Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

In atentia firmelor: Ce pagini trebuie sa contina site-ul unui business?

23-Oct-2015
830

In anul 2015, daca afacerea ta nu este prezenta pe internet, aproape ca nu existi. Prezenta online implica retelele sociale, Google Maps si, in mod special, site-ul oficial unde sunt prezentate produsele si serviciile tale, datele de contact si alte elemente esentiale pe care le vom expune in continuare.

Homepage

Pagina principala a site-ului are cel mai mare impact asupra clientilor tai, deoarece poate determina decizia acestora de a continua sa navigheze pe site sau nu. Asadar, pe prima pagina trebuie sa apara elemente relevante (logo-ul si numele afacerii sunt obligatorii), precum si trimiteri catre principalele pagini ale site-ului (ex: pagina de produse si pagina de contact).

Despre

Cu totii am auzit despre business-uri ca H&M, Adidas si Poiana. Afacerea ta se afla, insa, la inceput de drum, motiv pentru care este esential sa ai o pagina pe site care sa contina informatii despre companie si despre echipa, pe care oricine sa le parcurga cu usurinta.

Produse/Servicii

Daca cineva a accesat site-ul afacerii tale, atunci persoana respectiva reprezinta un potential client, interesat de produsele sau serviciile pe care le oferi. Pagina de produse/servicii trebuie sa contina imagini, descrieri si alte informatii relevante, sa fie bine organizata si sa aiba trimiteri catre paginile dedicate fiecarui produs/serviciu.

Testimoniale

Cum poti obtine un plus de credibilitate in fata persoanelor care inca nu ti-au incercat produsele si serviciile? Cea mai sigura modalitate este prin intermediul paginii de testimoniale a site-ului, care trebuie sa contina opiniile clientilor multumiti (citate sau parafrazate) alaturi de numele acestora si, eventual, o imagine tip portret, functia lor si numele companiei pe care o reprezinta.

Galerie foto

Fotografiile de pe site sunt esentiale pentru business-uri ca magazinele online, dar si pentru restaurante, hoteluri, organizare de evenimente etc. In functie de specificul afacerii, galeria foto poate fi integrata in pagina dedicata produselor/serviciilor.

Contact

Aceasta pagina trebuie sa contina adresa de e-mail, adresa fizica (cu harta), numarul de telefon si, eventual, un formular de contact. Este important ca pagina de contact sa fie actualizata constant.

Chiar daca structura de baza a site-ului este aproape aceeasi pentru toate afacerile, continutul site-ului (informatii, stil de redactare, imagini, personalizare sectiuni etc.) difera in functie de publicul-tinta. Asadar, inainte de a redacta un text plictisitor pentru pagina Despre a unui magazin de cadouri haioase sau de a prelua imagini de pe Google pentru Galeria foto a unui restaurant, pune-ti intrebarea „Cine este clientul meu?” si incearca sa te ridici la (sau chiar sa depasesti) nivelul asteptarilor sale.

De asemenea, nu este destul sa ai un site bine structurat si atractiv, ci este la fel de important sa investesti in promovarea lui. Cateva idei pe acest subiect gasesti aici si aici.

RAZVAN PASCU
Consultant & Antreprenor
Expert echipa implementare SIMPRACT

Material elaborat in cadrul proiectului ”SIMPRACT - Tranzitia de la scoala la viata activa prin practica si crearea de intreprinderi simulate”, coordonat de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR).

Proiectul SIMPRACT se deruleaza in perioada 1 aprilie 2014 - 30 noiembrie 2015, este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 si are un buget total de 17.384.209,71 lei.

SIMPRACT si-a propus, printre altele, implicarea a 7000 de studenti cuprinsi in sistemul national de invatamant, proveniti din cele 8 universitati partenere, in activitati de consiliere si orientare profesionala directa. Dintre acestia, 2250 de studenti vor fi implicati in stagii de practica in intreprinderi simulate, iar 500 de studenti vor participa la stagii de practica in intreprinderi reale.

Pentru mai multe detalii despre proiect, va rugam sa accesati site-ul www.simpract.ro.

Sursa: Directia Proiecte, CNIPMMR

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "In atentia firmelor: Ce pagini trebuie sa contina site-ul unui business?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • AMEF: Retur marfa. Obligativitatea utilizarii bonurilor de retur
    • In general, anumite magazine utilizeaza tipizate bonuri de retur pentru schimbul de produse sau pentru returul produselor. In aceasta situatie, unul dintre specialistii nostri ne va explica daca este obligatorie utilizarea bonurilor de retur si care este cadrul legislativ care reglementeaza acest lucru. Un operator economic a apelat la sfatul specialistului, marturisind ca in cazul in care utilizarea acestor documente nu este impusa de lege, doreste sa renunte la intocmirea lor pentru a...» citeste mai departe aici

  • Presedintele CNIPMMR: Niciodata salariul minim nu s-a marit cu 2 luni inainte de finalul anului
    • Pentru ca Guvernul nu mai are bani, transferul responsabilitatii si al costurilor este trecut in contul mediului privat, printr-o decizie nemaintalnita: aceea de marire a salariului minim la final de an, sustine presedintele Consiliului National pentru Intreprinderi Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), Florin Jianu. Intr-o declaratie oferita Agerpres, presedintele CNIPMMR a vorbit despre intentia Guvernului de a majora salariul minim inainte de inceputul anului viitor....» citeste mai departe aici

  • Ministrul Finantelor propune reducerea termenului de prescriptie a datoriilor fiscale la 2 ani!
    • Ministrul de Finante ia in calcul posibilitatea reducerii perioadei de prescriptie a datoriilor fiscale, Eugen Teodorovici anuntand ca va face o propunere astfel incat termenul sa scada de la 5 ani, la 2 ani. "ANAF avea multe alte lucruri de facut pana sa ajunga la acest tip de actiune. Ieri (vineri, n.r.) vorbeam cu vicepresedintele de la ANAF, care a pastorit aceasta situatie si care era convins de faptul ca este o masura foarte buna. Atunci mi-a venit si ideea de a propune o modificare...» citeste mai departe aici

  • Ministrul Finantelor, despre posibila inghetare a salariilor: Este o varianta trimisa Comisiei Europene
    • Ministrul Finantelor a anuntat ca documentul prezentat de senatorul PNL, Florin Citu, privind o posibila inghetare a salariilor bugetare, este unul public trimis Comisiei Europene, si reprezinta un document de lucru. "Este un document trimis Comisiei Europene. Domnul senator n-a facut altceva decat sa preia un document public si sa-l puna pe pagina proprie de Facebook. Este un document de lucru, sa spunem asa, o posibila varianta trimisa Comisiei Europene, pentru ca acesta este modul in care...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016