Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 sfaturi utile pentru un magazin online de succes

18-Feb-2022
1018
3 sfaturi utile pentru un magazin online de succes

Evolutia comertului online in Romania a cunoscut o crestere semnificativa pe durata ultimilor ani, conform datelor prezentate de catre Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO). Astfel, comertul online a reprezentat un stalp pe baza pentru economia din Romania in timpul pandemiei, intrucat doua din trei persoane, cu varsta cuprinsa intre 16 si 24 de ani, respectiv, o persoana din trei, intre 55 si 74 de ani, au acordat incredere acestui segment al pietei.

Asadar, infiintarea unui magazin online se dovedeste a fi idee profitabila dedicata micilor antreprenori, mai ales ca specialistii in domeniu estimeaza o crestere de peste 50% a numarului romanilor care vor face achizitii online. In concluzie, ajuta-ti proiectul sa depaseasca stadiul de idee. In cele ce urmeaza, iti propunem cateva metode usor de aplicat in domeniul de activitate al magazinului tau online. 

 

Verifica ideea ta online 

Cercetarea de piata reprezinta un instrument din sfera marketingului, prin care poti obtine rezultate revelatoare asupra nevoilor, dorintelor si comportamentul consumatorilor. Un asemenea studiu beneficiaza de o relevanta majora in planul de lansare al unui magazin online, deoarece prospecteaza piata si strange informatii vitale asupra nisei pe care vrei sa profesezi. Din fericire, spatiul online iti pune la dispozitie o multime de instrumente digitale, prin care poti urmari indeaproape evolutia ideii tale. Spre exemplu, Google Trends constituie un instrument interesant din multe puncte de vedere, din prisma faptului ca analizeaza popularitatea termenilor sau cuvintele relevante pentru afacerea ta. In plus, cu o simpla cautare, poti afla daca anumite cuvinte-cheie sunt in tendinte, sau, din contra, sunt folosite extrem de rar. Ce argument poate fi mai pertinent decat reviziile lasate de clienti? Sub protectia anonimatului, multe persoane tind sa-si exercite sinceritatea fata de produsele sau serviciile folosite. Astfel, sectiunea de comentarii ale site-urilor web poate fi un bun loc de inceput.

 

Stabileste un plan de afaceri 

Un plan de afaceri bine structurat reprezinta jumatate din succesul intregii afaceri, fiind o piatra de temelie in proiectul de concepere si dezvoltare al planului tau. Per total, un plan de afaceri stabileste misiunea, obiectivele, strategia si planurile de actiune, ceea ce inseamna ca poate fi o excelenta strategie de rezerva in momentul in care apar anumite probleme. Pe scurt, un plan de afaceri trebuie sa includa:

 

  • O scurta descriere a ideii de business;
  • Informatii despre produsele si serviciile oferite;
  • Analiza pietei si a concurentei;
  • Strategii de implementare;
  • Structura firmei;
  • Anexe.

 

Printre cele mai importante aspecte de care trebuie sa tii cont este partea financiara a proiectului antreprenorial, informatii care se vor regasi in planul de afaceri. Intrucat bugetul se poate schimba in orice moment, din cauza factorilor economici, iti sugeram sa ramai la lucrurile de baza in ceea ce priveste echipamentul dedicat afacerii, cel putin in primul an. Un birou, un scaun confortabil, un laptop, conexiune la internet, un program de facturare si o imprimanta portabila sunt suficiente pentru inceput.

 

Concepe un site web usor de accesat

Oamenii isi pierd atentia in doar cateva secunde. Daca site-ul tau se incarca greu sau clientul petrece mai mult timp cautand informatii despre produsul dorit, s-ar putea sa gaseasca elementul dorit la concurenta. In primul rand, alege o platforma cu functionalitati diverse, care sa-ti permita dezvoltarea, in acelasi timp cu mersul afacerii tale. In al doilea rand, interfata cu abordarea simpla poate fi o excelenta optiune pentru majoritatea clientilor. Pe masura ce lucrurile se complica in privinta plasarii unei comenzi sau vizualizarea unui produs, interesul se pierde, in timp ce potentialul client dispare. In plus, ofera posibilitati de plata variate. Chiar daca pandemia a incurajat platile in sistem online folosind cardul bancar, inca mai sunt persoane dornice sa achite in numerar.

