Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

ANAF faciliteaza institutiilor publice accesul la informatii prin extinderea sistemului informatic PATRIM VEN

29-Dec-2017
894

Sistemul PATRIM VEN asigura punerea la dispozitia institutiilor publice din administratia publica locala si centrala a unor servicii in scopul realizarii masurilor cuprinse in Planul Integrat privind simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetatenilor parte a Strategiei Romaniei pentru consolidarea Administratiei publice 2014-2020.

Sistemul informatic PATRIM VEN asigura autoritatilor/institutiilor publice inrolate urmatoarele beneficii: comunicarea interinstitutionala prin mijloace electronice de transmitere la distanta; reducerea deplasarilor contribuabililor intre institutii; eficientizarea timpului de lucru; economisirea resurselor financiare si materiale; utilizarea resurselor umane care elibereaza diverse categorii de inscrisuri (certificate fiscale, adeverinte de venit etc.) catre alte activitati indreptate spre cresterea calitatii serviciilor oferite contribuabililor.

Utilizarea acestui sistem informatic de catre institutiile publice se face in baza unui protocol de aderare, care include lista serviciilor disponibile din cadrul sistemului, precum si a descrierii interfetelor de acces.

Baza legala poate fi consultata aici.

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAF faciliteaza institutiilor publice accesul la informatii prin extinderea sistemului informatic PATRIM VEN":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016