Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

INFORMARE ANOFM privind anularea creantelor fiscale

10-Dec-2019
2039

Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, fie ca sunt persoane fizice sau juridice, despre posibilitatea de a a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019. Conditia este ca achitarea creantelor principale sa fie facuta pana la data de 15.12.2019.

“Avand in vedere prevederile Ordonantei Guvernului nr.6/2019 si a Ordinului Presedintelui ANOFM nr.728/2019, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza debitorii, persoane fizice sau juridice care inregistreaza debite existente in sold la data de 31.12.2018 aflate in evidenta contabila a institutiilor din subordinea ANOFM despre posibilitatea anularii obligatiilor de plata a accesoriilor in conditiile in care creanta principala a fost sau va fi achitata pana la data de 15.12.2019. Persoanele interesate pot depune la sediile Agentiilor Judetene de Ocupare a Fortei de Munca o notificare privind intentia de a beneficia de aceasta facilitate fiscala conform modelului anexat”, anunta ANOFM.

Extras din Anexa 1 la procedura NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare.

  1. Date de identificare ale debitorului

Cod de identificare fiscala ...............................................

Denumirea/numele si prenumele .......................................

Domiciliu fiscal: judetul/sectorul ........................, localitatea,............................., strada ................................, num?r ................., bloc................., scara......, apartament.............

Telefon...........................................

Fax..........................

E-mail Cod de identificare fiscala pentru sediile secundare .................................. .................................. ..................................

Codul de inregistrare fiscala atribuit de organul fiscal/Codul unic de inregistrare atribuit potrivit legii speciale pentru persoane fizice care desfasoara si activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere sub alte forme decat asocieri ….....................................

B. Datele de identificare a imputernicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal

Denumirea/Numele si prenumele ............................

Adresa: ...........................................................

Codul de identificare fiscala .............................

 C.Obiectul notificarii*)

Intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (dobanzi, majorari de intarziere, penalitati de intarziere, orice alte obligatii de plata accesorii) conform prevederilor cap.II din Ordonanta Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare (ordonanta):

Descarca de aici MODELUL DE NOTIFICARE, editabil >>

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?


MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • SAF-T D406: Cum se calculeaza perioada de gratie pentru luna ianuarie 2025

    • Inca din anul 2022 a devenit obligatoriu pentru contribuabilii mari sistemul SAF-T, adica fisierul standard international utilizat pentru transferul electronic de date si informatii contabile si fiscale de la entitatile economice catre autoritatile fiscale. Acesta se aplica din 2023 pentru contribuabilii mijlocii, iar din 2025 trebuie depus si de firmele mici. Asa cum stim deja, exista si anumite perioade de gratie care sunt acordate de autoritati. In acest articol vom vedea pana cand poate...» citeste mai departe aici

  • Venituri neimpozabile. Ce venituri intra in plafonul lunar de 33% in 2025

    • Veniturile neimpozabile care pot fi incluse in plafonul lunar de 33% din salariul de baza sunt reglementate conform modificarilor aduse Codului Fiscal si in continuarea acestui articol le vom vedea pe cele care sunt in continuare aplicabile, pentru anul 2025. Reamintim ca in acest plafon sunt incluse mai multe beneficii care pot fi acordate de angajatori salariatilor lor. Acestea nu sunt supuse impozitului pe venit, in conditiile in care acestea respecta anumite limite si reguli stabilite prin...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 101. Termen depunere si instructiuni de completare

    • Declaratia 101 privind impozitul pe profit este un document fiscal esential ce trebuie depus anual de contribuabilii obligati la plata acestui impozit, conform prevederilor Codului fiscal. Formularul trebuie completat cu atentie pentru a reflecta corect rezultatul fiscal al exercitiului financiar. In acest articol, analizam cine are obligatia de a depune declaratia 101, care este termenul limita de depunere, instructiunile de completare si principalele aspecte legislative pe care trebuie sa le...» citeste mai departe aici

  • Baza de calcul CASS PFA. Model de calcul pentru PFA la norma de venit si reglementari cheie

    • Contributia de asigurari sociale de sanatate trebuie achitata in anul 2025 si de catre persoanele fizice. In acest articol vom vedea ce contributii trebuie sa plateasca aceste persoane, un model de calcul pentru PFA la norma de venit, dar si cateva reglementari cheie.» citeste mai departe aici

  • [MODEL] Cerere corectie decont TVA si reglementari cheie

    • Cererea de corectie decont TVA este un document folosit atat de contribuabilii persoane juridice, cat si de persoanele fizice inregistrate in scopuri de TVA pentru a rectifica anumite informatii declarate anterior. Corectarea erorilor trebuie realizata cu respectarea unor proceduri stricte impuse de legislatia fiscala pentru a evita posibilele sanctiuni. In acest articol, explicam in detaliu procedura de corectare a decontului de TVA, reglementarile cheie pe care trebuie sa le respectati si va...» citeste mai departe aici

  • Proiect: Pragul pentru deducerea cheltuielilor cu achizitiile ar putea fi MAJORAT la suma de 6.075 lei

    • Un nou Proiect Legislativ, propus de USR, ar putea veni in sprijinul antreprenorilor care vor beneficia de o limita mai mare pentru deducerea cheltuielilor cu achizitiile curente de care afacerile lor au nevoie. Daca in prezent pragul pentru deducerea cheltuielilor cu achizitiile de bunuri este de 2.500 lei, acesta ar putea fi majorat la suma de 6.075 lei, pentru a fi adaptat la preturile de piata curente, care sunt mult mai mari fata de cat erau in momentul in care a fost stabilit actualul...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016