
Raportul Special
realizat de specialisti
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, fie ca sunt persoane fizice sau juridice, despre posibilitatea de a a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019. Conditia este ca achitarea creantelor principale sa fie facuta pana la data de 15.12.2019.
“Avand in vedere prevederile Ordonantei Guvernului nr.6/2019 si a Ordinului Presedintelui ANOFM nr.728/2019, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, persoane fizice sau juridice care inregistreaza debite existente in sold la data de 31.12.2018 aflate in evidenta contabila a institutiilor din subordinea ANOFM despre posibilitatea anularii obligatiilor de plata a accesoriilor in conditiile in care creanta principala a fost sau va fi achitata pana la data de 15.12.2019. Persoanele interesate pot depune la sediile Agentiilor Judetene de Ocupare a Fortei de Munca o notificare privind intentia de a beneficia de aceasta facilitate fiscala conform modelului anexat”, anunta ANOFM.
Extras din Anexa 1 la procedura NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cod de identificare fiscala ...............................................
Denumirea/numele si prenumele .......................................
Domiciliu fiscal: judetul/sectorul ........................, localitatea,............................., strada ................................, num?r ................., bloc................., scara......, apartament.............
Telefon...........................................
Fax..........................
Taxare 2025 Noutatile Codului fiscal
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
E-mail Cod de identificare fiscala pentru sediile secundare .................................. .................................. ..................................
Codul de inregistrare fiscala atribuit de organul fiscal/Codul unic de inregistrare atribuit potrivit legii speciale pentru persoane fizice care desfasoara si activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere sub alte forme decat asocieri ….....................................
B. Datele de identificare a imputernicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal
Denumirea/Numele si prenumele ............................
Adresa: ...........................................................
Codul de identificare fiscala .............................
C.Obiectul notificarii*)
Intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (dobanzi, majorari de intarziere, penalitati de intarziere, orice alte obligatii de plata accesorii) conform prevederilor cap.II din Ordonanta Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare (ordonanta):
Atentie contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Articole similare
Finantele modifica Procedura de aplicare a masurilor de restructurare a obligatiilor bugetare restante la 31 iulie 2020Model notificare pentru acordarea scutirii directe de la plata accizelor pentru gaz natural si energie electricaMODEL DE NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (OG nr. 6 / 2019)Articole similare
ANOFM: Aproape 2.300 de locuri disponibile in luna aprilie la cursurile gratuite de formare profesionalaANOFM: Cursuri gratuite de formare profesionala pentru peste 2.300 de persoane, in martie 2019ANOFM: Rata somajului, in scadere in luna aprilieUn nou formular CAS de completat pana la 15 februarieCursurile ANOFM, un adevarat succes: Aproape 7.000 de participanti in primele 4 luni din an!Ultimele articole
Decontare transport angajati. Regim fiscal si studii de caz utileConform Ordinului 2326/2017, declaratiile fiscale se transmit OBLIGATORIU in sistem online. Lista formularelorDeclaratia 112 - Ghid Complet: Obligatii, Sanctiuni si ModelCompletarea D 112 in 2023: Ce beneficii extrasalariale pot fi detaliate in formular?Nomenclatorul obligatiilor fiscale care se platesc in contul unic a fost completat cu 3 noi contributii (Ordinul 1985/2022)Sfaturi de la experti
Inchiriere bunuri imobile. Puncte de lucru. Drept de deducere TVA
Intrebare: O societate care are in comodat spatii rezidentiale, primite prin contract de comodat de la o persoana fizica, respectiv administratorul societatii, pe care le inchiriaza ca spatii de locuit catre firme si persoane fizice, are...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Tratamentul fiscal al cheltuielilor facute de asociatul unic fara documente justificative
Intrebare: Administratorul societatii, cetatean italian, care este si asociat unic, achita cu cardul firmei diverse cheltuieli: bilete de avion, cazare, inchiriere de masini, combustibil si altele. Nu primesc la toate documente...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
SAF-T D406: Cum se calculeaza perioada de gratie pentru luna ianuarie 2025
Venituri neimpozabile. Ce venituri intra in plafonul lunar de 33% in 2025
Declaratia 101. Termen depunere si instructiuni de completare
Baza de calcul CASS PFA. Model de calcul pentru PFA la norma de venit si reglementari cheie
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA