Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Documentele de Contabilitate primara. ATENTIE la ce NU iti spune nimeni despre modelele editabile si legislatia modificata

15-Nov-2019
3432

Orice control ANAF urmareste existenta si corectitudinea evidentei contabile, a documentelor finaciar-contabile justificative, necesare fiecarei etape.

De ce este important sa nu uitam acest lucru?

Fiindca orice neconcordanta cu legea in vigoare privind intocmirea, depunerea, pastrarea si arhivarea, se pedepseste cu mii de lei amenda!

De aceea, Rentrop & Straton a lansat cea mai recenta creatie a Grupului de Experti Contabili Rentrop & Straton: lucrarea pe CD Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor ...click aici pentru detalii despre lucrare >>

Lucrarea pe CD Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor:

- are la baza informatii specializate, conforme legislatiei de ultima ora, care dau siguranta actiunilor tale
- reflecta modul corect de administrare a activitatii de contabilitate primara intr-o societate comerciala, in functie de domeniul de activitate, pentru ca tu sa stii, fara dubii, oricand, ce ai de facut
- este structurata pe capitole si subcapitole, intr-o ordine logica, facilitand accesul la informatia cautata


- ofera sfaturi, explicatii din partea specialistilor, particularitati specifice privind contabilitatea primara a diverselor domenii de actvitate; confera viteza, corectitudine si siguranta in rezolvarea sarcinilor
- contine modele de documente EDITABILE, proprii fiecarui domeniu de activitate supus analizei, insotite de comentarii ce atrag atentia asupra posibilelor pericole ce pot aparea la completarea lui ...detalii aici >>
- elimina timpii morti si erorile aspru sanctionate de FISC
- permite accesul facil si ultra-rapid la informatia cautata, cu doar 1 singur click.
- iti permite accesul la informatia specializata chiar si atunci cand nu esti la birou, ea fiind stocata si pe platforma online RSPRO.

Nu uita ca toate actele normative de mai jos reglementeaza realizarea documentelor de contabilitate primara:


Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal
Ordin nr. 1.802 din 29 decembrie 2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate
O.U.G. 28/1999 Obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale
Ordonanta nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata
Ordin nr 2.634/2015 privind Normele generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile.

 

Iata cateva dintre subiectele despre care vei sti absolut totul:

Intocmire, arhivare, corectare, reconstituire documente

Tipuri de activitati. Descriere

Organizarea documentelor primare comune pentru toate tipurile de activitati:

• Organizarea registrului de casa cu exemple;
• Evidenta primara a materialelor;
• Evidenta mijloacelor fixe;
• Evidenta primara a obiectelor de inventar

Organizarea si particularitatile documentelor pentru activitatile de:

• comert cu amanuntul
• comert en-gros
• serviciilor
• productiei
• neplatitor de TVA

Organizarea si particularitatile documentelor pentru activitati combinate:

• comert cu amanuntul si comert en-gros (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o firma de comert centrale termice)
• productie si comert cu amanuntul prin magazine de desfacere (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o fabrica de procesare a carnii care are si magazin propriu de desfacere);
• alimentatie publica (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor in restaurant);
• servicii si comert cu amanuntul (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la un salon de infrumusetare care vinde si produse cosmetice);
• servicii, comert cu amanuntul si comert en-gros (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la un service auto);
• servicii si productie (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o firma de constructii).

Profita de continutul valoros, usor de pus in practica imediata!

Click aici pentru detalii suplimentare si pentru comenzi Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor >>

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Documentele de Contabilitate primara. ATENTIE la ce NU iti spune nimeni despre modelele editabile si legislatia modificata":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!​

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Noile conditii pentru societatile care-si trimit angajatii in somaj tehnic
    • Ce conditii trebuie sa indeplineasca o societate si ce documente trebuie sa depuna, legal, pentru a putea trimite salariatii in somaj tehnic si a primi banii de la stat pentru acestia? Despre acest subiect vom discuta in continuare cu unul dintre consilierii nostri juridici, plecand de la urmatoarea situatie: "Societatea A cu profil de activitate transport calatori, a pierdut contractul de prestari servicii care ii aducea venituri, dupa decretarea starii de urgenta, in urma inchiderii...» citeste mai departe aici

  • Situatia contractelor de munca suspendate(somaj tehnic)/incetate, inregistrate de Inspectia Muncii
    • Ministerul Muncii si Protectiei Sociale informeaza, printr-un comunicat de presa, care este situatia contractelor individuale de munca suspendate/incheiate la data de 2 aprilie 2020. Conform MMPS, sunt in prezent: I: 862.557 de contracte individuale de munca suspendate,din care: -239.279 – Industria prelucatoare -171.454 – Comert cu ridicata si cu amanuntul; repararea autovehiculelor si motocicletelor -115.080 – Hoteluri si restaurante II: 173.834 de contracte individuale de...» citeste mai departe aici

  • Ghid pas cu pas pentru incarcarea documentelor necesare somajului tehnic in platforma online
    • Guvernul Romaniei a anuntat recent ca a lansat o platforma online pentru acordarea somajului tehnic. Astfel, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza ca platforma digitala poate fi consultata pe aici.gov.ro. pentru incarcarea documentelor necesare acordarii somajului tehnic pentru angajatii carora li s-a suspendat temporar contractul individual de munca din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si...» citeste mai departe aici

  • Certificatele de Urgenta: 15 intrebari si raspunsuri. PFA-urile pot beneficia de ele?
    • Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri a publicat o serie de intrebari si de raspunsuri legate de Certificatele de Situatii de Urgenta. Reamintim ca Guvernul a stabilit, recent, prin OUG 32/26.03.2020 privind modificarea si completarea OUG 30/2020, ca Certificatele de Situatie de Urgenta NU mai sunt necesare pentru obtinerea somajului tehnic pentru salariatii angajatorilor care isi reduc sau isi intrerup activitatea ca urmare a efectelor epidemiei de SARS-CoV-2. Totusi,...» citeste mai departe aici

  • Guvernul aloca fonduri de peste 54 milioane de lei destinate sectorului cresterii animalelor
    • Guvernul a aprobat, in sedinta de joi – 2 aprilie, o Hotarare privind instituirea unei scheme de ajutor de stat in sectorul cresterii animalelor, prin care s-a alocat pentru anul 2020, suma de maximum 54,048 milioane de lei. Banii vor fi suportati de la bugetul de stat, in limita prevederilor bugetare aprobate Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pentru anul 2020. Intr-un comunicat remis presei, MADR arata ca din suma totala alocata, care se acorda sub forma serviciilor...» citeste mai departe aici

  • Noi informatii despre rambursarea TVA si activitatea de control in perioada starii de urgenta(comunicat de presa ANAF)
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat recent un comunicat de presa referitor la rambursarea TVA si activitatea de control in perioada starii de urgenta. Astfel, institutia a informat ca in luna martie 2020 a restituit TVA in valoare de aproape 4 miliarde de lei, aferente unui numar de 24.526 deconturi (fata de 1,6 miliarde de lei media rambursarilor din primele doua luni ale anului 2020). De la data declararii starii de urgenta, ANAF a accelerat procesul de rambursare a TVA prin:...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016