
Raportul Special
realizat de specialisti
Un business se cladeste cu multa munca si implicare din partea angajatilor, dar este important si sa te concentrezi asupra nevoilor clientilor, cei care, de altfel, sunt sustinatorii afacerii.
Tehnicile de marketing au evoluat semnificativ in ultimii ani, iar gusturile clientilor se schimba constant. Oamenii devin mai pretentiosi si ii poti pierde rapid daca nu le oferi o experienta placuta in momentul in care trec pragul magazinului, cafenelei sau restaurantului tau. De la atitudinea personalului pana la ofertele prezentate, fiecare detaliu conteaza pentru consumatori.
Clientii sunt mereu in cautare de oferte si aleg, de cele mai multe ori, acele businessuri care le acorda cele mai bune discounturi. Pentru a-i atrage catre afacerea ta, este important sa ai mereu promotii semnificative. La cumpararea a doua produse, unul este gratuit, un produs plus unul la jumatate de pret, la achizitionarea a trei produse primesti un cod promotional - acestea sunt doar cateva dintre ofertele care ii pot atrage pe clienti catre afacerea ta.
Totodata, este esential sa urmaresti obiceiurile de consum ale clientilor si sa oferi stimulente pentru produsele pe care le achizitioneaza in mod frecvent.
Nu in ultimul rand, facilitatile bancare pot atrage clientii catre businessul tau. De pilda, datorita parteneriatelor cu bancile, pentru credite de cumparaturi, oamenii pot cumpara mai mult din magazinul tau. Cei mai multi comercianti de bunuri si servicii au parteneriate cu institutii financiare (banci sau IFN-uri) pentru a oferi clientilor posibilitatea de a cumpara sau plati in rate.
Portal Codul fiscal - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025
Manual de politici contabile - Stick USB
Desi nu au putere de cumparare, copiii au o influenta puternica asupra parintilor cand vine vorba despre shopping. Amenajarea unui spatiu special pentru cei mici va capta interesul acestora si astfel isi pot convinge parintii sa revina. Fie ca e vorba de o cafenea, un restaurant sau un magazin, amenajarea unui colt al copiilor, unde cei mici sa se joace in timp ce parintii fac cumparaturi sau participa la o intalnire de afaceri, ar putea contribui la atragerea unui numar mai mare de clienti si la succesul businessului.
Zonele de joaca trebuie sa fie atractive si sa aiba facilitati pentru copii de toate varstele. De asemenea, este important sa fie supravegheate video (cu posibilitatea ca parintii sa aiba acces la inregistrare), dar si de catre persoane angajate pentru acest lucru.
Experienta clientilor este principala modalitate de promovare a unui business. Ofera-le posibilitatea sa lase impresii despre experienta lor, fie printr-un panou fizic in magazin ori in cafenea, fie printr-o sectiune speciala pe site-ul afacerii. Astfel, vor afla si alte persoane ce fel de servicii oferi.
Totodata, marketingul „din gura in gura“ este in continuare cea mai buna metoda de promovare. De aceea, trebuie sa te asiguri ca toti clientii sunt multumiti, pentru a spune mai departe prietenilor despre experienta traita.
Exista numeroase canale de promovare a unei afaceri, dar, inainte de a le alege pe cele mai bune, este vital sa ai un profil al cumparatorilor. Astfel, poti alege sa iti promovezi afacerea prin SMS, e-mail, pliante ori pe social media. O strategie de comunicare inteligenta te ajuta sa atragi cat mai multi clienti catre businessul tau.
Gusturile clientilor se modifica, iar identificarea acestora si implementarea unor facilitati avantajoase pentru ei reprezinta o cale eficienta de a atrage cumparatori si de a-i fideliza.
Sursa foto: ESB Professional/ Shutterstock
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Articole similare
Analizeaza indicatorii de lichiditate si de solvabilitate ai partenerilor tai, pentru a te asigura de soliditatea BUSINESS-ului lorFermele de sturion romanesti, la un pas de falimentIsarescu atrage atentia asupra consecintelor pe care le va avea rambursarea prin cladiriImpozitul pe gospodarie pentru PFA-uri. Cum se va determina?3 sfaturi utile pentru un magazin online de succesUltimele articole
30 de ani impreuna! O poveste de succes - Rentrop&Straton, liderul informatiilor specializate din RomaniaBugetul unui startup: Cum sa il gestionezi eficient in primul an de activitatePermis de Antreprenor - Avantaj competitiv pentru afaceri din toate industriileCum sa-ti organizezi mai eficient veniturile si cheltuielile atunci cand esti freelancerCum iti poate transforma afacerea un sistem ERPArticole similare
ZOOM FISCAL: Sa intelegem paradisurile fiscaleSfaturi de la experti
Intrebare: Daca o microintreprindere depaseste plafonul de 250.000 euro la 30.09.2025, adica are venituri cumulate de 1.258.000 lei la 30.09.2025, trece la impozit pe profit? Ce curs euro se foloseste la calcularea plafonului si in cat timp...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Calcul deduceri fiscale aferente profitului reinvestit
Intrebare: O societate vrea sa aplice scutirea pentru profit reinvestit in T3. Datele sunt urmatoarele:
Investitie activ: 45.929,90 lei
Profit brut (cont 121): 64.502,90 lei
Profit impozabil: 81.596,21 lei
Impozit pe profit: 13.055,39 lei
In...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA