Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

MODEL de NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (OG nr. 6 / 2019)

07-Nov-2019
22731
Ministerul Finantelor Publice a pus in dezbatere publica procedura pentru anularea restantelor accesorii aferente obligatiilor bugetare datorate la 31 decembrie 2018. Solicitarile pentru facilitati fiscale pot fi depuse pana la 16 decembrie 2019. Aici gasiti modelul de NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii.
 
Proiectul de Ordin pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligatiilor de plata accesorii si pentru modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr.2810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a masurilor de restructurare a obligatiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 in cazul debitorilor care au datorii principale in cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei a fost publicat in Transparenta decizionala, pe site-ul MFP, joi - 19 septembrie 2019.
 
Mai multe despre acest subiect puteti citi AICI >>
 
 Vezi AICI CEREREA DE ANULARE a obligatiilor de plata accesorii, potrivit OG nr. 6 / 2019
 
Anexa nr. 1
la procedura
 
NOTIFICARE
privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit Ordonantei Guvernului nr. 6 / 2019 privind instituirea unor facilitati fiscale
 
A. Date de identificare ale debitorului
 
Cod de identificare fiscala ...............................................
Denumirea/numele si prenumele ...............................................
Domiciliu fiscal: judet / sector..............................., localitatea,..................................., 
strada ................................................, numar ................., bloc..................., scara.......,
apartament.............
Telefon........................................... Fax.......................... E-mail
 
Cod de identificare fiscala pentru sediile secundare 
..................................
..................................
.................................
Codul de inregistrare fiscala atribuit de organul fiscal/codul unic de inregistrare atribuit potrivit legii speciale pentru persoane fizice care desfasoara si activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere sub alte forme decat asocieri
….....................................
 
B. Datele de identificare a imputernicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal
 
Denumirea/Numele si prenumele ............................
Adresa: ............................................................
Codul de identificare fiscala .............................
 
C. Obiectul notificarii*
 
Intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (dobanzi, majorari de intarziere, penalitati de intarziere, penalitati de nedeclarare, penalitati,orice alte obligatii de plata accesorii)conform prevederilor Cap.II din OG nr.6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale :

Anularea accesoriilor aferente obligatiilor bugetare restante la data de 31 decembrie 2018 (art. 24 din ordonanta)

Anularea accesoriilor aferente obligatiilor bugetare declarate suplimentar de debitori prin declaratie rectificativa prin care se corecteaza obligatiile bugetare principale cu scadente anterioare datei de 31 decembrie 2018 inclusiv(art. 25 din ordonanta)

Anularea accesoriilor aferente obligatiilor bugetare cu termene de plata pana la data de 31 decembrie 2018 si stinse pana la aceasta data (art. 26 din ordonanta)

Anularea accesoriilor aferente obligatiilor bugetare cu termene de plata pana la data de 31 decembrie 2018 individualizate in decizii de impunere (art. 27 din ordonanta)
 
D. Renuntarea la efectele suspendarii actului administrativ fiscal
 
Numar document suspendare
Data document suspendare
Denumire obligatie bugetara
Suma (lei)
......................
......................
 
 
E. Anularea obligatiilor in cazul persoanelor pentru care s-a atras raspunderea potrivit legii
 
Date de identificare ale debitorului principal
 
Cod de identificare fiscala
Denumirea/numele si prenumele
Cuantumul obligatiilor bugetare pentru care a fost atrasa raspunderea (lei)
 
Semnatura
 
*Se poate bifa o singura casuta sau oricate doreste solicitantul

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "MODEL de NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (OG nr. 6 / 2019)":
Rating:

Nota: 3.25 din 16 voturi
Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Atentie, contabili! Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Cheltuieli de constituire: ce sunt, cum le inregistram si studii de caz

    • In acest articol vom discuta despre cheltuielile de constituire. Vom vedea ce sunt acestea, cum le inregistram in contabilitate, dar si cateva studii de caz utile contribuabililor. Ce sunt cheltuielile de constituire Cheltuielile de constituire sunt cheltuielile ocazionate de infiintarea sau dezvoltarea unei entitati (taxe si alte cheltuieli de inscriere si inmatriculare, cheltuieli privind emisiunea si vanzarea de actiuni si obligatiuni, precum si alte cheltuieli de aceasta natura, legate...» citeste mai departe aici

  • Bon fiscal pierdut. Studiu de caz util pentru pentru contabili

    • O societate de constructii a achizitionat niste materiale cu factura in data de 05.10.2023, achitata cash (valoare de 175 lei). De la acest furnizor se cumpara frecvent cu plata la termen, prin ordin de plata. La o verificare a fisei partener, s-a descoperit diferenta dintre solduri, reprezentata de factura din 05.10.2023, al carei bon fiscal s-a pierdut. Se poate inregistra plata acestei facturi, facuta cash de catre adiministrator, desi, nu mai avem bonul fiscal? Care este inregistrarea...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare. Monografii si studii de caz utile

    • In acest articol vom prezenta cateva monografii contabile si studii de caz utile pentru dividendele interimare. Dividende interimare. Se mai calculeaza acestea daca firma va fi lichidata? Speta 1 Societatea are la 31.03.2024 profit. Intentionam sa demaram procedura de inchidere a firmei - lichidare/dizolvare. Cu acest profit de la 31.03.2024 ce facem? Suntem obligati sa facem bilant interimar si sa-l repartizam pe dividende si abia dupa facem si bilantul pentru etapa intai a lichidarii...» citeste mai departe aici

  • Situatii semestriale 2024. Cine NU va intocmi raportari contabile la 30 iunie 2024

    • De curand a fost aprobat sistemul de raportari contabile la 30 iunie 2024 prin Ordinul 3100/2024. Situatiile semestriale vor a fi depuse la unitatile teritoriale ale Finantelor pana cel mai tarziu la data de 19 august 2024. Cine nu are aceasta obligatie? Cine NU depune raportari contabile la 30 iunie 2024 Conform Referatului de aprobare, entitatile care nu au desfasurat activitate de la data infiintarii pana la 30 iunie 2024, cele care in tot semestrul I al anului 2024 s-au aflat in...» citeste mai departe aici

  • Microintreprindere in 2024. Daca bilantul a fost depus cu intarziere, firma va trece la impozit pe profit?

    • Societatea este platitoare de impozit pe microintreprindere de la infintare (2019) pana in prezent, dar am depus bilantul cu intarziere 02.06.2024, va trece la plata impozitului pe profit? Microintreprinderi si depunerea bilntului cu intarziere – raspunsul specialistului: Incepand cu data de 01.01.2024, potrivit OUG nr. 115/2023, se introduce o noua litera, lit. i), cu urmatorul cuprins: 1. a depus in termen situatiile financiare anuale, daca are aceasta obligatie potrivit legii. Pentru a...» citeste mai departe aici

  • Controalele antifrauda continua! Ce operatori economici sunt in vizorul autoritatilor

    • Operatorii economici din zona Garii de Nord Bucuresti sunt in vizorul autoritatilor! Au fost efectuate controale antifrauda la acesti comercianti in cursul zilei de 19 iulie 2024. Directia generala antifrauda fiscala (DGAF) evalueaza sistematic riscul fiscal din zonele comerciale in care nivelul de conformare a contribuabililor la respectarea legislatiei fiscale este unul redus si organizeaza actiuni operative in vederea descoperirii si sanctionarii abaterilor de la prevederile legale....» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016