Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Informatia inseamna putere: afla tot ce trebuie sa stii despre cum sa incepi propria afacere

24-Feb-2020
2236

Schimbarile sociale din ultimii zece, poate chiar douazeci de ani au influentat enorm felul in care azi ne raportam la viata cotidiana. Generatia nativilor digitali, cum mai este denumita generatia persoanelor nascute dupa 1990 este total diferita de ceilalti. Ei au fost primii care au utilizat retelele sociale sau tehnologia mobila avand independenta proprie si foarte multa determinare. Nativii digitali stiu foarte bine ce isi doresc, astfel si angajatorii trebuie sa inteleaga cum ii pot atrage in companiile lor. Vechile reguli nu se mai aplica, iar lumea evolueaza.

 

De aceea, din ce in ce mai multi indivizi parasesc spatiul privat si isi deschid propria afacere. Dupa ani buni in multinationale, oamenii risca tot, aplicand experienta invatata in afacerea mult visata. In articolul de azi iti aratam tot ce trebuie sa stii pentru a te hotari serios sa iti duci visul la indeplinire.

 

Fa un research detaliat despre afacerea si domeniul in care doresti sa activezi

In primul rand, gandeste-te ce fel de afacere doresti sa iti deschizi. Daca decizi pentru un start-up, gandeste-te negresit daca va fi full-time sau part-time. Daca ar trebui sa inchiriezi un spatiu de unde sa lucrezi sau daca vei manageria afacerea de acasa. Pentru a sti ce tip de afacere ti se potriveste, analizeaz-o inainte, cunoaste bine sursele potentiale de finantare si dezvolta prognoze obiective asupra acesteia.

 

Alege tipul de afacere: PFA, SRL, SA, SNC, etc. si fii cu bagare de seama la modul in care se calculeaza fiecare impozit pe venit. De exemplu, o persoana fizica autorizata plateste 16% impozitul pe venit, in compartie cu o microintreprindere care plateste statului doar 3% din impozit.

 

Cauta finantatori

Acest pas este foarte important. De aceea, trebuie luata in considerare natura businessului atunci cand cauti finantatori. Sursele de venit pot proveni din diferite forme precum fonduri guvernamentale, credit bancar, familie, economii persoanele, etc. De altfel, procesul de obtinere a acestora poate dura de la cateva luni, la mai mult de un an, deci nu iti pierde rabdarea in aceasta perioada.

 

Stabileste-ti prezenta online

Sa fii prezent in online si pe retelele sociale este extrem de necesar. Nu conteaza tipul de afacere pe care il sustii, un site web si o pagina de Facebook te vor ajuta enorm in tintirea audientei potrivite. Contacteaza o agentie de publicitate pentru a rula reclame in Google si Facebook, doua instrumente absolut vitale pentru evidentierea afacerii tale.

 

Brandul este important

De ce este acesta un pilon necesar intr-o afacere? Deoarece asigura incredere, inspira loialitate si, deci, creeaza cerere. Incearca sa oferi altceva clientului, distantandu-te de restul firmelor din aceeasi nisa. Incearca sa iti faci o strategie de branding care te pozitioneaza in varful piramidei prin unicitatea businessului pe care il conduci.

 

Accepta greselile

Daca nu gresesti, nu inveti. Accepta erorile care se vor strecura inevitabil in tot acest proces cu care pornesti cu entuziasm. Invata nu doar sa tii contabilitatea, dar participa la evenimente de business si cursuri de public speaking. Astfel, vei stii sa discuti cu clientii, dar mai ales cum sa o faci intr-un mod atragator si convingator.

 

Aceasta este cea mai frumoasa perioada din punct de vedere profesional. Imbratiseaza cu entuziasm momentul, dar informeaza-te de toate procedurile legislative care pot sa estompeze avantul initial. Daca stii ce iti doresti si alergi rational dupa visul tau, orice este posibil!

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Informatia inseamna putere: afla tot ce trebuie sa stii despre cum sa incepi propria afacere":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!​

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • 5 lucruri de care afacerea ta are nevoie ca sa sa poti face comert ambulant
    • Ascunse printre mari lanturi de magazine, supermarketuri, hipermarketuri si centre comerciale extinse pe suprafete largi, micile afaceri de comert ambulant s-au dezvoltat extrem de mult in ultimii ani in Romania. Le vedem la marile festivaluri, in pietele marilor orase in perioadele de sarbatori din timpul iernii si primavara si in zonele turistice. De la food-carturi, rulote cu produse artizanale, pana la rulote cu vin fiert sau cu inghetata si porumb fiert, toate acestea intra sub...» citeste mai departe aici

  • 5 metode eficiente pentru recuperarea datoriilor de la persoane juridice
    • Vi s-a intamplat ca in activitatea economica sa aveti cazuri de clienti care nu au platit la timp si astfel anumite facturi emise sa ramana restante? Nu sunteti singurul! Conform Raportului European al Platilor, realizat de Intrum, liderul in credit management si recuperare creante de la persoane fizice si juridice, peste 70% dintre companii s-au intalnit in activitatea lor cu acest gen de situatii neplacute. Insa cum le facem fata, astfel incat sa fim platiti la timp si sa nu inregistram...» citeste mai departe aici

  • Echipe mixte de control formate din reprezentanti ai institutiilor publice continua verificarile la agentii economici
    • In contextul starii de alerta si a masurilor sanitare dispuse in scopul reducerii infectarii cu noul coronavirus, sub coordonarea directa a Institutiei Prefectului Caras-Severin, s-au constituit echipe mixte de control formate din reprezentanti ai institutiilor publice cu atributii in domeniu, cu scopul de a efectua verificari la agentii economici unde raspandirea COVID – 19 reprezinta un risc major. Din aceste echipe mixte fac parte si inspectorii de munca din cadrul Inspectoratului...» citeste mai departe aici

  • Reminder ANAF! Luni 27 iulie - termen limita pentru depunerea a zece declaratii fiscale -
    • Administratia Judeteana a Finantelor Publice Ialomita reaminteste contribuabililor ca 27 iulie 2020 este termenul limita de depunere a urmatoarelor documente: 1. formularul 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat"; Categorii de contribuabili: - lunar - contribuabilii care au urmatoarele obligatii de plata la bugetul de stat: - impozit pe venitul persoanelor fizice: impozit pe veniturile din dividende distribuite persoanelor fizice, impozit pe veniturile din dobanzi,...» citeste mai departe aici

  • Conditii pentru decontarea sumei reprezentand 41,5% din salariul de baza brut din bugetul asigurarilor pentru somaj
    • O persoana poate beneficia de prevederile OUG 92/2020, art. 1, alin. (3), respectiv de decontarea a 41,5% din salariul de baza brut de la bugetul asigurarilor pentru somaj in urmatoarele conditii: 1. a beneficiat de oug 30/2020 timp de 11 zile in luna aprilie 2020; 2. a fost in somaj tehnic suportat de angajator inca 5 zile, in luna iulie 2020(ulterior aparitiei oug 92/2020, dar in perioada in care inca mai era stare de alerta)? Daca da, poate solicita suma respectiva pentru salariul pe 3...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016