Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Spatiu inchiriat. Cum gestionam operatiunile prin casa de marcat si registrul de casa?

03-Oct-2014
1630
In randurile de mai jos, facem referire la o societate care a inchiriat doua spatii la etaje diferite intr-un spatiu comercial mai mare in cadrul caruia deruleaza activitati. Firma a inregistrat la Registrul Comertului ambele puncte de lucru.

Vom vedea daca firma trebuie sa achizitioneze case de marcat pentru ambele spatii sau daca pot plati clientii la un singur punct de lucru, urmand ca ulterior sa aleaga spatiul inchiriat (folosit ca sali de fitness).

In concret, vom vedea daca se poate intocmi un singur registru de casa pentru cele doua etaje.


Avand in vedere ca activitatea se desfasoara intr-o singura cladire, dar in doua spatii in locatii independente, este bine sa aveti case de marcat separate. Acest lucru presupune un cost mai mare pentru achizitionarea si fiscalizarea caselor de marcat si eventual personal suplimentar pe post de casier, dar veti avea avantajul sa urmariti mai usor rezultatele.
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Vezi detalii
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Vezi detalii
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Vezi detalii

Se poate utiliza si o singura casa de marcat, tinand cont ca sunt in aceeasi cladire si au acelasi serviciu ca obiect ,dar va fi mai complicat pentru clienti, care vor achita la etajul unde se afla casa de marcat, iar apoi se vor deplasa la celalalt etaj .

Registrul de casa se va intocmi separat doar daca aveti declarate puncte de lucru cu certificat fiscal, altfel veti avea doar un singur registru de casa pentru activitatea respectiva,evidentiind incasarile distinct pe fiecare punct de lucru.


Raspuns oferit de specialistii www.portalcontabilitate.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Spatiu inchiriat. Cum gestionam operatiunile prin casa de marcat si registrul de casa?":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"