Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

GDPR: Ce risca asociatiile de proprietari care nu respecta protectia datelor personale

02-Oct-2018
1002

Regulamentul pentru Protectia Datelor Personale (GDPR), cel mai dur act normativ al Uniunii Europene, care instituie amenzi usturatoare pentru nerespectarea confidentialitatii datelor cu caracter personal, pune in dificultate contribuabilii, intre care si presedintii asociatiilor de proprietari care trebuie sa revizuiasca complet procedurile aplicate pana acum. La ce riscuri se expun cei care nu stiu sa aplice corect normele GDRP? 

Pentru a venit in ajutorul dvs., va prezentam lista completa a masurilor pe care trebuie sa le ia orice presedinte al asociatiei de proprietari! AICI veti gasiti toate informatiile de care aveti nevoie.
Intrat in vigoare la 25 mai 2018, aplicarea Regulamentului Pentru Protectia Datelor Personale inca ridica multe semne de intrebare la care specialistii nostri au raspunsul.

GDPR creeaza obligatii noi pentru presedintii de asociatii de proprietari, punandu-i in situatia de a regandi activitatea astfel incat sa nu contravina noilor prevederi. 

Concret, AICI veti gasi raspuns la intrebarile:
• Mai este permisa instalarea sistemelor de supraveghere video in spatiile comune ale imobilului?
• Trebuie asociatiile de proprietari sau nu sa desemneze un Responsabil cu Protectia Datelor Personale (DPO)?


• Ce masuri speciale trebuie adoptate, astfel incat sa fie asigurata securitatea registrelor asociatiei?
• Care este noua procedura de trimitere a unei somatii de plata pentru un restantier?

Raspunsurile la toate aceste intrebari, si nu numai, precum si comentariile si solutiile profesioniste legat de acest subiect, le gasiti in lucrarea Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari. Detalii gasiti AICI >>

Concret, in lucrarea Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari veti gasi toate informatiile necesare unui presedinte de asociatie de proprietari pentru a fi in regula din punctul de vedere al protectiei datelor personale! Detalii gasiti AICI >>

In plus, utilitatea lucrarii nu se rezuma doar la sfera GDPR, ci ofera o imagine de ansamblu asupra activitatii pe care un presedinte de asociatie de proprietari o desfasara. 

Reamintim ca toate firmele/institutiile/asociatiile sunt obligate sa aplice Regulamentul pentru Protectia Datelor Personale, de aceea este important ca specialistii va pun la dispozi?ie o lucrare in care veti gasi raspuns la toate intrebarile, cu explicatiile necesare.

Nu uitati ca sanctiunile pentru nerespectarea GDPR pot ajunge pana la 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri/venituri, luandu-se in consideratie cea mai mare valoare. Iata de ce este necesar sa detineti controlul, sa stiti care sunt obligatiile unui presedinte de asociatii de proprietari cu privire la protectia datelor cu caracter personal. Lucrarea Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari  va va fi de un real ajutor. Detalii gasiti AICI >>

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "GDPR: Ce risca asociatiile de proprietari care nu respecta protectia datelor personale":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Ministrul de Finante: Din 2019, firmele vor fi impartite in trei categorii
    • Ministrul Finantelor Publice, Eugen Teodorovici, a anuntat, miercuri, ca in Parlament se discuta posibilitatea ca, incepand din 2019, firmele sa fie impartite in 3 categorii: A, B si C. Prezent la cea de-a treia editie a “Forumului Capitalului Romanesc”, ministrul Finantelor a mai anuntat ca, deocamdata, se cauta un temei legal, pentru a imparti firmele in trei categorii, A, B si C”, masura urmand sa fie adoptata pana la finalul acestui an, pentru ca incepand de anul viitor sa...» citeste mai departe aici

  • Deputatii au decis: Cota REDUSA DE TVA se va aplica si altor activitati turistice
    • Deputatii au votat, miercuri, intr-o majoritate cavarsitoare (de peste 99%), suplimentarea activitatilor turistice pentru care se aplica reducerea cotei TVA la 5%. Asadar, legea adoptata in Guvern prevede aplicarea cotei reduse de TVA si pentru transportul de persoane cu trenurile sau vehiculele istorice cu tractiune cu aburi pe linii inguste, telecabine sau teleski in scop turistic sau de agrement. Proiectul de lege a trecut de Camera Deputatilor cu 199 de voturi ”pentru” si doua...» citeste mai departe aici

  • Procedura de angajare a unui cetatean strain
    • In cele ce urmeaza, unul dintre specialistii nostri va explica, in amanunt, care este procedura de angajare a unui cetatean strain, ce documente sunt necesare, dar si de ce acte are nevoie angajatul. Raspunsul specialistului Procedura de angajare a unui cetatean strain este reglementata de Ordonanta 25/2014 privind incadrarea in munca si detasarea strainilor pe teritoriul Romaniei si pentru modificarea si completarea unor acte normative privind regimul strainilor in Romania. Pentru angajarea...» citeste mai departe aici

  • Ministrul Muncii: Punctul de pensie ar putea fi majorat prin Ordonanta de Urgenta
    • Majorarea punctului de pensie ar putea fi facuta prin Ordonanta de Urgenta, a anuntat ministrul Muncii, Marius Budai, precizand, totusi, ca decizia se va lua abia dupa consultari cu Ministerul Justitiei. "Vom regla prin Ordonanta de Urgenta daca va fi nevoie. Nu Legea pensiilor, ci anumite reglaje. Daca vor trebui facute, le vom regla prin Ordonanta de Urgenta... Majorarea punctului de pensie poate trece prin orice reglementare legala: fie ordonanta, fie lege, fie hotarare de guvern. Vom vedea,...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016