Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Informatia inseamna putere: afla tot ce trebuie sa stii despre cum sa incepi propria afacere

24-Feb-2020
3388

Schimbarile sociale din ultimii zece, poate chiar douazeci de ani au influentat enorm felul in care azi ne raportam la viata cotidiana. Generatia nativilor digitali, cum mai este denumita generatia persoanelor nascute dupa 1990 este total diferita de ceilalti. Ei au fost primii care au utilizat retelele sociale sau tehnologia mobila avand independenta proprie si foarte multa determinare. Nativii digitali stiu foarte bine ce isi doresc, astfel si angajatorii trebuie sa inteleaga cum ii pot atrage in companiile lor. Vechile reguli nu se mai aplica, iar lumea evolueaza.

 

De aceea, din ce in ce mai multi indivizi parasesc spatiul privat si isi deschid propria afacere. Dupa ani buni in multinationale, oamenii risca tot, aplicand experienta invatata in afacerea mult visata. In articolul de azi iti aratam tot ce trebuie sa stii pentru a te hotari serios sa iti duci visul la indeplinire.

 

Fa un research detaliat despre afacerea si domeniul in care doresti sa activezi

In primul rand, gandeste-te ce fel de afacere doresti sa iti deschizi. Daca decizi pentru un start-up, gandeste-te negresit daca va fi full-time sau part-time. Daca ar trebui sa inchiriezi un spatiu de unde sa lucrezi sau daca vei manageria afacerea de acasa. Pentru a sti ce tip de afacere ti se potriveste, analizeaz-o inainte, cunoaste bine sursele potentiale de finantare si dezvolta prognoze obiective asupra acesteia.

 

Alege tipul de afacere: PFA, SRL, SA, SNC, etc. si fii cu bagare de seama la modul in care se calculeaza fiecare impozit pe venit. De exemplu, o persoana fizica autorizata plateste 16% impozitul pe venit, in compartie cu o microintreprindere care plateste statului doar 3% din impozit.

 

Cauta finantatori

Acest pas este foarte important. De aceea, trebuie luata in considerare natura businessului atunci cand cauti finantatori. Sursele de venit pot proveni din diferite forme precum fonduri guvernamentale, credit bancar, familie, economii persoanele, etc. De altfel, procesul de obtinere a acestora poate dura de la cateva luni, la mai mult de un an, deci nu iti pierde rabdarea in aceasta perioada.

 

Stabileste-ti prezenta online

Sa fii prezent in online si pe retelele sociale este extrem de necesar. Nu conteaza tipul de afacere pe care il sustii, un site web si o pagina de Facebook te vor ajuta enorm in tintirea audientei potrivite. Contacteaza o agentie de publicitate pentru a rula reclame in Google si Facebook, doua instrumente absolut vitale pentru evidentierea afacerii tale.

 

Brandul este important

De ce este acesta un pilon necesar intr-o afacere? Deoarece asigura incredere, inspira loialitate si, deci, creeaza cerere. Incearca sa oferi altceva clientului, distantandu-te de restul firmelor din aceeasi nisa. Incearca sa iti faci o strategie de branding care te pozitioneaza in varful piramidei prin unicitatea businessului pe care il conduci.

 

Accepta greselile

Daca nu gresesti, nu inveti. Accepta erorile care se vor strecura inevitabil in tot acest proces cu care pornesti cu entuziasm. Invata nu doar sa tii contabilitatea, dar participa la evenimente de business si cursuri de public speaking. Astfel, vei stii sa discuti cu clientii, dar mai ales cum sa o faci intr-un mod atragator si convingator.

 

Aceasta este cea mai frumoasa perioada din punct de vedere profesional. Imbratiseaza cu entuziasm momentul, dar informeaza-te de toate procedurile legislative care pot sa estompeze avantul initial. Daca stii ce iti doresti si alergi rational dupa visul tau, orice este posibil!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?


MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Cheltuieli nedeductibile firme. Sunt deductibile sau nu cheltuielile de sponsorizare?

    • Pentru desfasurarea activitatii comerciale, firmele fac diverse tranzactii de vanzare sau cumparare de produse sau servicii, iar multe dintre aceste cheltuieli pot fi deductibile, insa unele sunt nedeductibile. In acest articol vom vedea ce sunt mai exact cheltuielile deductibile si nedeductibile, exemple in acest sens, dar si in ce categorie intra cele cu privire la cheltuielile de sponsorizare, urmarind o speta importanta pentru contribuabilii platitori de impozit pe profit.» citeste mai departe aici

  • D100. Cum a fost modificata D100 de ANAF in urma noutatilor din domeniul impozitelor (Ordinul 193/2025)

    • Mai multe noutati au aparut inca de anul trecut cu privire la impozite. Amintim introducerea impozitului minim global, celui suplimentar sau ‘taxa pe stalp’. Iar in acest context, ANAF a modificat printr-un nou Ordin Nomenclatorul obligatiilor de plata la bugetul de stat, actualizand si instructiunile de completare pentru D100. Este vorba despre Ordinul 193/2025 privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr....» citeste mai departe aici

  • TOTUL despre imobilizarile corporale. Legislatie si studiu de caz practic

    • Orice persoana care detine o firma trebuie sa stie mai multe detalii despre imobilizarile corporale, fiindca acestea sunt active care pot fi utilizate in cadrul activitatii companiei respective. In acest articol vom vedea ce sunt acestea mai exact, care sunt diferentele dintre imobilizarile corporale si necorporale, o lista de exemple cu imobilizari corporale, dar si un studiu de caz practiv cu privire la imobilizarile corporale.» citeste mai departe aici

  • Reevaluarea imobilizarilor corporale - cand se face, studiu de caz si reglementari cheie

    • Reevaluarea imobilizarilor corporale este un proces esential atat pentru transparenta situatiilor financiare, cat si pentru o gestionare eficienta a patrimoniului unei entitati. Prin reevaluare, activele precum cladirile, terenurile, echipamentele sau utilajele isi pot modifica valoarea contabila, asigurand o reprezentare mai fidela in bilantul contabil. In acest articol vom analiza in detaliu ce inseamna reevaluarea imobilizarilor corporale si in ce conditii se realizeaza. De asemenea, vom...» citeste mai departe aici

  • [MONOGRAFIE] Leasing operational si reglementari cheie

    • Daca te-ai gandit sa iti faci un leasing operational, trebuie neaparat sa stii ce presupune acesta, dar si care sunt reglementarile cheie in acest caz. Vom vedea in continuarea articolului explicatii pentru aceste lucruri, dar si o monografie contabila pentru leasingul operational.» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016