Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANAF-Masuri pentru limitarea raspandirii infectiei cu coronavirus in unitatile fiscale

13-Mar-2020
3243

Agentia Nationala de Administrare Fiscala anunta ca a dispus o serie de masuri, care sunt aplicate in scopul asigurarii sanatatii personalului, dar si pentru protectia contribuabililor.

ANAF subliniaza ca, inca de la primele informatii cu privire la riscul de raspandire al infectiei cu COVID-19, in fiecare unitate fiscala au fost asigurate produse igienico-sanitare, iar stocurile sunt reinnoite permanent.

Masurile sunt necesare in scop preventiv, dar si pentru desfasurarea activitatii ANAF si a structurilor subordonate:

1. Au fost stabilite punctele cheie si activitatile care necesita un flux continuu, precum si numarul de personal necesar pentru asigurarea acestora, respectiv 15% din totalul angajatilor ANAF,de exemplu la ghiseul unic, trezorerie, registratura, asistenta contribuabili, relatii cu publicul, etc.

2. Este limitat accesul in cadrul spatiilor destinate contribuabililor, astfel incat sa se evite crearea de cozi/aglomeratie, stabilindu-se o distanta de cel putin 1.5m intre persoane.

3. Sunt asigurate, pentru personalul propriu, materiale igienico-sanitare: sapun, prosoape hartie, masti de protectie, manusi de protectie si dezinfectanti pentru protectia acestora.

4. In regim de urgenta sunt asigurate servicii de dezinsectie si dezinfectie a spatiilor in care isi desfasoara activitatea personalul ANAF.

5. Pentru personalul care utilizeaza mijloacele de transport public ora de incepere este stabilita in intervale orare decalate cu o ora/o ora jumatate fata de programul normal, respectiv ora 8.00, ora 9.00 si ora 10.00, pentru perioada 12.03-31.03 2020.

6. Se realizeaza permanent prelucrarea informatiilor si a masurilor de protectie pentru prevenirea infectarii cu COVID-19, cu toti angajatii.

7. Toate sedintele, intalnirile cu participare extinsa se realizeaza in sistem video conferinta, iar delegatiile/deplasarile angajatilor sunt suspendate in perioada urmatoare.

8. Sunt stabilite activitatile si sunt identificati salariatii care isi pot desfasura activitatea la distanta, respectiv 50% din totalul angajatilor ANAF.

9. Sunt identificati angajatii care au efectuat ore suplimentare si se acorda zilele de recuperare in vederea asigurarii posibilitatii rotirii personalului.

10. Toti angajatii ANAF completeaza o declaratie pe proprie raspundere, cu privire la riscul de contaminare.

11. La intrarea in toare sediile este afisat materialul informativ cu privire la mijloacele de comunicare la distanta cu ANAF.

Agentia precizeaza ca au fost contituite, atat la nivel centrat, cat si la nivel regional, structuri pentru gestionarea masurilor destinate prevenirii raspandirii COVID-19, care vor adopta noi masuri, in functie de evolutia situatiei.

Pana la aceasta data nu sunt cazuri de infectare cu COVID-19 in randul angajatilor ANAF.

 

Sursa: Agentia Nationala de Administrare Fiscala

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAF-Masuri pentru limitarea raspandirii infectiei cu coronavirus in unitatile fiscale":
Rating:

Nota: 3 din 2 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Sanctiuni si amenzi pentru nedepunerea la termen a raportarilor contabile la 30 iunie 2021
    • In Monitorul Oficial, Partea I nr. 699 din 15 iulie 2021, a fost publicat Ordinul nr. 763/2021 pentru aprobarea Sistemului de raportare contabila la 30 iunie 2021 a operatorilor economici. Conform actului normativ, raportarile contabile la 30 iunie 2021 se depun la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor pana cel mai tarziu la data de 16 august 2021. Nedepunerea raportarilor contabile la 30 iunie 2021 in conditiile prevazute de ordin se sanctioneaza conform prevederilor art. 42 din...» citeste mai departe aici

  • MFP modifica din nou IMM Invest Romania. Vezi cele 8 schimbari propuse
    • Ministerul Finantelor a publicat un nou Proiect de Hotarare pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 282/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 110/2017 privind Programul de sustinere a intreprinderilor mici si mijlocii si a intreprinderilor mici cu capitalizare de piata medie - IMM INVEST ROMANIA. Prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.16/10.03.2021 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I,...» citeste mai departe aici

  • Cand este obligatoriu sa completati numarul EORI in Declaratia vamala cu set redus de date
    • Conform unei informari de pe site-ul oficial al Directiei Generale a Vamilor, numarul EORI se completeaza OBLIGATORIU atunci cand declaratia vamala cu set redus de date se depune prin reprezentare directa. Acest lucru inseamna ca importatorul va avea si calitatea de declarant si va depune declaratia vamala cu set redus de date. „In cazul reprezentarii directe, numarul EORI este obligatoriu pentru importator deoarece are calitatea de declarant. Precizam ca tipul de reprezentare este...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016