Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat pierd agentiile de publicitate dupa ordonanta privind publicitate TV

10-Iun-2014
1868
Ordonanta publicitatii TV a avut o influenta semnificativa asupra afacerilor si agentiilor de publicitate din Romania. Astfel, aAgentiile care impart banii de publicitate in mass-media din Romania au inregistrat, cu unele exceptii, pierderi foarte mari in ce priveste cifra de afaceri si profit in 2013.

Aceste pierderi sunt puse pe seama Ordonantei de urgenta prin care guvernul a intervenit in piata de publicitate in primavara anului trecut, noteaza HotNews.ro, eliminand agentiile din circuitul banilor de reclama TV, a facut ca unele agentii sa-si vada profitul evaporat practic, iar altele sa inregistreze scaderi de 40%, 60%, chiar 80% ale cifrelor de afaceri si profitului, intr-o perioada in care, potrivit estimarilor, piata totala de reclama, dar si cea de reclama TV au stagnat.

Astfel, anul trecut in aprilie, a fost publicata fara nicio dezbatere publica si a eliminat, practic, agentiile de media - prin care treceau toti banii de publicitate - din circuitul banilor de publicitate TV, fortand televiziunile si clientii de publicitate sa intre in relatie comerciala directa.

In acest sens, HotNews adauga:

"Potrivit reprezentantilor agentiilor de media intervievati de HotNews.ro in seria "Ad Report", ordonanta nu a facut decat sa incarce birocratic atat clientii de publicitate, cat si televiziunile si agentiile in ceea ce priveste achizitia de spatiu de reclama TV. Potrivit estimarilor lor, piata de publicitate TV s-a mentinut, ca valoare, la un nivel similar cu cel din 2012 - aproape 200 de milioane de euro.


Cifrele de acum arata cat de puternic au fost lovite agentiile in urma OUG 25/2013: scaderea este generalizata, spre deosebire de anii anteriori, cand fluctuatiile au fost mult mai mici. In unele cazuri, aceasta scadere nu este, insa, cauzata exclusiv de ordonanta - unele agentii au suferit mai mult, altele mai putin in functie si de pierderea/castigarea unor clienti sau ponderea mai redusa a bugetelor alocate de clientii unora dintre ele pentru TV".

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Masuri fiscale iunie 2025: Cresteri de taxe, controale extinse si taieri bugetare anuntate de viitorul Guvern

    • Un nou pachet de masuri fiscale si reforme bugetare se pregateste sa redefineasca echilibrul economic al Romaniei. Potrivit unui draft al Programului de Guvernare, publicat de profit.ro, viitorul Executiv intentioneaza sa implementeze un set extins de politici care sa sporeasca veniturile statului si sa reduca deficitul bugetar. Planul include majorari de taxe si accize, largirea bazei de impozitare si o ofensiva clara impotriva evaziunii fiscale, sustinuta de digitalizare, controale riguroase...» citeste mai departe aici

  • D101 in 2025. Termen limita + completarea D101 pentru pierderi fiscale si sponsorizari

    • Multi contribuabili se intreaba daca si in acest an data de 25 iunie 2025 este termenul limita pentru depunerea Declaratiei D101 privind impozitul pe profit aferent anului 2024. De asemenea, firmele pot transmite in acest an si Formularul 177, pentru redirectionarea unei parti din impozitul pe profit catre sponsorizari. In acest articol gasesti raspunsuri la aceste intrebari legate de completarea corecta a D101, mai ales in cazurile in care ai pierderi fiscale reportate. Iti...» citeste mai departe aici

  • Casa de marcat portabila pentru PFA. Speta utila cu privire la obligativitatea utilizarii ei

    • In contextul legislatiei fiscale actuale, utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale (case de marcat) este obligatorie pentru majoritatea operatorilor economici care incaseaza contravaloarea bunurilor si serviciilor direct de la populatie. Totusi, odata cu diversificarea modului in care sunt prestate aceste servicii, au aparut si solutii moderne precum casele de marcat portabile, esentiale mai ales pentru activitatile desfasurate in afara sediului fix, cum ar fi serviciile de asistenta...» citeste mai departe aici

  • [Declaratia unica rectificativa] Termene de depunere, reglementari cheie si studii de caz

    • Declaratia Unica rectificativa reprezinta instrumentul prin care contribuabilii persoane fizice pot corecta eventualele erori aparute in formularul initial, fie ca este vorba de venituri, contributii sociale sau alte obligatii declarate. In acest articol va oferim o prezentare clara a termenelor de depunere, a reglementarilor-cheie prevazute de legislatia fiscala, precum si studii de caz relevante care ilustreaza modul corect de completare si transmitere a declaratiei rectificative.» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016