Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Solutii fiscal-contabile pentru antreprenorii implicati in actvitati de transport si logistica

24-Mai-2024
1740
Solutii fiscal-contabile pentru antreprenorii implicati in actvitati de transport si logistica

Azi, cand toata lumea cauta disperat solutii salvatoare, singura la care pot apela acum contabilii/antreprenorii furnizori de servicii de transport si logistica este cunoasterea atenta a legii in vigoare. Pentru ca da, legea iti ofera nenumarate sanse de redresare financiara.

Afla acum care sunt si cum poti accesa aceste surse sigure de finantare!

Concret:

  • Solutiile optime pentru finantarea unui nou parc auto, acum in plina criza financiara
  • Cum poti beneficia de scutirea de TVA daca furnizezi servicii de transport legate de exportul/importul de marfuri
  • Indicatii clare privind inregistrarea corecta in contabilitate a tuturor actiunilor legate de domeniul transporturilor - de la inregistrarea foilor de parcurs, pana la evidentierea cheltuielilor cu achizitia de combustibili si multe altele- care te ajuta sa eviti amanzile

intr-un Ghid complet pentru contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Contine cele mai recente modificari legislative privind fiscalitatea si contabilitatea transporturilor, precum si solutii eficiente pentru depasirea crizei financiare!

Comanda acum exemplarul tau salvator din lucrarea Ghid complet pentru contabilitatea operatiunilor de transport si logistica



Afla acum:

  • ce pasaje din lege iti sunt favorabile
  • ce metode si instrumente eficiente iti pune la dispozitie pentru a depasi inteligent impasul financiar pe care-l traversezi
  • care sunt facilitatile fiscale care-ti permit redresarea financiara
  • deciziile Curtilor de Justitie interene si internationale care te avantajeaza cand vine vorba transport si serviciile aociate acestuia

Scapa acum de stresul continuu, amenintarea FISCULUI, teama zilei de maine!

Alege:

  • sa stii permanent ce spune legislatia in vigoare privind actiunile de transport si logistica
  • sa cunosti prevederile legale care te avantajeaza
  • sa actionezi in timp util pentru a beneficia de facilitatile de redresare financiara oferite de lege
  • sa ai siguranta actiunilor tale
  • sa fii protejat impotriva erorilor din registrele contabile ale firmei
  • sa elimini definitiv riscul amenzilor ANAF.

Poti avea TOT ce-ti doresti dintr-o singura miscare! Comanda acum lucrarea special conceputa pentru “depanarea” problemelor tale legate de contabilitatea operatiunilor de transport si logistica:

 Ghid complet pentru contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Lucrarea este scrisa de domnul Ionut Jinga, consultant fiscal si co-autor a mai multe lucrari Rentrop & Straton. Domnul Jinga are expertiza in proceduri fiscale, TVA, impozit pe profit, impozit pe venit si contributii sociale obligatorii.

Ghidul perfect pentru inregistrari contabile de nota 10! La doar 1 click distanta!

Dincolo de ajutorul pe care ti-l ofera de a gasi noi posibilitati de finantare, lucrarea Ghid complet pentru contabilitatea operatiunilor de transport si logisticate ajuta sa eviti erorile de aplicarea a legii care-ti pot scoate din buzunar si bruma de bani pe care o mai ai! 

Ea prezinta detaliat ghidul actiunilor pentru o de contabilizare perfect legala a operatiunilor privind transporturile si logistica asociata. 

In concluzie, lucrarea  Ghid complet pentru contabilitatea operatiunilor de transport si logistica se adreseaza:

• contabililor firmelor de transport (rutier, aerian, maritim, persoane)
• contabililor ce monitorizeaza activitati de transport
• operatorilor economici care intampina dificultati in ceea ce priveste contabilitatea unei activitati de transport - rutier, maritim, aerian, transport de marfuri intern si international
• persoanelor juridice care efectueaza transportul de marfuri
• persoanelor ce exercita activitati de import, export, tranzit, depozitare etc.

Ea este deci si pentru tine, daca te regasesti intr-una dintre categoriile amintite!

Desi ma indoiesc ca n-ar fi pentru orice firma! Fiindca… nu cred ca exista firma care sa nu detina cateva autovehicule (sau macar 1!) pentru care trebuie sa reflecte CORECT in contabilitate operatiuni de achizitie, amortizare, uzura, consum de combustibil etc.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • [MODEL] Contract de mecenat si reglementari cheie

    • Contractul de mecenat este un instrument juridic prin care o persoana fizica sau juridica ofera sprijin material ori financiar unei activitati culturale, artistice, stiintifice sau educationale, fara a urmari un beneficiu direct. Acest tip de contract este reglementat de Legea nr. 32/1994 si se bazeaza pe principiul generozitatii si al recunoasterii meritelor celor sustinuti. In acest articol vom prezenta principalele reglementari cheie cu privire la actul de mecenat si vom prezenta un model de...» citeste mai departe aici

  • Ce beneficii si facilitati salariale neimpozabile pot acorda angajatorii salariatilor intr-un an

    • Angajatorii pot oferi salariatilor, pe langa salariul de baza, o serie de beneficii si facilitati care, in anumite conditii, nu sunt impozabile. Aceste avantaje contribuie la motivarea si fidelizarea personalului, fara a genera obligatii fiscale suplimentare pentru angajati. In acest articol, vom prezenta principalele tipuri de beneficii si facilitati salariale neimpozabile care pot fi acordate intr-un an, precum si conditiile legale de acordare. » citeste mai departe aici

  • Declaratia 101. Cum sa o completati daca treceti de la impozit micro la impozit pe profit in 2025

    • In contextul modificarilor fiscale aplicabile din 2025, contribuabilii trebuie sa acorde o atentie sporita obligatiilor declarative si de plata. Schimbarea regimului de impozitare, de la microintreprindere la impozit pe profit, impune completarea corecta a formularelor fiscale. In continuarea articolului vom vedea cateva clarificari privind completarea Declaratiei 101 in aceste situatii. Astfel, un contribuabil are nelamuriri in legatura cu urmatoarele. Daca in trimestrul 1 am fost platitor...» citeste mai departe aici

  • Registru Unic de Control. Este necesar un nou registru la schimbarea sediului social?

    • Registrul unic de control este un document obligatoriu pentru contribuabilii persoane juridice inregistrati la Registrul Comertului, avand rolul de a evidentia toate controalele efectuate de autoritatile competente. Reglementat prin Legea nr. 252/2003, acest registru se pastreaza la sediul social si la sediile secundare autorizate. In contextul schimbarii sediului social, apar frecvent intrebari legate de necesitatea unui nou registru. Astfel, un contribuabil intreaba daca are nevoie de un alt...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 150. Ce modificari au fost aduse formularului prin Ordinul 2213/2025

    • Formularul 150, „Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat”, este esential pentru contribuabilii care doresc sa depuna declaratii fiscale online. Prin OPANAF nr. 2213/2025, publicat in Monitorul Oficial nr. 860/2025, au fost aduse modificari procedurii de transmitere electronica a declaratiilor fiscale. Noul ordin clarifica modalitatile de semnare si depunere a formularului, precum si documentele justificative necesare.» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici