
Raportul Special
realizat de specialisti
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, fie ca sunt persoane fizice sau juridice, despre posibilitatea de a a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019. Conditia este ca achitarea creantelor principale sa fie facuta pana la data de 15.12.2019.
“Avand in vedere prevederile Ordonantei Guvernului nr.6/2019 si a Ordinului Presedintelui ANOFM nr.728/2019, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, persoane fizice sau juridice care inregistreaza debite existente in sold la data de 31.12.2018 aflate in evidenta contabila a institutiilor din subordinea ANOFM despre posibilitatea anularii obligatiilor de plata a accesoriilor in conditiile in care creanta principala a fost sau va fi achitata pana la data de 15.12.2019. Persoanele interesate pot depune la sediile Agentiilor Judetene de Ocupare a Fortei de Munca o notificare privind intentia de a beneficia de aceasta facilitate fiscala conform modelului anexat”, anunta ANOFM.
Extras din Anexa 1 la procedura NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cod de identificare fiscala ...............................................
Denumirea/numele si prenumele .......................................
Domiciliu fiscal: judetul/sectorul ........................, localitatea,............................., strada ................................, num?r ................., bloc................., scara......, apartament.............
Telefon...........................................
Fax..........................
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
PortalContabilitate ro - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025
E-mail Cod de identificare fiscala pentru sediile secundare .................................. .................................. ..................................
Codul de inregistrare fiscala atribuit de organul fiscal/Codul unic de inregistrare atribuit potrivit legii speciale pentru persoane fizice care desfasoara si activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere sub alte forme decat asocieri ….....................................
B. Datele de identificare a imputernicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal
Denumirea/Numele si prenumele ............................
Adresa: ...........................................................
Codul de identificare fiscala .............................
C.Obiectul notificarii*)
Intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (dobanzi, majorari de intarziere, penalitati de intarziere, orice alte obligatii de plata accesorii) conform prevederilor cap.II din Ordonanta Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare (ordonanta):
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
Model notificare pentru acordarea scutirii directe de la plata accizelor pentru gaz natural si energie electricaMODEL DE NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (OG nr. 6 / 2019)Finantele modifica Procedura de aplicare a masurilor de restructurare a obligatiilor bugetare restante la 31 iulie 2020Articole similare
Operatorii economici pot solicita Certificate pentru Situatii de Urgenta in platforma digitalaStudiu de caz: Contributii sociale aferente indemnizatiei administratoruluiNOU! Platforma aici.gov.ro poate fi accesata si pentru decontarea indemnizatiei privind reducerea timpului de muncaPrecizari importante MMPS cu privire la plata a 41,5% din costul salarial. Masura somajului tehnic continua pentru anumite domeniiAproape 30.000 de locuri de munca vacante la nivel national. Peste 1.400 sunt destinate persoanelor cu studii superioareUltimele articole
Decontare transport angajati. Regim fiscal si studii de caz utileConform Ordinului 2326/2017, declaratiile fiscale se transmit OBLIGATORIU in sistem online. Lista formularelorDeclaratia 112 - Ghid Complet: Obligatii, Sanctiuni si ModelCompletarea D 112 in 2023: Ce beneficii extrasalariale pot fi detaliate in formular?Nomenclatorul obligatiilor fiscale care se platesc in contul unic a fost completat cu 3 noi contributii (Ordinul 1985/2022)Sfaturi de la experti
Refacturare cheltuieli. Regim TVA
Intrebare: Am achizitionat un serviciu intracomunitar, reprezentand cheltuieli cu comisioane si onorarii agent. Am aplicat taxare inversa. Prin contractul de mandat incheiat cu o filiala a noastra, refacturam acest comision. Intrebare:...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Stabilire rezultat din lichidare
Intrebare: O societate comerciala doreste dizolvarea si lichidarea voluntara. In vederea inchiderii, efectueaza la ONRC demersurile pentru prima etapa si primeste incheierea cu data de 24.04.2025. La aceasta data, soldurile din contabilitate...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Achizitie si amortizare licente. Monografie, aspecte fiscale si contabile
Creditare asociatie non profit (ONG). Monografie si reglementari legislative
Masuri fiscale. 4 masuri importante, cu aplicabilitate din 1 AUGUST 2025
Cedare mijloace fixe catre asociat. Cum tratam TVA-ul si impozitul pe venit
Distribuire dividende. Cum sa le distribui in 2025 daca profitul este in contul 1068 - alte rezerve
Impozitul pe venit. Obligatii fiscale in 2025 pentru impozitul din arenda
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA