Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

In atentia firmelor: Ce pagini trebuie sa contina site-ul unui business?

23-Oct-2015
616

In anul 2015, daca afacerea ta nu este prezenta pe internet, aproape ca nu existi. Prezenta online implica retelele sociale, Google Maps si, in mod special, site-ul oficial unde sunt prezentate produsele si serviciile tale, datele de contact si alte elemente esentiale pe care le vom expune in continuare.

Homepage

Pagina principala a site-ului are cel mai mare impact asupra clientilor tai, deoarece poate determina decizia acestora de a continua sa navigheze pe site sau nu. Asadar, pe prima pagina trebuie sa apara elemente relevante (logo-ul si numele afacerii sunt obligatorii), precum si trimiteri catre principalele pagini ale site-ului (ex: pagina de produse si pagina de contact).

Despre

Cu totii am auzit despre business-uri ca H&M, Adidas si Poiana. Afacerea ta se afla, insa, la inceput de drum, motiv pentru care este esential sa ai o pagina pe site care sa contina informatii despre companie si despre echipa, pe care oricine sa le parcurga cu usurinta.

Produse/Servicii

Daca cineva a accesat site-ul afacerii tale, atunci persoana respectiva reprezinta un potential client, interesat de produsele sau serviciile pe care le oferi. Pagina de produse/servicii trebuie sa contina imagini, descrieri si alte informatii relevante, sa fie bine organizata si sa aiba trimiteri catre paginile dedicate fiecarui produs/serviciu.

Testimoniale

Cum poti obtine un plus de credibilitate in fata persoanelor care inca nu ti-au incercat produsele si serviciile? Cea mai sigura modalitate este prin intermediul paginii de testimoniale a site-ului, care trebuie sa contina opiniile clientilor multumiti (citate sau parafrazate) alaturi de numele acestora si, eventual, o imagine tip portret, functia lor si numele companiei pe care o reprezinta.

 Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar
Vezi detalii
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Vezi detalii
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii

Galerie foto

Fotografiile de pe site sunt esentiale pentru business-uri ca magazinele online, dar si pentru restaurante, hoteluri, organizare de evenimente etc. In functie de specificul afacerii, galeria foto poate fi integrata in pagina dedicata produselor/serviciilor.

Contact

Aceasta pagina trebuie sa contina adresa de e-mail, adresa fizica (cu harta), numarul de telefon si, eventual, un formular de contact. Este important ca pagina de contact sa fie actualizata constant.

Chiar daca structura de baza a site-ului este aproape aceeasi pentru toate afacerile, continutul site-ului (informatii, stil de redactare, imagini, personalizare sectiuni etc.) difera in functie de publicul-tinta. Asadar, inainte de a redacta un text plictisitor pentru pagina Despre a unui magazin de cadouri haioase sau de a prelua imagini de pe Google pentru Galeria foto a unui restaurant, pune-ti intrebarea „Cine este clientul meu?” si incearca sa te ridici la (sau chiar sa depasesti) nivelul asteptarilor sale.

De asemenea, nu este destul sa ai un site bine structurat si atractiv, ci este la fel de important sa investesti in promovarea lui. Cateva idei pe acest subiect gasesti aici si aici.

RAZVAN PASCU
Consultant & Antreprenor
Expert echipa implementare SIMPRACT

Material elaborat in cadrul proiectului ”SIMPRACT - Tranzitia de la scoala la viata activa prin practica si crearea de intreprinderi simulate”, coordonat de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR).

Proiectul SIMPRACT se deruleaza in perioada 1 aprilie 2014 - 30 noiembrie 2015, este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 si are un buget total de 17.384.209,71 lei.

SIMPRACT si-a propus, printre altele, implicarea a 7000 de studenti cuprinsi in sistemul national de invatamant, proveniti din cele 8 universitati partenere, in activitati de consiliere si orientare profesionala directa. Dintre acestia, 2250 de studenti vor fi implicati in stagii de practica in intreprinderi simulate, iar 500 de studenti vor participa la stagii de practica in intreprinderi reale.

Pentru mai multe detalii despre proiect, va rugam sa accesati site-ul www.simpract.ro.