 

Mediul online castiga teren si incredere in fiecare an, datorita functionalitatii sale si varietatii produselor existente pe piata, la distanta unui singur click. Avand costuri operationale scazute si oportunitatea de a tine legatura mereu cu toti clientii, deschiderea unui magazin online poate fi o solutie de afaceri prospera in perioada care va urma.

 

Sursa foto: Shutterstock.com

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "3 sfaturi utile pentru un magazin online de succes":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Atentie, contabili! Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Cheltuieli de constituire: ce sunt, cum le inregistram si studii de caz

    • In acest articol vom discuta despre cheltuielile de constituire. Vom vedea ce sunt acestea, cum le inregistram in contabilitate, dar si cateva studii de caz utile contribuabililor. Ce sunt cheltuielile de constituire Cheltuielile de constituire sunt cheltuielile ocazionate de infiintarea sau dezvoltarea unei entitati (taxe si alte cheltuieli de inscriere si inmatriculare, cheltuieli privind emisiunea si vanzarea de actiuni si obligatiuni, precum si alte cheltuieli de aceasta natura, legate...» citeste mai departe aici

  • Bon fiscal pierdut. Studiu de caz util pentru pentru contabili

    • O societate de constructii a achizitionat niste materiale cu factura in data de 05.10.2023, achitata cash (valoare de 175 lei). De la acest furnizor se cumpara frecvent cu plata la termen, prin ordin de plata. La o verificare a fisei partener, s-a descoperit diferenta dintre solduri, reprezentata de factura din 05.10.2023, al carei bon fiscal s-a pierdut. Se poate inregistra plata acestei facturi, facuta cash de catre adiministrator, desi, nu mai avem bonul fiscal? Care este inregistrarea...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare. Monografii si studii de caz utile

    • In acest articol vom prezenta cateva monografii contabile si studii de caz utile pentru dividendele interimare. Dividende interimare. Se mai calculeaza acestea daca firma va fi lichidata? Speta 1 Societatea are la 31.03.2024 profit. Intentionam sa demaram procedura de inchidere a firmei - lichidare/dizolvare. Cu acest profit de la 31.03.2024 ce facem? Suntem obligati sa facem bilant interimar si sa-l repartizam pe dividende si abia dupa facem si bilantul pentru etapa intai a lichidarii...» citeste mai departe aici

  • Situatii semestriale 2024. Cine NU va intocmi raportari contabile la 30 iunie 2024

    • De curand a fost aprobat sistemul de raportari contabile la 30 iunie 2024 prin Ordinul 3100/2024. Situatiile semestriale vor a fi depuse la unitatile teritoriale ale Finantelor pana cel mai tarziu la data de 19 august 2024. Cine nu are aceasta obligatie? Cine NU depune raportari contabile la 30 iunie 2024 Conform Referatului de aprobare, entitatile care nu au desfasurat activitate de la data infiintarii pana la 30 iunie 2024, cele care in tot semestrul I al anului 2024 s-au aflat in...» citeste mai departe aici

  • Microintreprindere in 2024. Daca bilantul a fost depus cu intarziere, firma va trece la impozit pe profit?

    • Societatea este platitoare de impozit pe microintreprindere de la infintare (2019) pana in prezent, dar am depus bilantul cu intarziere 02.06.2024, va trece la plata impozitului pe profit? Microintreprinderi si depunerea bilntului cu intarziere – raspunsul specialistului: Incepand cu data de 01.01.2024, potrivit OUG nr. 115/2023, se introduce o noua litera, lit. i), cu urmatorul cuprins: 1. a depus in termen situatiile financiare anuale, daca are aceasta obligatie potrivit legii. Pentru a...» citeste mai departe aici

  • Controale GDAF: Inspectorii verifica operatorii care efectueaza ITP pentru autovehicule

    • ANAF anunta, printr-un comunicat de presa, ca inspectorii DGAF verifica la nivel national operatorii economici care efectueaza inspectii tehnice periodice (ITP) pentru autovehicule Directia generala antifrauda fiscala (DGAF) actioneaza sistematic prin analiza integrata a datelor fiscale disponibile la nivelul ANAF si a celor disponibile la nivelul unor autoritati de reglementare, pentru identificarea unor riscuri fiscale ce afecteaza semnificativ colectarea creantelor fiscale, in anumite domenii...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016