Atentie contabili!
Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz
Orice control ANAF urmareste existenta si corectitudinea evidentei contabile, a documentelor finaciar-contabile justificative, necesare fiecarei etape.
De ce este important sa nu uitam acest lucru?
Fiindca orice neconcordanta cu legea in vigoare privind intocmirea, depunerea, pastrarea si arhivarea, se pedepseste cu mii de lei amenda!
De aceea, Rentrop & Straton a lansat cea mai recenta creatie a Grupului de Experti Contabili Rentrop & Straton: lucrarea pe CD Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor ...click aici pentru detalii despre lucrare >>
Lucrarea pe CD Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor:
- are la baza informatii specializate, conforme legislatiei de ultima ora, care dau siguranta actiunilor tale
- reflecta modul corect de administrare a activitatii de contabilitate primara intr-o societate comerciala, in functie de domeniul de activitate, pentru ca tu sa stii, fara dubii, oricand, ce ai de facut
- este structurata pe capitole si subcapitole, intr-o ordine logica, facilitand accesul la informatia cautata
PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Nu uita ca toate actele normative de mai jos reglementeaza realizarea documentelor de contabilitate primara:
Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal
Ordin nr. 1.802 din 29 decembrie 2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate
O.U.G. 28/1999 Obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale
Ordonanta nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata
Ordin nr 2.634/2015 privind Normele generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile.
Iata cateva dintre subiectele despre care vei sti absolut totul:
Intocmire, arhivare, corectare, reconstituire documente
Tipuri de activitati. Descriere
Organizarea documentelor primare comune pentru toate tipurile de activitati:
• Organizarea registrului de casa cu exemple;
• Evidenta primara a materialelor;
• Evidenta mijloacelor fixe;
• Evidenta primara a obiectelor de inventar
Organizarea si particularitatile documentelor pentru activitatile de:
• comert cu amanuntul
• comert en-gros
• serviciilor
• productiei
• neplatitor de TVA
Organizarea si particularitatile documentelor pentru activitati combinate:
• comert cu amanuntul si comert en-gros (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o firma de comert centrale termice)
• productie si comert cu amanuntul prin magazine de desfacere (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o fabrica de procesare a carnii care are si magazin propriu de desfacere);
• alimentatie publica (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor in restaurant);
• servicii si comert cu amanuntul (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la un salon de infrumusetare care vinde si produse cosmetice);
• servicii, comert cu amanuntul si comert en-gros (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la un service auto);
• servicii si productie (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o firma de constructii).
Profita de continutul valoros, usor de pus in practica imediata!
Atentie contabili!
Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz
Articole similare
Nu ai inca Gestiunea in cloud? Mai gandeste-te! 37 de motive ca sa folosesti aplicatia Smart BillTop 5 programe de facturare si contabilitate si avantajele pe care le includPersoane afiliate. Ce tratament fiscal se aplica?Avem gestiunea in Cloud: cat de repede si usor facem retururile si stornarea?Organizarea gestiunii - intocmiti corect documentele financiare primareArticole similare
Comert cu ridicata si amanuntul. Organizam gestiuni separate?Sfaturi de la experti
Cheltuieli de protocol. Mese la restaurant si cazare salariat cu mic dejun inclus
Intrebare: In cadrul desfasurarii activitatii, societatea noastra s-a intalnit cu urmatoarele situatii: 1. Angajatii iau masa in oras/restaurant impreuna cu partenerii de afaceri, aduc factura fiscala impreuna cu decontul de cheltuieli...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Contract de mandat. Legea nu reglementeaza nota de lichidare si concediul de odihna
Intrebare: 1. La incetarea contractului de mandat, mandatarul trebuie sa isi faca o nota de lichidare? 2. In contractul de mandat i-au fost stabilite mandatarului un numar de zile de concediu de odihna. La incetarea mandatului este corect sa...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Intreprinderi legate 2024. Care este noua definitie si cum se pune in practica
Reorganizare ANAF 2024. Vor DISPAREA anumite documente tiparite pe hartie
RO e-Factura. Exceptii de la obligativitatea trimiterii facturilor in sistem
Calendar ANAF. Declaratii fiscale cu scadenta in data de 25 martie 2024