Sursa: Directia Proiecte, CNIPMMR

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "In atentia firmelor: Ce pagini trebuie sa contina site-ul unui business?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Split TVA: Doar pentru firmele in insolventa, faliment, cu datorii la plata TVA si companiile de stat
    • Modificarea mecanismului de plata defalcata a TVA, trecerea contributiilor sociale din sarcina angajatorului in cea a angajatului si imbunatatirea relatiei statului cu mediul de afaceri au fost principalele teme discutate la inceputul saptamanii la intalnirea premierului Mihai Tudose cu reprezentantii Uniunii Nationale a Patronatului Roman (UNPR). Prim-ministrul Mihai Tudose a precizat ca masura split TVA va fi modificata si flexibilizata in dezbaterile din Parlament, in concordata cu...» citeste mai departe aici

  • Nu veti mai putea plati impozitul pe locuinta fara polita PAD
    • Conform unor noi declaratii, proprietarii din Romania ar putea sa nu mai aiba voie sa-si plateasca impozitul pentru locuinta fara a face dovada existentei unei polite PAD. "Ne gandim la aceasta varianta ca in momentul in care o persoana isi plateste impozitul pentru locuinta sa prezinte si dovada existentei politei PAD. Exista o varianta. Eu cred in preventie si ma incapatanez sa cred ca in felul acesta vom rezolva cele mai multe probleme. Nu trebuie sa amendam oameni pentru ca nu isi fac...» citeste mai departe aici

  • Noi norme tehnice. Emitere atestate de origine pentru exportatori. Noutati aduse de OPANAF 2792/2017
    • In Monitorul Oficial nr. 813 din 13 octombrie 2017 a fost publicat Ordinul presedintelui ANAF nr. 2792 din 28 septembrie 2017 pentru aprobarea Normelor tehnice de inregistrare a exportatorilor in vederea emiterii atestatelor de origine, declaratiilor de origine si declaratiilor pe factura . Retineti ca odata cu acest ordin sunt aprobate Normele tehnice de inregistrare a exportatorilor in vederea emiterii atestatelor de origine, declaratiilor de origine si declaratiilor pe factura. Inregistrarea...» citeste mai departe aici

  • Cheltuieli cu recreerea salariatilor. Avantaje in natura pentru salariati. Cum inregistram facturile?
    • In analiza urmatoare, o societate a organizat un teambuilding pentru salariati. Nu se poate face dovada prestarii serviciilor de instruire/rapoarte in vederea perfectionarii echipei. Cheltuiala este nedeductibila deoarece nu poate fi justificata necesitatea prestarii acestora in scopul activitatilor desfasurate. TVA -ul aferent cheltuielilor cu teambuilding-ul nu este deductibil. Vom vedea cum se inregistreaza facturile de cazare, masa, cumparaturi si daca se fac deconturi pentru fiecare...» citeste mai departe aici

  • Inspectorii antifrauda fiscala au verificat 126 de firme din depozitele en-gros din Bucuresti si Ilfov
    • In perioada 1-14 octombrie inspectorii Directiei Generale Antifrauda Fiscala din cadrul ANAF au verificat 126 de firme din cele mai importante centre de comercializare a bunurilor de larg consum din zona Bucuresti-Ilfov: Expo Market Doraly, Complex comercial Dragonul Rosu, Smart Expo Flora, Complex comercial Su Market si zona de depozite Moara Domneasca. In urma actiunilor de monitorizare si control desfasurate, inspectorii antifrauda au identificat contraventii pentru sanctionarea carora au...» citeste mai departe aici

  • Cheltuieli cu transportul personalului intre puncte de lucru. Ce putem deduce?
    • Prin cele ce urmeaza, vom vedea care este baza legala si ce documente trebuie intocmite (contract comodat, decont cheltuieli, foi de parcurs etc.) in cazul decontarii/deplasarii angajatilor de la un punct de lucru al societatii la alt punct de lucru pentru desfasurarea sarcinilor de serviciu: 1. cu mijlocele de transport in comun 2. cu masina personala a angajatului. Vom stabili daca sunt deductibile aceste cheltuieli la calculul impozitului pe profit. Iata raspunsul specialistului: Permisele de...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"