Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa atragi clienti catre afacerea ta

02-Sep-2021
2160
Cum sa atragi clienti catre afacerea ta

Un business se cladeste cu multa munca si implicare din partea angajatilor, dar este important si sa te concentrezi asupra nevoilor clientilor, cei care, de altfel, sunt sustinatorii afacerii.

 

Tehnicile de marketing au evoluat semnificativ in ultimii ani, iar gusturile clientilor se schimba constant. Oamenii devin mai pretentiosi si ii poti pierde rapid daca nu le oferi o experienta placuta in momentul in care trec pragul magazinului, cafenelei sau restaurantului tau. De la atitudinea personalului pana la ofertele prezentate, fiecare detaliu conteaza pentru consumatori.

Ofera reduceri, promotii si facilitati bancare

Clientii sunt mereu in cautare de oferte si aleg, de cele mai multe ori, acele businessuri care le acorda cele mai bune discounturi. Pentru a-i atrage catre afacerea ta, este important sa ai mereu promotii semnificative. La cumpararea a doua produse, unul este gratuit, un produs plus unul la jumatate de pret, la achizitionarea a trei produse primesti un cod promotional - acestea sunt doar cateva dintre ofertele care ii pot atrage pe clienti catre afacerea ta.

 

Totodata, este esential sa urmaresti obiceiurile de consum ale clientilor si sa oferi stimulente pentru produsele pe care le achizitioneaza in mod frecvent.

 

Nu in ultimul rand, facilitatile bancare pot atrage clientii catre businessul tau. De pilda, datorita parteneriatelor cu bancile, pentru credite de cumparaturi, oamenii pot cumpara mai mult din magazinul tau. Cei mai multi comercianti de bunuri si servicii au parteneriate cu institutii financiare (banci sau IFN-uri) pentru a oferi clientilor posibilitatea de a cumpara sau plati in rate.

 

Amenajeaza un spatiu prietenos pentru copii

Desi nu au putere de cumparare, copiii au o influenta puternica asupra parintilor cand vine vorba despre shopping. Amenajarea unui spatiu special pentru cei mici va capta interesul acestora si astfel isi pot convinge parintii sa revina. Fie ca e vorba de o cafenea, un restaurant sau un magazin, amenajarea unui colt al copiilor, unde cei mici sa se joace in timp ce parintii fac cumparaturi sau participa la o intalnire de afaceri, ar putea contribui la atragerea unui numar mai mare de clienti si la succesul businessului.

 

Zonele de joaca trebuie sa fie atractive si sa aiba facilitati pentru copii de toate varstele. De asemenea, este important sa fie supravegheate video (cu posibilitatea ca parintii sa aiba acces la inregistrare), dar si de catre persoane angajate pentru acest lucru.

Promoveaza afacerea

Experienta clientilor este principala modalitate de promovare a unui business. Ofera-le posibilitatea sa lase impresii despre experienta lor, fie printr-un panou fizic in magazin ori in cafenea, fie printr-o sectiune speciala pe site-ul afacerii. Astfel, vor afla si alte persoane ce fel de servicii oferi.

 

Totodata, marketingul „din gura in gura“ este in continuare cea mai buna metoda de promovare. De aceea, trebuie sa te asiguri ca toti clientii sunt multumiti, pentru a spune mai departe prietenilor despre experienta traita.

 

Exista numeroase canale de promovare a unei afaceri, dar, inainte de a le alege pe cele mai bune, este vital sa ai un profil al cumparatorilor. Astfel, poti alege sa iti promovezi afacerea prin SMS, e-mail, pliante ori pe social media. O strategie de comunicare inteligenta te ajuta sa atragi cat mai multi clienti catre businessul tau.

 

Gusturile clientilor se modifica, iar identificarea acestora si implementarea unor facilitati avantajoase pentru ei reprezinta o cale eficienta de a atrage cumparatori si de a-i fideliza.

 

Sursa foto: ESB Professional/ Shutterstock

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici

  • Mijloace fixe. Puteti reduce perioada de amortizare dpdv contabil si fiscal?

    • Mijloacele fixe reprezinta active utilizate pe termen lung in activitatea economica si se amortizeaza treptat, potrivit unor reguli contabile si fiscale. In anumite conditii, o entitate poate dori sa reduca perioada de amortizare pentru a reflecta mai fidel uzura sau utilizarea activelor. Este important de diferentiat tratamentul contabil fata de cel fiscal in astfel de situatii. Prezentul articol clarifica in ce conditii se poate modifica perioada de amortizare si ce implicatii are acest...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016