
Raportul Special
realizat de specialisti
Orice control ANAF urmareste existenta si corectitudinea evidentei contabile, a documentelor finaciar-contabile justificative, necesare fiecarei etape.
De ce este important sa nu uitam acest lucru?
Fiindca orice neconcordanta cu legea in vigoare privind intocmirea, depunerea, pastrarea si arhivarea, se pedepseste cu mii de lei amenda!
De aceea, Rentrop & Straton a lansat cea mai recenta creatie a Grupului de Experti Contabili Rentrop & Straton: lucrarea pe CD Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor ...click aici pentru detalii despre lucrare >>
Lucrarea pe CD Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor:
- are la baza informatii specializate, conforme legislatiei de ultima ora, care dau siguranta actiunilor tale
- reflecta modul corect de administrare a activitatii de contabilitate primara intr-o societate comerciala, in functie de domeniul de activitate, pentru ca tu sa stii, fara dubii, oricand, ce ai de facut
- este structurata pe capitole si subcapitole, intr-o ordine logica, facilitand accesul la informatia cautata
Agenda Fiscala a Contabilului 2025
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025
Examen Consultant Fiscal 2025
Nu uita ca toate actele normative de mai jos reglementeaza realizarea documentelor de contabilitate primara:
Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal
Ordin nr. 1.802 din 29 decembrie 2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate
O.U.G. 28/1999 Obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale
Ordonanta nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata
Ordin nr 2.634/2015 privind Normele generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile.
Iata cateva dintre subiectele despre care vei sti absolut totul:
Intocmire, arhivare, corectare, reconstituire documente
Tipuri de activitati. Descriere
Organizarea documentelor primare comune pentru toate tipurile de activitati:
• Organizarea registrului de casa cu exemple;
• Evidenta primara a materialelor;
• Evidenta mijloacelor fixe;
• Evidenta primara a obiectelor de inventar
Organizarea si particularitatile documentelor pentru activitatile de:
• comert cu amanuntul
• comert en-gros
• serviciilor
• productiei
• neplatitor de TVA
Organizarea si particularitatile documentelor pentru activitati combinate:
• comert cu amanuntul si comert en-gros (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o firma de comert centrale termice)
• productie si comert cu amanuntul prin magazine de desfacere (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o fabrica de procesare a carnii care are si magazin propriu de desfacere);
• alimentatie publica (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor in restaurant);
• servicii si comert cu amanuntul (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la un salon de infrumusetare care vinde si produse cosmetice);
• servicii, comert cu amanuntul si comert en-gros (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la un service auto);
• servicii si productie (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o firma de constructii).
Profita de continutul valoros, usor de pus in practica imediata!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
Contabilitate pentru performanta: Strategii fiscale pentru antreprenori si profesionistiPersoane afiliate. Ce tratament fiscal se aplica?Avem gestiunea in Cloud: cat de repede si usor facem retururile si stornarea?Organizarea gestiunii - intocmiti corect documentele financiare primareTop 5 programe de facturare si contabilitate si avantajele pe care le includUltimele articole
Nu ai inca Gestiunea in cloud? Mai gandeste-te! 37 de motive ca sa folosesti aplicatia Smart BillArticole similare
Comert cu ridicata si amanuntul. Organizam gestiuni separate?Sfaturi de la experti
Conditii deosebite de munca-obligatii angajator
Intrebare: 1. Ce obligatii are angajatorul in cazul angajarii personalului care beneficiaza de conditii de munca deosebite (medic anatomo-patolog, asistent laborator anatomo-patologie)? 2. Trebuie sa declare ceva? 3. Trebuie platite...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Calcul baza de impozitare microintreprinderi
Intrebare: Avem urmatoarea situatie: Cont 704: 1.241.263 lei (euro 249.179,59) Cont 7588: 499 lei Cont 7651: 20.823 lei Cont 6651: 2.151 lei Plafon micro: 1.243.525 lei (250.000 euro × 4,9741 lei) Calcul: Cont 704 + cont 7588 = 1.241.263 +...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Sponsorizarile catre persoanele fizice bolnave. Reglementari cheie
E-Factura: Termenul de scutire, EXTINS pana in octombrie 2025 pentru anumite entitati
SAF-T ANAF: Ce coduri sa aplici in SAF-T pentru facturi emise cu bon fiscal
Casa de marcat portabila pentru PFA. Speta utila cu privire la obligativitatea utilizarii ei
Impozitul pe dividende. Se plateste la data AGA sau la fiecare transa?
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA