Trucuri si sfaturi pentru intocmirea corecta a dosarului privind preturile de transfer
Vrei sa stii cum sa intocmesti corect dosarul privind preturile de transfer? Daca ai avut vreodata dificultati in aceasta privinta, atunci stii cat de bine ti-ar prinde un instrument pe care sa te poti baza in orice moment.
Suntem mandri sa anuntam ca
lucrarea Trucuri si sfaturi pentru intocmirea corecta a dosarului privind preturile de transfer a ajuns deja la cea de-a doua editie, fapt care confirma succesul si utilitatea de care s-a bucurat in randul profesionistilor din Romania.
Click aici pentru informatii complete privind CD-ul Trucuri si sfaturi pentru intocmirea corecta a dosarului privind preturile de transfer >> CD-ul "Trucuri si sfaturi pentru intocmirea corecta a dosarului privind preturile de transfer" iti pune acum la dispozitie raspunsurile expertilor contabili Rentrop & Straton privind:
Necesitatea intocmirii dosarului de preturi de transfer de catre orice firma ce desfasoara tranzactii cu unitati afiliate
Cerintele formulate in lege cu privire la alcatuirea dosarului de preturi de transfer
Sumele de bani pe care le poti pierde in cazul inexistentei acestuia sau prezentarii unui dosar gresit intocmit.
Continuarea aici! Informatia prezenta in cuprinsul CD-ului "
Trucuri si sfaturi pentru intocmirea corecta a dosarului privind preturile de transfer" te ajuta sa descoperi:
1. Care sunt criteriile care trebuie indeplinite pentru ca 2 persoane juridice sa fie afiliate
2. Ce sunt preturile de transfer? Cine intocmeste acest dosar? Cum se stabiliesc? Metode de determinare.
3. Componenta dosarului. Reguli si proceduri. Termene de depunere
4. Detalii despre Ghidul OECD al Preturilor de Transfer
5. Principiul lungimii bratului si Analizele de Comparabilitate
6. Cand este obligatorie alcatuirea unui dosar cu preturi de transfer
7. Pe ce perioada se intocmeste dosarul preturilor de transfer
8. Cate dosare de transfer trebuie intocmite pentru 3 firme diferite din Romania, parte ale aceleiasi firme interationale?
... si lista continua
AICI!
Te asteptam sa te bucuri impreuna cu noi de cea de-a doua editie a lucrarii practice i "Trucuri si sfaturi pentru intocmirea corecta a dosarului privind preturile de transfer"! Click aici!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Regimul de deducere al cheltuielilor auto in baza unui contract de comodat
Intrebare: O societate comerciala platitoare de impozit pe profit utilizeaza pe baza unui contract de comodat de 9 autovehicule, proprietatea asociatului unic. In contractul de comodat se specifica ca toate cheltuielile privind intretinerea si reparatia autovehiculelor, inclusiv politele de asigurare, cad in sarcina societatii comerciale. Avand in vedere ca politele de asigurare (RCA, Casco) sunt eliberate pe numele proprietarului, aceste pot fi considerate, pentru societatea comerciala, cheltuieli...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Suspendare contract de munca salariat
Intrebare: O SRL platitoare de impozit micro are contract de mandat pe administrator. Administratorul care are contractul de mandat este angajat in alta parte cu un contract de munca pe 8 ore. In timpul anului, angajatul (administratorul meu care are contractul de mandat la SRL) a luat urmatoarele concedii medicale: 13-15.02.2023; 27-30.06.2023; 18-18.08.2023 si 23.10.2023. Aceste concedii medicale nu le-a prezentat la firma unde are contractul de mandat, am aflat de ele doar acum. Ce solutie este cel mai...
vezi AICI raspunsul specialistilor << E-factura in cazul facturarii catre asociatii de proprietari
Intrebare: O SRL microintreprindere neplatitoare de tva factureaza doar catre asociatii de proprietari (care au cod fiscal), dar si catre asociatii de locatari (care nu au cod fiscal) prestari servicii pe baza de abonament. Va rugam sa ne spuneti daca: 1. SRL neplatitoare de tva trebuie sa transmita facturile emise catre asociatiile de proprietari (care au cod in sistemul RO e-Factura 2. SRL neplatitoare de tva trebuie sa transmita facturile emise catre asociatiile de locatari (care nu au cod fiscal) in...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Cabinet de avocatura. Inregistrare in scopuri de TVA. Vanzare imobil
Intrebare: O PFA avocat functioneaza ca si cabinet de avocatura. A achizitionat in 2002 de la o persoana fizica un apartament. La achizitie nu s-a dedus tva. Apartamentul a fost inregistrat pe cabinet, fiind folosit ca si sediu. Lunar s-a inregistrat amortizare. Acum se vinde apartamentul catre persoana fizica titularul PFA-ului. Factura s-a intocmit fara tva si fiind persoana afiliata pretul de vanzare a fost pretul pietei stabilit de catre un expert prin raport de expertiza. Acest venit din vanzarea...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Tratament fiscal venituri din actiuni ocazionale in cazul unei ONG
Intrebare: O ONG fara scop patrimonial are ca obiect intrajutorare umana prin sprijinirea finantarii de servicii medicale acordate persoanelor care au nevoie de asistenta sociala. ONG poate desfasura si activitati economice directe, daca acestea au caracter accesoriu in legatura cu scopul principal? In acest scop veniturile principale obtinute sunt din sponsorizari, donatii si redirectionari din impozitul de 3.5 (D230). Pe langa aceste venituri, ONG organizeaza ocazional si diferite evenimente caritabile...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Arhivare
Intrebare: Anul acesta in ianuarie a fost modificata Legea 36 privind pastrarea documentelor financiar contabile. Aceasta se aplica incepand cu documentele anului 2023 sau se aplica si pentru documentele anilor precedenti, de exemplu ultimul an pe care am fi obligati sa il pastram este 2018?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Atentie contabili!
Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
NOUTATILE din CODUL FISCAL aduse de Legea 296/2023 – lista completa + data intrarii in vigoare –