Raportul Special
realizat de specialisti
Sistemul PATRIM VEN asigura punerea la dispozitia institutiilor publice din administratia publica locala si centrala a unor servicii in scopul realizarii masurilor cuprinse in Planul Integrat privind simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetatenilor parte a Strategiei Romaniei pentru consolidarea Administratiei publice 2014-2020.
Sistemul informatic PATRIM VEN asigura autoritatilor/institutiilor publice inrolate urmatoarele beneficii: comunicarea interinstitutionala prin mijloace electronice de transmitere la distanta; reducerea deplasarilor contribuabililor intre institutii; eficientizarea timpului de lucru; economisirea resurselor financiare si materiale; utilizarea resurselor umane care elibereaza diverse categorii de inscrisuri (certificate fiscale, adeverinte de venit etc.) catre alte activitati indreptate spre cresterea calitatii serviciilor oferite contribuabililor.
Utilizarea acestui sistem informatic de catre institutiile publice se face in baza unui protocol de aderare, care include lista serviciilor disponibile din cadrul sistemului, precum si a descrierii interfetelor de acces.
Agenda Fiscala a Contabilului 2025
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Baza legala poate fi consultata aici.
Atentie contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
Plata dividendelor fara sa tinem cont de cota de participare la capitalul social5 lucruri de care afacerea ta are nevoie ca sa sa poti face comert ambulantModificarea Ordinului nr. 752/2006: Eliberarea certificatului de atestare fiscalaCasa Asigurarilor de Sanatate nu mai solicita certificatul de atestare fiscalaFirmele inregistrate inainte de 7 iulie 2017 nu sunt obligate sa isi preschimbe certificatul de inregistrare existentUltimele articole
Certificatul de atestare fiscala. Cand ai nevoie de el si cum poate fi obtinut onlineLichidare voluntara. Cum procedam cu declaratiile si bilantul nedepus?Spatiu inchiriat. Cum gestionam operatiunile prin casa de marcat si registrul de casa?Revista Romana de TVA nr. 28, Iulie 2009 - pagina 2Noutati Legislatie Fiscala 09-13 iunie 2008Sfaturi de la experti
Regim TVA vanzare imobil de catre o ONG
Intrebare: Intrebarea noastra se refera la regimul de TVA pe care sa-l aplicam la vanzarea unui imobil din proprietatea AFPS al unei fundatii (neplatitoare de TVA), catre o unitate de invatamant acreditata (neplatitoare de TVA), in...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Repartizare rezerve la dividende
Intrebare: Am in balanta de verificare rezerve din profit aferente anilor 2001, 2002, 2005, 2006, in valoare totala de 1.456.512 lei, si as dori sa le lichidez, sa le distribui ca dividende. Am inteles ca aceasta suma se impoziteaza mai...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Din ianuarie 2025 a intrat in vigoare noul impozit de 1% pe constructii. Cine are aceasta obligatie
Impozit pe veniturile micro in 2025. Ce schimbari au aparut pentru acest an
Diurna externa. Cum se calculeaza si ce documente justificative sunt necesare
Actualizarea codului CAEN: Ce trebuie sa stie contribuabilii in 2025
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2024Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2024Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2024Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2024Legislatie TVA