Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

GDPR: Ce risca asociatiile de proprietari care nu respecta protectia datelor personale

02-Oct-2018
9999

Regulamentul pentru Protectia Datelor Personale (GDPR), cel mai dur act normativ al Uniunii Europene, care instituie amenzi usturatoare pentru nerespectarea confidentialitatii datelor cu caracter personal, pune in dificultate contribuabilii, intre care si presedintii asociatiilor de proprietari care trebuie sa revizuiasca complet procedurile aplicate pana acum. La ce riscuri se expun cei care nu stiu sa aplice corect normele GDRP? 

Pentru a venit in ajutorul dvs., va prezentam lista completa a masurilor pe care trebuie sa le ia orice presedinte al asociatiei de proprietari! AICI veti gasiti toate informatiile de care aveti nevoie.
Intrat in vigoare la 25 mai 2018, aplicarea Regulamentului Pentru Protectia Datelor Personale inca ridica multe semne de intrebare la care specialistii nostri au raspunsul.

GDPR creeaza obligatii noi pentru presedintii de asociatii de proprietari, punandu-i in situatia de a regandi activitatea astfel incat sa nu contravina noilor prevederi. 

Concret, AICI veti gasi raspuns la intrebarile:
• Mai este permisa instalarea sistemelor de supraveghere video in spatiile comune ale imobilului?
• Trebuie asociatiile de proprietari sau nu sa desemneze un Responsabil cu Protectia Datelor Personale (DPO)?
• Ce masuri speciale trebuie adoptate, astfel incat sa fie asigurata securitatea registrelor asociatiei?


• Care este noua procedura de trimitere a unei somatii de plata pentru un restantier?

Raspunsurile la toate aceste intrebari, si nu numai, precum si comentariile si solutiile profesioniste legat de acest subiect, le gasiti in lucrarea Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari. Detalii gasiti AICI >>

Concret, in lucrarea Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari veti gasi toate informatiile necesare unui presedinte de asociatie de proprietari pentru a fi in regula din punctul de vedere al protectiei datelor personale! Detalii gasiti AICI >>

In plus, utilitatea lucrarii nu se rezuma doar la sfera GDPR, ci ofera o imagine de ansamblu asupra activitatii pe care un presedinte de asociatie de proprietari o desfasara. 

Reamintim ca toate firmele/institutiile/asociatiile sunt obligate sa aplice Regulamentul pentru Protectia Datelor Personale, de aceea este important ca specialistii va pun la dispozi?ie o lucrare in care veti gasi raspuns la toate intrebarile, cu explicatiile necesare.

Nu uitati ca sanctiunile pentru nerespectarea GDPR pot ajunge pana la 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri/venituri, luandu-se in consideratie cea mai mare valoare. Iata de ce este necesar sa detineti controlul, sa stiti care sunt obligatiile unui presedinte de asociatii de proprietari cu privire la protectia datelor cu caracter personal. Lucrarea Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari  va va fi de un real ajutor. Detalii gasiti AICI >>

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • e-Transport 2025. Cand ti se pot CONFISCA bunurile in proportie de 100%

    • Incepand cu 7 iulie 2025, sistemul RO e-Transport intra intr-o noua etapa de aplicare, odata cu publicarea Ordinului comun ANAF/Autoritatea Vamala/Politia Romana nr. 1659/1622/101/2025. Aceasta reglementare detaliaza modul concret in care se poate aplica gradual masura confiscarii bunurilor nedeclarate in sistem, dupa ce mecanismul a fost conturat inca din toamna anului 2024. Articolul de mai jos ofera o privire detaliata asupra noilor obligatii pentru operatorii economici, tipurilor de...» citeste mai departe aici

  • Cheltuieli deductibile PFA: bilet, transport, cazare, diurna - ce poti deconta legal

    • In practica, contribuabilii care desfasoara activitati independente, precum titularii de PFA, se confrunta frecvent cu intrebari legate de deductibilitatea cheltuielilor efectuate in scop profesional. O situatie des intalnita este participarea la conferinte, targuri sau simpozioane internationale organizate in domeniul de activitate al contribuabilului. Conform legislatiei fiscale in vigoare, anumite cheltuieli ocazionate de aceste deplasari pot fi considerate deductibile, cu respectarea unor...» citeste mai departe aici

  • Foaia de parcurs. 4 pasi pentru a corela stocul de combustibil cu foaia de parcurs

    • Gestionarea corecta a consumului de combustibil si a evidentei stocurilor este esentiala pentru orice companie care utilizeaza autovehicule in activitatea sa economica. In acest context, corelarea intre stocul contabil si consumul real, determinat pe baza foilor de parcurs, devine un aspect important atat din punct de vedere fiscal, cat si operational. In acest articol vom vedea modul in care se poate mentine aceasta corelare, evitand discrepantele intre stocul din contabilitate si cel din...» citeste mai departe aici

  • SAF-T 2025: Cand sunt OBLIGATORII codurile NC

    • Incepand cu 2025, obligatiile de raportare in cadrul fisierului SAF-T (Standard Audit File for Tax) devin tot mai detaliate, iar una dintre cele mai frecvente intrebari vizeaza codurile NC (Nomenclatura Combinata). Acestea sunt esentiale in anumite tipuri de tranzactii, precum importuri, livrari intracomunitare, produse accizabile sau bunuri supuse cotei reduse de TVA. In acest articol explicam clar in ce situatii codurile NC sunt obligatorii, cand pot fi omise (completate cu "NULL") si ce...» citeste mai departe aici

  • Distribuire dividende interimare. In ce conditii poti aplica si in 2025 cota de 8%

    • Dividendele reprezinta modalitatea prin care o societate isi recompenseaza asociatii din profitul obtinut. Acestea pot fi distribuite anual sau, in mod optional, trimestrial, in baza unor situatii financiare interimare. Distribuirea si plata dividendelor implica respectarea unor reguli contabile si fiscale clare, inclusiv calculul si declararea impozitului aferent. In cele ce urmeaza, prezentam o speta practica privind societatea ALFA, care a repartizat dividende interimare in 2024, dar a omis...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016