Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
Institutul National de Sanatate Publica a publicat recent un document prin care prezinta un set de recomandari de sanatate publica privind masurile generale de relaxare a restrictiilor impuse de starea de urgenta pentru limitarea raspandirii infectiei cu virusul SARS COV 2.
In vederea limitarii evolutiei cazurilor de imbolnaviri cu noul coronavirus, masurile de prevenire sunt adresate mai multor domenii de activitate. Toate aceste recomandari au in vedere reluarea activitatilor suspendate, cu riscuri cat mai scazute de transmitere a infectiei.
Entitatile cu responsabilitati de reglementare in domeniile specifice de activitate pot emite proceduri sau reguli proprii aplicabile acestora pornind de la recomandarile generale.
Recomandari privind activitatea in birourile deschise
Masuri care privesc angajatii
Angajatii vor respecta masurile de precautie universal valabile:
1. - portul obligatoriu mastii (medicale/non-medicale), care pentru o protectie eficace trebuie sa acopere atat gura, cat si nasul.
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024
Manual de politici contabile - Stick USB
3. - izolare la domiciliu in cazul in care a venit in contact cu un caz suspect sau confirmat de infectie cu virusul SARS COV-2 si respectarea masurilor aplicabile, in vigoare.
4. - spalatul pe maini ori de cite ori este nevoie, evitarea atingerii fetei cu mainile neigienizate.
Masuri care privesc angajatorul
Angajatorii vor asigura:
1. Programul de lucru decalat pentru a evita aglomerarile la intrare/iesire din incinta si pentru a limita numarul de angajati prezenti in acelasi timp in aceeasi incinta;
2. Triajul observational al angajatilor si nu vor permite prezenta la locul de munca al persoanelor care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);
3. Termometrizarea zilnic, la intrarea in tura de serviciu – angajatii cu temperatura peste 37 C vor fi trimisi acasa cu indicatie de consultare a medicului de familie;
4. Vor asigura o distanta de minimum 1,5 m intre angajatii care lucreaza la birouri orientate fata-spate si spate-spate;
5. Pentru birourile orientate fata-fata vor asigura separarea acestora cu paravane care se vor dezinfecta zilnic cu solutii pe baza de alcool;
6. Dezinfectia suprafetelor de lucru la inceperea serviciului si apoi o data la 4 ore;
7. Acordarea pauzelor de masa esalonat, cu respectarea distantei fizice de minimum 2 m;
8. Aerisirea periodica a incaperilor;
9. In cazul incaperilor climatizate cu recircularea aerului se efectua nebulizare o data pe saptamana, de preferat la sfarsitul saptamanii si se va efectua dezinfectia instalatiei de climatizare conform instructiunilor producatorului.
Atentie! Documentul nu reprezinta un plan de reluare a activitatilor suspendate prin acte normative sau alte masuri administrative emise/luate de autoritati. INSP are in lucru documente similare privind alte domenii afectate de masuri.
Atentie contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
Articole similare
Inspectia Muncii recomanda intocmirea unui plan de protectie in vederea asigurarii sanatatii anagajatilorArticole similare
ANAF-Masuri pentru limitarea raspandirii infectiei cu coronavirus in unitatile fiscaleConditii de siguranta si sanatate pentru angajatii care se reintorc la munca dupa data de 15 mai (Informare ITM)Recomandari ANAF pentru angajati si contribuabili. Program de lucru decalat si suspendarea deplasarilorLegea preventiei va avea o componenta pentru administratia locala. Noua lege se va publica in cateva zileMMPS vine in sprijinul angajatilor si face o serie de recomandari pentru prevenirea infectarii cu coronavirusSfaturi de la experti
Inregistrare prejudiciu agent vanzari stabilit de catre instanta
Intrebare: Suntem o firma de productie care detine o retea de distributie cu livrari catre persoane juridice, unde vindem in baza de factura si chitanta la livrare. Agentii nostri emit facturi si chitante catre clienti de pe dispozitive...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Tratament fiscal TVA servicii de editare articole catre o persoana fizica din UE
Intrebare: O societate inregistrata in regim normal de tva intentioneaza sa presteze servicii de editare articole pentru beneficiar persoana fizica non-UE. Va factura cu tva aceste servicii? Implica alte declaratii in afara D300 si D394?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Lipsa de numerar in casierie. Care este monografia contabila
Vineri, 20 septembrie 2024, termenul pentru aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare
RO e-Factura: Cum se pot corecta facturile transmise eronat in sistem
Fonduri elvetiene pentru IMM-urile romanesti. Cand se va derula programul si ce sume se acorda
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2024Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2024Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2024Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2024Legislatie TVA