Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

INFORMARE ANOFM privind anularea creantelor fiscale

10-Dec-2019
1033

Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, fie ca sunt persoane fizice sau juridice, despre posibilitatea de a a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019. Conditia este ca achitarea creantelor principale sa fie facuta pana la data de 15.12.2019.

“Avand in vedere prevederile Ordonantei Guvernului nr.6/2019 si a Ordinului Presedintelui ANOFM nr.728/2019, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, persoane fizice sau juridice care inregistreaza debite existente in sold la data de 31.12.2018 aflate in evidenta contabila a institutiilor din subordinea ANOFM despre posibilitatea anularii obligatiilor de plata a accesoriilor in conditiile in care creanta principala a fost sau va fi achitata pana la data de 15.12.2019. Persoanele interesate pot depune la sediile Agentiilor Judetene de Ocupare a Fortei de Munca o notificare privind intentia de a beneficia de aceasta facilitate fiscala conform modelului anexat”, anunta ANOFM.

Extras din Anexa 1 la procedura NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare.

  1. Date de identificare ale debitorului

Cod de identificare fiscala ...............................................

Denumirea/numele si prenumele .......................................

Domiciliu fiscal: judetul/sectorul ........................, localitatea,............................., strada ................................, num?r ................., bloc................., scara......, apartament.............

Telefon...........................................

Fax..........................

E-mail Cod de identificare fiscala pentru sediile secundare .................................. .................................. ..................................

Codul de inregistrare fiscala atribuit de organul fiscal/Codul unic de inregistrare atribuit potrivit legii speciale pentru persoane fizice care desfasoara si activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere sub alte forme decat asocieri ….....................................

B. Datele de identificare a imputernicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal

Denumirea/Numele si prenumele ............................

Adresa: ...........................................................

Codul de identificare fiscala .............................

 C.Obiectul notificarii*)

Intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (dobanzi, majorari de intarziere, penalitati de intarziere, orice alte obligatii de plata accesorii) conform prevederilor cap.II din Ordonanta Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare (ordonanta):

Descarca de aici MODELUL DE NOTIFICARE, editabil >>

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "INFORMARE ANOFM privind anularea creantelor fiscale":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!‚Äč

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Completare Formular 394 pas cu pas. Parcurgeti noutatile pentru a completa D 394 fara greseli!
    • UPDATE septembrie 2020 Ordinul nr. 3281/2020 pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.769/2015 privind declararea livrarilor/prestarilor si achizitiilor efectuate pe teritoriul national de persoanele inregistrate in scopuri de TVA si pentru aprobarea modelului si continutului declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national de persoanele inregistrate in scopuri de TVA a fost publicat in...» citeste mai departe aici

  • Tratament fiscal aplicat tichetelor cadou
    • Care este tratamentul fiscal care se aplica in cazul unei microintreprinderi care acorda tichete cadou salariatilor - in afara celor prevazute in limita a 150 lei? Impozit 10% sau acordare de avantaje in natura? Raspunsul specialistului Microintreprinderile pot acorda tichete cadou in conditiile Legii 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare: angajatilor, pentru cheltuieli sociale. altor categorii de beneficiari, pentru campaniile de marketing, studiul pietei, promovarea pe...» citeste mai departe aici

  • Teste COVID suportate de angajator. Sunt deductibile aceste cheltuieli?
    • Societatea a suportat costul testelor COVID pentru o parte dintre salariatii care au intrat in contact cu un angajat testat pozitiv. Pentru testare, doctorul de medicina muncii a dispus efectuarea testelor asa cum este mentionat in Ordinul nr. 3.577/2020 art. 1 alin .(1) lit. k) "k) asigura comunicarea permanenta cu medicul/serviciul de medicina muncii pentru a se monitoriza starea de sanatate a angajatilor, astfel incat acestia sa poata beneficia de masurile preventive profilactice care au fost...» citeste mai departe aici

  • Venituri din activitati independente. Contributia de asigurari sociale de sanatate
    • In urma unei Inspectii Fiscale (aviz 04.04.2017, RIF 10.05.2017), la o persoana fizica neautorizata, care a desfasurat activitati independente (vanzare-cumparare autoturisme), perioada verificata este 2011-2016. Intrebarea mea: pentru anul 2011, persoana fizica avea obligatia platii contributiei sociale de sanatate? Daca da, care este temeiul legal. Multumesc! Raspunsul consultantului fiscal Dani Cucu: Pentru anul 2011, prevederile legale care au reglementat modul de stabilire, calcul si plata...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016