Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ce presupune asistenta financiara comunitara. Vezi noul ordin

07-Mar-2012
1805
Hotararea Guvernului nr. 105/ 2012 privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 478/2010 pentru aprobarea structurii organizatorice a Autoritatii coordonatoare si de management in Romania pentru gestionarea asistentei financiare comunitare, acordata prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 146, din 5 martie 2012.


In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

Articol unic. - Hotararea Guvernului nr. 478/2010 pentru aprobarea structurii organizatorice a Autoritatii coordonatoare si de management in Romania pentru gestionarea asistentei financiare comunitare, acordata prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 352 din 27 mai 2010, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. Titlul se modifica si va avea urmatorul cuprins: "HOTARARE pentru aprobarea structurii organizatorice a Autoritatii coordonatoare si de management in Romania, precum si a autoritatilor de implementare pentru gestionarea asistentei financiare comunitare acordate prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene"

2. Articolul 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
Achizitii. Ghid fiscal-contabil
Achizitii. Ghid fiscal-contabil
Vezi detalii
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Vezi detalii
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Vezi detalii


"Art. 1. - Prin prezenta hotarare se aproba structura organizatorica a Autoritatii coordonatoare si de management in Romania, respectiv a autoritatilor de implementare, avand ca obiect de activitate gestionarea asistentei financiare comunitare acordate prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene, pentru aplicarea prevederilor art. 1 din Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, cu modificarile si completarile ulterioare."

3. La articolul 2, dupa litera a) se introduce o noua litera, litera a1), cu urmatorul cuprins:

"a1) autoritate de implementare - institutia desemnata sa implementeze operatiunile eligibile si proiectele finantate din Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene si care va actiona prin intermediul unitatii de implementare a Fondului de Solidaritate al Uniunii Europene, structura fara personalitate juridica ce va detine responsabilitatea derularii ajutorului financiar nerambursabil acordat din acest fond;".

4. Articolul 3 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 3. - FSUE este derulat in Romania potrivit deciziilor Comisiei Europene de acordare a unor subventii din Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene pentru finantarea operatiunilor de urgenta legate de calamitati produse in Romania, acordurilor de implementare a deciziilor mentionate si hotararilor Guvernului privind utilizarea fondurilor alocate prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene pentru decontarea cheltuielilor publice eligibile aferente operatiunilor de urgenta intreprinse in scopul inlaturarii pagubelor provocate de calamitati in Romania."

5. La articolul 4 alineatul (2), litera c) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"c) 8 consilieri-evaluatori - Compartimentul proiecte cu finantare europeana, Directia politici publice;".

6. Dupa articolul 4 se introduc doua noi articole, articolele 5 si 6, cu urmatorul cuprins:

"Art. 5. -
(1) Ministerul Administratiei si Internelor, Ministerul Mediului si Padurilor si Ministerul Transporturilor si Infrastructurii indeplinesc rolul de autoritati de implementare a FSUE, prin intermediul unitatilor de implementare a FSUE
(2) In cadrul fiecarei autoritati de implementare se infiinteaza o unitate de implementare a FSUE alcatuita din cate 7 experti, dupa cum urmeaza:
1. Unitatea de implementare din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, formata din experti, consilieri, consilier juridic si/sau manageri publici, avand urmatoarea structura organizatorica:
a) un coordonator de proiect - Directia generala pentru relatia cu comunitatile locale;
b) 2 reprezentanti - Directia generala pentru relatia cu comunitatile locale;
c) un expert in domeniul achizitiilor publice din cadrul oricarei structuri a Ministerului Administratiei si Internelor;
d) un reprezentant - Directia generala financiara;
e) un reprezentant - Directia generala pentru relatiile cu institutiile prefectului;
f) un consilier juridic din cadrul oricarei structuri a Ministerului Administratiei si Internelor;
2. Unitatea de implementare din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, formata din experti, consilieri, consilier juridic si/sau manageri publici, avand urmatoarea structura organizatorica:
a) un coordonator de proiect - director general, Directia generala relatii financiare externe;
b) 2 reprezentanti - Directia generala relatii financiare externe;
c) 2 reprezentanti - Directia generala infrastructura, transport multimodal si participarea sectorului privat;
d) un reprezentant - Directia generala economica;
e) un reprezentant - Directia generala investitii, domeniu public, achizitii publice si privatizare;
3. Unitatea de implementare din cadrul Ministerului Mediului si Padurilor, formata din experti, consilieri, consilier juridic si/sau manageri publici, avand urmatoarea structura organizatorica:
a) un coordonator de proiect - director general, Directia generala de investitii;
b) 4 reprezentanti - Directia generala de investitii;
c) un reprezentant - Directia generala economica financiara;
d) un reprezentant - Directia generala juridica.

Art. 6. -
(1) Criteriile de incadrare si metodologia de acordare a claselor de salarizare suplimentare prevazute in Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, cu modificarile si completarile ulterioare, se aplica in mod corespunzator si personalului de specialitate din cadrul unitatilor de implementare care au ca obiect de activitate gestionarea asistentei financiare comunitare acordate din FSUE
(2) Verificarea si confirmarea indeplinirii criteriilor de incadrare in vederea acordarii majorarii salariale personalului prevazut la alin. (1) se realizeaza de catre structurile de resurse umane din cadrul fiecarei autoritati de implementare."

