Un proiect editorial marca Rentrop&Straton -
Liderul informatiilor specializate din Romania
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Concurs cu premii. Inregistrarea cheltuielilor

22-Iun-2012
15203
Societatea lanseaza un concurs la care poate sa participe oroce persoana fizica cu varsta de 18 ani, fara sa plateasca o taxa directa sau indirecta.

Participantul este o persoana fizica care achizitioneaza marfa din magazinul societatii in valoare minima de 50 lei.

Se elibereaza un carnet de membru in baza bonului de cumparaturi, cu care poate sa achizitioneze gratis (in baza bonului de cumparaturi de valoare minima de 50 de lei cel mult 3 taloane de participare. (cate un talon pentru fiecare luna din cadrul campaniei.)

Talonul de participare la tombola care se organizeaza cuprinde Numele si prenumele, adresa, numar de telefon, cod numeric personal data si semnatura. Acesta se depune in urna pentru concurs.

Tragerea la sort se va desfasura in prezenta unei comisii de extragere.

Taloanele castigatoare se valideaza de comisia de validare

Premiile oferite :

10 vacante in Turcia
10 vacante in Romania
30 vouchere de cumparaturi a cate 100 lei fiecare.Fiecare voucher va putea fi folosit strict pentru achizitionarea de produse comercializate in magazinul propriu in limita valorii de 100 lei.

Contravaloarea voucherului poate sa fie considerata cheltuiala de reclama?

Va invitam sa urmariti filmarea pentru solutia oferita de specialistii www.portalcontabilitate.ro




Raspuns:
Cheltuielile efectuate in cadrul unui program de publicitate, campanie de publicitate prin care se urmaresc anumite obiective (acela de a informa clientii sau potentialii clienti cu privire la produsele sau serviciile comercializate, de a convinge sau de a reaminti) constituie cheltuieli de reclama si publicitate.

Cheltuielile efectuate pentru organizarea concursului, in scopul stimularii vanzarilor, inclusiv costurile asociate producerii materialelor necesare desfasurarii concursului constituie cheltuieli de reclama si publicitate si se inregistraza in contabilitate cu ajutorul contului 623 - "Cheltuieli de protocol, reclama si publicitate".

Intrucat aceste vouchere vor fi utilizate doar pentu achizitionarea de produse comercializate in magazinul propriu consideram ca acestea nu se inregistreaza in contabilitate cu ajutorul contului 5328 - "Alte valori".

In fapt, premiile acordate constau in produsele in valoare de 100 lei pe care societatea le acorda in baza voucherelor inmanate castigatorilor.

Cheltuielile inregistrate la scoaterea din gestiune a produselor acordate drept premiu castigatorilor se inregistreaza prin formula contabila:

623 = 371
"Cheltuieli de protocol, reclama „Marfuri”
si publicitate"

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici


MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016