Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

INFORMARE ANOFM privind anularea creantelor fiscale

10-Dec-2019
1279

Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, fie ca sunt persoane fizice sau juridice, despre posibilitatea de a a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019. Conditia este ca achitarea creantelor principale sa fie facuta pana la data de 15.12.2019.

“Avand in vedere prevederile Ordonantei Guvernului nr.6/2019 si a Ordinului Presedintelui ANOFM nr.728/2019, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, persoane fizice sau juridice care inregistreaza debite existente in sold la data de 31.12.2018 aflate in evidenta contabila a institutiilor din subordinea ANOFM despre posibilitatea anularii obligatiilor de plata a accesoriilor in conditiile in care creanta principala a fost sau va fi achitata pana la data de 15.12.2019. Persoanele interesate pot depune la sediile Agentiilor Judetene de Ocupare a Fortei de Munca o notificare privind intentia de a beneficia de aceasta facilitate fiscala conform modelului anexat”, anunta ANOFM.

Extras din Anexa 1 la procedura NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare.

  1. Date de identificare ale debitorului

Cod de identificare fiscala ...............................................

Denumirea/numele si prenumele .......................................

Domiciliu fiscal: judetul/sectorul ........................, localitatea,............................., strada ................................, num?r ................., bloc................., scara......, apartament.............

Telefon...........................................

Fax..........................

E-mail Cod de identificare fiscala pentru sediile secundare .................................. .................................. ..................................

Codul de inregistrare fiscala atribuit de organul fiscal/Codul unic de inregistrare atribuit potrivit legii speciale pentru persoane fizice care desfasoara si activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere sub alte forme decat asocieri ….....................................

B. Datele de identificare a imputernicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal

Denumirea/Numele si prenumele ............................

Adresa: ...........................................................

Codul de identificare fiscala .............................

 C.Obiectul notificarii*)

Intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (dobanzi, majorari de intarziere, penalitati de intarziere, orice alte obligatii de plata accesorii) conform prevederilor cap.II din Ordonanta Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare (ordonanta):

Descarca de aici MODELUL DE NOTIFICARE, editabil >>

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "INFORMARE ANOFM privind anularea creantelor fiscale":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Miercuri, 30 Iunie 2021, este termenul limita pentru depunerea Formularul 394
    • Administratia Judeteana a Finantelor Publice Ialomita reaminteste contribuabililor ca miercuri 30 iunie este ultima zi in care se poate depune ”Declaratia informativa privind livrarile/ prestarile ?i achizitiile efectuate pe teritoriul national de persoanele inregistrate in scopuri de TVA - aferente perioadei de raportare precedente”. Perioada de raportare este cea declarata pentru depunerea decontului de TVA, prevazuta la art. 322 din Legea nr.227/2015) . Obligativitatea depunerii...» citeste mai departe aici

  • A fost publicat noul model al formularului tipizat Proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor (Ordinul 722/2021)
    • Ordinul nr. 722/2021 pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.494/2013 privind aprobarea modelului si continutului formularului tipizat "Proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor", cod A.N.A.F. 14.13.22.99/7, destinat utilizarii in activitatea de control a inspectorilor antifrauda din cadrul Directiei Generale Antifrauda Fiscala a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 607 din 18 iunie 2021. Actul normativ a intrat...» citeste mai departe aici

  • Regimul fiscal - contabil al creantelor neincasate. Rezolvati problema fara sa apelati la Justitie
    • Stimate contabil, Clientii intarzie cu plata facturilor? Intarzierile acestea va deregleaza fluxul de numerar? In consecinta, aveti la randul dvs. intarzieri cu plata facturilor sau chiar a salariilor? Problema este veche si este prezenta in orice firma. Si, invariabil, ea ajunge intotdeauna spre rezolvare in ograda dvs., a Departamentului Financiar-Contabil. Pentru ca dvs., contabilul, sunteti prima reduta de aparare. Dvs. sunteti cel care trebuie sa analizeze complexitatea fiecarei situatii cu...» citeste mai departe aici

  • Obligatii fiscale de plata privind veniturile realizate din criptomonede
    • O persoana fizica (nu PFA) doreste sa investeasca o anumita suma in criptomonede. La extragerea acestora PFA este obligata sa isi depuna declaratia unica si sa plateasca impozit (daca obtine profit)? In cazul in care isi depaseste plafonul a 12 salarii este obligat sa plateasca la sanatate si pensie? Raspunsul consultantului fiscal Dani Cucu: Veniturile realizate din transferul de moneda virtuala reprezinta venituri impozabile incluse in categoria veniturilor din alte surse, potrivit art. 114...» citeste mai departe aici

  • Cele mai utile beneficii extrasalariale oferite de angajatori
    • Este o practica frecventa pentru angajator ca acesta sa ofere, pe langa salariu, o serie de facilitati extrasalariale angajatului. Cele mai utile pentru angajator sunt cele care beneficiaza de scutiri de impozit sau deduceri. In ceea ce-l priveste pe angajat, acesta este interesat de o serie de beneficii extrasalariale, care fie ii aduc avantaje la bugetul personal, fie ii ofera diferite inlesniri. Bonuri de masa Aceasta este una dintre facilitatile cele mai larg raspandite in mediul privat si...» citeste mai departe aici

  • Formularele fiscal-contabile pot fi gata in 2 minute!
    • Stii cate formulare trebuie sa completezi daca firma ta detine o casa de marcat electronica dotata cu jurnal fiscal? Nu mai putin de 8! Dar pentru registrul de casa, stii cate formulare iti cere legea sa completezi zilnic, in dublu exemplar? Minimum 4: chitanta, dispozitia de plata / incasare, imputernicirea, decontul de cheltuieli / deplasare. Sa mai vorbim de sutele de formulare SSM obligatorii ori de formularele GDPR? Din pacate, traim in Romania si activitatea legala a unei firme, mica...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016