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ce presupune asistenta financiara comunitara. Vezi noul ordin":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Comentarii (3)

13-Feb-2013

6cnCJG qrwazyfavlio

13-Feb-2013

DSbQI3 , [url=http://yehmcktugqzs.com/]yehmcktugqzs[/url], [link=http://qxeekqzdvjnj.com/]qxeekqzdvjnj[/link], http://bqdizebphjct.com/

10-Feb-2013

Ana Moldovanu:Conform legislaÅ£iei een virgaoe, salariul Dvs se stabileÅ?te een dependenÅ£Ä? de rezultatele individuale.Drept limitÄ? minimÄ? Å?i garanÅ£ie a statului serveÅ?te cuantumul minim garantat al salariului een sectorul real, care eencepeend cu 1 mai curent este stabilit een mÄ?rime de 1300 lei, calculat pentru un program complet de lucru de 169 ore een medie pe lunÄ? HotÄ?reerea Guvernului nr. 260 din 25.04.2012.





Subiectele saptamanii

  • Legea preventiei va avea o componenta pentru administratia locala. Noua lege se va publica in cateva zile
    • Sunt nenumarate cazurile in care, confruntati cu un control ANAF, nu ati avut la indemana documentele justificative necesare sau nu ati reusit sa argumentati o greseala descoperita de inspectori. Legea Preventiei porneste de la ideea de educare si informare a antreprenorilor, venind in sprijinul acestora printr-o clarificare a unor prevederi pe care acestia trebuie sa le respecte Legea preventiei despre care am scris pe larg aici va include si o componenta privind administratia local. Saptamana...» citeste mai departe aici

  • Dosar Impozit specific 2017: Norme, exemple, conditii impozit specific in regim mixt si toate informatiile in vigoare
    • Va oferim intr-un singur loc informatiile actualizate si de ultima ora privind impozitul specific, valabil din 2017. Incepem prin a va oferi doua materiale extrem de detaliate in care sunt incluse multe dintre informatiile de care aveti nevoie pentru a aplica in mod corect impozitul specific si pentru a evita orice sanctiuni din partea ANAF. Recomandam astfel urmatoarele doua materiale: Notificati ANAF pana la 31 martie daca platiti impozit specific in 2017! Amenzi de 5.000 lei in caz contrar!...» citeste mai departe aici

  • Ce rezolvari exista pentru facturile primite de la furnizori inactivi?
    • Problemele care apar in cazul facturilor trimise de catre un furnizor inactiv in prezent trebuie remediate imediat de firma care primeste aceste facturi. Vom vedea in ce masura se poate deduce TVA si daca se poate considera cheltuiala deductibila. Avem cazul urmator: "S-a primit factura cu TVA de servicii transport in data de 08.03.2017. Verificand in Registrul de inactivi s-a constatat ca aceasta firma este inactiva din 01.03.2017. Furnizorul a comunicat ca avea sediul expirat si astfel a fost...» citeste mai departe aici

  • Legea preventiei, gata pana la 1 aprilie. Unele contraventii privind casa de marcat ar putea fi iertate la prima abatere
    • Din momentul in care Legea preventiei va intra in vigoare, mai multe firme ar putea fi iertate pentru unele contraventii, daca sunt la prima abatere si daca vor aplica planul de conformare, indreptand neregulile in termenul dat de catre inspectorii fiscali. Daca pentru antreprenorii corecti aceasta lege ii poate scuti de multe sanctiuni care se dau in prezent ca urmare a interpretarii incorecte a unei legislatii stufoase, exista riscul ca multe firme sa profite de pe urma acestor noi prevederi...» citeste mai departe aici

  • PFA-ul, inca rentabil. Cum sa minimizezi impozitele si contributiile
    • Este cunoscut faptul ca exista mii de liber-profesionisti (avocati, artisti, arhitecti, medici), care vor sa pastreze in regula tot ce tine de domeniul fiscal-contabil. De asemenea, in fiecare zi se infiinteaza noi PFA-uri, care au ca scop sa fie profitabile. Fie ca sunteti PFA, fie ca va ocupati de contabilitate pentru clienti PFA, este esential sa cunoasteti cu exactitate ce deduceri se pot face ca sa scadeti impozitele, ce taxe sunt sau nu obligatorii si, mai ales, cand sunt obligatorii....» citeste mai departe aici

  • Studiu EY: Directorii financiari sunt preocupati de impactul datelor asupra raportarilor
    • Ritmul si volumul crescut de date afecteaza capacitatea directorilor financiari de a furniza rapid si fara erori informatii relevante consiliilor de administratie, arata raportul How can reporting catch up with an accelerating world?, publicat de EY. 66% dintre respondentii de la nivel global considera ca aceasta problema va influenta semnificativ eficienta raportarii. Procentul este semnificativ mai mare decat cel de anul trecut (57%), arata acelasi studiu. Potrivit Mediafax, raportul are la...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.