
Atentie contabili!
Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021
Agentia Nationala de Administrare Fiscala anunta ca a dispus o serie de masuri, care sunt aplicate in scopul asigurarii sanatatii personalului, dar si pentru protectia contribuabililor.
ANAF subliniaza ca, inca de la primele informatii cu privire la riscul de raspandire al infectiei cu COVID-19, in fiecare unitate fiscala au fost asigurate produse igienico-sanitare, iar stocurile sunt reinnoite permanent.
Masurile sunt necesare in scop preventiv, dar si pentru desfasurarea activitatii ANAF si a structurilor subordonate:
1. Au fost stabilite punctele cheie si activitatile care necesita un flux continuu, precum si numarul de personal necesar pentru asigurarea acestora, respectiv 15% din totalul angajatilor ANAF,de exemplu la ghiseul unic, trezorerie, registratura, asistenta contribuabili, relatii cu publicul, etc.
2. Este limitat accesul in cadrul spatiilor destinate contribuabililor, astfel incat sa se evite crearea de cozi/aglomeratie, stabilindu-se o distanta de cel putin 1.5m intre persoane.
3. Sunt asigurate, pentru personalul propriu, materiale igienico-sanitare: sapun, prosoape hartie, masti de protectie, manusi de protectie si dezinfectanti pentru protectia acestora.
4. In regim de urgenta sunt asigurate servicii de dezinsectie si dezinfectie a spatiilor in care isi desfasoara activitatea personalul ANAF.
5. Pentru personalul care utilizeaza mijloacele de transport public ora de incepere este stabilita in intervale orare decalate cu o ora/o ora jumatate fata de programul normal, respectiv ora 8.00, ora 9.00 si ora 10.00, pentru perioada 12.03-31.03 2020.
6. Se realizeaza permanent prelucrarea informatiilor si a masurilor de protectie pentru prevenirea infectarii cu COVID-19, cu toti angajatii.
7. Toate sedintele, intalnirile cu participare extinsa se realizeaza in sistem video conferinta, iar delegatiile/deplasarile angajatilor sunt suspendate in perioada urmatoare.
8. Sunt stabilite activitatile si sunt identificati salariatii care isi pot desfasura activitatea la distanta, respectiv 50% din totalul angajatilor ANAF.
9. Sunt identificati angajatii care au efectuat ore suplimentare si se acorda zilele de recuperare in vederea asigurarii posibilitatii rotirii personalului.
10. Toti angajatii ANAF completeaza o declaratie pe proprie raspundere, cu privire la riscul de contaminare.
11. La intrarea in toare sediile este afisat materialul informativ cu privire la mijloacele de comunicare la distanta cu ANAF.
Agentia precizeaza ca au fost contituite, atat la nivel centrat, cat si la nivel regional, structuri pentru gestionarea masurilor destinate prevenirii raspandirii COVID-19, care vor adopta noi masuri, in functie de evolutia situatiei.
Pana la aceasta data nu sunt cazuri de infectare cu COVID-19 in randul angajatilor ANAF.
Sursa: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021
Intrebare: O microintreprindere neinregistrata in scopuri de TVA detine parti sociale intr-o alta societate in cota de 50%, pe care le cedeaza in favoarea celuilalt asociat. Valoarea tranzactiei este de peste 1.000.000 euro, care va fi...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Societatea noastra detine un atestat de comercializare produse energetice in sistem angro (benzina, motorina, kerosen si biocombustibil). In 02.04.2021 a aparut Ordinul 474 pentru aprobarea configuratiei Codului de accize si a...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<