
Raportul Special
realizat de specialisti
De la reducerea timpului dedicat activitatilor repetitive si pana la imbunatatirea comunicarii dintre angajati, digitalizarea datelor si automatizarea fluxurilor de lucru aduc beneficii incontestabile companiilor care decid sa le utilizeze.
Un software de salarizare este, in acest context, un must have al oricarei companii moderne. Sa vedem insa care sunt beneficiile integrarii unui soft de salarizare performant si ce caracteristici ar trebui sa urmaresti atunci cand decizi sa achizitionezi unul pentru compania ta.
Automatizarea procesului de calcul salarial
Salarizarea este unul dintre acele procese ce pot bloca activitatea departamentului de resurse umane pentru mai multe zile atunci cand nu utilizezi un program de calcul salarial.
In cazul ideal, modulul de calcul salarial va fi integrat cu aplicatiile de administrare de personal si pontaj. Salariul este calculat pornind de la informatiile din contractele de munca, ce vor fi gestionate in varianta electronica cu un soft de administrare de personal, si adaugand informatiile zilnice legate de prezenta, tipul orelor lucrate, delegatii sau concedii (informatii gestionate de un soft de pontaj).
Ideal este, asadar, sa automatizam cele trei activitati repetitive importante ale departamentului de HR: Admin de personal, Pontaj si Salarizare.
Programul de calcul al salariilor de la Sincron HR Software, de exemplu, se poate integra si cu alte aplicatii ce gestioneaza pontajul si / sau softul de administrare de personal, nu doar cu cele care fac parte din solutia completa, all-in-one, oferita de companie.
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025 - Editie revizuita
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Poti, astfel, sa generezi automat documente precum state de plata, fluturasi de salariu, centralizatoare sau declaratii fiscale, si este mult mai simplu sa actualizezi sau rectifici informatiile, daca este nevoie.
Totul pentru un plus de rapiditate si corectitudine – implicit mai mult timp si energie pentru sarcini complexe din partea departamentului de resurse umane.
Flexibilitate si versatilitate
E important ca softul de salarii ales sa fie un instrument flexibil si versatil, putandu-se plia in functie de fluxurile clientului, oferind numeroase optiuni de configurare, filtrare si parametrizare.
Acest aspect iti va permite sa configurezi elementele salariale in mod personalizat, in functie de propria politica de salarii si legislatia muncii, de exemplu: sporuri si indemnizatii, tipuri de prime (inregistrand atat primele brute cat si cele nete, tichetele de masa sau alte tipuri de tichete pentru salariati).
Opteaza pentru un software actualizat in permanenta, ce se aliniaza modificarilor fiscale si legislative
Atunci cand vorbim despre implicatiile fiscale, e cum nu se poate mai important sa alegi un soft al unui furnizor de incredere, cu traditie pe piata si experienta in alinierea la modificarile fiscale si legislative.
Softul de calcul salarial va trebui sa fie in permanenta actualizat cu modificarile Codului Muncii sau ale Codului Fiscal, iar calculele si raportarile sa fie corecte.
Ar fi ideal sa beneficiezi de un instrument de business analytics complementar software-ului de salarii
Optand pentru o aplicatie ce integreaza functionalitati de HR Analytics, ai la dispozitie un instrument de management modern, de business intelligence, care te ajuta sa obtii insight-uri valoroase din datele de care dispui.
Sincron HR Software a integrat in solutiile de automatizare oferite companiilor, atat in cea all-in-one, cat si in modulele separate, asa cum este softul de salarizare, unul dintre instrumentele de top de business intelligence disponibile la nivel mondial – Power BI de la Microsoft.
Acesta iti permite sa obtii informatii dinamice legate de salarii, tipurile de ore lucrate sau platile la stat, care te pot ajuta sa optimizezi costurile, identificand potentiale avantaje competitive.
Cu ajutorul unui program de salarizare vei reduce semnificativ timpul si efortul destinat acestui proces - unul dintre cele mai consumatoare de timp si de resurse din cadrul departamentului HR. Desigur, varianta ideala este achizitionarea acestuia in cadrul unui program all-in-one, caz in care se va corela cu celelalte module interdependente.
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Articole similare
5 avantaje de care poti beneficia atunci cand angajezi studenti in firma taImpozitul pe gospodarie: o trecere netransparenta la un sistem progresiv de impozitareTot mai multe companii isi externalizeaza serviciileInvestitori romani si straini reuniti in 20 de asociatii lupta impotriva noilor taxe in 2014Despre nivelul de incredere dintre ANAF si contribuabil, Declaratia 088 si schimbarea mentalitatiiUltimele articole
30 de ani impreuna! O poveste de succes - Rentrop&Straton, liderul informatiilor specializate din RomaniaBugetul unui startup: Cum sa il gestionezi eficient in primul an de activitatePermis de Antreprenor - Avantaj competitiv pentru afaceri din toate industriileCum sa-ti organizezi mai eficient veniturile si cheltuielile atunci cand esti freelancerCum iti poate transforma afacerea un sistem ERPArticole similare
Este OFICIAL! A fost aprobat Programul national de digitalizare a microintreprinderilor si IMM-urilor. Firmele au la dispozitie peste 20 de activitati eligibileNoutati legislatie fiscala 5 - 9 octombrie 2009 - Monitorul OficialTitlul VI, Capitolul 1OnLaptop si Flanco dau startul unui parteneriat inovativ, punand la dispozitie servicii de reparatii laptop la indemana tuturor in RomaniaConditii microintreprindere 2024. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele, conform ultimelor modificari legislativeUltimele articole
5 beneficii ale utilizarii unui sistem MES in industria greaBugetul unui startup: Cum sa il gestionezi eficient in primul an de activitateIntegrarea SOFTWARE-ului de gestiune cu platforme de rezervari si livrariLaptopul ASUS nu se aprinde? 5 pasi simpli pentru a identifica problemaCresterea profitabilitatii in servicii: 4 Puncte cheie de optimizare prin digitalizareArticole similare
Legea care te obliga sa-ti platesti facturile la timp: adoptata de ParlamentModificari noi in Codul fiscal: scutire pe transferul de proprietate si plafoane noi pentru platile in numerarProcedura corectare bon fiscal emis eronat. Cum procedam?Producator de biodiesel. Putem vinde din materiile prime?PFA-urile in criza: Risc de radiere automata si noua limitare la numai 3 tipuri de activitatiUltimele articole
Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.BPiata muncii in 2025: Incotro se indreapta angajatorii in fata noilor reglementariCum sa iti conectezi telefonul la televizor? 6 sfaturi utile30 de ani impreuna! O poveste de succes - Rentrop&Straton, liderul informatiilor specializate din Romania[IMPLICATII FISCALE] Donare autoturism unei persoane fizice de catre o microintreprindereSfaturi de la experti
Intrebare: Daca o microintreprindere depaseste plafonul de 250.000 euro la 30.09.2025, adica are venituri cumulate de 1.258.000 lei la 30.09.2025, trece la impozit pe profit? Ce curs euro se foloseste la calcularea plafonului si in cat timp...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Calcul deduceri fiscale aferente profitului reinvestit
Intrebare: O societate vrea sa aplice scutirea pentru profit reinvestit in T3. Datele sunt urmatoarele:
Investitie activ: 45.929,90 lei
Profit brut (cont 121): 64.502,90 lei
Profit impozabil: 81.596,21 lei
Impozit pe profit: 13.055,39 lei
In...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA