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 32/1998 privind organizarea cabinetului demnitarului din administratia publica centrala, aprobata cu modificari prin Legea nr. 760/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, in sensul ca in cadrul Agentiei, in subordinea presedintelui, se organizeaza si functioneaza cabinetul demnitarului. Numarul maxim de posturi din cabinetul presedintelui si vicepresedintilor Agentiei este cel prevazut de Ordonanta Guvernului nr. 32/1998, aprobata cu modificari prin Legea nr. 760/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru functia de secretar de stat din cadrul ministerelor, in cazul presedintelui, si pentru conducatorii organelor de specialitate ale administratiei publice centrale, cu rang de secretar de stat, in cazul vicepresedintilor."

ART. III

Alineatul 4 al articolului 18 din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind unele reglementari in domeniul financiar, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 624 din 31 august 2003, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 609/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"(4) Agentia este condusa de un presedinte cu rang de secretar de stat, numit prin decizie a prim-ministrului. Presedintele Agentiei este ajutat in activitatea sa de 3 vicepresedinti cu rang de subsecretar de stat, numiti prin decizie a prim-ministrului. Vicepresedintii exercita atributiile delegate de presedintele Agentiei. Conducatorul Autoritatii Nationale a Vamilor are rang de subsecretar de stat si indeplineste si functia de vicepresedinte al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Raspunderile si atributiile vicepresedintilor se stabilesc prin ordin al presedintelui Agentiei."
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "OG nr. 2 din 2013 a fost publicata in Monitorul Oficial. Noile masuri financiare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Legea preventiei va avea o componenta pentru administratia locala. Noua lege se va publica in cateva zile
    • Sunt nenumarate cazurile in care, confruntati cu un control ANAF, nu ati avut la indemana documentele justificative necesare sau nu ati reusit sa argumentati o greseala descoperita de inspectori. Legea Preventiei porneste de la ideea de educare si informare a antreprenorilor, venind in sprijinul acestora printr-o clarificare a unor prevederi pe care acestia trebuie sa le respecte Legea preventiei despre care am scris pe larg aici va include si o componenta privind administratia local. Saptamana...» citeste mai departe aici

  • Ce rezolvari exista pentru facturile primite de la furnizori inactivi?
    • Problemele care apar in cazul facturilor trimise de catre un furnizor inactiv in prezent trebuie remediate imediat de firma care primeste aceste facturi. Vom vedea in ce masura se poate deduce TVA si daca se poate considera cheltuiala deductibila. Avem cazul urmator: "S-a primit factura cu TVA de servicii transport in data de 08.03.2017. Verificand in Registrul de inactivi s-a constatat ca aceasta firma este inactiva din 01.03.2017. Furnizorul a comunicat ca avea sediul expirat si astfel a fost...» citeste mai departe aici

  • PFA-ul, inca rentabil. Cum sa minimizezi impozitele si contributiile
    • Este cunoscut faptul ca exista mii de liber-profesionisti (avocati, artisti, arhitecti, medici), care vor sa pastreze in regula tot ce tine de domeniul fiscal-contabil. De asemenea, in fiecare zi se infiinteaza noi PFA-uri, care au ca scop sa fie profitabile. Fie ca sunteti PFA, fie ca va ocupati de contabilitate pentru clienti PFA, este esential sa cunoasteti cu exactitate ce deduceri se pot face ca sa scadeti impozitele, ce taxe sunt sau nu obligatorii si, mai ales, cand sunt obligatorii....» citeste mai departe aici

  • Legea preventiei, gata pana la 1 aprilie. Unele contraventii privind casa de marcat ar putea fi iertate la prima abatere
    • Din momentul in care Legea preventiei va intra in vigoare, mai multe firme ar putea fi iertate pentru unele contraventii, daca sunt la prima abatere si daca vor aplica planul de conformare, indreptand neregulile in termenul dat de catre inspectorii fiscali. Daca pentru antreprenorii corecti aceasta lege ii poate scuti de multe sanctiuni care se dau in prezent ca urmare a interpretarii incorecte a unei legislatii stufoase, exista riscul ca multe firme sa profite de pe urma acestor noi prevederi...» citeste mai departe aici

  • Dosar Impozit specific 2017: Norme, exemple, conditii impozit specific in regim mixt si toate informatiile in vigoare
    • Va oferim intr-un singur loc informatiile actualizate si de ultima ora privind impozitul specific, valabil din 2017. Incepem prin a va oferi doua materiale extrem de detaliate in care sunt incluse multe dintre informatiile de care aveti nevoie pentru a aplica in mod corect impozitul specific si pentru a evita orice sanctiuni din partea ANAF. Recomandam astfel urmatoarele doua materiale: Notificati ANAF pana la 31 martie daca platiti impozit specific in 2017! Amenzi de 5.000 lei in caz contrar!...» citeste mai departe aici

  • Studiu EY: Directorii financiari sunt preocupati de impactul datelor asupra raportarilor
    • Ritmul si volumul crescut de date afecteaza capacitatea directorilor financiari de a furniza rapid si fara erori informatii relevante consiliilor de administratie, arata raportul How can reporting catch up with an accelerating world?, publicat de EY. 66% dintre respondentii de la nivel global considera ca aceasta problema va influenta semnificativ eficienta raportarii. Procentul este semnificativ mai mare decat cel de anul trecut (57%), arata acelasi studiu. Potrivit Mediafax, raportul are la...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.