Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Documentele de Contabilitate primara. ATENTIE la ce NU iti spune nimeni despre modelele editabile si legislatia modificata

15-Nov-2019
2943

Orice control ANAF urmareste existenta si corectitudinea evidentei contabile, a documentelor finaciar-contabile justificative, necesare fiecarei etape.

De ce este important sa nu uitam acest lucru?

Fiindca orice neconcordanta cu legea in vigoare privind intocmirea, depunerea, pastrarea si arhivarea, se pedepseste cu mii de lei amenda!

De aceea, Rentrop & Straton a lansat cea mai recenta creatie a Grupului de Experti Contabili Rentrop & Straton: lucrarea pe CD Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor ...click aici pentru detalii despre lucrare >>

Lucrarea pe CD Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor:

- are la baza informatii specializate, conforme legislatiei de ultima ora, care dau siguranta actiunilor tale
- reflecta modul corect de administrare a activitatii de contabilitate primara intr-o societate comerciala, in functie de domeniul de activitate, pentru ca tu sa stii, fara dubii, oricand, ce ai de facut
- este structurata pe capitole si subcapitole, intr-o ordine logica, facilitand accesul la informatia cautata


- ofera sfaturi, explicatii din partea specialistilor, particularitati specifice privind contabilitatea primara a diverselor domenii de actvitate; confera viteza, corectitudine si siguranta in rezolvarea sarcinilor
- contine modele de documente EDITABILE, proprii fiecarui domeniu de activitate supus analizei, insotite de comentarii ce atrag atentia asupra posibilelor pericole ce pot aparea la completarea lui ...detalii aici >>
- elimina timpii morti si erorile aspru sanctionate de FISC
- permite accesul facil si ultra-rapid la informatia cautata, cu doar 1 singur click.
- iti permite accesul la informatia specializata chiar si atunci cand nu esti la birou, ea fiind stocata si pe platforma online RSPRO.

Nu uita ca toate actele normative de mai jos reglementeaza realizarea documentelor de contabilitate primara:


Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal
Ordin nr. 1.802 din 29 decembrie 2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate
O.U.G. 28/1999 Obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale
Ordonanta nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata
Ordin nr 2.634/2015 privind Normele generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile.

 

Iata cateva dintre subiectele despre care vei sti absolut totul:

Intocmire, arhivare, corectare, reconstituire documente

Tipuri de activitati. Descriere

Organizarea documentelor primare comune pentru toate tipurile de activitati:

• Organizarea registrului de casa cu exemple;
• Evidenta primara a materialelor;
• Evidenta mijloacelor fixe;
• Evidenta primara a obiectelor de inventar

Organizarea si particularitatile documentelor pentru activitatile de:

• comert cu amanuntul
• comert en-gros
• serviciilor
• productiei
• neplatitor de TVA

Organizarea si particularitatile documentelor pentru activitati combinate:

• comert cu amanuntul si comert en-gros (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o firma de comert centrale termice)
• productie si comert cu amanuntul prin magazine de desfacere (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o fabrica de procesare a carnii care are si magazin propriu de desfacere);
• alimentatie publica (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor in restaurant);
• servicii si comert cu amanuntul (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la un salon de infrumusetare care vinde si produse cosmetice);
• servicii, comert cu amanuntul si comert en-gros (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la un service auto);
• servicii si productie (exemplu – solutii de organizare a gestiunilor la o firma de constructii).

Profita de continutul valoros, usor de pus in practica imediata!

Click aici pentru detalii suplimentare si pentru comenzi Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor >>

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Documentele de Contabilitate primara. ATENTIE la ce NU iti spune nimeni despre modelele editabile si legislatia modificata":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Pensionarii nu vor mai putea acumula pensia cu salariul de stat (proiect MMPS)
    • Ministerul Muncii si Protectiei Sociale este in plin proces de elaborare a unui proiect de act normativ care prevede interzicerea cumulului pensiei cu salariul de la stat, anunta ministrul Violeta Alexandru. "Se lucreaza la un proiect de lege in cadrul echipei mele la Ministerul Muncii, am facut o prima lectura a unei variante pe care echipa mi-a prezentat-o, urmeaza sa o finalizam pe masura ce colectam toate informatiile legate de persoanele carora li s-ar aplica o asemenea prevedere. In foarte...» citeste mai departe aici

  • Cele mai importante obligatii ale contabililor, pana la finalul anului 2019
    • Contabilii mai au la dispozitie doar 8 zile lucratoare, pana pe 20 decembrie - data limita pentru depunerea declaratiilor, timp in care au de indeplinit o multime de obligatii fiscale. Cu ajutorul colegilor nostri, am intocmit o lista cu lucrurile pe care contabilii le au de facut pana la finalul anului 2019. Asadar, acestia trebuie sa: Verifice daca firma este in situatia de a colecta TVA la sponsorizarile in bunuri - daca firma este platitoare de TVA; Reevalueze imobilizarile – daca...» citeste mai departe aici

  • Contribuabilii afla de la specialistii ANAF constatarile inspectiilor fiscale desfasurate pana acum
    • In luna decembrie a.c. si in ianuarie 2020, specialistii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala vor prezenta contribuabililor constatarile Agentiei selectate ca urmare a inspectiilor fiscale desfasurate. “Agentia Nationala de Administrare Fiscala organizeaza, in perioada decembrie 2019 - ianuarie 2020, sesiuni de asistenta a contribuabililor si a reprezentantilor acestora, in cadrul carora vor fi prezentate constatari ANAF selectate ca urmare a inspectiilor fiscale...» citeste mai departe aici

  • Cand poate opta un PFA pentru schimbarea modului de impozitare?
    • "Un PFA infiintat in anul 2009 declara de la infiintare si pana in prezent veniturile in sistem real. Avand un cod caen care se regaseste la norma de venit, doreste sa schimbe modul de impozitare din sistem real la norma de venit. Cand poate face aceasta optiune? Se mai poate modifica declaratia unica depusa pentru anul 2018?" Raspunsul specialistului Potrivit art. 69 alin. (1) din Codul fiscal, in cazul PFA care realizeaza venituri din activitati independente in mod individual, venitul net...» citeste mai departe aici

  • INFORMARE ANOFM privind anularea creantelor fiscale
    • Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, fie ca sunt persoane fizice sau juridice, despre posibilitatea de a a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019. Conditia este ca achitarea creantelor principale sa fie facuta pana la data de 15.12.2019. “Avand in vedere prevederile Ordonantei Guvernului nr.6/2019 si a Ordinului Presedintelui ANOFM nr.728/2019, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca...» citeste mai departe aici

  • Modificari aduse procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscala
    • Prin O.A.N.A.F. nr. 3.008/2019 publicat in M.Of. nr. 945 din data de 26.11.2019 au fost aduse modificari si completari procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscala, precum si modelului acestui formular si al cererii de eliberare. Noile prevederi vor intra in vigoare la data de 26 decembrie 2019 si se va aplica si cererilor de eliberare a certificatului de atestare fiscala, aflate in curs de solutionare la aceasta data. Principalele modificari si completari vizeaza: Modalitatile...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016